Stiekem heeft Jon Bon Jovi best wel wat fatsoenlijke nummers uitgebrachtquote:
Tja, het blijft smaak. En het blijft ook dat niet alles van vroeger goed is. Sterker, ik vind Come With Me van Puff Daddy en Jimmy Page misschien wel beter dan Kashmir.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, door je smileykeuze was het niet echt duidelijk
Da_Sandman... Overdrijven? Heb je wel eens naar nummers als I can't quit you babe geluisterd. Fantastisch
Ik vind dit nr geweldig, al trek ik hem door omstandigheden ff niet...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stiekem heeft Jon Bon Jovi best wel wat fatsoenlijke nummers uitgebracht
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind dit nr geweldig, al trek ik hem door omstandigheden ff niet...
Dat is idd een twijfelgeval... Maar dat komt misschien door mijn voorliefde voor hiphop, zeker in combinatie met gitarenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het blijft smaak. En het blijft ook dat niet alles van vroeger goed is. Sterker, ik vind Come With Me van Puff Daddy en Jimmy Page misschien wel beter dan Kashmir.
Dank jequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Sterkte
En dan nu eigenlijk het beste nummer van Amy WinehouseTopplaat
Nou ik ook eg nie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinige mensen ben op deze aarde die helemaal niks met Phil Collins heeft
Je zag Roel al weer achter zijn luchtdrumtoestel zittenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik geloof dat ik een van de weinige mensen ben op deze aarde die helemaal niks met Phil Collins heeft
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Je zag Roel al weer achter zijn luchtdrumtoestel zitten
huh hoezo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Rabbering alweer een relatie verkloot ?
Omdat Coen en Sander weer een soort van oproepje deden dat vrijgezelle dames zich maar moesten melden of zoiets.quote:
Hahahquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat Coen en Sander weer een soort van oproepje deden dat vrijgezelle dames zich maar moesten melden of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |