hai haiquote:
hoi vogelquote:
vragen ze daar geld voor??? belachelijk. voor een serie snap ik dat nog wel, maar voor (deels non-)nieuws?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets waarmee ik gratis EditieNL terug kan kijken?
Voor fragmenten niet, hele uitzending is 99 cent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vragen ze daar geld voor??? belachelijk. voor een serie snap ik dat nog wel, maar voor (deels non-)nieuws?
anyway, ik ga pitten en geen wekker zetten voor Stenders. ben te moe en anders ben ik de rst van t weekend een wrak. tabee!
Nee alleen fragmentenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets waarmee ik gratis EditieNL terug kan kijken?
Oh, das lang geleden dat ik dat gedaan hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Avondje Mexxen in de kroeg, en je kunt me afschrijven
Ja te gezellig. Gelukkig verstandig gebleven en nu thuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, das lang geleden dat ik dat gedaan heb![]()
Gezellig gehad?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:34 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja te gezellig. Gelukkig verstandig gebleven en nu thuis. Vorige keer liep het ietwat anders, wat ik nu wou voorkomen..
Whehehe zo mag ik het horen! Vorige week in Zwolle geweest, ook erg gezelligquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]!! Tof. Ik mis uitgaan, als m'n poot weer beter is duik ik de kroeg weer in
Das in de buurtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:38 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Whehehe zo mag ik het horen! Vorige week in Zwolle geweest, ook erg gezellig.
Zwolle is voor mij een uurtje rijden. Een maat van me studeert daar, vandaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Das in de buurt![]()
Ga ik af en toe heen, vooral als we met collega's uitgaan. Leuk, maar ik vind Meppel gezelliger
Ik was het allang zat, zit lekker Futurama te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:42 schreef Qunix het volgende:
Zo.. Stebnders is klaar en ik ben moe.
Gaat hem denk ik toch ook niet worden ben iik bnag.
Voor mij een half uurtje ongeveer. En waarom geweigerd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zwolle is voor mij een uurtje rijden. Een maat van me studeert daar, vandaar. Alleen bij 2 tenten geweigerd..
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij een half uurtje ongeveer. En waarom geweigerd?
Bummerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we er gesloopt uitzagen![]()
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |