doei!quote:
waarom denk je dat ik voor deze TT gekozen heb?quote:
twitter:joey3fm twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 21:53:12Ze liet even op zich wachten, maar zojuist is onze mooie dochter geboren: Jamie Rachel Koeijvoets! reageer retweet
Aaaahhhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef hole1988 het volgende:
twitter:joey3fm twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 21:53:12Ze liet even op zich wachten, maar zojuist is onze mooie dochter geboren: Jamie Rachel Koeijvoets! reageer retweet
en als het blijft regenen schijnt Nederland op basis van eerdere resultaten wereldkampioen te worden!quote:
Dat is nat done!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en als het blijft regenen schijnt Nederland op basis van eerdere resultaten wereldkampioen te worden!
briljante woordgrapquote:
Dat wordt dus nog later naar bedquote:
ik ga mijn bed nu maar eens opzoeken en ik merk morgenochtend wel of die kekke honkballerts hun best hebben gedaan.quote:
Irritant he? Kon niet slapen van de pijn, ik lig maar weer beneden op de bank naar de tv te staren...quote:
Ben de hele dag niet echt fit geweest (zit weer eens met m'n rugquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Irritant he? Kon niet slapen van de pijn, ik lig maar weer beneden op de bank naar de tv te staren...
Oi, das ook bagger!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ben de hele dag niet echt fit geweest (zit weer eens met m'n rug) en dus lekker in bed doorgebracht
.
Nu dus totaal niet moe en zit ik op die verrekte honkbal finale te wachten.
Whehe.. Nederland staat in de finale van het WK tegen Cuba.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, das ook bagger!!
En wat is dat toch met dat honkballen?! Ik hoor er nooit iets over, vanavond staat m'n timeline op Twitter er vol mee
Ohja, er werd veel gemopperd over de regen ja!quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Whehe.. Nederland staat in de finale van het WK tegen Cuba.
Het probleem is, dat het maar niet stopt met regenen.
Comedy Central opzetten, vallen je oogjes zo weer dichtquote:
Zit in de auto, dus dat lukt niet :p maar geen zorg, ik pit zo weer verderquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Comedy Central opzetten, vallen je oogjes zo weer dicht
Ah, tof!! Slaap lekker dan maar en maak er een toffe rit vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zit in de auto, dus dat lukt niet :p maar geen zorg, ik pit zo weer verder
M'n vriend moet een invalrit rijden met de vrachtwagen, vandaar. Ik ga mee, is wel gezellig. Maar ik ga eerst nog even slapen
Komt goed, het is zo'n chique vrachtwagen deze keer, helemaal nieuw nog. Dus dat gaat wel lukkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, tof!! Slaap lekker dan maar en maak er een toffe rit van
en wat heb je die Drent misdaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:27 schreef TheZapster het volgende:
Lekker begin van de dag![]()
Net knallende ruzie met een Drent die ik amper verstond
nou, wie gaat Bartje mailen?twitter:
laat ze dan iig een oude RHCP draaien....quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:14 schreef alors het volgende:
Ah yes, RHCP en Titanium, hoor je anders ook nooit.
Ik liet mijn moeders hond uit, netjes aan de riem, en er komt dus een vent aan rijden met paard en wagen. Mijn moeders hond blaft en gromt een beetje naar dat paard en die vent haalt meteen 3 keer uit met zijn rijzweep naar mijn hond. Ondertussen schreeuwde hij nog iets van dat mijn hond afgeschoten moest worden blablabla en hij vond het belachelijk dat ik nogal kwaad op hem was .quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
ola!
[..]
en wat heb je die Drent misdaan?
Paardenbiefstukquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik liet mijn moeders hond uit, netjes aan de riem, en er komt dus een vent aan rijden met paard en wagen. Mijn moeders hond blaft en gromt een beetje naar dat paard en die vent haalt meteen 3 keer uit met zijn rijzweep naar mijn hond. Ondertussen schreeuwde hij nog iets van dat mijn hond afgeschoten moest worden blablabla en hij vond het belachelijk dat ik nogal kwaad op hem was .
zucht, je moet die hond dan ook niet uitlaten wanneer er kans bestaat dat je paard-en-wagen tegenkomt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik liet mijn moeders hond uit, netjes aan de riem, en er komt dus een vent aan rijden met paard en wagen. Mijn moeders hond blaft en gromt een beetje naar dat paard en die vent haalt meteen 3 keer uit met zijn rijzweep naar mijn hond. Ondertussen schreeuwde hij nog iets van dat mijn hond afgeschoten moest worden blablabla en hij vond het belachelijk dat ik nogal kwaad op hem was .
Tuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zucht, je moet die hond dan ook niet uitlaten wanneer er kans bestaat dat je paard-en-wagen tegenkomt.
waarom "quote:
Paard en wagen, welkom in Drenthequote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paard en wagen, welkom in Drenthe.
nee, die eet je op! met een beetje zuurkool en mosterdquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n lieverd sla je toch niet met een zweep
Aaahhhquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n lieverd sla je toch niet met een zweep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |