en weer geen punten in amsterdam, jammer dan, jammer danquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De voetbalwedstrijden komen langzaam op gang
vorig seizoen gemist ofzo ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Kapitaal vernietiging, Engelaar zouden ze vaker moeten laten spelen. Daar hadden ze volgens mij veel geld voor betaald.
Ban.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef Daalderop het volgende:
Tjah Lucky Ajax weer!
Ooh w8... Subsidie vereniging Eindhoven is dit he
Werkpaard in het kwadraat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef StijnDa het volgende:
Wijnaldum speelt weer eens een goede wedstrijd, fijn om te zien
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:22 schreef leolinedance het volgende:
Wijnaldum verdient wel een goed salaris,dus hij moet ook scoren!
Hij had er minstens 3 moeten maken man.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef StijnDa het volgende:
Wijnaldum speelt weer eens een goede wedstrijd, fijn om te zien
Heerlijk smullen van alle dramaquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor voetbalzone en de andere topics
[ afbeelding ]
hoogte puntje van de weekquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijd voor voetbalzone en de andere topics
[ afbeelding ]
Goed samengevat.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Het verschil met vorig jaar; deze wedstrijden winnen.
Klopt, zijn de lastige.. en die moet je winnen, en dat doen ze nu. Ik was er al bang voor dat ze het weer zouden laten liggen. Maar PSV blijft rustig, donderdag ook al, en resultaat komt gelukkig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Het verschil met vorig jaar; deze wedstrijden winnen.
Hij zweet toch jongeh dat jeuktquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:26 schreef Doublepain het volgende:
hij kan maar niet van zijn kop afblijven:')
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bewijst maar weer dat andere clubs opkijken naar Ajax en jaloers zijn
gg no rematch
dit doet hij altijd alquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:27 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Hij zweet toch jongeh dat jeukt
Je denkt het niet maar hoop het.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:28 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
jij krabt toch ook weleens aan je zak, alleen staat daar nooit een camera op (denk ik)
en dan doorgaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:30 schreef Proletariaat het volgende:
Krabben en dan erachter komen dat mensen kijken
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:
idd, waarom moeten ze nou naar het EK gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Stofje het volgende:
Pff, aankomend weekend weer niks omdat dat takke-oranje moet spelen?
In juni is het prima, dan is er geen eredivisie-voetbal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, waarom moeten ze nou naar het EK gaanDalijk heel juni interlandvoetbal
Nou dat is maar ff beter voor Ajax ook, kunnen de arme miljonairtjes even de koppies leegmaken van het oh zo zware leven als goedbetaalde, aanbeden Ajax-profquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:31 schreef Stofje het volgende:
Pff, aankomend weekend weer niks omdat dat takke-oranje moet spelen?
AZ weer 3 puntenquote:Sigthorsson,sulejmani zijn niet fit, Alderweireld en Boilesen geblesseerd, Van der wiel geschorst en een Janssen en De Jong die hopeloos uit vorm zijn.
Heb er al zin inquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
za 15 okt, 18:45 Ajax AZ
za 15 okt, 19:45 RKC Waalwijk FC Twente
za 15 okt, 20:45 PSV FC Utrecht
Elke uitslag in de ArenA is wel eigenlijk gunstig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk:
ajax
rkc
utrecht
verwacht:
ajax
twente
psv.
gunstig voor psv wat ik ''verwacht'
Ik vind een winst voor AZ niet gunstig als ik een psv'er wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke uitslag in de ArenA is wel eigenlijk gunstig.
Zetten ze concurrent Ajax verder achter ons als wij winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind een winst voor AZ niet gunstig als ik een psv'er was
wacht, nu komen er meer trollen verwacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:19 schreef rubje het volgende:
ff polsen. Wat vinden jullie van die actie weer die men op stapel heeft komende weekenden voor niet abonnee's?Bedoel wij trouwe kijkers/abonnee's die betalen trouw elke maand geld om exclusief live voetbal te zien en men geeft vervolgens de topwedstrijden gratis weg voor niet leden in de hoop nieuwe kijkers aan te trekken.
Geef dan een kut wedstrijd weg,niet de topper!
Ach, Jullie zullen de punten hard nodig hebben in de komende wedstrijden. komen pittige clubs op het bord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zetten ze concurrent Ajax verder achter ons als wij winnen
Hoevaak heb jij al gepost wat je verwacht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Doen we ook aan uitslag zeggen?
Ik denk
ajax 2-1 az
rkc 0-2 twente
psv 5-0 utrecht
hoop:
ajax 3-0 az
rkc 2-1 twente
psv 2-3 utrecht.
quote:
Daar ben ik ook bang voor.quote:
2 keer? de ene was zonder uitslagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij al gepost wat je verwacht?
Dus jij vind sigtorson ook slecht?? Ben blij dat je het met me eensch bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. az thuis en az uit is een verschil van jewelste. ajax gaat eindelijk in zijn beste opstelling spelen.
En Ajax thuis is
Allemaal niet de verkeerde wedstrijden. Allemaal leuke tegenstandersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week een mooie zondag
Ajax – Feyenoord
Vitesse – PSV
FC Groningen – FC Twente
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week een mooie zondag
Ajax – Feyenoord. 0-2
Vitesse – PSV 2-5
FC Groningen – FC Twente 1-1
ik bedoel in het wegvallen van wieltje en kolbeinn hé.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus jij vind sigtorson ook slecht?? Ben blij dat je het met me eensch bent
Surequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel in het wegvallen van wieltje en kolbeinn hé.
wat is hier nou erg aan? We praten over de wedstrijden en wat we hopen en wat gunstig is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Hey jongens.
Kunnen jullie niet apart een kleutertopic openen waar jullie fijn je favoriete opstellingen, kutvoorspellingen en trolls kunnen posten?
Voetbalzone is er ook zeer geschikt voor.
Deze onzin komt ineens elke week terug inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef Caland het volgende:
Hey jongens.
Kunnen jullie niet apart een kleutertopic openen waar jullie fijn je favoriete opstellingen, kutvoorspellingen en trolls kunnen posten?
Voetbalzone is er ook zeer geschikt voor.
Hoe is at random voorspellingen posten zonder enige onderbouwing nou praten over de wedstrijd man, en dat elke weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is hier nou erg aan? We praten over de wedstrijden en wat we hopen en wat gunstig is.
drogreden. Al denk ik niet dat jij de betekenis er van kent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens zouden jullie er geen last van hebben als je tenminste niet in dit topic gaat kijken.
Als je er last van hebt, Ga dan niet in dit topic kijken. Heb je er ook geen last van. Nu zit je je onnodig te panikeren terwijl het heel makkelijk is. Blijf weg uit het topic en je hebt er geen last van!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe is at random voorspellingen posten zonder enige onderbouwing nou praten over de wedstrijd man, en dat elke week
Zoals ik al zei, er is een heel mooi platform voor 14-jarige kneusjes zoals jij. Het heet voetbalzone.
We zouden er ook geen last meer van hebben als jij een trein kopt. Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens zouden jullie er geen last van hebben als je tenminste niet in dit topic gaat kijken.
Echt wel, al die vertragingen enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
We zouden er ook geen last meer van hebben als jij een trein kopt. Ik bedoel maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |