Anders wil ik wel ruilen. Twee keer geweest, superlandquote:
nou je hoeft t niet STEEDS te doen ofzo.quote:
Ik ga er op oefenen voor een volgende keer!quote:
Dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef iBenny het volgende:
Klinkt wel oke... maar om dit nou helemaal over te laten vliegen
Leuk typequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef DjinN het volgende:
Ik vind haar wel leuk!Mooie stem, apart gekleed, jep goed dat ze door is!
Eens, Dat hese zeker in het begin klonk alsof ze de microfoon aan het deepthroaten was.quote:
ik zeg oehhhhhhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er op oefenen voor een volgende keer!
Wil daar nog wel eens een keertje naar toequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders wil ik wel ruilen. Twee keer geweest, superland
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eens, Dat hese zeker in het begin klonk alsof ze de microfoon aan het deepthroaten was.
die buitenlanderssowieso allemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Alle goeie kiezen bijna altijd voor Roel.
Ik zou ook voor Roel kiezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een handstand?quote:
Vind ik ook niet gek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou ook voor Roel kiezenIk zou ook voor Roel kiezen, al is het misschien niet zo tactisch met zoveel goeie mensen, bij Ansj en Marco stikt het van de pauperkandidaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Heel erg apart ja.quote:
je hoeft niet te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef PierreBetfair het volgende:
WAT EEN KUTPROGRAMMA IS DIT GEWORDEN
DAN KIJK JE NIET ALS JE JE ERGERT!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Go Trinniequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef MissJ het volgende:
wat de neuk, weer zulks een gaar kapsel![]()
Ene kant lang en andere kant heel kort
Half man half vrouw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef MissJ het volgende:
wat de neuk, weer zulks een gaar kapsel![]()
Ene kant lang en andere kant heel kort
Nietesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Daar is een afstandsbediening voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ben ook toe aan drank, snacks en een plasbeurtquote:
Ik krijg al bijna kippenvelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef MissJ het volgende:
ik voel dat deze mega neger onwijs goed is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben ook toe aan drank, snacks en een plasbeurt
Ik kwam ze net nog tegen op weg naar het Gelredome. Als ik het raam open doe hoor ik de bakvissen fainten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou voor Angela kiezen
Hoewel ik nick en simon wel erg leuk vind
Alweer?quote:
Dushi!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Die handen kloppen niet bij zijn lijf.... HET IS WENDY!
Ik zou noooooit Ansj kiezen. Die durft niet echt voor iemand te kiezen, zie finale van vorig jaar....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou voor Angela kiezen
Hoewel ik nick en simon wel erg leuk vind
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Die handen kloppen niet bij zijn lijf.... HET IS WENDY!
Dat heeft ze toch ;oquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat overhemd ook.... doe dan een goed pak aan ofzo.
Het is toch een blinde auditie, al staat ie er naakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat overhemd ook.... doe dan een goed pak aan ofzo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch een blinde auditie, al staat ie er naakt.
Ik ben niet blind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna welquote:
Ik vind het ook wel mooi, maar ben bang dat het niet bijzonder genoeg is...quote:
ff retweeten ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit niks. Niet slecht, maar een stem waar ik niet lang naar wil luisteren. Soort songfestival-plasmomentje.
dude!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen omdat ie een gezette getinte man is hè hè hè hè?
Soms verdenk ik ze er van dat ze horen dat het geen 18-jarige is en dus niet klikken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef DjinN het volgende:
wtf waarom hebben ze niet gedruktDit was gewoon echt een goede auditie
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom druk je dan niet lul-de-Borsato
Omdat ie dus dat vibrato niet mooi vond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom druk je dan niet lul-de-Borsato
Geef die man chili con carne!quote:
Dan moet ie niet zo dom kletsen met z'n 'jammer dat je niet door bent'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Omdat ie dus dat vibrato niet mooi vond.
Ik wacht nog tot 'ze' komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog steeds iemand adopteren, maar ik vergeet het steeds en ALS ik er aan denk dat ben ik de naam alweer vergeten.
Ik ook!quote:
quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:01 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb trouwens net oliebollen gekocht
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft het figuur van een sumopak, zo'n opblaasbare.
Eens. benny, weer nog 1 optreden?quote:
Klopt, dat "jammer dat je niet door bent" is een soort ongemakkelijkheid waar hij eens mee op moet houden. Niet echt geloofwaardig meer als je dat meer dan twee keer zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan moet ie niet zo dom kletsen met z'n 'jammer dat je niet door bent'.
Maar hij valt allen op domme glijergrietjes natuurlijk
Oh jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef DjinN het volgende:
Het is net een oliebolletje met armpjes en beentjesik moet meteen aan Veruca Salt van Sjakie en de Chocofabriek denken
Dat meisje dat opzwelt door de kauwgom
Jep, zo'n kraam stond in het winkelcentrumquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOIk heb nog geen pepernoten gehad en er zijn al oliebollen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:01 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb trouwens net oliebollen gekocht
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Zie je wel, zingen voor Marco is nog enger dan zingen voor de koningin! Die man is evil zeg ik je
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef gehotseflotst het volgende:
Dat haar... die stem... Vind t tot nu toe niks
Dat.quote:
Dit wordt Marco zijn alto typetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Marco hiervoor drukt is hij wel erg inconsequent
ja, dat. Weer teveel vibrato imhoquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Vind het niet goed. Er zal wel weer gedrukt worden
Die heeft altijd aambeien, elke aflevering moet ie tig keer staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap niet waarom Marco ging staan?
Die samen het theater in....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem zo grappig
Zo met N&S enzo
quote:
Ik heb ook het idee dat de coaches het soms niet goed horen. Dan zitten ze echt met hun hoofd langs die stoel. Lijkt of die stoel nogal wat geluid blockt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heeft altijd aambeien, elke aflevering moet ie tig keer staan.
Ik ook niet, niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef DjinN het volgende:
Dit vind ik nou echt niet de stem van Nederland
je kijkt MTV?quote:
Ik vind Marco alleen echt irritant dit jaar. Word zo moe van zijn gedrag en nepgedoe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem zo grappig
Zo met N&S enzo
Ik heb het idee dat Marco mee probeert te doen met de grappen van N&S.quote:
Volgens mij hangen er boxjes aan die stoelen hoor.. en luisteren ze daar naquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat de coaches het soms niet goed horen. Dan zitten ze echt met hun hoofd langs die stoel. Lijkt of die stoel nogal wat geluid blockt.
Daarom gaat ze natuurlijk gecoacht wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef DjinN het volgende:
Dit vind ik nou echt niet de stem van Nederland
Zo is ie live ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem zo grappig
Zo met N&S enzo
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij hangen er boxjes aan die stoelen hoor.. en luisteren ze daar na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |