Dan verdien je ook niet om kampioen te worden, je bent verdomme Ajax en speelt thuis. Het is AZ wat op bezoek is, geen Real of Barcelona. Staat gewoon niet goed bij Ajax, verdediging en middenveld is om te huilen bij Ajax.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Alle drie kun je gewoon verliezen. Real is een maatje te groot, Groningen uit is altijd erg zwaar en AZ is gewoon erg sterk momenteel.
Binnen Nederland heb je wel de topclubs. Europees gezien hebben we geen topclubs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Thas het volgende:
[..]![]()
Ajax is geen topclub. Er is geen één topclub in de eredivisie.
dat wou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dan verdien je ook niet om kampioen te worden, je bent verdomme Ajax en speelt thuis. Het is AZ wat op bezoek is, geen Real of Barcelona. Staat gewoon niet goed bij Ajax, verdediging en middenveld is om te huilen bij Ajax.
racist!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Geef eens geel aan die sterke nergert.
Daar ben ik het wel mee eens, maar het gaat me om de manier dat Ajacied422 (nja, hij is dan ook een bekende troll, maar goed) het arrogant verwoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Binnen Nederland heb je wel de topclubs. Europees gezien hebben we geen topclubs.
Naar blonde meisjes sissen op straat. Of zo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Ferdii het volgende:
De jong wisselen graag
Waar is el ham als je hem nodig hebt ?!
Dat is De Boer, zijn ijzeren hand regeert! Ben je het er niet mee een dan naar het 2e! Dat het niet loopt al het gehele seizoen ziet een blinde nog, misschien dat de grote verlosser De Boer wat door 99% van de Ajax supporters op handen gedragen word en waar geen negatief woord over gezegd mag worden want dan staan er meteen een hoop fans op hun achterpoten is blijkbaar niet de verlosser waar menig fan op hoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Siem de Jong. Als spits opstellen. Siem die zelf moeite heeft met intikkertjes. Logica ontbreekt. Bulykin en El Hamdaoui (2 ex-topscorers van de Eredivisie op de bank en de tribune).
pssst meisje ik ben voetballerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Naar blonde meisjes sissen op straat. Of zo?
Blonde meisjes in de hoofdstad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Naar blonde meisjes sissen op straat. Of zo?
speelt hij dan zogenaamd in de spits? neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Eriksen in een Messi-rol? Niets van gezien.
Staat 'ie ook niet, ei.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
De rol die hij bij Argentinië heeft, ook onzichtbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef One_of_the_few het volgende:
schakel net in. staat jansen eindelijk een beetje aanvallend?
Idd Theo stond paar x perfect in schietpositie maar Enoh is een blind paardquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen krijgt eindelijk de bal van Enoh, de tering zeg.
dank, dan gaan ze gewoon 3-2 winnen.quote:
Ik ben er nog niet gerust op. Bij de 0-3 is het gebeurt, nu blijf ik toch bang.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef ZaZoe het volgende:
Dit geeft het fysiek sterke AZ echt niet meer af, veel te degelijke ploeg.
doch redelijk onzichtbaarquote:
idd, Ajax tikt er zo 3 kutgoals in en alles is weer rust en vredequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op. Bij de 0-3 is het gebeurt, nu blijf ik toch bang.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Hamlap kun je wel opstellen en zal er waarschijnlijk wel weer een paar scoren in het seizoen, maar dan heb je wel weer gezeik en verder loopt het dan voor geen meter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Siem de Jong. Als spits opstellen. Siem die zelf moeite heeft met intikkertjes. Logica ontbreekt. Bulykin en El Hamdaoui (2 ex-topscorers van de Eredivisie op de bank en de tribune).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |