maar dan voetbal je als het ware met 9 man in het veld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie De Jong nooit. Heb niet echt het gevoel alsof hij veel aan de bal komt, hij maakt ook niet veel doelpunten. Over Bulykin heb je zeker gelijk, maar dat doet hij wel erg goed
Siem voetbalt ook niet echt volgens mij, maar we zullen zien of hij vanavond iets toevoegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar dan voetbal je als het ware met 9 man in het veld.
Castillion is geschorst, lijkt me sterkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goal 1 = vrije trap
-------------------------- Rood Castillion
goal 2 = penalty
goal 3 = goed uitgespeeld door utrecht
Hij moet toch iets postenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Castillion is geschorst, lijkt me sterk
heb jij uberhaupt wel goed gelezen. had het over vorige weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Castillion is geschorst, lijkt me sterk
Niet echt neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel goed gelezen. had het over vorige week
oh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Scande het topic snel door
Welke poll?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzen die op die poll hebben gestemd.
de jong is de ideale vervanger van sigthorsson.quote:
quote:
Daar gaat dan toch de hele poll niet over?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de jong is de ideale vervanger van sigthorsson.
De Jong en Boelikin verschillen totaal van elkaar
ik denk dan dat ze doelen op de keus tussen de Jong of Boelikinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat dan toch de hele poll niet over?
Wat boeit jou dat nou man, alsof je ooit in een stadion zitquote:
ik vind het gewoon shittijden. 12:30 wedstrijden zijn nooit interessant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou man, alsof je ooit in een stadion zit
Wie wou jij dan? Alfons? Adelaar? Perez? Everse? Foppe? Harry?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef Caland het volgende:
Bryan Roy en Bruggink. Kan het nog erger?
Het is bij EL allemaal huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wou jij dan? Alfons? Adelaar? Perez? Everse? Foppe? Harry?
Bij Sport 1 zitten Marco & Krommequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bij EL allemaal huilen met de pet op.
Als AZ wint gaan die joden er volgende week helemaal vol op klappenquote:
Of..of...Ajax verliest 2xquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als AZ wint gaan die joden er volgende week helemaal vol op klappen
Alsof we daar uberhaupt kans maken..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als AZ wint gaan die joden er volgende week helemaal vol op klappen
Die man is de sponsor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef Caland het volgende:
Altijd water op de plek waar je geschopt bent he, dat je daar als volwassene nog in trapt
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof we daar uberhaupt kans maken..
Die indruk wek je wel.quote:
Also also..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:55 schreef Morendo het volgende:
Sulejmani meet zich steeds meer een Hitler-coupe aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |