2 keer? de ene was zonder uitslagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij al gepost wat je verwacht?
Dus jij vind sigtorson ook slecht?? Ben blij dat je het met me eensch bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. az thuis en az uit is een verschil van jewelste. ajax gaat eindelijk in zijn beste opstelling spelen.
En Ajax thuis is
Allemaal niet de verkeerde wedstrijden. Allemaal leuke tegenstandersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week een mooie zondag
Ajax – Feyenoord
Vitesse – PSV
FC Groningen – FC Twente
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week een mooie zondag
Ajax – Feyenoord. 0-2
Vitesse – PSV 2-5
FC Groningen – FC Twente 1-1
ik bedoel in het wegvallen van wieltje en kolbeinn hé.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus jij vind sigtorson ook slecht?? Ben blij dat je het met me eensch bent
Surequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel in het wegvallen van wieltje en kolbeinn hé.
wat is hier nou erg aan? We praten over de wedstrijden en wat we hopen en wat gunstig is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Hey jongens.
Kunnen jullie niet apart een kleutertopic openen waar jullie fijn je favoriete opstellingen, kutvoorspellingen en trolls kunnen posten?
Voetbalzone is er ook zeer geschikt voor.
Deze onzin komt ineens elke week terug inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Hey jongens.
Kunnen jullie niet apart een kleutertopic openen waar jullie fijn je favoriete opstellingen, kutvoorspellingen en trolls kunnen posten?
Voetbalzone is er ook zeer geschikt voor.
Hoe is at random voorspellingen posten zonder enige onderbouwing nou praten over de wedstrijd man, en dat elke weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is hier nou erg aan? We praten over de wedstrijden en wat we hopen en wat gunstig is.
drogreden. Al denk ik niet dat jij de betekenis er van kent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens zouden jullie er geen last van hebben als je tenminste niet in dit topic gaat kijken.
Als je er last van hebt, Ga dan niet in dit topic kijken. Heb je er ook geen last van. Nu zit je je onnodig te panikeren terwijl het heel makkelijk is. Blijf weg uit het topic en je hebt er geen last van!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe is at random voorspellingen posten zonder enige onderbouwing nou praten over de wedstrijd man, en dat elke week
Zoals ik al zei, er is een heel mooi platform voor 14-jarige kneusjes zoals jij. Het heet voetbalzone.
We zouden er ook geen last meer van hebben als jij een trein kopt. Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens zouden jullie er geen last van hebben als je tenminste niet in dit topic gaat kijken.
Echt wel, al die vertragingen enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
We zouden er ook geen last meer van hebben als jij een trein kopt. Ik bedoel maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |