Kijk op zijn profiel, laatste keer ingelogd, en het icoontje dat aangeeft of hij online is of niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef utopie het volgende:
19 juni... was me vanochtend ook al opgevallen jah.
Wat ben jij voor levenloze e-stalkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijk op zijn profiel, laatste keer ingelogd, en het icoontje dat aangeeft of hij online is of niet.
Er was toevallig een topic gekickt waarin hij had gepost en toen zag ik dat hij online was!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat ben jij voor levenloze e-stalker__________!²
Pff, je zag mijn reactie zeker en toen ging je ook in zijn profiel kijken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er was toevallig een topic gekickt waarin hij had gepost en toen zag ik of hij online was of niet!![]()
ik geloof je, ik dacht vanochtend ook dat hij gepost had, maar kwam er even later achter dat het een kuttopic is dat gekickt is door 1 of andere jostiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er was toevallig een topic gekickt waarin hij had gepost en toen zag ik dat hij online was!![]()
Ik heb het topic niet doorgelezen. Ik heb gelijk zelf een geopend toen ik het zag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pff, je zag mijn reactie zeker en toen ging je ook in zijn profiel kijken?
Dat staat er standaard op hieroquote:
Mwa, valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Vanaf nu is Trollscience een baas
Da's waar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik sta iig niet voor de spiegel met mijn kuif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |