Nou, hoop voor dit topic heb ik wellicht niet meer zo...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat voor hoop?
Ik heb een hoop afwas.
En ik voel me echt vervelend, afspraken schuiven.. Ik merk dat ik echt nog niet lekker in mijn vel zit, de gedachte aan een druk weekend bezorgd me kippevel, ofschoon ik zo een week vrij ben..
(dbb gelijk antwoord op dm)
Het feest was niet zo veel aan nee, maar wel lol gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was vast niet zo goed als mijn schoolfeest.
Ik hossel niet, maar het feest was wel enorm tof.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het feest was niet zo veel aan nee, maar wel lol gehad
En bij jou? Nog chico's gehosseld?
Dan reken ik niet de toevoegingen aan de relatie mee (trio/kwartet), maar dat had ook niet heel veel met versieren te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad geen enorm aantal, ik had je anders ingeschat.
Een uur... serieus? Dan was ik wss al afgehaakt naar een andere tent...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hossel niet, maar het feest was wel enorm tof.Behalve dan dat het een uur duurde voor we door de rij naar binnen konden.
Mja, daar twijfelde wij halverwege ook over, maar geen spijt dat we gebleven zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een uur... serieus? Dan was ik wss al afgehaakt naar een andere tent...
Een vet feest maakt veel goed iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, daar twijfelde wij halverwege ook over, maar geen spijt dat we gebleven zijn.
Vanavond niet. Morgen weer klussen. Morgenavond ws. weer en dan ligt het er even aan of het met of zonder vriendin is of ik ga versieren (open relatie). Maar dan wordt het versieren zonder beloning, of alleen zoenen. Als het luktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
En wie gaat er vanavond nog naar een feest of stad enzovoort..
Misschien dat ik straks nog ff de stad in loop; weet het nog niet. En jij? Hoe ging je gesprek met je vriendin?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik niet, ga spullen pakken want moet morgen op schiphol zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Oh shit ik herinner me ik heb vakantie.
Ik haal een nachtje door.
Oja! Vakantie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Oh shit ik herinner me ik heb vakantie.
Ik haal een nachtje door.
Je hebt het zwaar skatje, je hebt het zwaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oja! Vakantie!
Dit weekend eerst mijn opdracht af maken. Maandag project-overleg in de stad, dan kan ik dins/woens/donderdag verder aan mijn huiswerk, vrijdag weer project overleg en dan heb ik lekker weekend!
Zo. Dat je dat kan, wel respect voor. Waarom hebben jullie een open relatie? En je mag ook gewoon seks hebben met andere vrouwen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond niet. Morgen weer klussen. Morgenavond ws. weer en dan ligt het er even aan of het met of zonder vriendin is of ik ga versieren (open relatie). Maar dan wordt het versieren zonder beloning, of alleen zoenen. Als het lukt
Mooizo, alleen of met vrienden? Ik ga zo slapen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien dat ik straks nog ff de stad in loop; weet het nog niet. En jij? Hoe ging je gesprek met je vriendin?
Op vakantie naar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik niet, ga spullen pakken want moet morgen op schiphol zijn
Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar skatje, je hebt het zwaar.
Wij ronden gelukkig projecten af voor vakanties.
Alles, behalve het verboden lijstje (vrienden, familie van haar en exen).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zo. Dat je dat kan, wel respect voor. Waarom hebben jullie een open relatie? En je mag ook gewoon seks hebben met andere vrouwen?
Alleen; op vrijdag kunnen de meeste niet, vandaar dat ik bijna altijd op donderdag en soms op zaterdag ga.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef mrk.n het volgende:
Mooizo, alleen of met vrienden? Ik ga zo slapen.Ik ben feitelijk nog geen steek verder en ze heeft (zoals ik al verwachtte) veel gezeurd maar we hebben in ieder geval contact. Dat is een begin.
Ja MBO enzo. Hier is vakantie nog vakantie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor.
Wij gaan gewoon door, het is fakking druk nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het "gelukkig" gedeelte. In de vakantie heb je der juist veel tijd voor. Anders was het echt onmogelijk geweest hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |