SPOILER: Vrijdag de 13 14-10-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
volgens mij heeft hij dat niet....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel vragen of jelmer twitter heeft...
http://twitter.com/#!/jelmerstendersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij dat niet....
whut??? ik ga meteen followen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/jelmerstenders
Ik was eerder!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut??? ik ga meteen followen!
edit: 0 tweets
nope, maar tegelijkertijd een videogame wil best lukkenquote:
Ik kon hem vanmiddag ineens wel aanhoren, ik vind hem nu weer niks... Tja, wijf hè?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef Evertjan het volgende:
moet altijd een beetje huilen van deze plaat
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
wat een jingles weer. prachtig. jelmer moet gewoon alle 3fmjingles maken!
Multitasken!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, maar tegelijkertijd een videogame wil best lukken
goede teksten heeft die man ja. weet zo alleen dat lied over Meryl Streep en dat is erg sterk. ff wat kuikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef Evertjan het volgende:
mijn held is onderscheiden![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/f(...)onderscheiden__.html
lekker fappen met Tooske!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
jelmer vindt Tooske een heks![]()
![]()
![]()
vroeger op TMF vond ik haar godvergeten lekker!
Dat zie ik als ik dood ben wel weer...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
zijn jullie al donor? ik wel. ze mogen alles uit me slopen wanneer ik dood ben.
idem sinds mijn 16equote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
zijn jullie al donor? ik wel. ze mogen alles uit me slopen wanneer ik dood ben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zie ik als ik dood ben wel weer...
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Verdulle!!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie lekt al die foto's nou?!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat doe ik, dat zie je tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdulle!!
dat is niet jouw aarsgewei!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdulle!!
Zeg, wanneer spreken wij eens wat af? Of ben ik te jong voor je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdulle!!
Meneer heeft praatjes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer spreken wij eens wat af? Of ben ik te jong voor je?
Maar hoe kom je eraan dan?? Ik kan me niet herinneren dat ik ze naar je gemaild hebquote:
ik ook zoiets. en mijn ouders en broertje weten het dus dat komt wel goed mocht ik binnenkort onder een auto liggen. niet dat ik dat van plan ben, maar je weet nooitquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar hoe kom je eraan dan?? Ik kan me niet herinneren dat ik ze naar je gemaild heb
Sorry schat, een maand geleden laten zetten...quote:
Ik heb hem toch zelf genomen! (de foto)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar hoe kom je eraan dan?? Ik kan me niet herinneren dat ik ze naar je gemaild heb
Jij bent illegaal voor mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer spreken wij eens wat af? Of ben ik te jong voor je?
Ik niet.quote:
Godvergeten loeder dat je er bent!! Ik had nog ZO gesmeekt niets online te gooien!quote:
Dat kan helemaal niet, ik heb je nog nooit gezien!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem toch zelf genomen! (de foto)
Zou je me voelen?quote:
tja, de 100euro zwijggeld voor september heb je nooit overgemaakt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Godvergeten loeder dat je er bent!! Ik had nog ZO gesmeekt niets online te gooien!
Hoe weet je dat!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, ik heb je nog nooit gezien!!
*para wordt*
quote:
Kak... Dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, de 100euro zwijggeld voor september heb je nooit overgemaakt....
Lijkt me zeer onlogisch, ik mag namelijk niet zo ver van huis. Aangezien jij helemaal in DH woont en het uiterste toch echt Hoorn is voor mij (familiebezoek)quote:
jij loopt voorquote:
Iedereen luister deze plaatje! vanaf 4.50quote:
amenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef peaceman het volgende:
Dit is en blijft het leukste programma van de radio.
+1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef peaceman het volgende:
Dit is en blijft het leukste programma van de radio.
hij is er wel, mar misschien nog ff bezig met zijn opdrachtquote:
En volume gaat wat zachter...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
aha, ik zie dat kreunmokkel ook weer staan....
hai haiquote:
hoi vogelquote:
vragen ze daar geld voor??? belachelijk. voor een serie snap ik dat nog wel, maar voor (deels non-)nieuws?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets waarmee ik gratis EditieNL terug kan kijken?
Voor fragmenten niet, hele uitzending is 99 cent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vragen ze daar geld voor??? belachelijk. voor een serie snap ik dat nog wel, maar voor (deels non-)nieuws?
anyway, ik ga pitten en geen wekker zetten voor Stenders. ben te moe en anders ben ik de rst van t weekend een wrak. tabee!
Nee alleen fragmentenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets waarmee ik gratis EditieNL terug kan kijken?
Oh, das lang geleden dat ik dat gedaan hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Avondje Mexxen in de kroeg, en je kunt me afschrijven
Ja te gezellig. Gelukkig verstandig gebleven en nu thuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, das lang geleden dat ik dat gedaan heb![]()
Gezellig gehad?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:34 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja te gezellig. Gelukkig verstandig gebleven en nu thuis. Vorige keer liep het ietwat anders, wat ik nu wou voorkomen..
Whehehe zo mag ik het horen! Vorige week in Zwolle geweest, ook erg gezelligquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]!! Tof. Ik mis uitgaan, als m'n poot weer beter is duik ik de kroeg weer in
Das in de buurtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:38 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Whehehe zo mag ik het horen! Vorige week in Zwolle geweest, ook erg gezellig.
Zwolle is voor mij een uurtje rijden. Een maat van me studeert daar, vandaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Das in de buurt![]()
Ga ik af en toe heen, vooral als we met collega's uitgaan. Leuk, maar ik vind Meppel gezelliger
Ik was het allang zat, zit lekker Futurama te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:42 schreef Qunix het volgende:
Zo.. Stebnders is klaar en ik ben moe.
Gaat hem denk ik toch ook niet worden ben iik bnag.
Voor mij een half uurtje ongeveer. En waarom geweigerd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zwolle is voor mij een uurtje rijden. Een maat van me studeert daar, vandaar. Alleen bij 2 tenten geweigerd..
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij een half uurtje ongeveer. En waarom geweigerd?
Bummerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we er gesloopt uitzagen![]()
..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef Allrounder het volgende:
Oh nu snap ik het!. Die drummer heeft wat met de zus van mijn vriendin.. WTF moment van de dag
.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik duik mijn nest in, ben ganz kaput...
Slaap lekker!
Welke tenten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
dat komt wel goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef Qunix het volgende:
Ik ga!
Morgen hoop ik wel de beste stukken terug te zien op 3FMvid of anders luister ik de podcast wel.
slaapsequote:
Jawel, elke zaterdag sta ik om 8 uur opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:02 schreef minthy het volgende:
Dit is toch ook helemaal geen fatsoenlijke tijd om op te staan in het weekend?!
Goedemorgen!
Tja... Ik ben een lui varken wat dat betreft, slaap liever uit in het weekendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, elke zaterdag sta ik om 8 uur opsporten....
Sowieso, Baz Luhrmann.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Everybody's free to wear sunscreen
En ik moet werken van 13 tot 19quote:
twitter:Timur3FM twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 12:01:38Zet je radio NU op 3FM! De Mama Appelsap Top 42: Prrrrrrrrrrrieuwwwww!!! #radiospektakelvanhetjaar #TimurEnRámon #3FM reageer retweet
schaatsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Evertjan het volgende:
vandaag de laatste grote wielerwedstrijd van het jaarGelukkig begint het schaatsen weer
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Evertjan het volgende:
vandaag de laatste grote wielerwedstrijd van het jaarGelukkig begint het schaatsen weer
Fietsen in het veld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Evertjan het volgende:
ontslag nemenquote:
quote:
get your hands of of my quote motherfucker!quote:
it`s my quote now!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
get your hands of of my quote motherfucker!
(vrij naar The Darkness)
mama! stomme Timo heeft mn quote afgepaktquote:
nee, op 3fm!quote:
een van de briljantere inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
ze verkoopt boerenkool
pak de shampoo erbij
Schaatsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Evertjan het volgende:
sowieso moeten al die piraten die andere zenders wegdrukken opzouten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat Turbo fm (aka de winchester) zichzelf keihard opblaast...
En we-j draoit nog emm een ploatie he! En we-j bedaankt moeder nog em veurt brood he!
Hans Hoogendoorn hiervoor geregeld hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:30 schreef minthy het volgende:
Te droog ook, die meldingen in een nummer
yup... Hoop dat ze die mast weer snel opbouwen, toen had ik minder lastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sowieso moeten al die piraten die andere zenders wegdrukken opzouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
ze hadden Sander Lantinga aan de lijn! Dat had ik helemaal niet in de gaten!Ik had het echt niet in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zat de Cradle of Filth er ook tussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
beetje jammer dat ze niet alle liedjes draaien. Rock Out van Mötörhead zal wel te hard zijn voor de zaterdagmiddag...
en ook nog iets van Finntroll of Trollfest...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Volgens mij zat de Cradle of Filth er ook tussen
(En nee, die werd niet helemaal gedraaid)
Turbo Turboquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef minthy het volgende:
En we-j draoit nog emm een ploatie he! En we-j bedaankt moeder nog em veurt brood he!
Ik kwam er vannacht hier in Drenthe ook een paar tegenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef minthy het volgende:
quote:
Zekersteweten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik de nr1 weet....Danza Kuduro
Dat was al bekend....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik de nr1 weet....Danza Kuduro
ik had de eindlijst echt nog niet gezien. voor mij is het dus echt spannend of ik gelijk hebquote:
ah okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had de eindlijst echt nog niet gezien. voor mij is het dus echt spannend of ik gelijk heb
Jep, en misschien wel met de meest foute appelsapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had de eindlijst echt nog niet gezien. voor mij is het dus echt spannend of ik gelijk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |