Met theo achter je, moet je juist buly in de spits zetten. Maarja, de boerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:11 schreef StijnDa het volgende:
Bulykin heeft vorig jaar erg goed gespeeld, schiet alles wat er in moet er gewoon in en is sterkHij krijgt niet echt veel kans bij Ajax maar daar had hij misschien ook niet zo op gerekend.
ik erger me ook aan de Boer. Maar nu heeft hij janssen eindelijk aanvallend. ben benieuwd vanavond. en of zijn wissels goed zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met theo achter je, moet je juist buly in de spits zetten. Maarja, de boer
Pieters weet ook dat Utrecht brak is. Iedereen weet dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Net op utrecht tv
Man: hoe kan utrecht van psv winnen??
Pieters: ze gaan niet winnen, wij winnen
En het post maar door...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters weet ook dat Utrecht brak is. Iedereen weet dat.
Inderdaad, ook al is het voetbal dan niet al te best. Eredivisie is wel gewoon leuk vermaak, teams die iig de intentie hebben om aan te vallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het post maar door...
OT: Wat heb ik zin in Eredivisie wedstrijden, na deze middag waardeloos voetbal achter de rug.
Wel 3-0 gewonnen van RKC vorige week, ze hebben er wel zin in denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters weet ook dat Utrecht brak is. Iedereen weet dat.
goal 1 = vrije trapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel 3-0 gewonnen van RKC vorige week, ze hebben er wel zin in denk ik
Die De Jong produceert ook niets meer hè voor Ajax. Zou zeker Bulykin opstellen maar goed.
De Jong kan je goed mee combineren/zakt ook in. En Bulykin functioneert alleen goed in de 16quote:[b]Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Die De Jong produceert ook niets meer hè voor Ajax. Zou zeker Bulykin opstellen maar goed.
Ik zie De Jong nooit. Heb niet echt het gevoel alsof hij veel aan de bal komt, daarnaast maakt hij ook niet veel doelpunten. Over Bulykin heb je zeker gelijk, maar dat doet hij wel erg goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Jong kan je goed mee combineren/zakt ook in. En Bulykin functioneert alleen goed in de 16
maar dan voetbal je als het ware met 9 man in het veld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie De Jong nooit. Heb niet echt het gevoel alsof hij veel aan de bal komt, hij maakt ook niet veel doelpunten. Over Bulykin heb je zeker gelijk, maar dat doet hij wel erg goed
Siem voetbalt ook niet echt volgens mij, maar we zullen zien of hij vanavond iets toevoegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar dan voetbal je als het ware met 9 man in het veld.
Castillion is geschorst, lijkt me sterkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goal 1 = vrije trap
-------------------------- Rood Castillion
goal 2 = penalty
goal 3 = goed uitgespeeld door utrecht
Hij moet toch iets postenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Castillion is geschorst, lijkt me sterk
heb jij uberhaupt wel goed gelezen. had het over vorige weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Castillion is geschorst, lijkt me sterk
Niet echt neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel goed gelezen. had het over vorige week
oh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Scande het topic snel door
Welke poll?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzen die op die poll hebben gestemd.
de jong is de ideale vervanger van sigthorsson.quote:
quote:
Daar gaat dan toch de hele poll niet over?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de jong is de ideale vervanger van sigthorsson.
De Jong en Boelikin verschillen totaal van elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |