De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaat echt te ver, kan veel hebben maar dit is ******
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 12:19:41 ]
Alsjeblieft, spoiler het eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
dit gaat echt te ver, kan veel hebben maar dit is ******
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:19 schreef Intronic het volgende:
Waarom denk je dat ik het in een spoiler zette ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit gaat echt te ver, kan veel hebben maar dit is ******Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je even een goeie samenvatting copy-pasted, graag
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef cinnamon_M het volgende:
Iemand treffen die mij ruimte geeft, die me uitdaagt en waar ik mijn eigengereide ik bij kan blijven. Maar tegelijkertijd soms stiekem even het kleine meisje kan zijn met zijn arm om mijn schouder.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:59 schreef Keep_Walking het volgende:
Iemand die bereid is om mij net zo goed te laten voelen zoals ik haar wil laten voelen. Iemand die net zo geinteresseerd in mij is, zoals ik in haar. Iemand die mij net zoveel nodig wil hebben, als ik haar.
Ik voel me er ook een beetje naar door..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:20 schreef Intronic het volgende:
ik wilde net eten, maar dat gaat hem niet worden
Oké, later.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Intronic het volgende:
nu ga ik echt, anders alleen maar meer oogaids plaatjes
Ik vind het wel dat het veel eisen zijn. Ik bedoel uit eindelijk kiest je hart en niet je hoofd, hoe leuk/lief iemand ook is. Maar ik vind het wel goeie postz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dat laatste. dat wil ik. dat eerste. dat kan ik wel denk ik. vrouwen zijn blind voor mij
Latersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Intronic het volgende:
nu ga ik echt, anders alleen maar meer oogaids plaatjes
Ik een uur later, maar nog steeds voor 12 uur.quote:
Ik voor 9 uur, nu antigrippine en maar weer slapen, wtf ik ben pas ziek geweestquote:
Sommige eisen wel terecht. Vrouwen soms wel dubbel daarover.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel dat het veel eisen zijn. Ik bedoel uit eindelijk kiest je hart en niet je hoofd, hoe leuk/lief iemand ook is. Maar ik vind het wel goeie postz.
En ik heb ook nog eens de verkeerde TT.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:26 schreef coban het volgende:
NEE REZ DIE 450 HEEFT NEE NEE NEE NEE NEEEE
Het goede gevoel moet erbij zitten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel dat het veel eisen zijn. Ik bedoel uit eindelijk kiest je hart en niet je hoofd, hoe leuk/lief iemand ook is. Maar ik vind het wel goeie postz.
Het goede gevoel is vaak ook gewoon vriendschapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het goede gevoel moet erbij zitten.
Vriendschap is belangrijk, maar voor een relatie moet het toch wat extra's hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het goede gevoel is vaak ook gewoon vriendschap
Hoe krijg je als man dat extra. Dat wil.ik wel eens weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vriendschap is belangrijk, maar voor een relatie moet het toch wat extra's hebben.
Vriendschapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vriendschap is belangrijk, maar voor een relatie moet het toch wat extra's hebben.
Het is een klik die er moet zijn, als die er niet is kan je nog zo graag willen, maar wordt t m gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoe krijg je als man dat extra. Dat wil.ik wel eens weten.
6:30 ging mijn wekkerquote:
Friendzone, my zone.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is een klik die er moet zijn, als die er niet is kan je nog zo graag willen, maar wordt t m gewoon niet.
Heeft met een juiste combinatie van genen te maken![]()
En als je eenmaal friendzoned bent is het vaak moeilijk om eruit te komen.
De truc is om er al vanaf het begin meer van te maken dan alleen vriendschap.quote:
Wat dan?quote:
Beetje Wales verslaan met heeel laf rugby in de halve finalequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De truc is om er al vanaf het begin meer van te maken dan alleen vriendschap.
[..]
Wat dan?
Vrouwen zetten mij van te voren in de friendzone. Ik ben die 'aardige jongen en goede vriend' die iedereen kent maar verder niets mee wil.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De truc is om er al vanaf het begin meer van te maken dan alleen vriendschap.
[..]
Wat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Aaawhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beetje Wales verslaan met heeel laf rugby in de halve finale
Daarom ga je uit, daar zijn allemaal meisjes die je reputatie niet kennenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vrouwen zetten mij van te voren in de friendzone. Ik ben die 'aardige jongen en goede vriend' die iedereen kent maar verder niets mee wil.
Ik ga ook uit hoor. Ik heb gewoon zo een 'air' waar ik moeilijk of niet vanaf kom. Zeker als je niet alles mee hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh
[..]
Daarom ga je uit, daar zijn allemaal meisjes die je reputatie niet kennen![]()
Kan je je move maken en alles.
Hoe bedoel je, qua uiterlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga ook uit hoor. Ik heb gewoon zo een 'air' waar ik moeilijk of niet vanaf kom. Zeker als je niet alles mee hebt.
Ach, ik was toch niet voor Wales, maar toch, altijd al een pest hekel gehad aan frankrijkquote:
Ik ben niet super aantrekkelijk, niet foei en foei lelijk hoor. Dan sta je nogal midden op de lijst en kom je dus sowieso altijd laatste.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, qua uiterlijk?
Ik zou echt niet weten hoe je eruit ziet namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |