SPOILER: Vrijdag de 13 14-10-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
volgens mij heeft hij dat niet....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik mag toch wel vragen of jelmer twitter heeft...
http://twitter.com/#!/jelmerstendersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij dat niet....
whut??? ik ga meteen followen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/jelmerstenders
Ik was eerder!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whut??? ik ga meteen followen!
edit: 0 tweets
nope, maar tegelijkertijd een videogame wil best lukkenquote:
Ik kon hem vanmiddag ineens wel aanhoren, ik vind hem nu weer niks... Tja, wijf hè?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef Evertjan het volgende:
moet altijd een beetje huilen van deze plaat
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
wat een jingles weer. prachtig. jelmer moet gewoon alle 3fmjingles maken!
Multitasken!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, maar tegelijkertijd een videogame wil best lukken
goede teksten heeft die man ja. weet zo alleen dat lied over Meryl Streep en dat is erg sterk. ff wat kuikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef Evertjan het volgende:
mijn held is onderscheiden![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/f(...)onderscheiden__.html
lekker fappen met Tooske!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
jelmer vindt Tooske een heks![]()
![]()
![]()
vroeger op TMF vond ik haar godvergeten lekker!
Dat zie ik als ik dood ben wel weer...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
zijn jullie al donor? ik wel. ze mogen alles uit me slopen wanneer ik dood ben.
idem sinds mijn 16equote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
zijn jullie al donor? ik wel. ze mogen alles uit me slopen wanneer ik dood ben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zie ik als ik dood ben wel weer...
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Verdulle!!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie lekt al die foto's nou?!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dat doe ik, dat zie je tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdulle!!
dat is niet jouw aarsgewei!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdulle!!
Zeg, wanneer spreken wij eens wat af? Of ben ik te jong voor je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdulle!!
Meneer heeft praatjes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer spreken wij eens wat af? Of ben ik te jong voor je?
Maar hoe kom je eraan dan?? Ik kan me niet herinneren dat ik ze naar je gemaild hebquote:
ik ook zoiets. en mijn ouders en broertje weten het dus dat komt wel goed mocht ik binnenkort onder een auto liggen. niet dat ik dat van plan ben, maar je weet nooitquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar hoe kom je eraan dan?? Ik kan me niet herinneren dat ik ze naar je gemaild heb
Sorry schat, een maand geleden laten zetten...quote:
Ik heb hem toch zelf genomen! (de foto)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar hoe kom je eraan dan?? Ik kan me niet herinneren dat ik ze naar je gemaild heb
Jij bent illegaal voor mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer spreken wij eens wat af? Of ben ik te jong voor je?
Ik niet.quote:
Godvergeten loeder dat je er bent!! Ik had nog ZO gesmeekt niets online te gooien!quote:
Dat kan helemaal niet, ik heb je nog nooit gezien!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb hem toch zelf genomen! (de foto)
Zou je me voelen?quote:
tja, de 100euro zwijggeld voor september heb je nooit overgemaakt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Godvergeten loeder dat je er bent!! Ik had nog ZO gesmeekt niets online te gooien!
Hoe weet je dat!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, ik heb je nog nooit gezien!!
*para wordt*
quote:
Kak... Dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, de 100euro zwijggeld voor september heb je nooit overgemaakt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |