Zwolle is voor mij een uurtje rijden. Een maat van me studeert daar, vandaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Das in de buurt![]()
Ga ik af en toe heen, vooral als we met collega's uitgaan. Leuk, maar ik vind Meppel gezelliger
Ik was het allang zat, zit lekker Futurama te kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:42 schreef Qunix het volgende:
Zo.. Stebnders is klaar en ik ben moe.
Gaat hem denk ik toch ook niet worden ben iik bnag.
Voor mij een half uurtje ongeveer. En waarom geweigerd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zwolle is voor mij een uurtje rijden. Een maat van me studeert daar, vandaar. Alleen bij 2 tenten geweigerd..
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij een half uurtje ongeveer. En waarom geweigerd?
Bummerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat we er gesloopt uitzagen![]()
..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef Allrounder het volgende:
Oh nu snap ik het!. Die drummer heeft wat met de zus van mijn vriendin.. WTF moment van de dag
.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik duik mijn nest in, ben ganz kaput...
Slaap lekker!
Welke tenten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
dat komt wel goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef Qunix het volgende:
Ik ga!
Morgen hoop ik wel de beste stukken terug te zien op 3FMvid of anders luister ik de podcast wel.
slaapsequote:
Jawel, elke zaterdag sta ik om 8 uur opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:02 schreef minthy het volgende:
Dit is toch ook helemaal geen fatsoenlijke tijd om op te staan in het weekend?!
Goedemorgen!
Tja... Ik ben een lui varken wat dat betreft, slaap liever uit in het weekendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, elke zaterdag sta ik om 8 uur opsporten....
Sowieso, Baz Luhrmann.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Everybody's free to wear sunscreen
En ik moet werken van 13 tot 19quote:
twitter:Timur3FM twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 12:01:38Zet je radio NU op 3FM! De Mama Appelsap Top 42: Prrrrrrrrrrrieuwwwww!!! #radiospektakelvanhetjaar #TimurEnRámon #3FM reageer retweet
schaatsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Evertjan het volgende:
vandaag de laatste grote wielerwedstrijd van het jaarGelukkig begint het schaatsen weer
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Evertjan het volgende:
vandaag de laatste grote wielerwedstrijd van het jaarGelukkig begint het schaatsen weer
Fietsen in het veld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:25 schreef Evertjan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |