en dan doorgaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:30 schreef Proletariaat het volgende:
Krabben en dan erachter komen dat mensen kijken
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:
idd, waarom moeten ze nou naar het EK gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Stofje het volgende:
Pff, aankomend weekend weer niks omdat dat takke-oranje moet spelen?
In juni is het prima, dan is er geen eredivisie-voetbal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, waarom moeten ze nou naar het EK gaanDalijk heel juni interlandvoetbal
Nou dat is maar ff beter voor Ajax ook, kunnen de arme miljonairtjes even de koppies leegmaken van het oh zo zware leven als goedbetaalde, aanbeden Ajax-profquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Stofje het volgende:
Pff, aankomend weekend weer niks omdat dat takke-oranje moet spelen?
AZ weer 3 puntenquote:Sigthorsson,sulejmani zijn niet fit, Alderweireld en Boilesen geblesseerd, Van der wiel geschorst en een Janssen en De Jong die hopeloos uit vorm zijn.
Heb er al zin inquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
za 15 okt, 18:45 Ajax AZ
za 15 okt, 19:45 RKC Waalwijk FC Twente
za 15 okt, 20:45 PSV FC Utrecht
Elke uitslag in de ArenA is wel eigenlijk gunstig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk:
ajax
rkc
utrecht
verwacht:
ajax
twente
psv.
gunstig voor psv wat ik ''verwacht'
Ik vind een winst voor AZ niet gunstig als ik een psv'er wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke uitslag in de ArenA is wel eigenlijk gunstig.
Zetten ze concurrent Ajax verder achter ons als wij winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind een winst voor AZ niet gunstig als ik een psv'er was
wacht, nu komen er meer trollen verwacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:19 schreef rubje het volgende:
ff polsen. Wat vinden jullie van die actie weer die men op stapel heeft komende weekenden voor niet abonnee's?Bedoel wij trouwe kijkers/abonnee's die betalen trouw elke maand geld om exclusief live voetbal te zien en men geeft vervolgens de topwedstrijden gratis weg voor niet leden in de hoop nieuwe kijkers aan te trekken.
Geef dan een kut wedstrijd weg,niet de topper!
Ach, Jullie zullen de punten hard nodig hebben in de komende wedstrijden. komen pittige clubs op het bord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zetten ze concurrent Ajax verder achter ons als wij winnen
Hoevaak heb jij al gepost wat je verwacht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Doen we ook aan uitslag zeggen?
Ik denk
ajax 2-1 az
rkc 0-2 twente
psv 5-0 utrecht
hoop:
ajax 3-0 az
rkc 2-1 twente
psv 2-3 utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |