Ik ook, maar had eigenlijk ook nog handschoenen aan moeten doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Idd, had gewoon mijn winterjas aan
Succesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:36 schreef Intronic het volgende:
Het is lekker hardloopweer, even eten laten zakken en gaan.
Koude handen, had ik ook last van jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar had eigenlijk ook nog handschoenen aan moeten doen
Jeejquote:
Vervelend he...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koude handen, had ik ook last van je
AH NU DOE JE NIET MEER ZO STOER HE? HAHAHAquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
o
wat een
aangename
verassing
hoi P_z
stoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AH NU DOE JE NIET MEER ZO STOER HE? HAHAHA
jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:08 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
stoer
wie
ik
oh
dm van jou was irritant
ja
erg
maar
ja
dat was stoer
he
of niet dan
coban?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
geen paniek ik heb haar gevonden
Ben jij buiten in de stad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder
Ik was haar ff kwijt in du stad
Op de markt zeker?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn moeder
Ik was haar ff kwijt in du stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |