Jij woonde ergens heel ver hier vandaan ofnie? (helaas)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef formerjellybean het volgende:
Weet nog niet of ik uitga vanavond dilemma dilemma dilemma
Omdat het leuk isquote:
Heb je dan niet dat je vriendin veel meer seks heeft dan jou (of andersom); en dat je daardoor jaloezie krijgt? Of dat de een minder verlangt naar de ander?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het leuk isSimple as that. Begonnen als scharrels, niet exclusief. En toen het een echte relatie werd, wilden we daar allebei niet mee ophouden.
Vertellen jullie het elkaar ook ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het leuk isSimple as that. Begonnen als scharrels, niet exclusief. En toen het een echte relatie werd, wilden we daar allebei niet mee ophouden.
Het gebeurt sowieso niet heel veel. Paar keer per jaar. Meer als je het samen gedeelte meeneemtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat je vriendin veel meer seks heeft dan jou (of andersom); en dat je daardoor jaloezie krijgt? Of dat de een minder verlangt naar de ander?
Ja. In detail. Deels voor de opwinding, deels voor de eerlijkheid. Zodra we het niet willen delen, is het verkeerd. Dat geldt dus dan ook keihard als vreemdgaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vertellen jullie het elkaar ook ?
En waar je alles mee deelt, en van houdt, waar je mee samenwoont in ons geval, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je met een open relatie echt nog van je vriendin/partner spreken, of is ze dan degene met wie je net wat vaker seks hebt achter elkaar
Ik vind het een interessante visie; ik denk dat het wel een manier kan zijn om lange relaties fris te houden... of in elk geval te voorkomen dat je gaat verlangen naar dingen die in een relatie echt taboe zijn; daardoor de relatie beïndigd en later tot de conclusie komt dat die relatie helemaal niet zo slecht was...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zou geen relatie willen waar een derde bij zit hoor
Ik heb aan 1 genoeg
jep; alleen wordt het nauwelijks volluit getypt (in mijn kringen althans)... gemak dient de mens ofzoquote:
Dat kan wel waar zijn, maar ik zie 't mezelf gewoon niet op die manier oplossenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vind het een interessante visie; ik denk dat het wel een manier kan zijn om lange relaties fris te houden... of in elk geval te voorkomen dat je gaat verlangen naar dingen die in een relatie echt taboe zijn; daardoor de relatie beïndigd en later tot de conclusie komt dat die relatie helemaal niet zo slecht was...
Nouja, ik zie mezelf ooit wel eens zoiets doen eigenlijk... al zou ik me er wel ongemakkelijk bij gaan voelen wanneer mijn vrouw/vriendin iedere maand een ander neukt; en ikzelf blij kan zijn wanneer het eens per jaar zou gebeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan wel waar zijn, maar ik zie 't mezelf gewoon niet op die manier oplossen
Niet binnen een vaste relatie in elk geval
Heet zoiets niet een (vastequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je aan een relatie begint, dan kies je voor elkaar ( zo zie ik het ). Deels snap ik het wel dat het ideaal is voor een man/vrouw legaal vreemdgaan en toch een vriend(in) om op terug te vallen.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Kun je met een open relatie echt nog van je vriendin/partner spreken, of is ze dan degene met wie je net wat vaker seks hebt achter elkaar
De band misschien niet, maar er gaan in zo'n geval wel andere gevoelens meespelen. Daar moet je maar net mee om kunnen gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin.Sinds wanneer is een relatie gebaseerd op hoe vaak je seks met elkaar hebt. Dat gaat toch puur om een band, die is heus niet minder omdat je met andere neukt.
De meerderheid zal het met je eens zijn; en ook de meerderheid zal ooit te maken krijgen met vreemdgaan. Wie houden we voor de gek?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef HiddenResponse het volgende:
Als je aan een relatie begint, dan kies je voor elkaar ( zo zie ik het ). Deels snap ik het wel dat het ideaal is voor een man/vrouw legaal vreemdgaan en toch een vriend(in) om op terug te vallen.
Interessant. Ik heb ooit ook een open relatie gehad. Wij hadden de afspraak elkaar daar juist niet mee lastig te vallen. No need to know-basis zeg maar. Uiteindelijk maakt het niets uit allemaal, ook een open relatie kan aan alles kapot gaan wat ook binnen een 'normale' relatie speelt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
Ja. In detail. Deels voor de opwinding, deels voor de eerlijkheid. Zodra we het niet willen delen, is het verkeerd. Dat geldt dus dan ook keihard als vreemdgaan.
Deden jullie het dan wel veilig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb ooit ook een open relatie gehad. Wij hadden de afspraak elkaar daar juist niet mee lastig te vallen. No need to know-basis zeg maar.
Relatief begrip; je met condoom laten pijpen terwijl je auto rijdt valt onder veilig vrijen, maar toch loop je een verhoogd risico op een verkeerde afloop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deden jullie het dan wel veilig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |