Veronica, met die weerzinwekkende Rick van Veldhuijsenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, de veronica stream was overleden hier dus ik heb lekker stiekem 3FM opgezet
Ja het is echt dramatisch inderdaad altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Veronica, met die weerzinwekkende Rick van Veldhuijsen
Bijna altijd als ik Veroinica aanzet, hoor ik dat zwakzinnige geneuzel. Die Marloes daarentegen klinkt ontzettend lekker.
Ik denk dat ik geen enkele zender kan vinden die ik 100% goed vind, net zoals ik bijna geen cd's ken waarvan ik meer dan de helft van de tracks echt goed vind.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het is echt dramatisch inderdaad altijdMaar ja, nu 3FM met een hele hoop geneuzel over Coldplay, daar word ik ook niet vrolijk van
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.quote:
Ik ook niet. Geef mij maar de eerdere platen (als ik al naar Coldplay luister).quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.
Parachute is meesterlijk, vond ik destijds echt een leuk verfrissend geluid. Maar net zoals vele andere bands hebben ze vanaf het tweede of derde album een heel ander geluid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook niet. Geef mij maar de eerdere platen (als ik al naar Coldplay luister).
Fijn hequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef CindieY het volgende:
Waarom hoor ik Timur uit m'n speakers?
Ach, ik ben één van de weinigen die Domien prima kan hebbenquote:
Ekdom zit in Barcelona ole!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, ik ben één van de weinigen die Domien prima kan hebbenAan de andere kant, Timur heb ik volledig gemist dit weekend. En eh, waarom zie ik Veenstra twitteren dat ie op weg is naar de studio voor Effe Ekdom? Hebben ze allemaal gewisseld ofzo
Zitten er wel meer in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand hoe die track heet uit die Amsterdam Dance Event jingle??
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
"Make out in your Mustang to Radiohead"?
Verstond ik dat nou goed?
3 dingen in 1 zin die me wel bevallen
Ik bedoel die 1e, trance-tunetje. Ik ken t nummer, weet alleen niet meer hoe en wat verdullequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik bedoel die 1e, trance-tunetje. Ik ken t nummer, weet alleen niet meer hoe en wat verdulle
Ik kan het niet precies verwoorden, maar ik vind het zo'n ontzettend vrolijk en positief nummer. En strijkers zijn altijd mooi in een popliedjequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb die hype rond die plaat nooit gesnapt en zal het werkelijk ook nooit snappen.
Wij hebben Only Seven Left en Destine.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Led Zeppelin![]()
![]()
Wat is er gebeurd met de wereld dat dit soort topbands niet meer bestaan
Ben je nou serieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wij hebben Only Seven Left en Destine.
Sorry, door je smileykeuze was het niet echt duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |