sowieso moeten al die piraten die andere zenders wegdrukken opzouten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef minthy het volgende:
Ik hoop dat Turbo fm (aka de winchester) zichzelf keihard opblaast...
En we-j draoit nog emm een ploatie he! En we-j bedaankt moeder nog em veurt brood he!
Hans Hoogendoorn hiervoor geregeld hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:30 schreef minthy het volgende:
Te droog ook, die meldingen in een nummer
yup... Hoop dat ze die mast weer snel opbouwen, toen had ik minder lastquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sowieso moeten al die piraten die andere zenders wegdrukken opzouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
ze hadden Sander Lantinga aan de lijn! Dat had ik helemaal niet in de gaten!Ik had het echt niet in de gaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zat de Cradle of Filth er ook tussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
beetje jammer dat ze niet alle liedjes draaien. Rock Out van Mötörhead zal wel te hard zijn voor de zaterdagmiddag...
en ook nog iets van Finntroll of Trollfest...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:22 schreef Karrs het volgende:
[..]
Volgens mij zat de Cradle of Filth er ook tussen
(En nee, die werd niet helemaal gedraaid)
Turbo Turboquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef minthy het volgende:
En we-j draoit nog emm een ploatie he! En we-j bedaankt moeder nog em veurt brood he!
Ik kwam er vannacht hier in Drenthe ook een paar tegenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:41 schreef minthy het volgende:
quote:
Zekersteweten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik de nr1 weet....Danza Kuduro
Dat was al bekend....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik de nr1 weet....Danza Kuduro
ik had de eindlijst echt nog niet gezien. voor mij is het dus echt spannend of ik gelijk hebquote:
ah okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had de eindlijst echt nog niet gezien. voor mij is het dus echt spannend of ik gelijk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |