doei!quote:
waarom denk je dat ik voor deze TT gekozen heb?quote:
twitter:joey3fm twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 21:53:12Ze liet even op zich wachten, maar zojuist is onze mooie dochter geboren: Jamie Rachel Koeijvoets! reageer retweet
Aaaahhhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:joey3fm twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 21:53:12Ze liet even op zich wachten, maar zojuist is onze mooie dochter geboren: Jamie Rachel Koeijvoets! reageer retweet
en als het blijft regenen schijnt Nederland op basis van eerdere resultaten wereldkampioen te worden!quote:
Dat is nat done!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en als het blijft regenen schijnt Nederland op basis van eerdere resultaten wereldkampioen te worden!
briljante woordgrapquote:
Dat wordt dus nog later naar bedquote:
ik ga mijn bed nu maar eens opzoeken en ik merk morgenochtend wel of die kekke honkballerts hun best hebben gedaan.quote:
Irritant he? Kon niet slapen van de pijn, ik lig maar weer beneden op de bank naar de tv te staren...quote:
Ben de hele dag niet echt fit geweest (zit weer eens met m'n rugquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Irritant he? Kon niet slapen van de pijn, ik lig maar weer beneden op de bank naar de tv te staren...
Oi, das ook bagger!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben de hele dag niet echt fit geweest (zit weer eens met m'n rug) en dus lekker in bed doorgebracht
.
Nu dus totaal niet moe en zit ik op die verrekte honkbal finale te wachten.
Whehe.. Nederland staat in de finale van het WK tegen Cuba.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, das ook bagger!!
En wat is dat toch met dat honkballen?! Ik hoor er nooit iets over, vanavond staat m'n timeline op Twitter er vol mee
Ohja, er werd veel gemopperd over de regen ja!quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Whehe.. Nederland staat in de finale van het WK tegen Cuba.
Het probleem is, dat het maar niet stopt met regenen.
Comedy Central opzetten, vallen je oogjes zo weer dichtquote:
Zit in de auto, dus dat lukt niet :p maar geen zorg, ik pit zo weer verderquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Comedy Central opzetten, vallen je oogjes zo weer dicht
Ah, tof!! Slaap lekker dan maar en maak er een toffe rit vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zit in de auto, dus dat lukt niet :p maar geen zorg, ik pit zo weer verder
M'n vriend moet een invalrit rijden met de vrachtwagen, vandaar. Ik ga mee, is wel gezellig. Maar ik ga eerst nog even slapen
Komt goed, het is zo'n chique vrachtwagen deze keer, helemaal nieuw nog. Dus dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, tof!! Slaap lekker dan maar en maak er een toffe rit van
en wat heb je die Drent misdaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:27 schreef TheZapster het volgende:
Lekker begin van de dag![]()
Net knallende ruzie met een Drent die ik amper verstond
nou, wie gaat Bartje mailen?twitter:
laat ze dan iig een oude RHCP draaien....quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:14 schreef alors het volgende:
Ah yes, RHCP en Titanium, hoor je anders ook nooit.
Ik liet mijn moeders hond uit, netjes aan de riem, en er komt dus een vent aan rijden met paard en wagen. Mijn moeders hond blaft en gromt een beetje naar dat paard en die vent haalt meteen 3 keer uit met zijn rijzweep naar mijn hond. Ondertussen schreeuwde hij nog iets van dat mijn hond afgeschoten moest worden blablabla en hij vond het belachelijk dat ik nogal kwaad op hem was .quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
ola!
[..]
en wat heb je die Drent misdaan?
Paardenbiefstukquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik liet mijn moeders hond uit, netjes aan de riem, en er komt dus een vent aan rijden met paard en wagen. Mijn moeders hond blaft en gromt een beetje naar dat paard en die vent haalt meteen 3 keer uit met zijn rijzweep naar mijn hond. Ondertussen schreeuwde hij nog iets van dat mijn hond afgeschoten moest worden blablabla en hij vond het belachelijk dat ik nogal kwaad op hem was .
zucht, je moet die hond dan ook niet uitlaten wanneer er kans bestaat dat je paard-en-wagen tegenkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik liet mijn moeders hond uit, netjes aan de riem, en er komt dus een vent aan rijden met paard en wagen. Mijn moeders hond blaft en gromt een beetje naar dat paard en die vent haalt meteen 3 keer uit met zijn rijzweep naar mijn hond. Ondertussen schreeuwde hij nog iets van dat mijn hond afgeschoten moest worden blablabla en hij vond het belachelijk dat ik nogal kwaad op hem was .
Tuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht, je moet die hond dan ook niet uitlaten wanneer er kans bestaat dat je paard-en-wagen tegenkomt.
waarom "quote:
Paard en wagen, welkom in Drenthequote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paard en wagen, welkom in Drenthe.
nee, die eet je op! met een beetje zuurkool en mosterdquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n lieverd sla je toch niet met een zweep
Aaahhhquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n lieverd sla je toch niet met een zweep
kleren uit en feesten! pindakaas op de muren en in de vaas pissen!quote:
omg yayyquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
ALORS!
je kunt je sopdoekje vast pakken want Barend vervangt Bart straks!
het is echt waar! ik zag Barend net op de webcam!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
omg yayy![]()
![]()
hopelijk ook Paul doordeweeks, dat zou tof zijn
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
volgens onze twittergodin tamara is er nog geen gast voor EW aanstaande vrijdag...
Echte Christenen luisteren op zondag geen radio.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer lekker hier op de zondag, zoals het hoort, want er is geen reet aan op de radio
godverdomme ja!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Echte Christenen luisteren op zondag geen radio.
Grappenmakerquote:
Veronica, met die weerzinwekkende Rick van Veldhuijsenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, de veronica stream was overleden hier dus ik heb lekker stiekem 3FM opgezet
Ja het is echt dramatisch inderdaad altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Veronica, met die weerzinwekkende Rick van Veldhuijsen
Bijna altijd als ik Veroinica aanzet, hoor ik dat zwakzinnige geneuzel. Die Marloes daarentegen klinkt ontzettend lekker.
Ik denk dat ik geen enkele zender kan vinden die ik 100% goed vind, net zoals ik bijna geen cd's ken waarvan ik meer dan de helft van de tracks echt goed vind.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch inderdaad altijdMaar ja, nu 3FM met een hele hoop geneuzel over Coldplay, daar word ik ook niet vrolijk van
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.quote:
Ik ook niet. Geef mij maar de eerdere platen (als ik al naar Coldplay luister).quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.
Parachute is meesterlijk, vond ik destijds echt een leuk verfrissend geluid. Maar net zoals vele andere bands hebben ze vanaf het tweede of derde album een heel ander geluid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geef mij maar de eerdere platen (als ik al naar Coldplay luister).
Fijn hequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef CindieY het volgende:
Waarom hoor ik Timur uit m'n speakers?
Ach, ik ben één van de weinigen die Domien prima kan hebbenquote:
Ekdom zit in Barcelona ole!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik ben één van de weinigen die Domien prima kan hebbenAan de andere kant, Timur heb ik volledig gemist dit weekend. En eh, waarom zie ik Veenstra twitteren dat ie op weg is naar de studio voor Effe Ekdom? Hebben ze allemaal gewisseld ofzo
Zitten er wel meer in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand hoe die track heet uit die Amsterdam Dance Event jingle??
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
"Make out in your Mustang to Radiohead"?
Verstond ik dat nou goed?
3 dingen in 1 zin die me wel bevallen
Ik bedoel die 1e, trance-tunetje. Ik ken t nummer, weet alleen niet meer hoe en wat verdullequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bedoel die 1e, trance-tunetje. Ik ken t nummer, weet alleen niet meer hoe en wat verdulle
Ik kan het niet precies verwoorden, maar ik vind het zo'n ontzettend vrolijk en positief nummer. En strijkers zijn altijd mooi in een popliedjequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.
Wij hebben Only Seven Left en Destine.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Led Zeppelin![]()
![]()
Wat is er gebeurd met de wereld dat dit soort topbands niet meer bestaan
Ben je nou serieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij hebben Only Seven Left en Destine.
Sorry, door je smileykeuze was het niet echt duidelijkquote:
Stiekem heeft Jon Bon Jovi best wel wat fatsoenlijke nummers uitgebrachtquote:
Tja, het blijft smaak. En het blijft ook dat niet alles van vroeger goed is. Sterker, ik vind Come With Me van Puff Daddy en Jimmy Page misschien wel beter dan Kashmir.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, door je smileykeuze was het niet echt duidelijk
Da_Sandman... Overdrijven? Heb je wel eens naar nummers als I can't quit you babe geluisterd. Fantastisch
Ik vind dit nr geweldig, al trek ik hem door omstandigheden ff niet...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stiekem heeft Jon Bon Jovi best wel wat fatsoenlijke nummers uitgebracht
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dit nr geweldig, al trek ik hem door omstandigheden ff niet...
Dat is idd een twijfelgeval... Maar dat komt misschien door mijn voorliefde voor hiphop, zeker in combinatie met gitarenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het blijft smaak. En het blijft ook dat niet alles van vroeger goed is. Sterker, ik vind Come With Me van Puff Daddy en Jimmy Page misschien wel beter dan Kashmir.
Dank jequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Sterkte
En dan nu eigenlijk het beste nummer van Amy WinehouseTopplaat
Nou ik ook eg nie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinige mensen ben op deze aarde die helemaal niks met Phil Collins heeft
Je zag Roel al weer achter zijn luchtdrumtoestel zittenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinige mensen ben op deze aarde die helemaal niks met Phil Collins heeft
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Je zag Roel al weer achter zijn luchtdrumtoestel zitten
huh hoezo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Rabbering alweer een relatie verkloot ?
Omdat Coen en Sander weer een soort van oproepje deden dat vrijgezelle dames zich maar moesten melden of zoiets.quote:
Hahahquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat Coen en Sander weer een soort van oproepje deden dat vrijgezelle dames zich maar moesten melden of zoiets.
ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Bennie Dood is vind ik toch echt leuker.
Dat ook ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:36 schreef CindieY het volgende:
Ik heb in mijn hoofd dat de schaamnamen van vorig jaar veel leuker waren.
Ja, ik wel maar niet gepost.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:52 schreef Allrounder het volgende:
Niemand hier die vrolijk werd van Sky and Sand vanmiddag? Schande!
Is die gedraaid dan? Was te diep in m'n code gedoken om dat op te merken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:52 schreef Allrounder het volgende:
Niemand hier die vrolijk werd van Sky and Sand vanmiddag? Schande!
Ik vind 'm bizar veel op deze lijken:quote:
Take Thatquote:
zegt iemand met een David-Hasselhoffadoratiequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het idee dat jij nog uit de kast moet komen
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zegt iemand met een David-Hasselhoffadoratie
das niet goedquote:
dat is dan al iets minder niet goedquote:
Nee Roos is zo fijnquote:
Neuh dat valt best mee, zolang ze d`r mond houdtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]Ik zie stukjes tiet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nee, en het boeit me geen ene fuck.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
is het jullie al opgevallen dat er een camera positie is veranderd.
Die emoticonsquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
is het jullie al opgevallen dat er een camera positie is veranderd.
over fucken gesprokenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, en het boeit me geen ene fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
over fucken gesprokenOhja, Sesamstraat was ontheiligd vandaag? Vaag iets over gehoord...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik ook... maar ben 3FM zo zat..quote:
Ik waardeer het nog, altijd beter dan die Sjonnies met hun piratenzendersquote:
My sentiments exactly...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het idee dat jij nog uit de kast moet komen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:09 schreef Cee het volgende:
Vandaag Frans Bauer bij Giel. Waar in godsnaam heeft de hard werkende mens dat aan verdiend?
Kijk je daar nog van op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
.
Het regent en Nederland krijgt het spontaan weer voor elkaar om als een stel ouwe wijven op de weg te rijden
Mijn idee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:31 schreef CindieY het volgende:
Goeiemorgen
Waarom heb ik nou geen herfstvakantie deze week? Het is echt ideaal weer om nog lekker in bed te liggen
De kerstsingle van Justin Bieber? Ik mag hopen dat 3FM die gaat boycotten, anders zal ik 3FM moeten boycotten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:13 schreef themauster het volgende:
Ik kan 3FM weer eens niet ontvangen dus heb hem op Q-music staan draaien ze daar verdomme de kerstsingle van Justin Bieber
2 dingen:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:13 schreef themauster het volgende:
Ik kan 3FM weer eens niet ontvangen dus heb hem op Q-music staan draaien ze daar verdomme de kerstsingle van Justin Bieber
Jij bent geen Belieber ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
De kerstsingle van Justin Bieber? Ik mag hopen dat 3FM die gaat boycotten, anders zal ik 3FM moeten boycotten...
Ik denk niet dat ze die bij 3FM gaan draaien hooguit in de dag top 5.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
De kerstsingle van Justin Bieber? Ik mag hopen dat 3FM die gaat boycotten, anders zal ik 3FM moeten boycotten...
Neequote:
Nou, als het bij die ene keer per dag blijft, dan overleef ik dat waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die bij 3FM gaan hooguit in de dag top 5.
QFT!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 dingen:
1) Nu al kerstliedjesPrutsers!
2) Justin Bieber draaien...Prutsers!
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 dingen:
Prachtplaat van Jackson, misschien wel de mooiste. Die solo van Slashquote:
Eens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 dingen:
Z'n twitter geeft genoeg reden tot twijfel...quote:
Inderdaad, verbazingwekkend hoe weinig sommige kandidaten wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
Je vraagt je soms toch af waarom sommige zich opgeven voor het popduel.
ik vind Ruben Block (Tiggerfinger) die Sweet Dreams doet erg goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de mooiste DWDD recording? Ik deze
Wat een stem, wat een versie, zit tenminste emotie in, en natuurlijk een dobro
-programma: Ekstra Weekend. eigenlijk wil ik op Stenders Latevermaak stemmen, maar dat wint toch niet en Ekstra was er vorig jaar al dichtbijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef borisz het volgende:
Radioring mijn stem:
-programma: Aan de Slag(BNR)
-Heer: Bas van Werven
-Dame: Lara Rense
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 17:00:21Aaah crap. Drummer @RobinFaas verlaat @destinedestine http://t.co/CdtW0UAT reageer retweet
Rock, misschien moet je gaan matigen met de shandy...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
-programma: Ekstra Weekend. eigenlijk wil ik op Stenders Latevermaak stemmen, maar dat wint toch niet en Ekstra was er vorig jaar al dichtbij
-heer: Stenders
-dame: Roos (ik ken alleen Claudia, annemiek en roos en dan vind ik roos het minst erg. Sofie van den Enk vind ik niet echt radio....net als Claudia btw)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Rock, misschien moet je gaan matigen met de shandy...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Rock, misschien moet je gaan matigen met de shandy...
dan stem je bijv ook niet op televizierring of op de top100 allertijden of voor de 2e kamer? want je kijkt ook niet alle tv-programma's, luistert niet alle liedjes en je kent ook niet alle 2e-kamerleden persoonlijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:52 schreef CindieY het volgende:
Ik vind het niet fair om te stemmen op de Radioring, een weloverwogen keuze kan ik niet maken, aangezien ik alleen 3FM luister.
Mjah, zit ook weer wat in, maar qua radio ben ik erg eenzijdigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dan stem je bijv ook niet op televizierring of op de top100 allertijden of voor de 2e kamer? want je kijkt ook niet alle tv-programma's, luistert niet alle liedjes en je kent ook niet alle 2e-kamerleden persoonlijk?
ik snap je wel hoor, maar ik heb wel gestemd en wel op de progamma's/dj's die ik ok vind, ook al ken ik ze niet allemaal
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 18:58:52De eerste kerstsingle van 2011, zometeen nieuw in de #Megatop5 in @metmichiel. Net zo makkelijk. En van WIE! #3FM reageer retweet
het was ook met een knipoog, op dit tijdstip kill je het topic altijdquote:
Mijndes ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
het was ook met een knipoog, op dit tijdstip kill je het topic altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |