Die eerste 3 dingen zou ik nou niet echt belangrijk vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:16 schreef WokkelKardinaal het volgende:
sportief zijn, veel kunnen drinken, goed kunnen dansen, leiding kunnen geven e.d. is gewoon aantrekkelijk
maar ik wel, en dat mag ook gezegd wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die eerste 3 dingen zou ik nou niet echt belangrijk vinden
Wil je van een vrouw dat ze leiding geeft dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
maar ik wel, en dat mag ook gezegd wordenje zal maar vrouw zijn en je afvragen wat er nodig is mij te interesseren
ik zoek een paar losse nachten, geen klevertje of aanhankelijk knuffeltje. zo'n mobiele happy-automaat die vraagt hoe het met je gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je van een vrouw dat ze leiding geeft dan?
Dit dus. Ik zou niet af en toe sex met mijn partner kunnen hebben, en heel vaak seks met een ander zonder daar gevoel bij te krijgen. Maar het was ook meer cynisch dan dat ik serieus een opmerking maakte, maar dat snap je natuurlijk welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De band misschien niet, maar er gaan in zo'n geval wel andere gevoelens meespelen. Daar moet je maar net mee om kunnen gaan
En mensen van 19/20 niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Catbert het volgende:
Mocht iemand in de buurt van Utrecht wonen en zo tussen de 25 en 35 zijn; het is bokbierfestival dit weekend. Erg gezellig, ook als je niet van bokbier houdt
Ik zou het wel kunnen als ik de enige was. Ik zou het niet kunnen als mijn vriendin het ook zou doen. Hypocriet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zou niet af en toe sex met mijn partner kunnen hebben, en heel vaak seks met een ander zonder daar gevoel bij te krijgen. Maar het was ook meer cynisch dan dat ik serieus een opmerking maakte, maar dat snap je natuurlijk wel![]()
Overigens heb ik wel eens nagedacht over het concept open relatie maar ik zou het uiteindelijk toch nooit kunnen. Ik hoef t ook niet, ik kom niets te kort. En voor er híer reacties op komen.. Dat zou voor míj de enige reden zijn om zoiets te doen
Teveel cola?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar water moeten drinken...of komt je kater ergens anders door?
Haal de la weg en vervang die door gnac.quote:
Cognac is toch wel iets voor de gevorderde drinkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Haal de la weg en vervang die door gnac.
(een beetje te lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Cognac is toch wel iets voor de gevorderde drinkerVond je het lekker?
Ook en jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef mrk.n het volgende:
En mensen van 19/20 niet?Maar zijn d'r leuke vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |