Dat dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 dingen:
1) Nu al kerstliedjesPrutsers!
2) Justin Bieber draaien...Prutsers!
Prachtplaat van Jackson, misschien wel de mooiste. Die solo van Slashquote:
Eens!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
2 dingen:
1) Nu al kerstliedjesPrutsers!
2) Justin Bieber draaien...Prutsers!
Z'n twitter geeft genoeg reden tot twijfel...quote:
Inderdaad, verbazingwekkend hoe weinig sommige kandidaten wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:48 schreef Paul-89 het volgende:
Je vraagt je soms toch af waarom sommige zich opgeven voor het popduel.
ik vind Ruben Block (Tiggerfinger) die Sweet Dreams doet erg goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de mooiste DWDD recording? Ik deze
Wat een stem, wat een versie, zit tenminste emotie in, en natuurlijk een dobro
-programma: Ekstra Weekend. eigenlijk wil ik op Stenders Latevermaak stemmen, maar dat wint toch niet en Ekstra was er vorig jaar al dichtbijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef borisz het volgende:
Radioring mijn stem:
-programma: Aan de Slag(BNR)
-Heer: Bas van Werven
-Dame: Lara Rense
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 17:00:21Aaah crap. Drummer @RobinFaas verlaat @destinedestine http://t.co/CdtW0UAT reageer retweet
Rock, misschien moet je gaan matigen met de shandy...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
-programma: Ekstra Weekend. eigenlijk wil ik op Stenders Latevermaak stemmen, maar dat wint toch niet en Ekstra was er vorig jaar al dichtbij
-heer: Stenders
-dame: Roos (ik ken alleen Claudia, annemiek en roos en dan vind ik roos het minst erg. Sofie van den Enk vind ik niet echt radio....net als Claudia btw)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Rock, misschien moet je gaan matigen met de shandy...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Rock, misschien moet je gaan matigen met de shandy...
dan stem je bijv ook niet op televizierring of op de top100 allertijden of voor de 2e kamer? want je kijkt ook niet alle tv-programma's, luistert niet alle liedjes en je kent ook niet alle 2e-kamerleden persoonlijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:52 schreef CindieY het volgende:
Ik vind het niet fair om te stemmen op de Radioring, een weloverwogen keuze kan ik niet maken, aangezien ik alleen 3FM luister.
Mjah, zit ook weer wat in, maar qua radio ben ik erg eenzijdigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dan stem je bijv ook niet op televizierring of op de top100 allertijden of voor de 2e kamer? want je kijkt ook niet alle tv-programma's, luistert niet alle liedjes en je kent ook niet alle 2e-kamerleden persoonlijk?
ik snap je wel hoor, maar ik heb wel gestemd en wel op de progamma's/dj's die ik ok vind, ook al ken ik ze niet allemaal
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 18:58:52De eerste kerstsingle van 2011, zometeen nieuw in de #Megatop5 in @metmichiel. Net zo makkelijk. En van WIE! #3FM reageer retweet
het was ook met een knipoog, op dit tijdstip kill je het topic altijdquote:
Mijndes ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
het was ook met een knipoog, op dit tijdstip kill je het topic altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |