abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103125343
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het was voor mrk.n bedoelt, die wat wilde goedmaken.
Oh ik zie het :@ nvm
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:02:24 #272
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103125363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
voor mannen met piem0ls
Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103125402
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?
The point exactly :Y)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103125403
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Yadayada.

Iets goedmaken met vrouwen doe je met bloemen. Regel #1 in het handboek voor mannen met piem0ls, duh :Y)
De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken niet ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103125440
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat heb je verkeerd gedaan? Het kan zijn dat je niets verkeerds hebt gedaan maar dat zij dat wel vind en jij eigenlijk diep van binnen niet. Dan is het namelijk een test van haar.
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.
pi_103125497
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken niet ;)
Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dus :Y)
pi_103125503
Het probleem is namelijk, als je iets fout doet, wat heb je nodig om haar te houden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103125563
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dus :Y)
Lees bovenstaande, het gaat om het gevoel dat je haar geeft. Maar het werkt voor jou waarschijnlijk ook, omdat je weet van jezelf dat het werkt gaat het ook werken. (een paradox), waardoor je het met een goed gevoel aan haar geeft waardoor ze gaat stralen.

In principe kan je alles doen, als je haar maar een goed gevoel geeft.
pi_103125596
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
Het probleem is namelijk, als je iets fout doet, wat heb je nodig om haar te houden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.
Trust me, vrouwen zijn suckers voor bloemen. Been there, done that :P
pi_103125622
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Hij moet zich echt bewijzen dan wil ik mijn keuze heroverwegen.
pi_103125637
Ik zie ook wel. Weekendje weg kan ik wel doen maar als zij daar geen zin in heeft met mij, wat dan? Bloemen heb ik trouwens al gegeven.
pi_103125665
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen? :)
pi_103125679
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik hoop het eerlijk echt dat het geen test is. Vrouwen zijn namelijk zeer goed in het opstellen van testen. Soms zelfs heel subtiel zodat je het zelf niet door hebt. Kijk iniedergeval uit dat je niet jezelf begint te verontschuldigen voor iets waar je niet achter kunt staan. Ze vind het namelijk onaantrekkelijk als je je eigen mening vervormt naar haar wensen.
pi_103125705
quote:
Kortom: dan gaat het niet gebeuren :P
pi_103125712
quote:
Dus een bosje bloemen?
pi_103125751
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen? :)
Met dingen als vreemdgaan gaat dat heel lastig worden, iets wat hem dan zodanig veel tijd kost dat het geloofwaardig begint te worden dat ik de moeite waard ben. En zelfs daarna heeft het tijd nodig om vertrouwen terug te krijgen.
pi_103125770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus een bosje bloemen?
Nee.
pi_103125791
moneyfornothing:

Jammer dat je mijn stelling probeert te debunken door alles te letterlijk te nemen.

Wat ik wil zeggen is dat hij haar een goed gevoel moet geven, en dat het niets te maken heeft met spullen kopen.
pi_103125844
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef firefly3 het volgende:
moneyfornothing:

Jammer dat je mijn stelling probeert te debunken door alles te letterlijk te nemen.

Wat ik wil zeggen is dat hij haar een goed gevoel moet geven, en dat het niets te maken heeft met spullen kopen.
Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.
pi_103125871
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.
Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.
pi_103125895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.
Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?
pi_103125925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?
Ik wordt niet boos of blij door dit forum.
pi_103125946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik wordt niet boos of blij door dit forum.
Wat loop je dan te zeuren.
pi_103125978
Goedmaakseks :9~
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103126010
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat was in haar ogen fout?
The view from nowhere.
pi_103126023
Hoho, ik ga ook niets kopen om haar terug te winnen. Ik weet zelf ook wel dat dat sowieso niet werkt, ik formuleerde het weer verkeerd. Ik koop het meer gewoon omdat ze lief is.

Ik moet er maar mee leren leven dat het nog lang gaat duren voordat ze mij écht vertrouwt en een relatie wil.
pi_103126043
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef mrk.n het volgende:
Hoho, ik ga ook niets kopen om haar terug te winnen. Ik weet zelf ook wel dat dat sowieso niet werkt, ik formuleerde het weer verkeerd. Ik koop het meer gewoon omdat ze lief is.

Ik moet er maar mee leren leven dat het nog lang gaat duren voordat ze mij écht vertrouwt en een relatie wil.
Ben wel benieuwd wat je dan in vredesnaam zo verkloot hebt :P
pi_103126084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat loop je dan te zeuren.
Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.

Ontopic:

De vraag is dus meer, hoe laat ik haar goed voelen. Hierdoor is het vooral belangrijk om te weten dat jij je goed moet voelen, want geluk en positiviteit is overdraagbaar. Als je zelf begint te geloven dat je erg fout bezig was, dan gaat zij het nog meer geloven en kom je samen in een negatief spiraal terecht.

Dus het is van belang dat jullie samen een leuke tijd gaan hebben, door als eerste jouw eigen gemoedsstand op positief te zetten en haar daarmee te betrekken.
pi_103126158
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.

Want? :')
pi_103126189
Wat zij fout vindt, wat ik fout heb gedaan:

Ik had (nog) geen relatie met haar, we waren aan het scharrelen en in die periode heb ik met een paar andere meiden seks gehad. Zij had toen al gevoelens voor me, wist ik niet, al wist ik wel dat het iets zou kunnen worden tussen ons maar zij ziet dat als vreemdgaan. Feitelijk niet fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')