SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat geeft X het recht zijn leven te proberen te verpesten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Flepke het volgende:
X verbaal/fysiek een lesje leren lijkt me wel op zijn plaats hier ja.
Wat zijn ex wil moet zij lekker weten.
Dan zijn we het toch eens?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat geeft X het recht zijn leven te proberen te verpesten.
X is ook wel een heel sneu mannetje.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Flepke het volgende:
Grappig topic, OP onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestalkt door de nieuwe vriend van je ex"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Dat we dat nog zouden meemaken.quote:
Ok je onderstreept mijn punt dus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Flepke het volgende:
Ik ben Flepke, ik ben een zitmeubel waar men met twee of meer personen op kan zitten.
Firefly is een normale vent die graag op de foto gaat met modellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef kree het volgende:
zo heb de rest van het vorige topic maar niet doorgelezen want er zat weer een aaneenschakeling in van flepke en firefly reacties van personen die het helemaal top hebben blijkbaar.
Wordt er nu wel een beetje moe van hoor, ik wil persoonlijke succesverhalen horen van jullie en niet al die uit de lucht gegrepen tips die ik zelf ook wel op internet kan vinden.
Dus doe er wat mee! de modjes willen dat we het zelf in de gaten houden hier dus ok.
Nou vertel
Verhaal Flepke.................................
Verhaal Firefly..................................
Ik heb mijn vermoedens dat hij ook andere dingen doet/heeft gedaan met modellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Firefly is een normale vent die graag op de foto gaat met modellen.
Ja die kan ik nog wel hebben maar flepke niet en zeker niet alle tweequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Firefly is een normale vent die graag op de foto gaat met modellen.
Ja ook een praatje mee gemaakt, zo aardig zijn die meisjes meestal wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens dat hij ook andere dingen doet/heeft gedaan met modellen.
Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef kree het volgende:
zo heb de rest van het vorige topic maar niet doorgelezen want er zat weer een aaneenschakeling in van flepke en firefly reacties van personen die het helemaal top hebben blijkbaar.
Wordt er nu wel een beetje moe van hoor, ik wil persoonlijke succesverhalen horen van jullie en niet al die uit de lucht gegrepen tips die ik zelf ook wel op internet kan vinden.
Dus doe er wat mee! de modjes willen dat we het zelf in de gaten houden hier dus ok.
Nou vertel
Verhaal Flepke.................................
Verhaal Firefly..................................
Ik was bezig met typenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb mijn vermoedens dat hij ook andere dingen doet/heeft gedaan met modellen.
welk feest en waarom was ik niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef minibeer het volgende:
Hoi, zo even teruglezen wat ik heb gemist. Gister feest van studie gehad, was wel vet
En hoe is het hier?
Als het voor jou werkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).
Na een tijdje had ik haar gevonden via myspace en had ik korte gesprekken met haar. Een maat van me zei dat het haar niet kon zijn balbla. Later was er een miss contest waarbij zij de jury lid was. Dus ik belde de organisatie op en na een paar keer mijn adres gespeld te hebben kwam na een aantal weken de tickets van de event!
Dus een paar maanden later met een maat van me naar land Y gegaan en de contest bijgewoont. Ik zag haar zitten aan de jury tafel, en op een gegeven moment ging ik op haar af. Ik klopte op haar schouder, ze draaide zich om, en herkende me METEEN. Ze begon zichzelf te kwalificeren (Wat?!!?!?) en vroeg of ze helemaal perfect was. Ik begon iets negatiefs te zeggen voor de grap met een serieuze blik, ze dacht dat het serieus was en schrok even. Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Je mocht ook komen hoor, het was vrije inloop. Oktoberfest was het themaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
welk feest en waarom was ik niet uitgenodigd
Nou ok dit kan ik waarderen nu Flepke nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).
Na een tijdje had ik haar gevonden via myspace en had ik korte gesprekken met haar. Een maat van me zei dat het haar niet kon zijn balbla. Later was er een miss contest waarbij zij de jury lid was. Dus ik belde de organisatie op en na een paar keer mijn adres gespeld te hebben kwam na een aantal weken de tickets van de event!
Dus een paar maanden later met een maat van me naar land Y gegaan en de contest bijgewoont. Ik zag haar zitten aan de jury tafel, en op een gegeven moment ging ik op haar af. Ik klopte op haar schouder, ze draaide zich om, en herkende me METEEN. Ze begon zichzelf te kwalificeren (Wat?!!?!?) en vroeg of ze helemaal perfect was. Ik begon iets negatiefs te zeggen voor de grap met een serieuze blik, ze dacht dat het serieus was en schrok even. Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Ik had wel een paar glazen wijn op, ze zat zelfs in het midden van de jury tafel met links en rechts nog zo'n 8 manquote:
Oke, even in het midden gelaten of dit echt is... het zou best kunnen. Maar waarom wil je perse een bepaald model wat je wss alleen ooit op een foto ofzo hebt gezien? Ik heb daar persoonlijk vaak helemaal niets mee; ik moet een meid toch in het echt zien lopen om te kunnen oordelen of ze echt leuk is of niet. Ik vraag me dan ook af of je dit gedaan hebt omdat je haar echt geweldig vond op foto's oid; of dat je zoiets puur doet omdat je voor jezelf iets wil bewijzen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar mee naar het echte oktoberfest... die staat al een paar jaar op mijn to-to listquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je mocht ook komen hoor, het was vrije inloop. Oktoberfest was het thema
Ik zag haar op video's en werd verliefd op haar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Oke, even in het midden gelaten of dit echt is... het zou best kunnen. Maar waarom wil je perse een bepaald model wat je wss alleen ooit op een foto ofzo hebt gezien? Ik heb daar persoonlijk vaak helemaal niets mee; ik moet een meid toch in het echt zien lopen om te kunnen oordelen of ze echt leuk is of niet. Ik vraag me dan ook af of je dit gedaan hebt omdat je haar echt geweldig vond op foto's oid; of dat je zoiets puur doet omdat je voor jezelf iets wil bewijzen?
met herdenkingspul?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik ging nou al kapotquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar mee naar het echte oktoberfest... die staat al een paar jaar op mijn to-to list
Ja. Die van mij was gejat, ik mocht geen nieuwe. Ik heb er toen veel lopen jatten (van de voorraad, niet van mensen), en nu heb ik er nog 6quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
met herdenkingspul?zijn fraaie dingen om te hebben!
ze hebben er toch veelsteveelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja. Die van mij was gejat, ik mocht geen nieuwe. Ik heb er toen veel lopen jatten (van de voorraad, niet van mensen), en nu heb ik er nog 6
Ik vind het wel hilarisch hoe slap en ongeloofwaardig de verhalen worden van de heren.quote:
Dat jij pas de eerste bent die dat zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch hoe slap en ongeloofwaardig de verhalen worden van de heren.
Ik doorzie ze pas echt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat jij pas de eerste bent die dat zegt.
Neuh. Wel wat geluld met een meisje van studie, maar vooral gezopen. Er zijn ook eigenlijk net wat te weinig meisjes, dan krijg je van die kringetjes jongens om meisjes heenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ze hebben er toch veelsteveelnog wat geregeld?
welke studie hebben we het over? rechten, gezondheidswetenschappen en psychologie hebben daar nooit last vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Neuh. Wel wat geluld met een meisje van studie, maar vooral gezopen. Er zijn ook eigenlijk net wat te weinig meisjes, dan krijg je van die kringetjes jongens om meisjes heen
Mijn beste maat geloofde al niet dat het haar daadwerkelijk was op myspace. Dus ik verwacht ook niet dat veel mensen het hier geloven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch hoe slap en ongeloofwaardig de verhalen worden van de heren.
het feest was van de bètastudies (wiskunde informatica natuurkunde en informatiekunde), ik doe zelf wiskunde en informaticaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
welke studie hebben we het over? rechten, gezondheidswetenschappen en psychologie hebben daar nooit last van
Je bij alles afvragen of er genoeg vrouwen bij zijn is ook wel triestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Neuh. Wel wat geluld met een meisje van studie, maar vooral gezopen. Er zijn ook eigenlijk net wat te weinig meisjes, dan krijg je van die kringetjes jongens om meisjes heen
Jij hebt vrienden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn beste maat geloofde al niet dat het haar daadwerkelijk was op myspace. Dus ik verwacht ook niet dat veel mensen het hier geloven.
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bij alles afvragen of er genoeg vrouwen bij zijn is ook wel triest
Gewoon lekker doordrinken, prima dag en gewoon weer verder leven
Imaginaire vriendje bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn beste maat geloofde al niet dat het haar daadwerkelijk was op myspace. Dus ik verwacht ook niet dat veel mensen het hier geloven.
met een lampje zoeken naar vrouwen daar of is dat een verouderd vooroordeel? bij mijn weten is rechten m/v 1:4quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
het feest was van de bètastudies (wiskunde informatica natuurkunde en informatiekunde), ik doe zelf wiskunde en informatica
Wat een ontzettende prestatie zeg! Wauw!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
Die hebben de hoop opgegeven....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb niet eens zin meer om terug te lezen...![]()
Zijn crutch of daniel er niet?
Dat zal je zelf het beste wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!
Ik heb nog hoop, hoor. Of toch niet?
Wat voor hoop?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!
Ik heb nog hoop, hoor. Of toch niet?
Was vast niet zo goed als mijn schoolfeest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad geen enorm aantal, ik had je anders ingeschat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vanmiddag even mee gepost. Ben hier nu niet lang, maar wil nog wel even aangeven dat ik niet een enorme versierder ben. Ben nu 33 en ben met mijn 3de langere relatie bezig. Voor de rest tussen de 15 en 20 vrouwen en nog een stuk of 5 mannen versierd. Naar mijn mening niet een enorm aantal gezien de tijd. Even ter achtergrondinformatie. Die ik wel gewoon deel
Nou, hoop voor dit topic heb ik wellicht niet meer zo...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat voor hoop?
Ik heb een hoop afwas.
En ik voel me echt vervelend, afspraken schuiven.. Ik merk dat ik echt nog niet lekker in mijn vel zit, de gedachte aan een druk weekend bezorgd me kippevel, ofschoon ik zo een week vrij ben..
(dbb gelijk antwoord op dm)
Het feest was niet zo veel aan nee, maar wel lol gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was vast niet zo goed als mijn schoolfeest.
Ik hossel niet, maar het feest was wel enorm tof.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het feest was niet zo veel aan nee, maar wel lol gehad
En bij jou? Nog chico's gehosseld?
Dan reken ik niet de toevoegingen aan de relatie mee (trio/kwartet), maar dat had ook niet heel veel met versieren te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad geen enorm aantal, ik had je anders ingeschat.
Een uur... serieus? Dan was ik wss al afgehaakt naar een andere tent...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hossel niet, maar het feest was wel enorm tof.Behalve dan dat het een uur duurde voor we door de rij naar binnen konden.
Mja, daar twijfelde wij halverwege ook over, maar geen spijt dat we gebleven zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een uur... serieus? Dan was ik wss al afgehaakt naar een andere tent...
Een vet feest maakt veel goed iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, daar twijfelde wij halverwege ook over, maar geen spijt dat we gebleven zijn.
Vanavond niet. Morgen weer klussen. Morgenavond ws. weer en dan ligt het er even aan of het met of zonder vriendin is of ik ga versieren (open relatie). Maar dan wordt het versieren zonder beloning, of alleen zoenen. Als het luktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
En wie gaat er vanavond nog naar een feest of stad enzovoort..
Misschien dat ik straks nog ff de stad in loop; weet het nog niet. En jij? Hoe ging je gesprek met je vriendin?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik niet, ga spullen pakken want moet morgen op schiphol zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Oh shit ik herinner me ik heb vakantie.
Ik haal een nachtje door.
Oja! Vakantie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Oh shit ik herinner me ik heb vakantie.
Ik haal een nachtje door.
Je hebt het zwaar skatje, je hebt het zwaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja! Vakantie!
Dit weekend eerst mijn opdracht af maken. Maandag project-overleg in de stad, dan kan ik dins/woens/donderdag verder aan mijn huiswerk, vrijdag weer project overleg en dan heb ik lekker weekend!
Zo. Dat je dat kan, wel respect voor. Waarom hebben jullie een open relatie? En je mag ook gewoon seks hebben met andere vrouwen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond niet. Morgen weer klussen. Morgenavond ws. weer en dan ligt het er even aan of het met of zonder vriendin is of ik ga versieren (open relatie). Maar dan wordt het versieren zonder beloning, of alleen zoenen. Als het lukt
Mooizo, alleen of met vrienden? Ik ga zo slapen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks nog ff de stad in loop; weet het nog niet. En jij? Hoe ging je gesprek met je vriendin?
Op vakantie naar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet, ga spullen pakken want moet morgen op schiphol zijn
Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar skatje, je hebt het zwaar.
Wij ronden gelukkig projecten af voor vakanties.
Alles, behalve het verboden lijstje (vrienden, familie van haar en exen).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo. Dat je dat kan, wel respect voor. Waarom hebben jullie een open relatie? En je mag ook gewoon seks hebben met andere vrouwen?
Alleen; op vrijdag kunnen de meeste niet, vandaar dat ik bijna altijd op donderdag en soms op zaterdag ga.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
Mooizo, alleen of met vrienden? Ik ga zo slapen.Ik ben feitelijk nog geen steek verder en ze heeft (zoals ik al verwachtte) veel gezeurd maar we hebben in ieder geval contact. Dat is een begin.
Ja MBO enzo. Hier is vakantie nog vakantie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor.
Wij gaan gewoon door, het is fakking druk nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor.
Heb je niet als je het leuk hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spanje
Weet niet of ik dan tijd heb om te chatten hier hoor
Hmm. Maar waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles, behalve het verboden lijstje (vrienden, familie van haar en exen).
Eind kwartaal komt er weer aan, altijd zo'n kutperiode.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon door, het is fakking druk nu
een to-do-listje maken op je to-do-list zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eind kwartaal komt er weer aan, altijd zo'n kutperiode.
Ik ga denk ik allemaal toffe to-do lijstjes maken voor komende week. Gewoon omdat het kan.
Niet wegvegen, afvinken en dan telkens enorm trots zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een to-do lijst op m'n keukendeur geplakt. Kan ik met een marker dingen schrijven en wegvegen
Ik doe het normaal ook nooit, maar ik begin dan normaal gesproken ook pas de laatste dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:
Doe ik nooit aan, wordt ik alleen maar gestresst van
Als ik dat doe, schrijf ik binnen een maand op de vloerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wegvegen, afvinken en dan telkens enorm trots zijn.
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik dat doe, schrijf ik binnen een maand op de vloer
Van een avondje stappen... jeesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
En tering, wat zie ik er brak uit, rode ogen die ik maar voor de helft open krijg, wallen tot mijn kin.
haha, klinkt als een topavondquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
En tering, wat zie ik er brak uit, rode ogen die ik maar voor de helft open krijg, wallen tot mijn kin.
Ik heb tot 4u liggen pitten vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben het niet gewend.quote:
Volgende keer beter plannen dan maar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend. [ afbeelding ]
En dan ook gewoon college vanochtend en daarna een intake bij het uitzendbureau, die foto is niet charmant geworden.
Wat valt daar aan te plannen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer beter plannen dan maar?
Haha, ik ken het; zwaar is het zeker als je de volgende ochtend weer present moet zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend. [ afbeelding ]
En dan ook gewoon college vanochtend en daarna een intake bij het uitzendbureau, die foto is niet charmant geworden.
Naja, dat feest stond gewoon vast. En als je gaat moet je het ook wel goed doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zuipen bedoelde ik hoor
Nee het was een vraag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef firefly3 het volgende:
Jammer dat er zoveel onvriendelijke mensen hier zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand specifiek aanviel sinds mijn unban. "Geen vrienden??" dit lijkt wel de basisschool, daar zeggen kinderen tegen elkaar ook: haha je hebt geen vrienden.
kinderachtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het was een vraag.
Kan je gewoon zeggen: Ja die heb ik.
Dramaqueen.
Maar echt, als je veel water drinkt (ja ik weet, je wou dat niet) dan ben je de volgende dag gewoon helemaal fit weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naja, dat feest stond gewoon vast. En als je gaat moet je het ook wel goed doen natuurlijk.
Jij woonde ergens heel ver hier vandaan ofnie? (helaas)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
Weet nog niet of ik uitga vanavond dilemma dilemma dilemma
Omdat het leuk isquote:
Heb je dan niet dat je vriendin veel meer seks heeft dan jou (of andersom); en dat je daardoor jaloezie krijgt? Of dat de een minder verlangt naar de ander?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het leuk isSimple as that. Begonnen als scharrels, niet exclusief. En toen het een echte relatie werd, wilden we daar allebei niet mee ophouden.
Vertellen jullie het elkaar ook ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het leuk isSimple as that. Begonnen als scharrels, niet exclusief. En toen het een echte relatie werd, wilden we daar allebei niet mee ophouden.
Het gebeurt sowieso niet heel veel. Paar keer per jaar. Meer als je het samen gedeelte meeneemtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat je vriendin veel meer seks heeft dan jou (of andersom); en dat je daardoor jaloezie krijgt? Of dat de een minder verlangt naar de ander?
Ja. In detail. Deels voor de opwinding, deels voor de eerlijkheid. Zodra we het niet willen delen, is het verkeerd. Dat geldt dus dan ook keihard als vreemdgaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vertellen jullie het elkaar ook ?
En waar je alles mee deelt, en van houdt, waar je mee samenwoont in ons geval, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je met een open relatie echt nog van je vriendin/partner spreken, of is ze dan degene met wie je net wat vaker seks hebt achter elkaar
Ik vind het een interessante visie; ik denk dat het wel een manier kan zijn om lange relaties fris te houden... of in elk geval te voorkomen dat je gaat verlangen naar dingen die in een relatie echt taboe zijn; daardoor de relatie beïndigd en later tot de conclusie komt dat die relatie helemaal niet zo slecht was...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou geen relatie willen waar een derde bij zit hoor
Ik heb aan 1 genoeg
jep; alleen wordt het nauwelijks volluit getypt (in mijn kringen althans)... gemak dient de mens ofzoquote:
Dat kan wel waar zijn, maar ik zie 't mezelf gewoon niet op die manier oplossenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind het een interessante visie; ik denk dat het wel een manier kan zijn om lange relaties fris te houden... of in elk geval te voorkomen dat je gaat verlangen naar dingen die in een relatie echt taboe zijn; daardoor de relatie beïndigd en later tot de conclusie komt dat die relatie helemaal niet zo slecht was...
Nouja, ik zie mezelf ooit wel eens zoiets doen eigenlijk... al zou ik me er wel ongemakkelijk bij gaan voelen wanneer mijn vrouw/vriendin iedere maand een ander neukt; en ikzelf blij kan zijn wanneer het eens per jaar zou gebeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan wel waar zijn, maar ik zie 't mezelf gewoon niet op die manier oplossen
Niet binnen een vaste relatie in elk geval
Heet zoiets niet een (vastequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je aan een relatie begint, dan kies je voor elkaar ( zo zie ik het ). Deels snap ik het wel dat het ideaal is voor een man/vrouw legaal vreemdgaan en toch een vriend(in) om op terug te vallen.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je met een open relatie echt nog van je vriendin/partner spreken, of is ze dan degene met wie je net wat vaker seks hebt achter elkaar
De band misschien niet, maar er gaan in zo'n geval wel andere gevoelens meespelen. Daar moet je maar net mee om kunnen gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin.Sinds wanneer is een relatie gebaseerd op hoe vaak je seks met elkaar hebt. Dat gaat toch puur om een band, die is heus niet minder omdat je met andere neukt.
De meerderheid zal het met je eens zijn; en ook de meerderheid zal ooit te maken krijgen met vreemdgaan. Wie houden we voor de gek?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je aan een relatie begint, dan kies je voor elkaar ( zo zie ik het ). Deels snap ik het wel dat het ideaal is voor een man/vrouw legaal vreemdgaan en toch een vriend(in) om op terug te vallen.
Interessant. Ik heb ooit ook een open relatie gehad. Wij hadden de afspraak elkaar daar juist niet mee lastig te vallen. No need to know-basis zeg maar. Uiteindelijk maakt het niets uit allemaal, ook een open relatie kan aan alles kapot gaan wat ook binnen een 'normale' relatie speelt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
Ja. In detail. Deels voor de opwinding, deels voor de eerlijkheid. Zodra we het niet willen delen, is het verkeerd. Dat geldt dus dan ook keihard als vreemdgaan.
Deden jullie het dan wel veilig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb ooit ook een open relatie gehad. Wij hadden de afspraak elkaar daar juist niet mee lastig te vallen. No need to know-basis zeg maar.
Relatief begrip; je met condoom laten pijpen terwijl je auto rijdt valt onder veilig vrijen, maar toch loop je een verhoogd risico op een verkeerde afloop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deden jullie het dan wel veilig?
Die eerste 3 dingen zou ik nou niet echt belangrijk vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
sportief zijn, veel kunnen drinken, goed kunnen dansen, leiding kunnen geven e.d. is gewoon aantrekkelijk
maar ik wel, en dat mag ook gezegd wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die eerste 3 dingen zou ik nou niet echt belangrijk vinden
Wil je van een vrouw dat ze leiding geeft dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
maar ik wel, en dat mag ook gezegd wordenje zal maar vrouw zijn en je afvragen wat er nodig is mij te interesseren
ik zoek een paar losse nachten, geen klevertje of aanhankelijk knuffeltje. zo'n mobiele happy-automaat die vraagt hoe het met je gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je van een vrouw dat ze leiding geeft dan?
Dit dus. Ik zou niet af en toe sex met mijn partner kunnen hebben, en heel vaak seks met een ander zonder daar gevoel bij te krijgen. Maar het was ook meer cynisch dan dat ik serieus een opmerking maakte, maar dat snap je natuurlijk welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De band misschien niet, maar er gaan in zo'n geval wel andere gevoelens meespelen. Daar moet je maar net mee om kunnen gaan
En mensen van 19/20 niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
Mocht iemand in de buurt van Utrecht wonen en zo tussen de 25 en 35 zijn; het is bokbierfestival dit weekend. Erg gezellig, ook als je niet van bokbier houdt
Ik zou het wel kunnen als ik de enige was. Ik zou het niet kunnen als mijn vriendin het ook zou doen. Hypocriet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou niet af en toe sex met mijn partner kunnen hebben, en heel vaak seks met een ander zonder daar gevoel bij te krijgen. Maar het was ook meer cynisch dan dat ik serieus een opmerking maakte, maar dat snap je natuurlijk wel![]()
Overigens heb ik wel eens nagedacht over het concept open relatie maar ik zou het uiteindelijk toch nooit kunnen. Ik hoef t ook niet, ik kom niets te kort. En voor er híer reacties op komen.. Dat zou voor míj de enige reden zijn om zoiets te doen
Teveel cola?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar water moeten drinken...of komt je kater ergens anders door?
Haal de la weg en vervang die door gnac.quote:
Cognac is toch wel iets voor de gevorderde drinkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Haal de la weg en vervang die door gnac.
(een beetje te lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cognac is toch wel iets voor de gevorderde drinkerVond je het lekker?
Ook en jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef mrk.n het volgende:
En mensen van 19/20 niet?Maar zijn d'r leuke vrouwen?
Ja, want dat is net zo min geautomatiseerd als die T-mobile felicitaties die ik elk jaar krijg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh trouwens ooit grappig aangemeld via cd bij Lily Allen website en toen kreeg ik vandaag een berichtje via die website met een filmpje waar je gefeliciteerd word . Lily Allen zorgt goed voor haar fans
Yep!!quote:
Ik heb net gestapt. Ja was wel leuk hoor, wel frisjes buiten.quote:
38?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef formerjellybean het volgende:
Thanx voor de felicitaties en tijnbrein, ik ben 38 geworden
Je hebt nog veel te leren skatje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
38?![]()
Ik dacht serieus dat jij misschien net 20 was.
Dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
Er zijn dus ook gewoon dertigers die single zijn en stappenNiet iedereen is huisje boompje beestje.
Yup. Eten en bierdrinken (bokbierfestival) met teamgenoten.quote:
Nach einem Freundquote:
Ach, tis toch een compliment voor dr?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen.![]()
Maar je kwam gewoon enorm jong over en je foto's zijn erg wazig.
Ik zou het iig zo niet opvattenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, tis toch een compliment voor dr?
Troost je, de meeste Oostenrijkers interesseert het in ieder geval geen hol. Heb een half jaar in Wenen gezeten en daar is het gewoon Die Mann, Die Vrouw en Die Hausquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef minibeer het volgende:
of is het ein, eine of einer? Ik heb drie jaar Duits gehad, maar het nooit geleerd
Ja, ik bedoel dat niet gemeen hoor. Ik zou het overigens ook niet gemeen bedoelen als ik iemand van 20, 38 zou schatten. Ik zie geen belediging in een leeftijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, tis toch een compliment voor dr?
En dat andere wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat niet gemeen hoor. Ik zou het overigens ook niet gemeen bedoelen als ik iemand van 20, 38 zou schatten. Ik zie geen belediging in een leeftijd.
Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Troost je, de meeste Oostenrijkers interesseert het in ieder geval geen hol. Heb een half jaar in Wenen gezeten en daar is het gewoon Die Mann, Die Vrouw en Die Haus
Dat je dat verhaal uberhaupt gelooft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.
Wazige fotoquote:
Dat bedoel ik gewoon precies hoe ik het zeg. Het zijn wazige foto's. Op een scherpe foto kan je meestal wel redelijk schatten hoe oud iemand is.. Bij de WK foto zou ik het zelfs nog geloven als ze zou zeggen dat ze 15 is.quote:
Het zijn ook wazige/niet scherpe foto's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bedoel ik gewoon precies hoe ik het zeg. Het zijn wazige foto's. Op een scherpe foto kan je meestal wel redelijk schatten hoe oud iemand is.. Bij de WK foto zou ik het zelfs nog geloven als ze zou zeggen dat ze 15 is.
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo. Ik geloof het alleen niet door de manier waarop hij het brengt, zoiets. Het klinkt zo ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat je dat verhaal uberhaupt gelooft.
Hij heeft ook te hard z'n best gedaan om een verhaal te vertellen dat op geen enkele manier te controleren was, inclusief met dat het in het buitenland was zodat het niet te verfifieren is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo. Ik geloof het alleen niet door de manier waarop hij het brengt, zoiets. Het klinkt zo ongeloofwaardig.
Mee eens; ik ben sowieso niet snel geïnteresseerd in mensen die ik alleen op foto's of video's heb gezien. Je zal mij ook niet snel horen zeggen dat ik een bepaalde actrice oid wel een echt lekker ding vindt. Op de een of andere manier kan een vrouw mij alleen echt boeien wanneer ik haar echt voor me zie... bepaalde dingen kun je blijkbaar simpelweg niet via allerlei mediums overbrengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo.
Ik was verliefd op haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.
Ik ben het er zeker mee eens dat ik pas weet wat mijn gevoelens voor een vrouw werkelijk zijn als ik die persoon in het echt heb gezien. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik ook wanneer er nog een scherm tussen zit en je contact via een bepaald medium verloopt ik toch gevoelens kan ontwikkelen die meer zijn dan een vriendschappelijke klik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mee eens; ik ben sowieso niet snel geïnteresseerd in mensen die ik alleen op foto's of video's heb gezien. Je zal mij ook niet snel horen zeggen dat ik een bepaalde actrice oid wel een echt lekker ding vindt. Op de een of andere manier kan een vrouw mij alleen echt boeien wanneer ik haar echt voor me zie... bepaalde dingen kun je blijkbaar simpelweg niet via allerlei mediums overbrengen.
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat veranderd het spel totaal.
Dat vind ik raar. Volgens mij kan iedere kerel binnen een seconde wel bedenken of hij een vrouw seksueel aantrekkelijk vindt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:53 schreef Axel1988 het volgende:
Mee eens; ik ben sowieso niet snel geïnteresseerd in mensen die ik alleen op foto's of video's heb gezien. Je zal mij ook niet snel horen zeggen dat ik een bepaalde actrice oid wel een echt lekker ding vindt.
Ik had ook fotos van haar van haar dagelijks leven etc, die fotos zijn inderdaad meer met "inhoud".quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben het er zeker mee eens dat ik pas weet wat mijn gevoelens voor een vrouw werkelijk zijn als ik die persoon in het echt heb gezien. Maar ik merk wel aan mezelf dat ik ook wanneer er nog een scherm tussen zit en je contact via een bepaald medium verloopt ik toch gevoelens kan ontwikkelen die meer zijn dan een vriendschappelijke klik.
Overigens zijn dat nooit bekendheden. Nog afgezien van het feit dat je die natuurlijk nooit spreekt heb ik daar verder ook helemaal niets mee. Waar foto's van een "gewone" vrouw me zeker aan kunnen trekken, gebeurt dat bij bekendheden echt totaal niet.
Deels; ik kan bijvoorbeeld wel eens opgewonden raken van porno ofzo. Maar toch, het beeld van deze mensen is als het ware vlakker; omdat er geen interactie is met deze personen. Ik heb er totaal geen binding mee. Ik weet niet of je het herkent; maar ik heb bijvoorbeeld ook dat ik een meid aantrekkelijker of minder aantrekkelijk kan gaan vinden naarmate ik haar beter leer kennen... dit ondanks dat ze puur qua uiterlijk niets veranderd is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Volgens mij kan iedere kerel binnen een seconde wel bedenken of hij een vrouw seksueel aantrekkelijk vindt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef Catbert het volgende:
Ach man hou op, je zuigt dit hele verhaal uit je duim
Ik wil wel eens wat over jou horen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat veranderd het spel totaal.
Ik ben ook wel benieuwd idd...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wil wel eens wat over jou horen.
Ik ken haar nu al ruim een half jaar via Paiq en heb haar al een paar keer gezien bij concerten. En dinsdag dus eindelijk een keertje gesproken. Bij een concert.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef mrk.n het volgende:
Hoe ging dat? Heb je haar in real life gezien of via internet?
Dus je hebt haar al in het echt gesproken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken haar nu al ruim een half jaar via Paiq en heb haar al een paar keer gezien bij concerten. En dinsdag dus eindelijk een keertje gesproken. Bij een concert.
Oh dat gaat zeker wel lukken. Dat is dus ook het probleem niet. Mijn probleem is dat ik totaal geen inschatting kan maken of het nu vriendschappelijk is het contact of toch mogelijk meer. En ik heb ook geen idee hoe ik daar achter kan komen anders dan het direct op de man af te vragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je hebt haar al in het echt gesproken.
Zou een aanknopingspunt zoeken van iets waarover je het gehad hebt en daarmee verder gaan.
Hoezo geneuzel? Afspreken is de volgende stap lijkt me en ik denk dat de rest daar ook mee eens is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Even nog over dinsdag toen ik met dat meisje van Paiq heb gepraat. Hoe zou ik nu verder gaan? Graag tips waar ik wat aan heb. En niet dat geneuzel van Flepke en co
Daar gaat het toch nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo geneuzel? Afspreken is de volgende stap lijkt me en ik denk dat de rest daar ook mee eens is.
Vrouwen kunnen positief reageren en je alsnog als vrienden zien, maar vrouwen kunnen ook rot doen terwijl ze eigenlijk verliefd op je is. Vandaar dat je je niet druk moet maken hierom (hoe moeilijk ook) en zelf de stap voorwaards nemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar gaat het toch nietHet gaat erom hoe kan ik uitvinden wat haar bedoeling is wat zij van mij vindt. Want dat weet ik nu dus totaal niet
Eerlijk gezegd, denk ook niet dat je dat kunt weten. Questie van aanvoelen als je ergens een date hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat gaat zeker wel lukken. Dat is dus ook het probleem niet. Mijn probleem is dat ik totaal geen inschatting kan maken of het nu vriendschappelijk is het contact of toch mogelijk meer. En ik heb ook geen idee hoe ik daar achter kan komen anders dan het direct op de man af te vragen.
Mijn ervaring, voor zover die bestaat, is dat je dat vooral niet moet willen inschatten. Gewoon eens wat afspreken en zien wat er gebeurt. En áls het gebeurt hoef je er echt niks voor te doen, dan gaat het vanzelf. Gebeurt het niet, sja, dan niet, dus. En dan kun je ook niks doen om er voor te zorgen dat het toch was gebeurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat gaat zeker wel lukken. Dat is dus ook het probleem niet. Mijn probleem is dat ik totaal geen inschatting kan maken of het nu vriendschappelijk is het contact of toch mogelijk meer. En ik heb ook geen idee hoe ik daar achter kan komen anders dan het direct op de man af te vragen.
Daar is het dus ook zo klote geen idee waar ik aan toe ben. En dat maakt mij onzeker. Het is niet dat ik vaak zo contact heb met een meisje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen positief reageren en je alsnog als vrienden zien, maar vrouwen kunnen ook rot doen terwijl ze eigenlijk verliefd op je is. Vandaar dat je je niet druk moet maken hierom (hoe moeilijk ook) en zelf de stap voorwaards nemen
Ik begrijp je wel, had hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is het dus ook zo klote geen idee waar ik aan toe ben. En dat maakt mij onzeker. Het is niet dat ik vaak zo contact heb met een meisje.
Ik ga wel verder met contact houden en zie wel waar het naar toe gaat
Mee eens, alleen zou ik wel stappen ondernemen die natuurlijk aanvoelen om de interactie voorwaarts te brengen. Hoe vaker mensen "daten" etc, hoe natuurlijker dit aanvoelt totdat het zelfs automatisch gebeurd. Anders gebeurd er vrij weinig want de meeste vrouwen willen begeleidt worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring, voor zover die bestaat, is dat je dat vooral niet moet willen inschatten. Gewoon eens wat afspreken en zien wat er gebeurt. En áls het gebeurt hoef je er echt niks voor te doen, dan gaat het vanzelf. Gebeurt het niet, sja, dan niet, dus. En dan kun je ook niks doen om er voor te zorgen dat het toch was gebeurd.
Zij heeft het zelfde probleem: die ene vent, vind ik die leuk als in leukleuk, of gewoon gezellig gezelschap?
Mee uit vragen? Als ze nee zegt, heeft ze totaal geen interesse. Dat is de stap die je moet maken, daar valt weinig omheen te dansen tenzij de vrouw het initiatief neemt. Ja, dat gebeurt ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar gaat het toch nietHet gaat erom hoe kan ik uitvinden wat haar bedoeling is wat zij van mij vindt. Want dat weet ik nu dus totaal niet
Ja je moet niet met armen over elkaar een beetje appelig voor je uit gaan zitten kijken zonder een woord uit te brengenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens, alleen zou ik wel stappen ondernemen die natuurlijk aanvoelen om de interactie voorwaarts te brengen. Hoe vaker mensen "daten" etc, hoe natuurlijker dit aanvoelt totdat het zelfs automatisch gebeurd. Anders gebeurd er vrij weinig want de meeste vrouwen willen begeleidt worden.
checkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mee uit vragen? Als ze nee zegt, heeft ze totaal geen interesse. Dat is de stap die je moet maken, daar valt weinig omheen te dansen tenzij de vrouw het initiatief neemt. Ja, dat gebeurt ook.
Geef gewoon aan dat je haar leuk vindt en dan krijg je zelf een reactie terug of het wederzijds is. Dat schept ook meteen duidelijkheid naar jullie beiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik en aanvoelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, denk ook niet dat je dat kunt weten. Questie van aanvoelen als je ergens een date hebt.
En je kunt het vragen maar ik zou het niet rechtstreeks doen, maak bepaalde opmerkingen die in de richting zijn van ik vindt je leuk.
Hangt van de reactie af denk.
Maar als je al een half jaar met haar praat dan zal ze je toch wel op z'n minst een beetje leuk vinden??
En daar ligt het probleem hoe maak ik een move en wanneer maak ik die. etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring, voor zover die bestaat, is dat je dat vooral niet moet willen inschatten. Gewoon eens wat afspreken en zien wat er gebeurt. En áls het gebeurt hoef je er echt niks voor te doen, dan gaat het vanzelf. Gebeurt het niet, sja, dan niet, dus. En dan kun je ook niks doen om er voor te zorgen dat het toch was gebeurd.
Zij heeft het zelfde probleem: die ene vent, vind ik die leuk als in leukleuk, of gewoon gezellig gezelschap?
Tegelijkertijd moet je eigenlijk met meerdere vrouwen afspreken, hierdoor verdwijnt het gevoel steeds meer. Hierdoor vergroot je de kans dat je haar kunt krijgen. Daarom de uitspraak "om die ene meid te kunnen krijgen, moet je ze allemaal kunnen krijgen". Dit is natuurlijk overdreven, maar het is wel zo dat als je meer succes hebt met andere meiden, hoe makkelijker dit weer gaat. De fout wat veel mensen doen is juist die ene meid "reserveren" en verder stoppen met het zien van andere vrouwen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is het dus ook zo klote geen idee waar ik aan toe ben. En dat maakt mij onzeker. Het is niet dat ik vaak zo contact heb met een meisje.
Ik ga wel verder met contact houden en zie wel waar het naar toe gaat
Vanaf het hoi zeggen tot aan zijn bed en en als relatie in principe. Dat is het uiteindelijke doel lijkt me. Wat de meeste mensen doen is afhaken bij het fysieke contact.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja je moet niet met armen over elkaar een beetje appelig voor je uit gaan zitten kijken zonder een woord uit te brengen
Dat voel ik dus nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, had hetzelfde.
Maar het gesprek liep vanzelf en dan voel je het wel of het klikt of niet.
Gewoon een beetje praten blabala dan gaat het vanzelf dieper en kom je op persoonlijke onderwerpen.
Ik ga eens een poging wagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mee uit vragen? Als ze nee zegt, heeft ze totaal geen interesse. Dat is de stap die je moet maken, daar valt weinig omheen te dansen tenzij de vrouw het initiatief neemt. Ja, dat gebeurt ook.
En hoe zou ik dat kunnen doen? Door gewoon te vragen wat vind je nu eigelijk van mij? bvquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Geef gewoon aan dat je haar leuk vindt en dan krijg je zelf een reactie terug of het wederzijds is. Dat schept ook meteen duidelijkheid naar jullie beiden.
You will know when you get therequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
En daar ligt het probleem hoe maak ik een move en wanneer maak ik die. etc
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:33 schreef kree het volgende:
Misschien lees ik erover heen Tijn, maar je hebt haar al op date gevraagd of niet?
zo niet gewoon vragen of ze ergens een keer wat wil drinken, het werkte voor mij
Ja haha ik ben geen autist, maar ik had wel flink de zenuwen toen ik voor het eerst een keer een date had en ja toen was ik 27, geen idee hoe ik het aan moest pakken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat voel ik dus nietdie hardware werkt bij mij niet. Autist enzo
Geen idee met dat soort dingen.
De stap om dat daadwerkelijk te doen durf ik niet. Het is gewoon angst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You will know when you get there
En als je er komt, en je weet het niet, en je verknoeit het? Nou, dan weet je het voor de volgende keerZo ging het hier ook
Dan moet zij wel interesse hebben anders zal ze daar niet op in gaan natuurlijk. Maar goed dan heb ik wel gelijk duidelijkheidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef firefly3 het volgende:
Ik zou haar niet op date vragen, dan moet ze ineens aan verwachtingen voldoen denkt ze.
Verder zou ik haar ook niet uit vragen, het is veel relaxter bij jou thuis en dan kan je veel verder gaan. Dan heb je sneller een connectie.
Ja precies, en als ze zegt dat ze geen tijd heeft kan het ook daadwerkelijk zijn dat ze even geen tijd heeft. Maak je dan geen zorgen want je kan het altijd nog een keer opnieuw voorstellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet zij wel interesse hebben anders zal ze daar niet op in gaan natuurlijk. Maar goed dan heb ik wel gelijk duidelijkheid
Boek of CD, geurtje, kaartjes voor de bios.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
Gewoon mee uit vragen.
Iemand nog een idee voor een leuk cadeau voor 'n meisje om iets goed te maken zegmaar. Niet te groot. Weekendje weg is weer te. Iets romantisch, origineels, maar wat?
Wat heb je verkeerd gedaan? Het kan zijn dat je niets verkeerds hebt gedaan maar dat zij dat wel vind en jij eigenlijk diep van binnen niet. Dan is het namelijk een test van haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
Gewoon mee uit vragen.
Iemand nog een idee voor een leuk cadeau voor 'n meisje om iets goed te maken zegmaar. Niet te groot. Weekendje weg is weer te. Iets romantisch, origineels, maar wat?
Of naar een concert een slaapplaats aanbieden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja precies, en als ze zegt dat ze geen tijd heeft kan het ook daadwerkelijk zijn dat ze even geen tijd heeft. Maak je dan geen zorgen want je kan het altijd nog een keer opnieuw voorstellen.
Vrouwen houden ervan als je relaxt blijft en zonder verwachtingen of eisen. Daarom is gelukkig zijn een belangrijk factor.
Overigens zou ik niet zeggen "kom bij mij thuis afspreken?", maar eerder voorstellen om wat te doen bij jou in de buurt overdag.
Geen idee waar Tijn woont, maar ik probeerde een strandtent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja precies, en als ze zegt dat ze geen tijd heeft kan het ook daadwerkelijk zijn dat ze even geen tijd heeft. Maak je dan geen zorgen want je kan het altijd nog een keer opnieuw voorstellen.
Vrouwen houden ervan als je relaxt blijft en zonder verwachtingen of eisen. Daarom is gelukkig zijn een belangrijk factor.
Overigens zou ik niet zeggen "kom bij mij thuis afspreken?", maar eerder voorstellen om wat te doen bij jou in de buurt overdag.
Dat is wel een mooie! Niet te druk en niet te rustig is perfectquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee waar Tijn woont, maar ik probeerde een strandtent.
Niet te druk en ook niet te rustig
Of een terrasje ofzo??
Komt ook allemaal niet zo heel dwingend over.
Genoeg optiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee waar Tijn woont, maar ik probeerde een strandtent.
Niet te druk en ook niet te rustig
Of een terrasje ofzo??
Komt ook allemaal niet zo heel dwingend over.
Heel cheesy en oldskool maarehm...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef mrk.n het volgende:
Gewoon mee uit vragen.
Dat is wel het plan ja. Nu nog iets verzinnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef HiddenResponse het volgende:
Nee je moet haar vertellen dat JIJ haar leuk vindt. Niet het scenario omdraaien, door haar eerst te vragen wat zij van jou vindt. Zodoende zal zij moeten reageren en krijg je een duidelijke situatie.
Kun je haar niet uit vragen en samen iets gaan doen ?
Dat kan overkomen alsof je meteen voor de kill gaat. Als je het toch wil, zorg er dan voor dat je duidelijk maakt dat je een logeerkamer/bank/luchtbed/rozewolk voor haar ter beschikking hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of naar een concert een slaapplaats aanbieden.
Hoe minder geld en moeite je moet doen en hoe minder eisen voor haar hoe beter eigenlijk, daardoor voelt ze zich meer op haar gemak.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of naar een concert een slaapplaats aanbieden.
Vraag haar gewoon om een bakje te doen ergens op een terras evt met bosche bol.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg opties![]()
Ik wilde met een meisje uit Den Bosch een bosche bol gaan eten. Helaas is het er niet van gekomen geen contact meer mee.
En dan wel een flinke bosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heel cheesy en oldskool maarehm...
Bloemen
Zo zou ik het ook voorstellenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kan overkomen alsof je meteen voor de kill gaat. Als je het toch wil, zorg er dan voor dat je duidelijk maakt dat je een logeerkamer/bank/luchtbed/rozewolk voor haar ter beschikking hebt
Duh, met zo'n lullig klein handjevol kan je niet aankomen. Zeg maar ongeveer zo groot dat ze het met gestrekte armen moet aanpakken en vasthoudenquote:
Biertje ook goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag haar gewoon om een bakje te doen ergens op een terras evt met bosche bol.
(hoef je niet eens te zeggen als je het vraagt)
Zegt ze ja dan zie je vanzelf hoe het loopt.
Geloof me als er een klik is dan merk je het wel
Een dagje A'dam en daar wat rondkijken (bijv muziek luisteren in een cd-winkel, in alto kleding zaakjes rondstruinen, een drankje en een hapje eten).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja. Nu nog iets verzinnen.
Nee.quote:
Merk je vanzelf als je daar dan zit met haar en vraagt, wat wil je drinkenquote:
Yadayada.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
Persoonlijk zou ik iets niet goed maken met een cadeau (als je echt iets fouts hebt gedaan tenminste), maar met iets wat geen geld kost en wat leuk is voor jullie beiden.
Bijvoorbeeld een wandeling in het bos of aan een meer. Een dagje Amsterdam of Parijs etc. (Maar dan vooral omdat jij het leuk vind). Ja dat kost wel geld, maar dan moet het 50% zijn.
Dat klinkt wel leuk ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een dagje A'dam en daar wat rondkijken (bijv muziek luisteren in een cd-winkel, in alto kleding zaakjes rondstruinen, een drankje en een hapje eten).
Dat kan nog wel eens een probleem worden. Ze heeft geen geld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef firefly3 het volgende:
Persoonlijk zou ik iets niet goed maken met een cadeau (als je echt iets fouts hebt gedaan tenminste), maar met iets wat geen geld kost en wat leuk is voor jullie beiden.
Bijvoorbeeld een wandeling in het bos of aan een meer. Een dagje Amsterdam of Parijs etc. (Maar dan vooral omdat jij het leuk vind). Ja dat kost wel geld, maar dan moet het 50% zijn.
Het was voor mrk.n bedoelt, die wat wilde goedmaken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk ja.Is wel een optie.
[..]
Dat kan nog wel eens een probleem worden. Ze heeft geen geld.
Oh ik zie hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was voor mrk.n bedoelt, die wat wilde goedmaken.
Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?quote:
The point exactlyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?
De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Yadayada.
Iets goedmaken met vrouwen doe je met bloemen. Regel #1 in het handboek voor mannen met piem0ls, duh
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat heb je verkeerd gedaan? Het kan zijn dat je niets verkeerds hebt gedaan maar dat zij dat wel vind en jij eigenlijk diep van binnen niet. Dan is het namelijk een test van haar.
Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Lees bovenstaande, het gaat om het gevoel dat je haar geeft. Maar het werkt voor jou waarschijnlijk ook, omdat je weet van jezelf dat het werkt gaat het ook werken. (een paradox), waardoor je het met een goed gevoel aan haar geeft waardoor ze gaat stralen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dus
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
Het probleem is namelijk, als je iets fout doet, wat heb je nodig om haar te houden?Trust me, vrouwen zijn suckers voor bloemen. Been there, done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Hij moet zich echt bewijzen dan wil ik mijn keuze heroverwegen.
Ik hoop het eerlijk echt dat het geen test is. Vrouwen zijn namelijk zeer goed in het opstellen van testen. Soms zelfs heel subtiel zodat je het zelf niet door hebt. Kijk iniedergeval uit dat je niet jezelf begint te verontschuldigen voor iets waar je niet achter kunt staan. Ze vind het namelijk onaantrekkelijk als je je eigen mening vervormt naar haar wensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.
Kortom: dan gaat het niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Dus een bosje bloemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Met dingen als vreemdgaan gaat dat heel lastig worden, iets wat hem dan zodanig veel tijd kost dat het geloofwaardig begint te worden dat ik de moeite waard ben. En zelfs daarna heeft het tijd nodig om vertrouwen terug te krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen?
Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef firefly3 het volgende:
moneyfornothing:
Jammer dat je mijn stelling probeert te debunken door alles te letterlijk te nemen.
Wat ik wil zeggen is dat hij haar een goed gevoel moet geven, en dat het niets te maken heeft met spullen kopen.
Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.
Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.
Ik wordt niet boos of blij door dit forum.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?
Wat loop je dan te zeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wordt niet boos of blij door dit forum.
Wat was in haar ogen fout?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.
Ben wel benieuwd wat je dan in vredesnaam zo verkloot hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef mrk.n het volgende:
Hoho, ik ga ook niets kopen om haar terug te winnen. Ik weet zelf ook wel dat dat sowieso niet werkt, ik formuleerde het weer verkeerd. Ik koop het meer gewoon omdat ze lief is.
Ik moet er maar mee leren leven dat het nog lang gaat duren voordat ze mij écht vertrouwt en een relatie wil.
Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeuren.
Want?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |