Had ik toch een beetje gelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
We krijgen zo een cliffhanger gok ik...
Zingen en dan wachten wie ze kiest
Ik ben de enige geloof ik, maar ik vind hem erger en irritanter dan Jeroen van de Boom. Die was gewoon flauw, dit is irritant, elke week nog meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vind Marco alleen echt irritant dit jaar. Word zo moe van zijn gedrag en nepgedoe.
Gelukkig heb ik hier zo'n 2.6 kilo konijn voor de kerst rondhuppelen. Wortelmousse erbij en klaarquote:
Eten, drinken, plassenquote:
ik heb al een bakje chips opquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hier zo'n 2.6 kilo konijn voor de kerst rondhuppelen. Wortelmousse erbij en klaar
Neem je telefoon mee naar de plee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet naar het toilet, maar durf niet... ik verwacht telefoon
Neem je telefoon mee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet naar het toilet, maar durf niet... ik verwacht telefoon
ook wel es gedaan. Had mn in mn kontzak.... 3 keer raden wat er gebeurde....quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Die boxjes aan de stoelen (goed te zien op de OP foto's trouwens voor diegene die het nog niet wist net) hangen nèt iets te hoog volgens mij voor de juryleden.
Die groene is inderdaad beter, maar die waren uitverkochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Groen is beter.. al is die in Delfzijl nergens te vinden!
Voor Roel sowieso.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Die boxjes aan de stoelen (goed te zien op de OP foto's trouwens voor diegene die het nog niet wist net) hangen nèt iets te hoog volgens mij voor de juryleden.
Wel. ZO, klaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef STING het volgende:
Hmm, zal ik wat Nibbits pakken of niet. Keuzes, keuzes.
Wendy is de meest verschrikkelijke presentatrice ooit. Maar omdat ze aan een bepaalde man vooral zit mag ze blijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Lov1 het volgende:
HoiWij kijken ook, 2 opmerkingen:
- Marco met zn morsige vestjes en zn gezapige geklets...![]()
- Wendy van Dijk zit telkens zoveel aan de mannen, na zo'n optreden! Net al bij die 2 broers... maar bij de vrouwen lijkt ze het niet te doen...
SAS-dag inlassen!quote:
Zo heeft ze 'r carriere opgebouwd. Ze weet niet anders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Lov1 het volgende:
- Wendy van Dijk zit telkens zoveel aan de mannen, na zo'n optreden! Net al bij die 2 broers... maar bij de vrouwen lijkt ze het niet te doen...
Wendy heb ik nog nooit zo overdreven, herhaaldelijk, zien wrijven als vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Lov1 het volgende:
- Marco met zn morsige vestjes en zn gezapige geklets...![]()
Hij/zij? Transje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Benieuwd of degene waarvan ik weet dat hij/zij meedoet, en door is, vandaag komt
Ik ben daar niet benieuwd naar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Benieuwd of degene waarvan ik weet dat hij/zij meedoet, en door is, vandaag komt
Sinds ik zie dat trending na 15 posts al kan zegt het me weinig meerquote:
Had je vorige week in Ushi moeten zien dat haar masker af deed bij Martijn. Het leek wel of ze staand klaar kwam op een stuk hout. OMG die ogen van haar zo overdreven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wendy heb ik nog nooit zo overdreven, herhaaldelijk, zien wrijven als vandaagEerst aaien, afstand nemen, aaien, andere broer; weer aaien
Tijdens de uitzending gaat het wel wat harder. En eigenlijk is wereldwijd TT bijzonderder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik zie dat trending na 15 posts al kan zegt het me weinig meer
Jaaaaaaa gezien, zo oprecht ook van martijn, die 10000 knuffels en 'wat goeeeeeeeeeeeed, het is je gelukt' gaf vooral aan dat hij het niet door hadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Had je vorige week in Ushi moeten zien dat haar masker af deed bij Martijn. Het leek wel of ze staand klaar kwam op een stuk hout. OMG die ogen van haar zo overdreven.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Het spijt me door John Williams? Is ie nu echt een excuusneger geworden?
Ze staat ook op nog geen 10cm afstand van mensen. Sova-traininkje volgen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wendy heb ik nog nooit zo overdreven, herhaaldelijk, zien wrijven als vandaagEerst aaien, afstand nemen, aaien, andere broer; weer aaien
e-Zus!quote:
Ik ben wel John-fanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:15 schreef Pheno het volgende:
Wat was daar dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Roel is eindelijk op dreef, voordat we the voice of amerika-taferelen gaan krijgen
Ook een halve harem ondertussenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Ook al Roel, hoeveel heeft hij er onderhand?
Hij had er toch nog niet zoveel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Ook al Roel, hoeveel heeft hij er onderhand?
Vastquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn vraag van vandaag;
komt er nog een Raffish lid vandaag?
Dan lijkt het zeker zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij had er toch nog niet zoveel?
Zijn er nog meer? Of komt dat Men2Be nog langs?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn vraag van vandaag;
komt er nog een Raffish lid vandaag?
Er zijn nog genoeg meisjes die zouden kunnen, dus ik ben benieuwd, je weet het nooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn er nog meer? Of komt dat Men2Be nog langs?
Waren een aantaljuryleden die hun team nog niet compleet hadden, Adam moest er nog wel een aantal. Dus moesten bepaalde kandidaten nog maar een keer komen zingenquote:
GuusMeeuwisLulFactor +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |