abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:24:15 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103088710

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103088747
X verbaal/fysiek een lesje leren lijkt me wel op zijn plaats hier ja.

Wat zijn ex wil moet zij lekker weten.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:26:06 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103088811
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Flepke het volgende:
X verbaal/fysiek een lesje leren lijkt me wel op zijn plaats hier ja.

Wat zijn ex wil moet zij lekker weten.
Wat geeft X het recht zijn leven te proberen te verpesten.
X is ook wel een heel sneu mannetje.
C'est la vie
pi_103088926
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat geeft X het recht zijn leven te proberen te verpesten.
X is ook wel een heel sneu mannetje.
Dan zijn we het toch eens? *;

Voor de mensen die net komen binnenvallen:
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:
Grappig topic, OP onder de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestalkt door de nieuwe vriend van je ex
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:29:07 #5
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103088981
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Flepke het volgende:

[..]

Dan zijn we het toch eens? *;
Dat we dat nog zouden meemaken.
C'est la vie
pi_103089030
zo heb de rest van het vorige topic maar niet doorgelezen want er zat weer een aaneenschakeling in van flepke en firefly reacties van personen die het helemaal top hebben blijkbaar.

Wordt er nu wel een beetje moe van hoor, ik wil persoonlijke succesverhalen horen van jullie en niet al die uit de lucht gegrepen tips die ik zelf ook wel op internet kan vinden.

Dus doe er wat mee! de modjes willen dat we het zelf in de gaten houden hier dus ok.

Nou vertel

Verhaal Flepke.................................

Verhaal Firefly..................................
Do what you love, love what you do!
pi_103089094
Ik ben Flepke, ik ben een zitmeubel waar men met twee of meer personen op kan zitten.
pi_103089153
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Flepke het volgende:
Ik ben Flepke, ik ben een zitmeubel waar men met twee of meer personen op kan zitten.
Ok je onderstreept mijn punt dus..
Je had ook nu eens even je verhaal kunnen vertellen ipv deze reactie?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:33:28 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089214
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef kree het volgende:
zo heb de rest van het vorige topic maar niet doorgelezen want er zat weer een aaneenschakeling in van flepke en firefly reacties van personen die het helemaal top hebben blijkbaar.

Wordt er nu wel een beetje moe van hoor, ik wil persoonlijke succesverhalen horen van jullie en niet al die uit de lucht gegrepen tips die ik zelf ook wel op internet kan vinden.

Dus doe er wat mee! de modjes willen dat we het zelf in de gaten houden hier dus ok.

Nou vertel

Firefly is een normale vent die graag op de foto gaat met modellen.
C'est la vie
pi_103089279
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb mijn vermoedens dat hij ook andere dingen doet/heeft gedaan met modellen.
pi_103089294
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja die kan ik nog wel hebben maar flepke niet en zeker niet alle twee :)
pi_103089337
Hoi, zo even teruglezen wat ik heb gemist. Gister feest van studie gehad, was wel vet :D
En hoe is het hier?
Finally, someone let me out of my cage
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:36:05 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089371
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb mijn vermoedens dat hij ook andere dingen doet/heeft gedaan met modellen.
Ja ook een praatje mee gemaakt, zo aardig zijn die meisjes meestal wel.
Toen was de volgende man weer aan de beurt.
C'est la vie
pi_103089417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef kree het volgende:

Nou vertel

Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).

Na een tijdje had ik haar gevonden via myspace en had ik korte gesprekken met haar. Een maat van me zei dat het haar niet kon zijn balbla. Later was er een miss contest waarbij zij de jury lid was. Dus ik belde de organisatie op en na een paar keer mijn adres gespeld te hebben kwam na een aantal weken de tickets van de event!

Dus een paar maanden later met een maat van me naar land Y gegaan en de contest bijgewoont. Ik zag haar zitten aan de jury tafel, en op een gegeven moment ging ik op haar af. Ik klopte op haar schouder, ze draaide zich om, en herkende me METEEN. Ze begon zichzelf te kwalificeren (Wat?!!?!?) en vroeg of ze helemaal perfect was. Ik begon iets negatiefs te zeggen voor de grap met een serieuze blik, ze dacht dat het serieus was en schrok even. Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103089481
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik was bezig met typen :D Mijn topervaring zo'n beetje denk ik
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:37:41 #16
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103089490
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef minibeer het volgende:
Hoi, zo even teruglezen wat ik heb gemist. Gister feest van studie gehad, was wel vet :D
En hoe is het hier?
welk feest en waarom was ik niet uitgenodigd :D
Spreading the Word
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:37:46 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).

Na een tijdje had ik haar gevonden via myspace en had ik korte gesprekken met haar. Een maat van me zei dat het haar niet kon zijn balbla. Later was er een miss contest waarbij zij de jury lid was. Dus ik belde de organisatie op en na een paar keer mijn adres gespeld te hebben kwam na een aantal weken de tickets van de event!

Dus een paar maanden later met een maat van me naar land Y gegaan en de contest bijgewoont. Ik zag haar zitten aan de jury tafel, en op een gegeven moment ging ik op haar af. Ik klopte op haar schouder, ze draaide zich om, en herkende me METEEN. Ze begon zichzelf te kwalificeren (Wat?!!?!?) en vroeg of ze helemaal perfect was. Ik begon iets negatiefs te zeggen voor de grap met een serieuze blik, ze dacht dat het serieus was en schrok even. Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Als het voor jou werkt.
C'est la vie
pi_103089575
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

welk feest en waarom was ik niet uitgenodigd :D
Je mocht ook komen hoor, het was vrije inloop. Oktoberfest was het thema :D
pi_103089601
quote:

[..]

Nou ok dit kan ik waarderen nu Flepke nog. :)
pi_103089611
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Als het voor jou werkt.
Ik had wel een paar glazen wijn op, ze zat zelfs in het midden van de jury tafel met links en rechts nog zo'n 8 man
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:40:35 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103089700
Misschien moet ik Gerrie maar ook zo achter na gaan zitten.
Zal ze vast niet eng vinden.
C'est la vie
pi_103089735
quote:

[..]

Oke, even in het midden gelaten of dit echt is... het zou best kunnen. Maar waarom wil je perse een bepaald model wat je wss alleen ooit op een foto ofzo hebt gezien? Ik heb daar persoonlijk vaak helemaal niets mee; ik moet een meid toch in het echt zien lopen om te kunnen oordelen of ze echt leuk is of niet. Ik vraag me dan ook af of je dit gedaan hebt omdat je haar echt geweldig vond op foto's oid; of dat je zoiets puur doet omdat je voor jezelf iets wil bewijzen?
pi_103089775
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ga je volgend jaar mee naar het echte oktoberfest... die staat al een paar jaar op mijn to-to list :D
pi_103089777
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oke, even in het midden gelaten of dit echt is... het zou best kunnen. Maar waarom wil je perse een bepaald model wat je wss alleen ooit op een foto ofzo hebt gezien? Ik heb daar persoonlijk vaak helemaal niets mee; ik moet een meid toch in het echt zien lopen om te kunnen oordelen of ze echt leuk is of niet. Ik vraag me dan ook af of je dit gedaan hebt omdat je haar echt geweldig vond op foto's oid; of dat je zoiets puur doet omdat je voor jezelf iets wil bewijzen?
Ik zag haar op video's en werd verliefd op haar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:42:04 #25
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103089807
quote:

[..]

met herdenkingspul? :D zijn fraaie dingen om te hebben!
Spreading the Word
pi_103089932
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ga je volgend jaar mee naar het echte oktoberfest... die staat al een paar jaar op mijn to-to list :D
Ik denk het niet, ik ging nou al kapot :')
Ik was met een gast die me er helemaal uitdronk, hij ging ook halve liters atten enzo
pi_103090031
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

met herdenkingspul? :D zijn fraaie dingen om te hebben!
Ja. Die van mij was gejat, ik mocht geen nieuwe. Ik heb er toen veel lopen jatten (van de voorraad, niet van mensen), en nu heb ik er nog 6 :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:47:37 #28
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103090160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja. Die van mij was gejat, ik mocht geen nieuwe. Ik heb er toen veel lopen jatten (van de voorraad, niet van mensen), en nu heb ik er nog 6 :P
ze hebben er toch veelsteveel :* nog wat geregeld?
Spreading the Word
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:48:21 #29
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103090220
quote:
-lulverhaal-
Ik vind het wel hilarisch hoe slap en ongeloofwaardig de verhalen worden van de heren. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:48:51 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103090249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind het wel hilarisch hoe slap en ongeloofwaardig de verhalen worden van de heren. :')
Dat jij pas de eerste bent die dat zegt.
C'est la vie
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:50:09 #31
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103090330
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat jij pas de eerste bent die dat zegt.
Ik doorzie ze pas echt. :')
pi_103090358
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

ze hebben er toch veelsteveel :* nog wat geregeld?
Neuh. Wel wat geluld met een meisje van studie, maar vooral gezopen. Er zijn ook eigenlijk net wat te weinig meisjes, dan krijg je van die kringetjes jongens om meisjes heen :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:51:25 #33
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103090416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

Neuh. Wel wat geluld met een meisje van studie, maar vooral gezopen. Er zijn ook eigenlijk net wat te weinig meisjes, dan krijg je van die kringetjes jongens om meisjes heen :')
welke studie hebben we het over? rechten, gezondheidswetenschappen en psychologie hebben daar nooit last van ;)
Spreading the Word
pi_103090459
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Mijn beste maat geloofde al niet dat het haar daadwerkelijk was op myspace. Dus ik verwacht ook niet dat veel mensen het hier geloven.
pi_103090506
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

welke studie hebben we het over? rechten, gezondheidswetenschappen en psychologie hebben daar nooit last van ;)
het feest was van de bètastudies (wiskunde informatica natuurkunde en informatiekunde), ik doe zelf wiskunde en informatica
pi_103090549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je bij alles afvragen of er genoeg vrouwen bij zijn is ook wel triest :')
Gewoon lekker doordrinken, prima dag en gewoon weer verder leven :P
pi_103090591
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn beste maat geloofde al niet dat het haar daadwerkelijk was op myspace. Dus ik verwacht ook niet dat veel mensen het hier geloven.
Jij hebt vrienden?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:56:27 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103090725
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Jij hebt vrienden?
_O-
C'est la vie
pi_103090759
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je bij alles afvragen of er genoeg vrouwen bij zijn is ook wel triest :')
Gewoon lekker doordrinken, prima dag en gewoon weer verder leven :P
Precies :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:57:06 #40
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103090769
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Imaginaire vriendje bedoel je?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:57:38 #41
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103090806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

het feest was van de bètastudies (wiskunde informatica natuurkunde en informatiekunde), ik doe zelf wiskunde en informatica
met een lampje zoeken naar vrouwen daar of is dat een verouderd vooroordeel? bij mijn weten is rechten m/v 1:4 c_/
edit: dus volgende keer met een of ander open feest gewoon langskomen ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door WokkelKardinaal op 14-10-2011 21:04:26 ]
Spreading the Word
pi_103090826
quote:

[..]

Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Wat een ontzettende prestatie zeg! Wauw! :')

De vriendin van mijn broer heeft in 2008 meegedaan aan Miss Nederland (bij de finalisten etc). Ze lijkt op een muis/is niet eens knap in mijn ogen, is een zeurderd en onzeker. De titel ''miss'' zegt alleen maar dat je een aandachtstrekkert bent die zichzelf helemaal geil vindt en blijkbaar de bevestiging nodig heeft om te horen dat je mooi bent en daar zo ver voor moet gaan dat je mee moet doen met een wannabe Amerikaanse vleeskeurig.

In ieder geval, ik geloof jou niet meer, alleen al door deze zin moet je wel een dikke kneus zijn.
pi_103090967
Ik heb niet eens zin meer om terug te lezen... :O
Zijn crutch of daniel er niet?
pi_103091240
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb niet eens zin meer om terug te lezen... :O
Zijn crutch of daniel er niet?
Die hebben de hoop opgegeven....
pi_103091416
Goedenavond, mensen!

Ik heb nog hoop, hoor. Of toch niet? :')
pi_103091462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!

Dat zal je zelf het beste weten :P
pi_103091574
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!

Wat voor hoop?
Ik heb een hoop afwas.
En ik voel me echt vervelend, afspraken schuiven.. Ik merk dat ik echt nog niet lekker in mijn vel zit, de gedachte aan een druk weekend bezorgd me kippevel, ofschoon ik zo een week vrij ben.. :N
(dbb gelijk antwoord op dm :P)
pi_103091588
quote:

[..]

Was vast niet zo goed als mijn schoolfeest. :7
pi_103091613
Ik heb vanmiddag even mee gepost. Ben hier nu niet lang, maar wil nog wel even aangeven dat ik niet een enorme versierder ben. Ben nu 33 en ben met mijn 3de langere relatie bezig. Voor de rest tussen de 15 en 20 vrouwen en nog een stuk of 5 mannen versierd. Naar mijn mening niet een enorm aantal gezien de tijd. Even ter achtergrondinformatie. Die ik wel gewoon deel :P
pi_103091647
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vanmiddag even mee gepost. Ben hier nu niet lang, maar wil nog wel even aangeven dat ik niet een enorme versierder ben. Ben nu 33 en ben met mijn 3de langere relatie bezig. Voor de rest tussen de 15 en 20 vrouwen en nog een stuk of 5 mannen versierd. Naar mijn mening niet een enorm aantal gezien de tijd. Even ter achtergrondinformatie. Die ik wel gewoon deel :P
Dat vind ik inderdaad geen enorm aantal, ik had je anders ingeschat. :')
pi_103091692
Hoi, ben er weer
pi_103091699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wat voor hoop?
Ik heb een hoop afwas.
En ik voel me echt vervelend, afspraken schuiven.. Ik merk dat ik echt nog niet lekker in mijn vel zit, de gedachte aan een druk weekend bezorgd me kippevel, ofschoon ik zo een week vrij ben.. :N
(dbb gelijk antwoord op dm :P)
Nou, hoop voor dit topic heb ik wellicht niet meer zo... :') maar ik heb nog wel hoop voor mezelf en zo. Dat bedoelde ik meer :P

En ja, wat verschuivende afspraken betreft...daar was ik de laatste tijd ook best goed in :P
pi_103091865
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Was vast niet zo goed als mijn schoolfeest. :7
Het feest was niet zo veel aan nee, maar wel lol gehad :)
En bij jou? Nog chico's gehosseld?
pi_103091954
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

Het feest was niet zo veel aan nee, maar wel lol gehad :)
En bij jou? Nog chico's gehosseld?
Ik hossel niet, maar het feest was wel enorm tof. O+ Behalve dan dat het een uur duurde voor we door de rij naar binnen konden. :')
pi_103092004
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat vind ik inderdaad geen enorm aantal, ik had je anders ingeschat. :')
Dan reken ik niet de toevoegingen aan de relatie mee (trio/kwartet), maar dat had ook niet heel veel met versieren te maken :P
pi_103092084
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik hossel niet, maar het feest was wel enorm tof. O+ Behalve dan dat het een uur duurde voor we door de rij naar binnen konden. :')
Een uur... serieus? Dan was ik wss al afgehaakt naar een andere tent...
pi_103092108
En wie gaat er vanavond nog naar een feest of stad enzovoort..
pi_103092225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Een uur... serieus? Dan was ik wss al afgehaakt naar een andere tent...
Mja, daar twijfelde wij halverwege ook over, maar geen spijt dat we gebleven zijn.
pi_103092284
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, daar twijfelde wij halverwege ook over, maar geen spijt dat we gebleven zijn.
Een vet feest maakt veel goed idd :).
pi_103092285
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Vanavond niet. Morgen weer klussen. Morgenavond ws. weer en dan ligt het er even aan of het met of zonder vriendin is of ik ga versieren (open relatie). Maar dan wordt het versieren zonder beloning, of alleen zoenen. Als het lukt :P
pi_103092319
quote:
Misschien dat ik straks nog ff de stad in loop; weet het nog niet. En jij? Hoe ging je gesprek met je vriendin?
pi_103092341
Ik kan mijn ogen niet openhouden, dus ik blijf vanavond thuis.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:25:24 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103092416
Oh shit ik herinner me ik heb vakantie.
Ik haal een nachtje door.
C'est la vie
pi_103092425
quote:
Ik niet, ga spullen pakken want moet morgen op schiphol zijn
pi_103092447
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:27:01 #66
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103092504
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

kom eens in 't Tilburgse doorhalen in november w/
Spreading the Word
pi_103092539
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Oja! Vakantie!

Dit weekend eerst mijn opdracht af maken. Maandag project-overleg in de stad, dan kan ik dins/woens/donderdag verder aan mijn huiswerk, vrijdag weer project overleg en dan heb ik lekker weekend! :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:29:05 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103092631
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oja! Vakantie!

Dit weekend eerst mijn opdracht af maken. Maandag project-overleg in de stad, dan kan ik dins/woens/donderdag verder aan mijn huiswerk, vrijdag weer project overleg en dan heb ik lekker weekend! :')
Je hebt het zwaar skatje, je hebt het zwaar.
Wij ronden gelukkig projecten af voor vakanties.
C'est la vie
pi_103092654
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vanavond niet. Morgen weer klussen. Morgenavond ws. weer en dan ligt het er even aan of het met of zonder vriendin is of ik ga versieren (open relatie). Maar dan wordt het versieren zonder beloning, of alleen zoenen. Als het lukt :P
Zo. Dat je dat kan, wel respect voor. Waarom hebben jullie een open relatie? En je mag ook gewoon seks hebben met andere vrouwen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Misschien dat ik straks nog ff de stad in loop; weet het nog niet. En jij? Hoe ging je gesprek met je vriendin?
Mooizo, alleen of met vrienden? Ik ga zo slapen. :') Ik ben feitelijk nog geen steek verder en ze heeft (zoals ik al verwachtte) veel gezeurd maar we hebben in ieder geval contact. Dat is een begin.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik niet, ga spullen pakken want moet morgen op schiphol zijn
Op vakantie naar? :)
pi_103092689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:

Op vakantie naar? :)
Spanje :D

Weet niet of ik dan tijd heb om te chatten hier hoor :P
pi_103092735
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt het zwaar skatje, je hebt het zwaar.
Wij ronden gelukkig projecten af voor vakanties.
Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor. :')
pi_103092807
quote:

[..]

Zo. Dat je dat kan, wel respect voor. Waarom hebben jullie een open relatie? En je mag ook gewoon seks hebben met andere vrouwen?
Alles, behalve het verboden lijstje (vrienden, familie van haar en exen).
pi_103092816
quote:
Mooizo, alleen of met vrienden? Ik ga zo slapen. :') Ik ben feitelijk nog geen steek verder en ze heeft (zoals ik al verwachtte) veel gezeurd maar we hebben in ieder geval contact. Dat is een begin.
Alleen; op vrijdag kunnen de meeste niet, vandaar dat ik bijna altijd op donderdag en soms op zaterdag ga.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:33:28 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103092881
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor. :')
Ja MBO enzo. Hier is vakantie nog vakantie.
C'est la vie
pi_103093102
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wij gaan gewoon door, het is fakking druk nu ;(
pi_103093139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Spanje :D

Weet niet of ik dan tijd heb om te chatten hier hoor :P
Heb je niet als je het leuk hebt. :P Ga je met vrienden of?

quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Alles, behalve het verboden lijstje (vrienden, familie van haar en exen).
Hmm. Maar waarom?
pi_103093200
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wij gaan gewoon door, het is fakking druk nu ;(
Eind kwartaal komt er weer aan, altijd zo'n kutperiode.

Ik ga denk ik allemaal toffe to-do lijstjes maken voor komende week. Gewoon omdat het kan.
pi_103093251
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eind kwartaal komt er weer aan, altijd zo'n kutperiode.

Ik ga denk ik allemaal toffe to-do lijstjes maken voor komende week. Gewoon omdat het kan.
een to-do-listje maken op je to-do-list zetten :')
pi_103093299
Ik heb een to-do lijst op m'n keukendeur geplakt. Kan ik met een marker dingen schrijven en wegvegen ;)
pi_103093330
Doe ik nooit aan, wordt ik alleen maar gestresst van :P
pi_103093353
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een to-do lijst op m'n keukendeur geplakt. Kan ik met een marker dingen schrijven en wegvegen ;)
Niet wegvegen, afvinken en dan telkens enorm trots zijn. :7
pi_103093379
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:
Doe ik nooit aan, wordt ik alleen maar gestresst van :P
Ik doe het normaal ook nooit, maar ik begin dan normaal gesproken ook pas de laatste dag.
pi_103093438
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet wegvegen, afvinken en dan telkens enorm trots zijn. :7
Als ik dat doe, schrijf ik binnen een maand op de vloer :P
pi_103093484
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik dat doe, schrijf ik binnen een maand op de vloer :P
Oh. :@
pi_103093540
Ik schrijf dingen op want in m'n hoofd gaan alle ideeen door de ideeen-versnipperaar :P
pi_103093597
En tering, wat zie ik er brak uit, rode ogen die ik maar voor de helft open krijg, wallen tot mijn kin. :')
pi_103093639
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
En tering, wat zie ik er brak uit, rode ogen die ik maar voor de helft open krijg, wallen tot mijn kin. :')
Van een avondje stappen... jees :P
pi_103093647
quote:
haha, klinkt als een topavond :D
pi_103093732
quote:
Ik heb tot 4u liggen pitten vandaag :') Er pitte iemand hier dus ik ging ook maar weer slapen :P
pi_103093738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Van een avondje stappen... jees :P
Ik ben het niet gewend. 9.gif
En dan ook gewoon college vanochtend en daarna een intake bij het uitzendbureau, die foto is niet charmant geworden. :')
pi_103093867
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben het niet gewend. [ afbeelding ]
En dan ook gewoon college vanochtend en daarna een intake bij het uitzendbureau, die foto is niet charmant geworden. :')
Volgende keer beter plannen dan maar?
pi_103093937
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Volgende keer beter plannen dan maar?
Wat valt daar aan te plannen? :')
pi_103094047
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben het niet gewend. [ afbeelding ]
Haha, ik ken het; zwaar is het zeker als je de volgende ochtend weer present moet zijn :).
pi_103094079
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat valt daar aan te plannen? :')
Het zuipen bedoelde ik hoor :P
pi_103094177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het zuipen bedoelde ik hoor :P
Naja, dat feest stond gewoon vast. En als je gaat moet je het ook wel goed doen natuurlijk.
pi_103094223
Jammer dat er zoveel onvriendelijke mensen hier zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand specifiek aanviel sinds mijn unban. "Geen vrienden??" dit lijkt wel de basisschool, daar zeggen kinderen tegen elkaar ook: haha je hebt geen vrienden.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:57:04 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103094273
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef firefly3 het volgende:
Jammer dat er zoveel onvriendelijke mensen hier zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand specifiek aanviel sinds mijn unban. "Geen vrienden??" dit lijkt wel de basisschool, daar zeggen kinderen tegen elkaar ook: haha je hebt geen vrienden.
Nee het was een vraag.
Kan je gewoon zeggen: Ja die heb ik.
Dramaqueen.
C'est la vie
pi_103094360
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee het was een vraag.
Kan je gewoon zeggen: Ja die heb ik.
Dramaqueen.
kinderachtig
pi_103094386
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Naja, dat feest stond gewoon vast. En als je gaat moet je het ook wel goed doen natuurlijk.
Maar echt, als je veel water drinkt (ja ik weet, je wou dat niet) dan ben je de volgende dag gewoon helemaal fit weer ;)
pi_103094794
Weet nog niet of ik uitga vanavond dilemma dilemma dilemma
pi_103094836
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
Weet nog niet of ik uitga vanavond dilemma dilemma dilemma
Jij woonde ergens heel ver hier vandaan ofnie? (helaas)
pi_103094859
Wormerveer
pi_103095127
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Wormerveer
Dat bedoel ik :P.
pi_103095253
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef mrk.n het volgende:
Hmm. Maar waarom?
Omdat het leuk is :D Simple as that. Begonnen als scharrels, niet exclusief. En toen het een echte relatie werd, wilden we daar allebei niet mee ophouden.
pi_103095329
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat het leuk is :D Simple as that. Begonnen als scharrels, niet exclusief. En toen het een echte relatie werd, wilden we daar allebei niet mee ophouden.
Heb je dan niet dat je vriendin veel meer seks heeft dan jou (of andersom); en dat je daardoor jaloezie krijgt? Of dat de een minder verlangt naar de ander?
pi_103095385
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik :P.
Waar woon jij dan?
pi_103095400
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vertellen jullie het elkaar ook ?
pi_103095457
Kun je met een open relatie echt nog van je vriendin/partner spreken, of is ze dan degene met wie je net wat vaker seks hebt achter elkaar :+
pi_103095505
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Heb je dan niet dat je vriendin veel meer seks heeft dan jou (of andersom); en dat je daardoor jaloezie krijgt? Of dat de een minder verlangt naar de ander?
Het gebeurt sowieso niet heel veel. Paar keer per jaar. Meer als je het samen gedeelte meeneemt :P En nee jaloezie speelt geen rol. Zodra dat gebeurt, is het open gedeelte meteen afgelopen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Vertellen jullie het elkaar ook ?
Ja. In detail. Deels voor de opwinding, deels voor de eerlijkheid. Zodra we het niet willen delen, is het verkeerd. Dat geldt dus dan ook keihard als vreemdgaan.
pi_103095527
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je met een open relatie echt nog van je vriendin/partner spreken, of is ze dan degene met wie je net wat vaker seks hebt achter elkaar :+
En waar je alles mee deelt, en van houdt, waar je mee samenwoont in ons geval, etc. etc. etc.
pi_103095589
Ik zou geen relatie willen waar een derde bij zit hoor
Ik heb aan 1 genoeg ;)
pi_103095623
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waar woon jij dan?
Ehv
pi_103095704
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ehv
Oh, dat ligt zo ver weg, nog nooit van gehoord!

.

.

einhoven, niet? :P
pi_103095747
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou geen relatie willen waar een derde bij zit hoor
Ik heb aan 1 genoeg ;)
Ik vind het een interessante visie; ik denk dat het wel een manier kan zijn om lange relaties fris te houden... of in elk geval te voorkomen dat je gaat verlangen naar dingen die in een relatie echt taboe zijn; daardoor de relatie beïndigd en later tot de conclusie komt dat die relatie helemaal niet zo slecht was...
pi_103095842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
einhoven, niet? :P
jep; alleen wordt het nauwelijks volluit getypt (in mijn kringen althans)... gemak dient de mens ofzo :)
pi_103095852
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vind het een interessante visie; ik denk dat het wel een manier kan zijn om lange relaties fris te houden... of in elk geval te voorkomen dat je gaat verlangen naar dingen die in een relatie echt taboe zijn; daardoor de relatie beïndigd en later tot de conclusie komt dat die relatie helemaal niet zo slecht was...
Dat kan wel waar zijn, maar ik zie 't mezelf gewoon niet op die manier oplossen
Niet binnen een vaste relatie in elk geval
pi_103096119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan wel waar zijn, maar ik zie 't mezelf gewoon niet op die manier oplossen
Niet binnen een vaste relatie in elk geval
Nouja, ik zie mezelf ooit wel eens zoiets doen eigenlijk... al zou ik me er wel ongemakkelijk bij gaan voelen wanneer mijn vrouw/vriendin iedere maand een ander neukt; en ikzelf blij kan zijn wanneer het eens per jaar zou gebeuren :P.
pi_103096555
Als je aan een relatie begint, dan kies je voor elkaar ( zo zie ik het ). Deels snap ik het wel dat het ideaal is voor een man/vrouw legaal vreemdgaan en toch een vriend(in) om op terug te vallen.
pi_103096799
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je aan een relatie begint, dan kies je voor elkaar ( zo zie ik het ). Deels snap ik het wel dat het ideaal is voor een man/vrouw legaal vreemdgaan en toch een vriend(in) om op terug te vallen.
Heet zoiets niet een (vaste :P) scharrel?
pi_103096822
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een onzin. :') Sinds wanneer is een relatie gebaseerd op hoe vaak je seks met elkaar hebt. Dat gaat toch puur om een band, die is heus niet minder omdat je met andere neukt.
pi_103097086
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een onzin. :') Sinds wanneer is een relatie gebaseerd op hoe vaak je seks met elkaar hebt. Dat gaat toch puur om een band, die is heus niet minder omdat je met andere neukt.
De band misschien niet, maar er gaan in zo'n geval wel andere gevoelens meespelen. Daar moet je maar net mee om kunnen gaan
pi_103097256
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef HiddenResponse het volgende:
De meerderheid zal het met je eens zijn; en ook de meerderheid zal ooit te maken krijgen met vreemdgaan. Wie houden we voor de gek?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:51:33 #123
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103097607
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:

Ja. In detail. Deels voor de opwinding, deels voor de eerlijkheid. Zodra we het niet willen delen, is het verkeerd. Dat geldt dus dan ook keihard als vreemdgaan.
Interessant. Ik heb ooit ook een open relatie gehad. Wij hadden de afspraak elkaar daar juist niet mee lastig te vallen. No need to know-basis zeg maar. Uiteindelijk maakt het niets uit allemaal, ook een open relatie kan aan alles kapot gaan wat ook binnen een 'normale' relatie speelt.
pi_103097643
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Interessant. Ik heb ooit ook een open relatie gehad. Wij hadden de afspraak elkaar daar juist niet mee lastig te vallen. No need to know-basis zeg maar.
Deden jullie het dan wel veilig?
pi_103097854
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Deden jullie het dan wel veilig?
Relatief begrip; je met condoom laten pijpen terwijl je auto rijdt valt onder veilig vrijen, maar toch loop je een verhoogd risico op een verkeerde afloop.
pi_103098166
Pfff...moet eigenlijk nog effe snel koffer inpakken

Zo, even snel alles erin gepropt
Ik ga wel zo naar bed, en er zit al 3 dagen een stom huisvliegje voor m'n scherm langs te vliegen 8)7
Waar is m'n racket...

[ Bericht 42% gewijzigd door magnetronkoffie op 14-10-2011 23:14:06 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:16:56 #127
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103099157
sportief zijn, veel kunnen drinken, goed kunnen dansen, leiding kunnen geven e.d. is gewoon aantrekkelijk *;
Spreading the Word
pi_103099321
Ik ga naar bed, Trusten!
pi_103099389
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed, Trusten!
fijne vakantie
pi_103099530
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed, Trusten!
Welterusten!
pi_103100863
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
sportief zijn, veel kunnen drinken, goed kunnen dansen, leiding kunnen geven e.d. is gewoon aantrekkelijk *;
Die eerste 3 dingen zou ik nou niet echt belangrijk vinden :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:50:50 #132
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103100884
Mocht iemand in de buurt van Utrecht wonen en zo tussen de 25 en 35 zijn; het is bokbierfestival dit weekend. Erg gezellig, ook als je niet van bokbier houdt :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:07:10 #133
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103101620
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die eerste 3 dingen zou ik nou niet echt belangrijk vinden :')
maar ik wel, en dat mag ook gezegd worden ;) je zal maar vrouw zijn en je afvragen wat er nodig is mij te interesseren :D
Spreading the Word
pi_103101820
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

maar ik wel, en dat mag ook gezegd worden ;) je zal maar vrouw zijn en je afvragen wat er nodig is mij te interesseren :D
Wil je van een vrouw dat ze leiding geeft dan?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:18:15 #135
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103102120
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wil je van een vrouw dat ze leiding geeft dan?
ik zoek een paar losse nachten, geen klevertje of aanhankelijk knuffeltje. zo'n mobiele happy-automaat die vraagt hoe het met je gaat :|W . duidelijk,eerlijk en karakter *;
Spreading the Word
pi_103106091
En toen was ik alweer op!
En bedankt Axel en Capstan ;)

Ik laat de computer nog eventjes aan staan voor ik moet gaan (verslavend hoor, dat fokken :P )
pi_103106180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De band misschien niet, maar er gaan in zo'n geval wel andere gevoelens meespelen. Daar moet je maar net mee om kunnen gaan
Dit dus. Ik zou niet af en toe sex met mijn partner kunnen hebben, en heel vaak seks met een ander zonder daar gevoel bij te krijgen. Maar het was ook meer cynisch dan dat ik serieus een opmerking maakte, maar dat snap je natuurlijk wel :|W
Overigens heb ik wel eens nagedacht over het concept open relatie maar ik zou het uiteindelijk toch nooit kunnen. Ik hoef t ook niet, ik kom niets te kort. En voor er híer reacties op komen.. Dat zou voor míj de enige reden zijn om zoiets te doen
pi_103106188
fijne vakantie mk!
pi_103106237
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:03 schreef Cassandra87 het volgende:
fijne vakantie mk!
Bedankt Cassandra! :D

Verheug me al op de meet in A'dam :D
pi_103106265
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
Mocht iemand in de buurt van Utrecht wonen en zo tussen de 25 en 35 zijn; het is bokbierfestival dit weekend. Erg gezellig, ook als je niet van bokbier houdt :)
En mensen van 19/20 niet? :P Maar zijn d'r leuke vrouwen? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dit dus. Ik zou niet af en toe sex met mijn partner kunnen hebben, en heel vaak seks met een ander zonder daar gevoel bij te krijgen. Maar het was ook meer cynisch dan dat ik serieus een opmerking maakte, maar dat snap je natuurlijk wel :|W
Overigens heb ik wel eens nagedacht over het concept open relatie maar ik zou het uiteindelijk toch nooit kunnen. Ik hoef t ook niet, ik kom niets te kort. En voor er híer reacties op komen.. Dat zou voor míj de enige reden zijn om zoiets te doen
Ik zou het wel kunnen als ik de enige was. Ik zou het niet kunnen als mijn vriendin het ook zou doen. Hypocriet. :o
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:39:35 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103106493
Ik heb godverdomme een kater. :')
C'est la vie
pi_103106565
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:39 schreef heloef het volgende:
Eigen schuld, had je maar water moeten drinken...of komt je kater ergens anders door? :P
pi_103106688
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Eigen schuld, had je maar water moeten drinken...of komt je kater ergens anders door? :P
Teveel cola?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:58:43 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103106715
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Teveel cola?
Haal de la weg en vervang die door gnac.
C'est la vie
pi_103106732
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Haal de la weg en vervang die door gnac.
Cognac is toch wel iets voor de gevorderde drinker :P Vond je het lekker?
pi_103106762
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Cognac is toch wel iets voor de gevorderde drinker :P Vond je het lekker?
(een beetje te lekker :P )
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:20:17 #147
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103107007
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:39 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook een kater O+

Lief beestje.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:01:52 #148
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103107663
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef mrk.n het volgende:
En mensen van 19/20 niet? :P Maar zijn d'r leuke vrouwen? :)
Ook en ja :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_103108017
Dan maar nog een bak koffie lol
pi_103108657
En weer een jaartje ouder :)
pi_103108740
Gefeliciteerd Jelly! :D

Ik ben echt zo zenuwachtig, wordt straks opgehaald. Over een paar minuutjes sluit ik dan maar af. Misschien dat ik daar wel internet heb, ik zie wel
pi_103108757
Dank je wel. Straks even naar Landsaat met ouders en vanavond naar de griek hierzo *O*
pi_103108869
oh trouwens ooit grappig aangemeld via cd bij Lily Allen website en toen kreeg ik vandaag een berichtje via die website met een filmpje waar je gefeliciteerd word . Lily Allen zorgt goed voor haar fans :)
pi_103108964
Ik moet er vandoor, tot ziens allemaal! :W
pi_103109049
Veel plezier met vakantie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:07:06 #156
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103109087
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh trouwens ooit grappig aangemeld via cd bij Lily Allen website en toen kreeg ik vandaag een berichtje via die website met een filmpje waar je gefeliciteerd word . Lily Allen zorgt goed voor haar fans :)
Ja, want dat is net zo min geautomatiseerd als die T-mobile felicitaties die ik elk jaar krijg...
pi_103109345
Nou en dan, vind ik het even goed een leuk idee :6
pi_103111628
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:49 schreef formerjellybean het volgende:
En weer een jaartje ouder :)
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag *O*
The view from nowhere.
pi_103112042
Gefeliciteerd! :)
pi_103112364
Gefeliciteerd.
pi_103112831
Gefeliciteerd!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:55:14 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103113171
Felicidades
C'est la vie
pi_103113327
gefeliciteerd
Anonimity is a bliss
pi_103113387
Gaat iemand nog stappen vanavond?
pi_103113799
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
Yep!!
pi_103113929
quote:
Werken helaas.
pi_103114048
quote:
Ik heb net gestapt. Ja was wel leuk hoor, wel frisjes buiten.

Wie gaat er nog een terrasje pakken?

:')
Ron Paul 2012
pi_103114112
quote:
Ik wel. :) Jij?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:37:09 #169
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103114175
Gefeliciteerd!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:38:02 #170
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_103114193
quote:
Misschien.
pi_103114238
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:35 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik wel. :) Jij?
Ik niet, geen geld. :') Volgende week misschien weer.
pi_103114508
Gefeliciteerd Former :*

Ik weet dat ik het niet vragen mag maar hoe jong ben jij geworden?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103114913
Thanx voor de felicitaties en tijnbrein, ik ben 38 geworden
pi_103114946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef formerjellybean het volgende:
Thanx voor de felicitaties en tijnbrein, ik ben 38 geworden
38? :')
Ik dacht serieus dat jij misschien net 20 was.
pi_103115101
Nee 38 dus
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:17:22 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103115276
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

38? :')
Ik dacht serieus dat jij misschien net 20 was.
Je hebt nog veel te leren skatje.
C'est la vie
pi_103115326
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt nog veel te leren skatje.
Ja, nu ben ik helemaal in de war enzo.
pi_103115468
Er zijn dus ook gewoon dertigers die single zijn en stappen :Y Niet iedereen is huisje boompje beestje.
pi_103115637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
Er zijn dus ook gewoon dertigers die single zijn en stappen :Y Niet iedereen is huisje boompje beestje.
Dat hoef je mij niet uit te leggen. :')

Maar je kwam gewoon enorm jong over en je foto's zijn erg wazig.
pi_103115990
38 mooie leeftijd toch :) Maar 20 myr for real :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:41:48 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103115999
quote:
Yup. Eten en bierdrinken (bokbierfestival) met teamgenoten.
pi_103116011
quote:
Nach einem Freund
of is het ein, eine of einer? Ik heb drie jaar Duits gehad, maar het nooit geleerd :')
pi_103116031
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat hoef je mij niet uit te leggen. :')

Maar je kwam gewoon enorm jong over en je foto's zijn erg wazig.
Ach, tis toch een compliment voor dr?
pi_103116073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik zou het iig zo niet opvatten
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:46:55 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103116134
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef minibeer het volgende:
of is het ein, eine of einer? Ik heb drie jaar Duits gehad, maar het nooit geleerd :')
Troost je, de meeste Oostenrijkers interesseert het in ieder geval geen hol. Heb een half jaar in Wenen gezeten en daar is het gewoon Die Mann, Die Vrouw en Die Haus :D
pi_103116829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel dat niet gemeen hoor. Ik zou het overigens ook niet gemeen bedoelen als ik iemand van 20, 38 zou schatten. Ik zie geen belediging in een leeftijd.
pi_103116867
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel dat niet gemeen hoor. Ik zou het overigens ook niet gemeen bedoelen als ik iemand van 20, 38 zou schatten. Ik zie geen belediging in een leeftijd.
En dat andere wel?
14 SHADES OF GREY
pi_103117053
quote:

[..]

Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.
The view from nowhere.
pi_103117083
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Troost je, de meeste Oostenrijkers interesseert het in ieder geval geen hol. Heb een half jaar in Wenen gezeten en daar is het gewoon Die Mann, Die Vrouw en Die Haus :D
_O-
pi_103117099
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nee 38 dus
Een jong blaadje nog.
The view from nowhere.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:15:13 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103117112
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.
Dat je dat verhaal uberhaupt gelooft.
pi_103117127
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat andere wel?
Wat?
pi_103117157
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat?
Wazige foto
14 SHADES OF GREY
pi_103117362
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wazige foto
Dat bedoel ik gewoon precies hoe ik het zeg. Het zijn wazige foto's. Op een scherpe foto kan je meestal wel redelijk schatten hoe oud iemand is.. Bij de WK foto zou ik het zelfs nog geloven als ze zou zeggen dat ze 15 is.
pi_103117525
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat bedoel ik gewoon precies hoe ik het zeg. Het zijn wazige foto's. Op een scherpe foto kan je meestal wel redelijk schatten hoe oud iemand is.. Bij de WK foto zou ik het zelfs nog geloven als ze zou zeggen dat ze 15 is.
Het zijn ook wazige/niet scherpe foto's.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat je dat verhaal uberhaupt gelooft.
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo. Ik geloof het alleen niet door de manier waarop hij het brengt, zoiets. Het klinkt zo ongeloofwaardig.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:32:05 #196
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103117695
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo. Ik geloof het alleen niet door de manier waarop hij het brengt, zoiets. Het klinkt zo ongeloofwaardig.
Hij heeft ook te hard z'n best gedaan om een verhaal te vertellen dat op geen enkele manier te controleren was, inclusief met dat het in het buitenland was zodat het niet te verfifieren is.
pi_103118444
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo.
Mee eens; ik ben sowieso niet snel geïnteresseerd in mensen die ik alleen op foto's of video's heb gezien. Je zal mij ook niet snel horen zeggen dat ik een bepaalde actrice oid wel een echt lekker ding vindt. Op de een of andere manier kan een vrouw mij alleen echt boeien wanneer ik haar echt voor me zie... bepaalde dingen kun je blijkbaar simpelweg niet via allerlei mediums overbrengen.
pi_103118552
Goedemiddag, allemaal!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:57:33 #199
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103118565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:56 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag, allemaal!
Hoi! :W
Spreading the Word
pi_103118688
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik was verliefd op haar.
pi_103118813
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik was verliefd op haar.
Dat veranderd het spel totaal :D .
The view from nowhere.
pi_103118848
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mee eens; ik ben sowieso niet snel geïnteresseerd in mensen die ik alleen op foto's of video's heb gezien. Je zal mij ook niet snel horen zeggen dat ik een bepaalde actrice oid wel een echt lekker ding vindt. Op de een of andere manier kan een vrouw mij alleen echt boeien wanneer ik haar echt voor me zie... bepaalde dingen kun je blijkbaar simpelweg niet via allerlei mediums overbrengen.
Ik ben het er zeker mee eens dat ik pas weet wat mijn gevoelens voor een vrouw werkelijk zijn als ik die persoon in het echt heb gezien. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik ook wanneer er nog een scherm tussen zit en je contact via een bepaald medium verloopt ik toch gevoelens kan ontwikkelen die meer zijn dan een vriendschappelijke klik.

Overigens zijn dat nooit bekendheden. Nog afgezien van het feit dat je die natuurlijk nooit spreekt heb ik daar verder ook helemaal niets mee. Waar foto's van een "gewone" vrouw me zeker aan kunnen trekken, gebeurt dat bij bekendheden echt totaal niet.
pi_103118904
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Haha inderdaad
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:24:23 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103119404
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:53 schreef Axel1988 het volgende:
Mee eens; ik ben sowieso niet snel geïnteresseerd in mensen die ik alleen op foto's of video's heb gezien. Je zal mij ook niet snel horen zeggen dat ik een bepaalde actrice oid wel een echt lekker ding vindt.
Dat vind ik raar. Volgens mij kan iedere kerel binnen een seconde wel bedenken of hij een vrouw seksueel aantrekkelijk vindt.
pi_103119490
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:06 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ben het er zeker mee eens dat ik pas weet wat mijn gevoelens voor een vrouw werkelijk zijn als ik die persoon in het echt heb gezien. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik ook wanneer er nog een scherm tussen zit en je contact via een bepaald medium verloopt ik toch gevoelens kan ontwikkelen die meer zijn dan een vriendschappelijke klik.

Overigens zijn dat nooit bekendheden. Nog afgezien van het feit dat je die natuurlijk nooit spreekt heb ik daar verder ook helemaal niets mee. Waar foto's van een "gewone" vrouw me zeker aan kunnen trekken, gebeurt dat bij bekendheden echt totaal niet.
Ik had ook fotos van haar van haar dagelijks leven etc, die fotos zijn inderdaad meer met "inhoud".
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:30:11 #206
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103119528
Ach man hou op, je zuigt dit hele verhaal uit je duim :')
pi_103119533
Ik kan wel een foto link maken, de kans is toch vrij klein dat ze het ziet. Dan weten jullie ook waarom ik zo snel verliefd werd ;)
pi_103119634
OMG ik heb zelfs nog screenshots van posts van toen ik alweer terug was in Nederland, vrij wanhopig! No shit dat het daarna bergafwaards ging! Ik had toen overigens niet de kennis van nu.
pi_103119764
http://imageshack.us/photo/my-images/836/linksqy.jpg (copy/paste deze link) Links staat ze
pi_103119920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat vind ik raar. Volgens mij kan iedere kerel binnen een seconde wel bedenken of hij een vrouw seksueel aantrekkelijk vindt.
Deels; ik kan bijvoorbeeld wel eens opgewonden raken van porno ofzo. Maar toch, het beeld van deze mensen is als het ware vlakker; omdat er geen interactie is met deze personen. Ik heb er totaal geen binding mee. Ik weet niet of je het herkent; maar ik heb bijvoorbeeld ook dat ik een meid aantrekkelijker of minder aantrekkelijk kan gaan vinden naarmate ik haar beter leer kennen... dit ondanks dat ze puur qua uiterlijk niets veranderd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Axel1988 op 15-10-2011 19:00:17 ]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:10:14 #211
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103120705
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef Catbert het volgende:
Ach man hou op, je zuigt dit hele verhaal uit je duim :')
^O^
enfin, hier is het tentamentijd en die zijn alcoholvrij w.m.b. dus vanavond even niet de kroeg in ;(
Spreading the Word
pi_103122667
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103122701
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik wil wel eens wat over jou horen.
pi_103122825
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik wil wel eens wat over jou horen.
Ik ben ook wel benieuwd idd...
pi_103123000
Even nog over dinsdag toen ik met dat meisje van Paiq heb gepraat. Hoe zou ik nu verder gaan? Graag tips waar ik wat aan heb. En niet dat geneuzel van Flepke en co
14 SHADES OF GREY
pi_103123260
Hoe ging dat? Heb je haar in real life gezien of via internet?
pi_103123292
Ik lees ook even mee voor de Paiq tips ;)

Goedenavond trouwens allemaal ;)
pi_103123334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef mrk.n het volgende:
Hoe ging dat? Heb je haar in real life gezien of via internet?
Ik ken haar nu al ruim een half jaar via Paiq en heb haar al een paar keer gezien bij concerten. En dinsdag dus eindelijk een keertje gesproken. Bij een concert.
14 SHADES OF GREY
pi_103123432
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ken haar nu al ruim een half jaar via Paiq en heb haar al een paar keer gezien bij concerten. En dinsdag dus eindelijk een keertje gesproken. Bij een concert.
Dus je hebt haar al in het echt gesproken.
Zou een aanknopingspunt zoeken van iets waarover je het gehad hebt en daarmee verder gaan.
pi_103123615
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:19 schreef kree het volgende:

[..]

Dus je hebt haar al in het echt gesproken.
Zou een aanknopingspunt zoeken van iets waarover je het gehad hebt en daarmee verder gaan.
Oh dat gaat zeker wel lukken. Dat is dus ook het probleem niet. Mijn probleem is dat ik totaal geen inschatting kan maken of het nu vriendschappelijk is het contact of toch mogelijk meer. En ik heb ook geen idee hoe ik daar achter kan komen anders dan het direct op de man af te vragen.
14 SHADES OF GREY
pi_103123633
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Even nog over dinsdag toen ik met dat meisje van Paiq heb gepraat. Hoe zou ik nu verder gaan? Graag tips waar ik wat aan heb. En niet dat geneuzel van Flepke en co
Hoezo geneuzel? Afspreken is de volgende stap lijkt me en ik denk dat de rest daar ook mee eens is.
pi_103123712
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoezo geneuzel? Afspreken is de volgende stap lijkt me en ik denk dat de rest daar ook mee eens is.
Daar gaat het toch niet :) Het gaat erom hoe kan ik uitvinden wat haar bedoeling is wat zij van mij vindt. Want dat weet ik nu dus totaal niet
14 SHADES OF GREY
pi_103123782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet :) Het gaat erom hoe kan ik uitvinden wat haar bedoeling is wat zij van mij vindt. Want dat weet ik nu dus totaal niet
Vrouwen kunnen positief reageren en je alsnog als vrienden zien, maar vrouwen kunnen ook rot doen terwijl ze eigenlijk verliefd op je is. Vandaar dat je je niet druk moet maken hierom (hoe moeilijk ook) en zelf de stap voorwaards nemen :)
pi_103123797
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh dat gaat zeker wel lukken. Dat is dus ook het probleem niet. Mijn probleem is dat ik totaal geen inschatting kan maken of het nu vriendschappelijk is het contact of toch mogelijk meer. En ik heb ook geen idee hoe ik daar achter kan komen anders dan het direct op de man af te vragen.
Eerlijk gezegd, denk ook niet dat je dat kunt weten. Questie van aanvoelen als je ergens een date hebt.
En je kunt het vragen maar ik zou het niet rechtstreeks doen, maak bepaalde opmerkingen die in de richting zijn van ik vindt je leuk.
Hangt van de reactie af denk.
Maar als je al een half jaar met haar praat dan zal ze je toch wel op z'n minst een beetje leuk vinden??
pi_103123800
quote:

[..]

Mijn ervaring, voor zover die bestaat, is dat je dat vooral niet moet willen inschatten. Gewoon eens wat afspreken en zien wat er gebeurt. En áls het gebeurt hoef je er echt niks voor te doen, dan gaat het vanzelf. Gebeurt het niet, sja, dan niet, dus. En dan kun je ook niks doen om er voor te zorgen dat het toch was gebeurd.
Zij heeft het zelfde probleem: die ene vent, vind ik die leuk als in leukleuk, of gewoon gezellig gezelschap?
pi_103123848
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen positief reageren en je alsnog als vrienden zien, maar vrouwen kunnen ook rot doen terwijl ze eigenlijk verliefd op je is. Vandaar dat je je niet druk moet maken hierom (hoe moeilijk ook) en zelf de stap voorwaards nemen :)
Daar is het dus ook zo klote geen idee waar ik aan toe ben. En dat maakt mij onzeker. Het is niet dat ik vaak zo contact heb met een meisje.
Ik ga wel verder met contact houden en zie wel waar het naar toe gaat
14 SHADES OF GREY
pi_103123917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar is het dus ook zo klote geen idee waar ik aan toe ben. En dat maakt mij onzeker. Het is niet dat ik vaak zo contact heb met een meisje.
Ik begrijp je wel, had hetzelfde.
Maar het gesprek liep vanzelf en dan voel je het wel of het klikt of niet.
Gewoon een beetje praten blabala dan gaat het vanzelf dieper en kom je op persoonlijke onderwerpen. ;)
pi_103123931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mijn ervaring, voor zover die bestaat, is dat je dat vooral niet moet willen inschatten. Gewoon eens wat afspreken en zien wat er gebeurt. En áls het gebeurt hoef je er echt niks voor te doen, dan gaat het vanzelf. Gebeurt het niet, sja, dan niet, dus. En dan kun je ook niks doen om er voor te zorgen dat het toch was gebeurd.
Zij heeft het zelfde probleem: die ene vent, vind ik die leuk als in leukleuk, of gewoon gezellig gezelschap?
Mee eens, alleen zou ik wel stappen ondernemen die natuurlijk aanvoelen om de interactie voorwaarts te brengen. Hoe vaker mensen "daten" etc, hoe natuurlijker dit aanvoelt totdat het zelfs automatisch gebeurd. Anders gebeurd er vrij weinig want de meeste vrouwen willen begeleidt worden.
pi_103123988
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mee uit vragen? Als ze nee zegt, heeft ze totaal geen interesse. Dat is de stap die je moet maken, daar valt weinig omheen te dansen tenzij de vrouw het initiatief neemt. Ja, dat gebeurt ook.
Ron Paul 2012
pi_103124011
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mee eens, alleen zou ik wel stappen ondernemen die natuurlijk aanvoelen om de interactie voorwaarts te brengen. Hoe vaker mensen "daten" etc, hoe natuurlijker dit aanvoelt totdat het zelfs automatisch gebeurd. Anders gebeurd er vrij weinig want de meeste vrouwen willen begeleidt worden.
Ja je moet niet met armen over elkaar een beetje appelig voor je uit gaan zitten kijken zonder een woord uit te brengen :')
pi_103124030
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mee uit vragen? Als ze nee zegt, heeft ze totaal geen interesse. Dat is de stap die je moet maken, daar valt weinig omheen te dansen tenzij de vrouw het initiatief neemt. Ja, dat gebeurt ook.
check :)
pi_103124043
quote:

[..]

Geef gewoon aan dat je haar leuk vindt en dan krijg je zelf een reactie terug of het wederzijds is. Dat schept ook meteen duidelijkheid naar jullie beiden.
pi_103124095
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef kree het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, denk ook niet dat je dat kunt weten. Questie van aanvoelen als je ergens een date hebt.
En je kunt het vragen maar ik zou het niet rechtstreeks doen, maak bepaalde opmerkingen die in de richting zijn van ik vindt je leuk.
Hangt van de reactie af denk.
Maar als je al een half jaar met haar praat dan zal ze je toch wel op z'n minst een beetje leuk vinden??
Ik en aanvoelen :') echt serieus :') Ik zou het alleen begrijpen als ze mij of een klap in mijn gezicht geeft (niet leuk) of een zoen op de mond (leuk) alles daar tussen is totaal onbegrijpelijk voor mij.
Grof weg gezegd. De waarheid is natuurlijk iets genuanceerder. :)

Volgens mij heeft ze wel hints gegeven maar die ik heb gemist denk ik. Of niet. Geen idee dus. :{

Dat weet ik dus dus. Op paiq wordt zij omdat ze er als alto uit ziet. piercings en bandshirts altijd geblokt enzo. En ik heb haar als een van de weinige nog niet geblokt. We houden van dezelfde muziek.
Ergo daarom kom haar dus ook af en toe tegen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

En daar ligt het probleem hoe maak ik een move en wanneer maak ik die. etc
14 SHADES OF GREY
pi_103124114
Misschien lees ik erover heen Tijn, maar je hebt haar al op date gevraagd of niet?

zo niet gewoon vragen of ze ergens een keer wat wil drinken, het werkte voor mij ;)
pi_103124145
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tegelijkertijd moet je eigenlijk met meerdere vrouwen afspreken, hierdoor verdwijnt het gevoel steeds meer. Hierdoor vergroot je de kans dat je haar kunt krijgen. Daarom de uitspraak "om die ene meid te kunnen krijgen, moet je ze allemaal kunnen krijgen". Dit is natuurlijk overdreven, maar het is wel zo dat als je meer succes hebt met andere meiden, hoe makkelijker dit weer gaat. De fout wat veel mensen doen is juist die ene meid "reserveren" en verder stoppen met het zien van andere vrouwen.

Vergeet niet dat je de interactie voorwaarts moet brengen. Mensen zijn het over het algemeen bang om haar te verliezen als ze teveel dingen doen, maar het blijkt juist dat als je juist niets probeert haar juist kunt verliezen. Ze zult het dan simpelweg saai vinden.
pi_103124208
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ja je moet niet met armen over elkaar een beetje appelig voor je uit gaan zitten kijken zonder een woord uit te brengen :')
Vanaf het hoi zeggen tot aan zijn bed en en als relatie in principe. Dat is het uiteindelijke doel lijkt me. Wat de meeste mensen doen is afhaken bij het fysieke contact.
pi_103124247
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef kree het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, had hetzelfde.
Maar het gesprek liep vanzelf en dan voel je het wel of het klikt of niet.
Gewoon een beetje praten blabala dan gaat het vanzelf dieper en kom je op persoonlijke onderwerpen. ;)
Dat voel ik dus niet :{ die hardware werkt bij mij niet. Autist enzo :') Geen idee met dat soort dingen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ga eens een poging wagen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Geef gewoon aan dat je haar leuk vindt en dan krijg je zelf een reactie terug of het wederzijds is. Dat schept ook meteen duidelijkheid naar jullie beiden.
En hoe zou ik dat kunnen doen? Door gewoon te vragen wat vind je nu eigelijk van mij? bv
14 SHADES OF GREY
pi_103124264
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
En daar ligt het probleem hoe maak ik een move en wanneer maak ik die. etc
You will know when you get there :)

En als je er komt, en je weet het niet, en je verknoeit het? Nou, dan weet je het voor de volgende keer :) Zo ging het hier ook :')
pi_103124328
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef kree het volgende:
Misschien lees ik erover heen Tijn, maar je hebt haar al op date gevraagd of niet?

zo niet gewoon vragen of ze ergens een keer wat wil drinken, het werkte voor mij ;)
Nee nog niet. :) Dat ga ik wel doen. Eens bedenken hoe en wat.
14 SHADES OF GREY
pi_103124373
Ik zou haar niet op date vragen, dan moet ze ineens aan verwachtingen voldoen denkt ze.

Verder zou ik haar ook niet uit vragen, het is veel relaxter bij jou thuis en dan kan je veel verder gaan. Dan heb je sneller een connectie.
pi_103124407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat voel ik dus niet :{ die hardware werkt bij mij niet. Autist enzo :') Geen idee met dat soort dingen.

Ja haha ik ben geen autist, maar ik had wel flink de zenuwen toen ik voor het eerst een keer een date had en ja toen was ik 27, geen idee hoe ik het aan moest pakken.
Maar eigenlijk ging het vanzelf.
Dus je niet te druk maken denk.
Vraag haar uit, ga wat drinken praat over wat je ziet het weer ofzo weet ik veel.
Zo ging ik er ook in, maar dan kom je op je eigen leven op een gegeven moment.
Wat doe je opleiding, werk, bedrijfsuitjes, rare dingen die je hebt meegemaakt etc.

Het moet wel klikken natuurlijk anders valt het dood en laat haar ook wat vertellen, kun je daar weer op inhaken. :)
pi_103124431
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

You will know when you get there :)

En als je er komt, en je weet het niet, en je verknoeit het? Nou, dan weet je het voor de volgende keer :) Zo ging het hier ook :')
De stap om dat daadwerkelijk te doen durf ik niet. Het is gewoon angst.
14 SHADES OF GREY
pi_103124495
Zeggen "Ik vind je leuk" of "Wat vind je van me" is reactie vragend. Het enige wat je moet doen is je gevoel voor haar naar boven halen. Met dit gevoel handelen. Hierdoor ben je vanzelf congruent met jezelf waardoor zij aanvoelt dat je haar leuk vind en er geen spelletje van maakt.

Dit is echt zeer zeer krachtig heb ik gemerkt. Wat jij voelt voelt ze namelijk ook. Hierdoor hoef je niet te zeggen dat je haar leuk vind, maar voelt ze het aan door je subcommunicatie. Deze subcommunicatie komt vanzelf omdat je je gedraagt naar je gevoelens die je naar boven hebt gebracht.
pi_103124501
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou haar niet op date vragen, dan moet ze ineens aan verwachtingen voldoen denkt ze.

Verder zou ik haar ook niet uit vragen, het is veel relaxter bij jou thuis en dan kan je veel verder gaan. Dan heb je sneller een connectie.
Dan moet zij wel interesse hebben anders zal ze daar niet op in gaan natuurlijk. Maar goed dan heb ik wel gelijk duidelijkheid
14 SHADES OF GREY
pi_103124559
Gewoon mee uit vragen.

Iemand nog een idee voor een leuk cadeau voor 'n meisje om iets goed te maken zegmaar. Niet te groot. Weekendje weg is weer te. Iets romantisch, origineels, maar wat?
pi_103124571
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan moet zij wel interesse hebben anders zal ze daar niet op in gaan natuurlijk. Maar goed dan heb ik wel gelijk duidelijkheid
Ja precies, en als ze zegt dat ze geen tijd heeft kan het ook daadwerkelijk zijn dat ze even geen tijd heeft. Maak je dan geen zorgen want je kan het altijd nog een keer opnieuw voorstellen.

Vrouwen houden ervan als je relaxt blijft en zonder verwachtingen of eisen. Daarom is gelukkig zijn een belangrijk factor.

Overigens zou ik niet zeggen "kom bij mij thuis afspreken?", maar eerder voorstellen om wat te doen bij jou in de buurt overdag.
pi_103124631
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
Gewoon mee uit vragen.

Iemand nog een idee voor een leuk cadeau voor 'n meisje om iets goed te maken zegmaar. Niet te groot. Weekendje weg is weer te. Iets romantisch, origineels, maar wat?
Boek of CD, geurtje, kaartjes voor de bios.
14 SHADES OF GREY
pi_103124636
quote:
Gewoon mee uit vragen.

Wat heb je verkeerd gedaan? Het kan zijn dat je niets verkeerds hebt gedaan maar dat zij dat wel vind en jij eigenlijk diep van binnen niet. Dan is het namelijk een test van haar.
pi_103124660
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ja precies, en als ze zegt dat ze geen tijd heeft kan het ook daadwerkelijk zijn dat ze even geen tijd heeft. Maak je dan geen zorgen want je kan het altijd nog een keer opnieuw voorstellen.

Vrouwen houden ervan als je relaxt blijft en zonder verwachtingen of eisen. Daarom is gelukkig zijn een belangrijk factor.

Overigens zou ik niet zeggen "kom bij mij thuis afspreken?", maar eerder voorstellen om wat te doen bij jou in de buurt overdag.
Of naar een concert een slaapplaats aanbieden. :)
14 SHADES OF GREY
pi_103124667
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Geen idee waar Tijn woont, maar ik probeerde een strandtent.
Niet te druk en ook niet te rustig ;)

Of een terrasje ofzo??
Komt ook allemaal niet zo heel dwingend over.
pi_103124684
Nee je moet haar vertellen dat JIJ haar leuk vindt. Niet het scenario omdraaien, door haar eerst te vragen wat zij van jou vindt. Zodoende zal zij moeten reageren en krijg je een duidelijke situatie.

Kun je haar niet uit vragen en samen iets gaan doen ?
pi_103124703
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef kree het volgende:

[..]

Of een terrasje ofzo??
Dat is wel een mooie! Niet te druk en niet te rustig is perfect :)
pi_103124734
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef kree het volgende:

[..]

Of een terrasje ofzo??
Genoeg opties :)

Ik wilde met een meisje uit Den Bosch een bosche bol gaan eten. Helaas is het er niet van gekomen geen contact meer mee. :{
14 SHADES OF GREY
pi_103124761
quote:
Gewoon mee uit vragen.

Heel cheesy en oldskool maarehm...

Bloemen ^O^
pi_103124802
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef HiddenResponse het volgende:
Nee je moet haar vertellen dat JIJ haar leuk vindt. Niet het scenario omdraaien, door haar eerst te vragen wat zij van jou vindt. Zodoende zal zij moeten reageren en krijg je een duidelijke situatie.

Kun je haar niet uit vragen en samen iets gaan doen ?
Dat is wel het plan ja. Nu nog iets verzinnen. :)
14 SHADES OF GREY
pi_103124849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat kan overkomen alsof je meteen voor de kill gaat. Als je het toch wil, zorg er dan voor dat je duidelijk maakt dat je een logeerkamer/bank/luchtbed/rozewolk voor haar ter beschikking hebt :)
pi_103124866
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe minder geld en moeite je moet doen en hoe minder eisen voor haar hoe beter eigenlijk, daardoor voelt ze zich meer op haar gemak.
pi_103124901
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Genoeg opties :)

Ik wilde met een meisje uit Den Bosch een bosche bol gaan eten. Helaas is het er niet van gekomen geen contact meer mee. :{
Vraag haar gewoon om een bakje te doen ergens op een terras evt met bosche bol.
(hoef je niet eens te zeggen als je het vraagt)

Zegt ze ja dan zie je vanzelf hoe het loopt.
Geloof me als er een klik is dan merk je het wel
pi_103124917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heel cheesy en oldskool maarehm...

Bloemen ^O^
En dan wel een flinke bos :P
pi_103124920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat kan overkomen alsof je meteen voor de kill gaat. Als je het toch wil, zorg er dan voor dat je duidelijk maakt dat je een logeerkamer/bank/luchtbed/rozewolk voor haar ter beschikking hebt :)
Zo zou ik het ook voorstellen :)
14 SHADES OF GREY
pi_103124962
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

En dan wel een flinke bos :P
Duh, met zo'n lullig klein handjevol kan je niet aankomen. Zeg maar ongeveer zo groot dat ze het met gestrekte armen moet aanpakken en vasthouden :Y
pi_103125003
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef kree het volgende:

[..]

Vraag haar gewoon om een bakje te doen ergens op een terras evt met bosche bol.
(hoef je niet eens te zeggen als je het vraagt)

Zegt ze ja dan zie je vanzelf hoe het loopt.
Geloof me als er een klik is dan merk je het wel
Biertje ook goed. :P
14 SHADES OF GREY
pi_103125028
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is wel het plan ja. Nu nog iets verzinnen. :)
Een dagje A'dam en daar wat rondkijken (bijv muziek luisteren in een cd-winkel, in alto kleding zaakjes rondstruinen, een drankje en een hapje eten).
The view from nowhere.
pi_103125035
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee.

Baco'tje :9
pi_103125040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Merk je vanzelf als je daar dan zit met haar en vraagt, wat wil je drinken :)
Eerste wat je kan vragen al en bestel zelf wat naar aanleiding wat zij wil :P

Bij mij wilde ze cola, haha ik maar gewoon een biertje besteld.
2de ronde zat ze aan de wijn :)
pi_103125042
Persoonlijk zou ik iets niet goed maken met een cadeau (als je echt iets fouts hebt gedaan tenminste), maar met iets wat geen geld kost en wat leuk is voor jullie beiden.

Bijvoorbeeld een wandeling in het bos of aan een meer. Een dagje Amsterdam of Parijs etc. (Maar dan vooral omdat jij het leuk vind). Ja dat kost wel geld, maar dan moet het 50% zijn.
pi_103125119
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
Persoonlijk zou ik iets niet goed maken met een cadeau (als je echt iets fouts hebt gedaan tenminste), maar met iets wat geen geld kost en wat leuk is voor jullie beiden.

Bijvoorbeeld een wandeling in het bos of aan een meer. Een dagje Amsterdam of Parijs etc. (Maar dan vooral omdat jij het leuk vind). Ja dat kost wel geld, maar dan moet het 50% zijn.
Yadayada.

Iets goedmaken met vrouwen doe je met bloemen. Regel #1 in het handboek voor mannen met piem0ls, duh :Y)
pi_103125129
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Een dagje A'dam en daar wat rondkijken (bijv muziek luisteren in een cd-winkel, in alto kleding zaakjes rondstruinen, een drankje en een hapje eten).
Dat klinkt wel leuk ja. :) Is wel een optie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:

Dat kan nog wel eens een probleem worden. Ze heeft geen geld.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:00:05 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103125270
Zozo daar ben ik weer.
C'est la vie
pi_103125294
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat klinkt wel leuk ja. :) Is wel een optie.

[..]

Dat kan nog wel eens een probleem worden. Ze heeft geen geld.
Het was voor mrk.n bedoelt, die wat wilde goedmaken.
pi_103125343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was voor mrk.n bedoelt, die wat wilde goedmaken.
Oh ik zie het :@ nvm
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:02:24 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103125363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
voor mannen met piem0ls
Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?
C'est la vie
pi_103125402
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?
The point exactly :Y)
pi_103125403
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Yadayada.

Iets goedmaken met vrouwen doe je met bloemen. Regel #1 in het handboek voor mannen met piem0ls, duh :Y)
De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken niet ;)
pi_103125440
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat heb je verkeerd gedaan? Het kan zijn dat je niets verkeerds hebt gedaan maar dat zij dat wel vind en jij eigenlijk diep van binnen niet. Dan is het namelijk een test van haar.
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.
pi_103125497
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken niet ;)
Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dus :Y)
pi_103125503
Het probleem is namelijk, als je iets fout doet, wat heb je nodig om haar te houden?

SPOILER
En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.
pi_103125563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dus :Y)
Lees bovenstaande, het gaat om het gevoel dat je haar geeft. Maar het werkt voor jou waarschijnlijk ook, omdat je weet van jezelf dat het werkt gaat het ook werken. (een paradox), waardoor je het met een goed gevoel aan haar geeft waardoor ze gaat stralen.

In principe kan je alles doen, als je haar maar een goed gevoel geeft.
pi_103125596
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
Het probleem is namelijk, als je iets fout doet, wat heb je nodig om haar te houden?

SPOILER
En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.
Trust me, vrouwen zijn suckers voor bloemen. Been there, done that :P
pi_103125622
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Hij moet zich echt bewijzen dan wil ik mijn keuze heroverwegen.
pi_103125637
Ik zie ook wel. Weekendje weg kan ik wel doen maar als zij daar geen zin in heeft met mij, wat dan? Bloemen heb ik trouwens al gegeven.
pi_103125665
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen? :)
pi_103125679
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik hoop het eerlijk echt dat het geen test is. Vrouwen zijn namelijk zeer goed in het opstellen van testen. Soms zelfs heel subtiel zodat je het zelf niet door hebt. Kijk iniedergeval uit dat je niet jezelf begint te verontschuldigen voor iets waar je niet achter kunt staan. Ze vind het namelijk onaantrekkelijk als je je eigen mening vervormt naar haar wensen.
pi_103125705
quote:
Kortom: dan gaat het niet gebeuren :P
pi_103125712
quote:
Dus een bosje bloemen?
pi_103125751
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen? :)
Met dingen als vreemdgaan gaat dat heel lastig worden, iets wat hem dan zodanig veel tijd kost dat het geloofwaardig begint te worden dat ik de moeite waard ben. En zelfs daarna heeft het tijd nodig om vertrouwen terug te krijgen.
pi_103125770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus een bosje bloemen?
Nee.
pi_103125791
moneyfornothing:

Jammer dat je mijn stelling probeert te debunken door alles te letterlijk te nemen.

Wat ik wil zeggen is dat hij haar een goed gevoel moet geven, en dat het niets te maken heeft met spullen kopen.
pi_103125844
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef firefly3 het volgende:
moneyfornothing:

Jammer dat je mijn stelling probeert te debunken door alles te letterlijk te nemen.

Wat ik wil zeggen is dat hij haar een goed gevoel moet geven, en dat het niets te maken heeft met spullen kopen.
Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.
pi_103125871
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.
Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.
pi_103125895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.
Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?
pi_103125925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?
Ik wordt niet boos of blij door dit forum.
pi_103125946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik wordt niet boos of blij door dit forum.
Wat loop je dan te zeuren.
pi_103125978
Goedmaakseks :9~
pi_103126010
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat was in haar ogen fout?
The view from nowhere.
pi_103126023
Hoho, ik ga ook niets kopen om haar terug te winnen. Ik weet zelf ook wel dat dat sowieso niet werkt, ik formuleerde het weer verkeerd. Ik koop het meer gewoon omdat ze lief is.

Ik moet er maar mee leren leven dat het nog lang gaat duren voordat ze mij écht vertrouwt en een relatie wil.
pi_103126043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef mrk.n het volgende:
Hoho, ik ga ook niets kopen om haar terug te winnen. Ik weet zelf ook wel dat dat sowieso niet werkt, ik formuleerde het weer verkeerd. Ik koop het meer gewoon omdat ze lief is.

Ik moet er maar mee leren leven dat het nog lang gaat duren voordat ze mij écht vertrouwt en een relatie wil.
Ben wel benieuwd wat je dan in vredesnaam zo verkloot hebt :P
pi_103126084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat loop je dan te zeuren.
Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.

Ontopic:

De vraag is dus meer, hoe laat ik haar goed voelen. Hierdoor is het vooral belangrijk om te weten dat jij je goed moet voelen, want geluk en positiviteit is overdraagbaar. Als je zelf begint te geloven dat je erg fout bezig was, dan gaat zij het nog meer geloven en kom je samen in een negatief spiraal terecht.

Dus het is van belang dat jullie samen een leuke tijd gaan hebben, door als eerste jouw eigen gemoedsstand op positief te zetten en haar daarmee te betrekken.
pi_103126158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.

Want? :')
pi_103126189
Wat zij fout vindt, wat ik fout heb gedaan:

Ik had (nog) geen relatie met haar, we waren aan het scharrelen en in die periode heb ik met een paar andere meiden seks gehad. Zij had toen al gevoelens voor me, wist ik niet, al wist ik wel dat het iets zou kunnen worden tussen ons maar zij ziet dat als vreemdgaan. Feitelijk niet fout.
pi_103126216
ik voel weer een lange discussie aankomen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')