Ook met de zon? Ben namelijk nog niet buiten geweest maar ga zo. Of eigenlijk nu.quote:
Als ik koppijn heb kan ik dronken overkomen als ik typ ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:48 schreef Plastic_zak het volgende:
SchenkstroopBen jij altijd dronken ofzo?
Heb je een kater dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik koppijn heb kan ik dronken overkomen als ik typ ja.
Dronken mannenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik koppijn heb kan ik dronken overkomen als ik typ ja.
Helaas was ik het gisteravond vergetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:53 schreef FreezePop het volgende:
Katers, blij dat ik daar nooit last van heb zeg. Litertje water atten voor je gaat slapen en de volgende ochtend fris en fruitig.
Jouw doelgroep toch. De zegelring/kettingen, tatoos en de golf staat ook buiten. Daten?quote:
Retweeted bij boterbart, terwijl vetlang geslapen weerquote:
Ik maar 3 uur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Retweeted bij boterbart, terwijl vetlang geslapen weer
Hoe oud is je laptop?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke wat zal ik doen met mijn laptop?
- naar HP terugsturen en hopen dat het onder garantie valt
- laptoptoetsenbord apart bestellen en zelf gaan kloten met dat ding
Het valt niet onder garantie, maar je kan om een indicatie van de kosten vragen voordat ze ermee aan de gang gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke wat zal ik doen met mijn laptop?
- naar HP terugsturen en hopen dat het onder garantie valt
- laptoptoetsenbord apart bestellen en zelf gaan kloten met dat ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |