Veronica, met die weerzinwekkende Rick van Veldhuijsenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, de veronica stream was overleden hier dus ik heb lekker stiekem 3FM opgezet
Ja het is echt dramatisch inderdaad altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Veronica, met die weerzinwekkende Rick van Veldhuijsen
Bijna altijd als ik Veroinica aanzet, hoor ik dat zwakzinnige geneuzel. Die Marloes daarentegen klinkt ontzettend lekker.
Ik denk dat ik geen enkele zender kan vinden die ik 100% goed vind, net zoals ik bijna geen cd's ken waarvan ik meer dan de helft van de tracks echt goed vind.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch inderdaad altijdMaar ja, nu 3FM met een hele hoop geneuzel over Coldplay, daar word ik ook niet vrolijk van
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.quote:
Ik ook niet. Geef mij maar de eerdere platen (als ik al naar Coldplay luister).quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.
Parachute is meesterlijk, vond ik destijds echt een leuk verfrissend geluid. Maar net zoals vele andere bands hebben ze vanaf het tweede of derde album een heel ander geluid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geef mij maar de eerdere platen (als ik al naar Coldplay luister).
Fijn hequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef CindieY het volgende:
Waarom hoor ik Timur uit m'n speakers?
Ach, ik ben één van de weinigen die Domien prima kan hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |