Het spijt me, maar wel degelijk. AZ is echt op alle fronten beter op het moment (en ook voor die 0-2).quote:
serieus? AZ in vorm is beter dan Feyenoord in vorm. Caland en Inzanity geloven er zelfs niet in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Als je dit ziet ben je zelfs bang voor volgende week zondag
Alle drie kun je gewoon verliezen. Real is een maatje te groot, Groningen uit is altijd erg zwaar en AZ is gewoon erg sterk momenteel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Verliezen van Madrid, Groningen en AZ. 3 nederlagen op een rij. Exit Frank?
Denk ik niet, is toch door de grote Cruijff aangedragen, laat Frank maar lekker aanmodderen ik geniet ervanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Binnen 2 maanden is Frank weg bij Ajax, ben benieuwd met wie ze dan op de proppen gaan komen.
Iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef JopJuh het volgende:
AZ op zijn Real Madrids. Wachten op fout en keihard afstraffen. Ajax is ook wel echt een drama in verdedigend opzicht zeg jezus.
Als topclub hoor je die gewoon te winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Alle drie kun je gewoon verliezen. Real is een maatje te groot, Groningen uit is altijd erg zwaar en AZ is gewoon erg sterk momenteel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als topclub hoor je die gewoon te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |