De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaat echt te ver, kan veel hebben maar dit is ******
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 12:19:41 ]
Alsjeblieft, spoiler het eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat echt te ver, kan veel hebben maar dit is ******
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:19 schreef Intronic het volgende:
Waarom denk je dat ik het in een spoiler zette ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaat echt te ver, kan veel hebben maar dit is ******Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je even een goeie samenvatting copy-pasted, graag
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef cinnamon_M het volgende:
Iemand treffen die mij ruimte geeft, die me uitdaagt en waar ik mijn eigengereide ik bij kan blijven. Maar tegelijkertijd soms stiekem even het kleine meisje kan zijn met zijn arm om mijn schouder.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar.
Ik voel me er ook een beetje naar door..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:20 schreef Intronic het volgende:
ik wilde net eten, maar dat gaat hem niet worden
Oké, later.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Intronic het volgende:
nu ga ik echt, anders alleen maar meer oogaids plaatjes
Ik vind het wel dat het veel eisen zijn. Ik bedoel uit eindelijk kiest je hart en niet je hoofd, hoe leuk/lief iemand ook is. Maar ik vind het wel goeie postz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dat laatste. dat wil ik. dat eerste. dat kan ik wel denk ik. vrouwen zijn blind voor mij
Latersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Intronic het volgende:
nu ga ik echt, anders alleen maar meer oogaids plaatjes
Ik een uur later, maar nog steeds voor 12 uur.quote:
Ik voor 9 uur, nu antigrippine en maar weer slapen, wtf ik ben pas ziek geweestquote:
Sommige eisen wel terecht. Vrouwen soms wel dubbel daarover.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel dat het veel eisen zijn. Ik bedoel uit eindelijk kiest je hart en niet je hoofd, hoe leuk/lief iemand ook is. Maar ik vind het wel goeie postz.
En ik heb ook nog eens de verkeerde TT.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:26 schreef coban het volgende:
NEE REZ DIE 450 HEEFT NEE NEE NEE NEE NEEEE
Het goede gevoel moet erbij zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel dat het veel eisen zijn. Ik bedoel uit eindelijk kiest je hart en niet je hoofd, hoe leuk/lief iemand ook is. Maar ik vind het wel goeie postz.
Het goede gevoel is vaak ook gewoon vriendschapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het goede gevoel moet erbij zitten.
Vriendschap is belangrijk, maar voor een relatie moet het toch wat extra's hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het goede gevoel is vaak ook gewoon vriendschap
Hoe krijg je als man dat extra. Dat wil.ik wel eens weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vriendschap is belangrijk, maar voor een relatie moet het toch wat extra's hebben.
Vriendschapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vriendschap is belangrijk, maar voor een relatie moet het toch wat extra's hebben.
Het is een klik die er moet zijn, als die er niet is kan je nog zo graag willen, maar wordt t m gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe krijg je als man dat extra. Dat wil.ik wel eens weten.
6:30 ging mijn wekkerquote:
Friendzone, my zone.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is een klik die er moet zijn, als die er niet is kan je nog zo graag willen, maar wordt t m gewoon niet.
Heeft met een juiste combinatie van genen te maken![]()
En als je eenmaal friendzoned bent is het vaak moeilijk om eruit te komen.
De truc is om er al vanaf het begin meer van te maken dan alleen vriendschap.quote:
Wat dan?quote:
Beetje Wales verslaan met heeel laf rugby in de halve finalequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De truc is om er al vanaf het begin meer van te maken dan alleen vriendschap.
[..]
Wat dan?
Vrouwen zetten mij van te voren in de friendzone. Ik ben die 'aardige jongen en goede vriend' die iedereen kent maar verder niets mee wil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De truc is om er al vanaf het begin meer van te maken dan alleen vriendschap.
[..]
Wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Aaawhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beetje Wales verslaan met heeel laf rugby in de halve finale
Daarom ga je uit, daar zijn allemaal meisjes die je reputatie niet kennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vrouwen zetten mij van te voren in de friendzone. Ik ben die 'aardige jongen en goede vriend' die iedereen kent maar verder niets mee wil.
Ik ga ook uit hoor. Ik heb gewoon zo een 'air' waar ik moeilijk of niet vanaf kom. Zeker als je niet alles mee hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh
[..]
Daarom ga je uit, daar zijn allemaal meisjes die je reputatie niet kennen![]()
Kan je je move maken en alles.
Hoe bedoel je, qua uiterlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga ook uit hoor. Ik heb gewoon zo een 'air' waar ik moeilijk of niet vanaf kom. Zeker als je niet alles mee hebt.
Ach, ik was toch niet voor Wales, maar toch, altijd al een pest hekel gehad aan frankrijkquote:
Ik ben niet super aantrekkelijk, niet foei en foei lelijk hoor. Dan sta je nogal midden op de lijst en kom je dus sowieso altijd laatste.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, qua uiterlijk?
Ik zou echt niet weten hoe je eruit ziet namelijk
Bullshit, uiterlijk zegt geen kut als je meisjes wil aanspreken of versieren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben niet super aantrekkelijk, niet foei en foei lelijk hoor. Dan sta je nogal midden op de lijst en kom je dus sowieso altijd laatste.
Heeft vaak met zelfvertrouwen te maken, dat is zo belangrijk met versierenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben niet super aantrekkelijk, niet foei en foei lelijk hoor. Dan sta je nogal midden op de lijst en kom je dus sowieso altijd laatste.
Aanspreken niet, versieren wel. Jij vindt jezelf dan wel zo een leuke sociale mooiboy en hebt daar dus geen problemen mee. Ik heb dat dus niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bullshit, uiterlijk zegt geen kut als je meisjes wil aanspreken of versieren.
Zolang je zelfvertrouwen uitstraalt, en iets te zeggen hebt maakt de rest niet zoveel uit hoor. Ik heb trollen gezien die rustig met mooie dames weglopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Aanspreken niet, versieren wel. Jij vindt jezelf dan wel zo een leuke sociale mooiboy en hebt daar dus geen problemen mee. Ik heb dat dus niet.
Dat eerste straal ik wel uit maar heb ik totaal niet. Leuke facade. Lekker makkelijk voor mijzelf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zolang je zelfvertrouwen uitstraalt, en iets te zeggen hebt maakt de rest niet zoveel uit hoor. Ik heb trollen gezien die rustig met mooie dames weglopen.
hou daar maar over opquote:
Weet je ook waarom je dat niet hebt? Want als je daar aan werkt gaat alles een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat eerste straal ik wel uit maar heb ik totaal niet. Leuke facade. Lekker makkelijk voor mijzelf.
Met dank aan Oerbeer.quote:
Dan sms je haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik sta op de markt en ik kan mijn moeder niet vinden. fml
Denk niet dat je haar hier wel gaat vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik sta op de markt en ik kan mijn moeder niet vinden. fml
Werk'zequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik moet nog wat dingen doen en daarna werken, tot vanavond laat
In het weekend werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik moet nog wat dingen doen en daarna werken, tot vanavond laat
Dat zeg ik liever niet. Laten we zeggen dat ik een lange periode het feit geaccepteerd heb dat ik nooit iemand zal vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Weet je ook waarom je dat niet hebt? Want als je daar aan werkt gaat alles een stuk makkelijker.
Ik ook, maar had eigenlijk ook nog handschoenen aan moeten doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Idd, had gewoon mijn winterjas aan
Succesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:36 schreef Intronic het volgende:
Het is lekker hardloopweer, even eten laten zakken en gaan.
Koude handen, had ik ook last van jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar had eigenlijk ook nog handschoenen aan moeten doen
Jeejquote:
Vervelend he...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koude handen, had ik ook last van je
AH NU DOE JE NIET MEER ZO STOER HE? HAHAHAquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
o
wat een
aangename
verassing
hoi P_z
stoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AH NU DOE JE NIET MEER ZO STOER HE? HAHAHA
jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:08 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
stoer
wie
ik
oh
dm van jou was irritant
ja
erg
maar
ja
dat was stoer
he
of niet dan
coban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
geen paniek ik heb haar gevonden
Ben jij buiten in de stad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder
Ik was haar ff kwijt in du stad
Op de markt zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder
Ik was haar ff kwijt in du stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ook met de zon? Ben namelijk nog niet buiten geweest maar ga zo. Of eigenlijk nu.quote:
Als ik koppijn heb kan ik dronken overkomen als ik typ ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:48 schreef Plastic_zak het volgende:
SchenkstroopBen jij altijd dronken ofzo?
Heb je een kater dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik koppijn heb kan ik dronken overkomen als ik typ ja.
Dronken mannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik koppijn heb kan ik dronken overkomen als ik typ ja.
Helaas was ik het gisteravond vergetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:53 schreef FreezePop het volgende:
Katers, blij dat ik daar nooit last van heb zeg. Litertje water atten voor je gaat slapen en de volgende ochtend fris en fruitig.
Jouw doelgroep toch. De zegelring/kettingen, tatoos en de golf staat ook buiten. Daten?quote:
Retweeted bij boterbart, terwijl vetlang geslapen weerquote:
Ik maar 3 uur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Retweeted bij boterbart, terwijl vetlang geslapen weer
Hoe oud is je laptop?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke wat zal ik doen met mijn laptop?
- naar HP terugsturen en hopen dat het onder garantie valt
- laptoptoetsenbord apart bestellen en zelf gaan kloten met dat ding
Het valt niet onder garantie, maar je kan om een indicatie van de kosten vragen voordat ze ermee aan de gang gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke wat zal ik doen met mijn laptop?
- naar HP terugsturen en hopen dat het onder garantie valt
- laptoptoetsenbord apart bestellen en zelf gaan kloten met dat ding
ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik slaap altijd zonder kussen zodat de vloeistoffen in mijn lichaam mijn hoofd niet kunnen verlaten.
Dan heb ik de volgende ochtend nooit een kater, hooguit "brak".
Dat is verzerkingsfraude.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
zelf kloten of misschien proberen bij je inboedel verzekering te claimen ofzo.
of zoek een klein kind dat het zogenaamd eroverheen heeft gegooid zodat je het op een of andere verzekering kan claimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ei bakken als je dronken bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef Boterbartje het volgende:
Ik stop gewoon met alcoholdrinken het laatste uur want dan drink je toch minder en ga ik water drinken en als ik thuiskom ga ik altijd een ei bakken en eten met vet veel water/cola/ranja/sap ofzo erbij
hallo broederquote:
ik heb ook mijn eigen telefoon kapot laten vallen; opgestuurd het volgende:quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is verzerkingsfraude.dat verdienen ze ook. met al die bagger premies, gewoon leegzuigen die handel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten bakken jeweet toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een ei bakken als je dronken bent
Hooguit een beetje aangeschoten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Ben jij wel eens dronken Trollscience?
Een goed verhaal verzinnen dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb ook mijn eigen telefoon kapot laten vallen; opgestuurd het volgende:
total loss verklaring vodafone (door aardige meneer die dat wel even wou doen)
verhaal dat iemand hem van tafel had gestoten en ik niet door had gehad dat hij kapot was
vliegtickets want ging op reisverzekering
en brief van eerste afwijzing van vergoeding
toen 2 week later ineens 250 euro bijgeschreven gekregen met een brief van ING
Omdat je om 23:00 thuis moet zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hooguit een beetje aangeschoten.
Ah oke, dan bel ik ze maandag wel. Ik denk dat zoiets best duur isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt niet onder garantie, maar je kan om een indicatie van de kosten vragen voordat ze ermee aan de gang gaan.
Alleen maar bier drinkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:25 schreef Roburtt het volgende:
Met stappen ben ik altijd vet dronken, en als ik te dronken wordt neem ik per half uur een biertje en dan daalt het. Als ik dan thuis kom drink ik een liter melk en ga ik slapen. Soms al ben ik nog met vrienden eventueel een frituursessie.
Aan het eind.quote:
Denk je echt dat je op je 14e een cafe binnenkomt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je om 23:00 thuis moet zijn?
Ja en bewijs zoals tickets, verklaring van vodafone (dit geval HP) enzoquote:
Zit standaard toch een verzekering voor een bepaalde tijd op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En nee, dat ding is niet verzekerd ofzo.
dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit standaard toch een verzekering voor een bepaalde tijd op?
Is dat niet garantie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit standaard toch een verzekering voor een bepaalde tijd op?
Helemaal dood of sommige toetsen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar ik snap het niet, alles doet het gewoon, ook de muis. Alleen het toetsenbord is dood... WAAROM
dan is het moederbord niet kapot en een toetsenbord voor hp kun je vet makkelijk vervangen.. paar schroefjes los, klepje los, toetsenbord eruit en connector los en hup nieuwe erinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar ik snap het niet, alles doet het gewoon, ook de muis. Alleen het toetsenbord is dood... WAAROM
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je om 23:00 thuis moet zijn?
trouwens, waarom doe je alsof je twaalf bent?quote:
Maar waterschade valt niet onder die garantieshizzlequote:
Ik zou een iets beter verhaal verzinnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar waterschade valt niet onder die garantieshizzle
Of gewoon zeggen ja toetsenbord deed ineens niet
Omdat ik 11 ben XD XDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[..]
trouwens, waarom doe je alsof je twaalf bent?
nee waterschade kun je ook niet zien ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar waterschade valt niet onder die garantieshizzle
Of gewoon zeggen ja toetsenbord deed ineens niet
hij is gewoon zo'n klein kutkind laat hemquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[..]
trouwens, waarom doe je alsof je twaalf bent?
http://www.batterycentury.com/hp-g62-b60sd-keyboard-p-337786.htmlquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dan is het moederbord niet kapot en een toetsenbord voor hp kun je vet makkelijk vervangen.. paar schroefjes los, klepje los, toetsenbord eruit en connector los en hup nieuwe erin
Wat dan? Ik kan niet zeggen ik heb perongeluk laten vallen want dat is ook je eigen schuldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou een iets beter verhaal verzinnen.
Ik erger me er wel is aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hij is gewoon zo'n klein kutkind laat hem
Ben ik weer te baas voor je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik erger me er wel is aan.
En hij gaat haten op me boy
Jij voedt hem toch?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hij is gewoon zo'n klein kutkind laat hem
gr gr terugquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:30 schreef Intronic het volgende:
Tijd voor verjaardag, groetjes van mijn bierfles
nee ik geef hem voeding, ik voed hem niet opquote:
quote:
quote:
Ook dat is geen goede smoes nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat dan? Ik kan niet zeggen ik heb perongeluk laten vallen want dat is ook je eigen schuld
Meboiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:32 schreef Roburtt het volgende:
Ey ik ga me omkleden en naar een verjaardag
Groetjes knuffels en kusjes (vooral aan die ene jwz)
Oke, eerst kijken wat HP zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:31 schreef Boterbartje het volgende:
nou voor die 30 euro zou ik het niet laten, vervangen kost handen vol moneyssss
Oke dankjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dat is geen goede smoes nee.
Ik ben inspiratieloos momenteel, maar mocht ik iets bedenken dan hoor je het.
Hij heeft wel nog niet gepost. Ideaal trouwens om mijn eigen topique te promoten:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
SOCIOS IS TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
watttquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Kerelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik vraag me af en toe echt af hoe oud jij bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
WAT IS ER DIT IS GEEN STORMFRONT OFZO HEY? DUS GA NIET HATEN
17quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik vraag me af en toe echt af hoe oud jij bent.
Sowieso van die brainfart TTsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was beter dan 'Ja, kusjekroel en zo.'![]()
Ik heb altijd bazenTT'squote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso van die brainfart TTs
Jij bent 30?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja.. Nu geloof ik het meteen
Kan je dat ruiken dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Eckt
[..]
Ik ruik de jaloezie
vies woordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw TTs zijn vaak wel brainfarts
Gisteren was ik nog meneer bloedserieus en nu ben ik een 15-jarige klier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je wat het is met jongens
Je moet van hun leeftijd -3 aftrekken want ja, jongens worden minder snel volwassen ensow
dus Rez je bent eigenlijk 15.
Ja toen ik 15 was was ik al net zo ver ontwikkeld als jij nu bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog meneer bloedserieus en nu ben ik een 15-jarige klier.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja toen ik 15 was was ik al net zo ver ontwikkeld als jij nu bent
Ik vroeg het ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geen zin om op je profiel te kijken, swa.
Gister had ik 124quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:51 schreef BBQSausage het volgende:
De inhoud van het topic is gewijzigd (61 nieuwe posts en 0 gewijzigde posts). Klik hier om de wijzigingen weer te geven.
Hihi.
Ik val in de goeie categorie danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus dat betekent dat ik iemand moet hosselen (me laten hosselen) door iemand van min. 22
Ga gewoon voor een rijke 50-plusser, die zijn zo lekker volwassen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus dat betekent dat ik iemand moet hosselen (me laten hosselen) door iemand van min. 22
:$ :$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik val in de goeie categorie dan
nee die zien er niet uit als renato ferreiraquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga gewoon voor een rijke 50-plusser, die zijn zo lekker volwassen.
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee die zien er niet uit als renato ferreira
Hhahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik heb heel vaak dat ik dan iets wil typen, daarom het tekstvak aanklik, dan wegtab, en dan een half uur later denk, oh, shit, ik fok nog open staan. Tsja, en dan weet ik dus niet meer wat ik had willen posten.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
WAAROM ZIE IK DIE BAGGER VAN REZANIA NOG?
1 2 3 4 5 6 | .isFoe{ display: none; } .hiddenFoe{ display:none; } |
Hehe herkenbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik heb heel vaak dat ik dan iets wil typen, daarom het tekstvak aanklik, dan wegtab, en dan een half uur later denk, oh, shit, ik fok nog open staan. Tsja, en dan weet ik dus niet meer wat ik had willen posten.[ afbeelding ]
Wel een babyfacequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee die zien er niet uit als renato ferreira
Ohjaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hhah
weet je wat ik ook weleens heb, dan praat ik zo op msn met iemand, en dan wil ik iets terugtypen maar dan ben i kmet iets anders bezig en dan vergeet ik het
of ik typ iets en ik druk niet op enter ;")_
HHAHAHAAHquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhjaOok lekker is dat ja, dan zien ze eerst dat je typt, en dan komt er uiteindelijk toch geen reactie.
![]()
Ik heb ook wel vaak dat ik dan gewoon een hele lange reactie of post heb getypt, maar dan ook weg ga, en wanneer ik dan terugkom, is het hele onderwerp van gesprek al anders, dus post ik het maar niet.
Ik kan het ruiken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke stiekem ben ik jaloers op je
Wij zijn beernichten.quote:
misdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, deze man was samen met nog 3 andere udowu'ers al heeel vroeg wakkerTé vroeg
Ik heb even de oogjes dicht gehad ja, ik voel me echt beroerdquote:
dutjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb even de oogjes dicht gehad ja, ik voel me echt beroerd
Ja, want het is een terughoudende toon of zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
Omgomg. Ik ben er net achter gekomen dat het niet té , maar tè is.
Ligt er aan wat je intelligent vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja echttt.
Mijn ex was 23, ik was intelligenter dan hij
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
Omgomg. Ik ben er net achter gekomen dat het niet té , maar tè is.
Dan hij is.quote:
Inderdaad, maar dat komt omdat ik hem al heb gehosseld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het lukte niet
ik probeer je al tijdje te hosselen maar ik faal
Zin afmaken, dan weet je het;quote:
Dat ligt eerder aan hem en zijn intelligentie hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja echttt.
Mijn ex was 23, ik was intelligenter dan hij
verkapt mk je bent kapotdom vriendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan hem en zijn intelligentie hoor. Ik durf te wedden dat hij gewoon dom was
Oeh.. Vind mama beer alleen niet zo leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het lukte niet
ik probeer je al tijdje te hosselen maar ik faal
Nee helemaal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
verkapt mk je bent kapotdom vriend
Vindtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. Vind mama beer alleen niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |