Heb je niet als je het leuk hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spanje
Weet niet of ik dan tijd heb om te chatten hier hoor
Hmm. Maar waarom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles, behalve het verboden lijstje (vrienden, familie van haar en exen).
Eind kwartaal komt er weer aan, altijd zo'n kutperiode.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon door, het is fakking druk nu
een to-do-listje maken op je to-do-list zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eind kwartaal komt er weer aan, altijd zo'n kutperiode.
Ik ga denk ik allemaal toffe to-do lijstjes maken voor komende week. Gewoon omdat het kan.
Niet wegvegen, afvinken en dan telkens enorm trots zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb een to-do lijst op m'n keukendeur geplakt. Kan ik met een marker dingen schrijven en wegvegen
Ik doe het normaal ook nooit, maar ik begin dan normaal gesproken ook pas de laatste dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:
Doe ik nooit aan, wordt ik alleen maar gestresst van
Als ik dat doe, schrijf ik binnen een maand op de vloerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet wegvegen, afvinken en dan telkens enorm trots zijn.
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik dat doe, schrijf ik binnen een maand op de vloer
Van een avondje stappen... jeesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
En tering, wat zie ik er brak uit, rode ogen die ik maar voor de helft open krijg, wallen tot mijn kin.
haha, klinkt als een topavondquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
En tering, wat zie ik er brak uit, rode ogen die ik maar voor de helft open krijg, wallen tot mijn kin.
Ik heb tot 4u liggen pitten vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben het niet gewend.quote:

Volgende keer beter plannen dan maar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend. [ afbeelding ]
En dan ook gewoon college vanochtend en daarna een intake bij het uitzendbureau, die foto is niet charmant geworden.
Wat valt daar aan te plannen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer beter plannen dan maar?
Haha, ik ken het; zwaar is het zeker als je de volgende ochtend weer present moet zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het niet gewend. [ afbeelding ]
En dan ook gewoon college vanochtend en daarna een intake bij het uitzendbureau, die foto is niet charmant geworden.
Naja, dat feest stond gewoon vast. En als je gaat moet je het ook wel goed doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zuipen bedoelde ik hoor
Nee het was een vraag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef firefly3 het volgende:
Jammer dat er zoveel onvriendelijke mensen hier zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand specifiek aanviel sinds mijn unban. "Geen vrienden??" dit lijkt wel de basisschool, daar zeggen kinderen tegen elkaar ook: haha je hebt geen vrienden.
kinderachtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het was een vraag.
Kan je gewoon zeggen: Ja die heb ik.
Dramaqueen.
Maar echt, als je veel water drinkt (ja ik weet, je wou dat niet) dan ben je de volgende dag gewoon helemaal fit weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naja, dat feest stond gewoon vast. En als je gaat moet je het ook wel goed doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |