Pieckenhagen is transfervrij weggegaan, Prutsersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Heracles
Waar is trouwens die duitser gebleven? Verkocht??
Goeie garp! Tijd voor wat topvoetbal over paar uur na het teleurstellende Engelse en voorspelbare Duitse voetbal van vanmiddagquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat RKC gaat winnen van je cluppie?
Liverpool-Manchester United viel ook al tegen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goeie garp! Tijd voor wat topvoetbal over paar uur na het teleurstellende Engelse en voorspelbare Duitse voetbal van vanmiddag
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-voor-FC-Twente.htm Onmogelijke opgave, de statistieken liegen niet.quote:
nutteloze feitjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-voor-FC-Twente.htm Onmogelijke opgave, de statistieken liegen niet.
Laatste 2 duels gewonnen dus ze zijn zwaar favoriet ik wijzig mijn voorspelling, 0-12quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-voor-FC-Twente.htm Onmogelijke opgave, de statistieken liegen niet.
Duitser?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Heracles
Waar is trouwens die duitser gebleven? Verkocht??
Rkc speelt fris en fruitig. Twente speelt als een oma met overgewicht en artrose in de knieen.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Rkc speelt fris en fruitig. Twente speelt als een oma met overgewicht en artrose in de knieen.
Ik hoop natuurlijk dat twente wint, maar uit tegen rkc in deze fase van de competitie wordt lastig.
Castillion is geschorst...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:10 schreef starla het volgende:
[..]
Rkc speelt fris en fruitig. Twente speelt als een oma met overgewicht en artrose in de knieen.
Ik hoop natuurlijk dat twente wint, maar uit tegen rkc in deze fase van de competitie wordt lastig.
Heracles wou jongere spelers in het team, wel van hem genoten!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieckenhagen is transfervrij weggegaan, Prutsers
Pieckenhagen is juist nodig voor ervaringquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles wou jongere spelers in het team, wel van hem genoten!
Haha, als je het dan toch doet doe het dan goedquote:
Arnhem, vanmorgen. Het huis van Nicky Hofs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, als je het dan toch doet doe het dan goed
Zolang die graffiti makkelijk te verwijderen is:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Arnhem, vanmorgen. Het huis van Nicky Hofs.![]()
[ afbeelding ]
Ik verwacht het niet. Hofs heeft ook al aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:40 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zolang die graffiti makkelijk te verwijderen is:
Ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:40 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Zolang die graffiti makkelijk te verwijderen is:
En morgen zijn ze weer 90 min. stil.quote:
Over het algemeen erg negatief en stil publiek ja. Maar er is een nieuw sfeervak ingericht begreep ik, hoor overal dat dat de boel wel verbeterd heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En morgen zijn ze weer 90 min. stil.
Publiek valt me altijd zwaar tegen bij de Gelderse derby.
Ik kan me voorstellen dat deze elf namen de tegenstander niet direct veel angst aanjaagt, er zit niet echt onderscheidend vermogen tussen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Alderweireld, Ooijer, Vertonghen, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Sulejmani, De Jong, Boerrigter
![]()
omdat frank persé een spits wou hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast gehaald dan?
Die de Boer snapt er niks van johquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die gast gehaald dan?
Buly>>>>>>>zuigtorsonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat dacht jij dan? Prutser van jewelste op die goal te 18 september na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |