Hoe oud is je laptop?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke wat zal ik doen met mijn laptop?
- naar HP terugsturen en hopen dat het onder garantie valt
- laptoptoetsenbord apart bestellen en zelf gaan kloten met dat ding
Het valt niet onder garantie, maar je kan om een indicatie van de kosten vragen voordat ze ermee aan de gang gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke wat zal ik doen met mijn laptop?
- naar HP terugsturen en hopen dat het onder garantie valt
- laptoptoetsenbord apart bestellen en zelf gaan kloten met dat ding
ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik slaap altijd zonder kussen zodat de vloeistoffen in mijn lichaam mijn hoofd niet kunnen verlaten.
Dan heb ik de volgende ochtend nooit een kater, hooguit "brak".
Dat is verzerkingsfraude.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:22 schreef Boterbartje het volgende:
zelf kloten of misschien proberen bij je inboedel verzekering te claimen ofzo.
of zoek een klein kind dat het zogenaamd eroverheen heeft gegooid zodat je het op een of andere verzekering kan claimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ei bakken als je dronken bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef Boterbartje het volgende:
Ik stop gewoon met alcoholdrinken het laatste uur want dan drink je toch minder en ga ik water drinken en als ik thuiskom ga ik altijd een ei bakken en eten met vet veel water/cola/ranja/sap ofzo erbij
hallo broederquote:
ik heb ook mijn eigen telefoon kapot laten vallen; opgestuurd het volgende:quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is verzerkingsfraude.dat verdienen ze ook. met al die bagger premies, gewoon leegzuigen die handel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten bakken jeweet toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een ei bakken als je dronken bent
Hooguit een beetje aangeschoten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Ben jij wel eens dronken Trollscience?
Een goed verhaal verzinnen dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb ook mijn eigen telefoon kapot laten vallen; opgestuurd het volgende:
total loss verklaring vodafone (door aardige meneer die dat wel even wou doen)
verhaal dat iemand hem van tafel had gestoten en ik niet door had gehad dat hij kapot was
vliegtickets want ging op reisverzekering
en brief van eerste afwijzing van vergoeding
toen 2 week later ineens 250 euro bijgeschreven gekregen met een brief van ING
Omdat je om 23:00 thuis moet zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hooguit een beetje aangeschoten.
Ah oke, dan bel ik ze maandag wel. Ik denk dat zoiets best duur isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt niet onder garantie, maar je kan om een indicatie van de kosten vragen voordat ze ermee aan de gang gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |