Oh ik zie hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het was voor mrk.n bedoelt, die wat wilde goedmaken.
Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?quote:
The point exactlyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er niet zoveel zonder. Jij wel?
De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Yadayada.
Iets goedmaken met vrouwen doe je met bloemen. Regel #1 in het handboek voor mannen met piem0ls, duh
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat heb je verkeerd gedaan? Het kan zijn dat je niets verkeerds hebt gedaan maar dat zij dat wel vind en jij eigenlijk diep van binnen niet. Dan is het namelijk een test van haar.
Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De handboeken die in het algemeen op google te vinden zijn werken niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Lees bovenstaande, het gaat om het gevoel dat je haar geeft. Maar het werkt voor jou waarschijnlijk ook, omdat je weet van jezelf dat het werkt gaat het ook werken. (een paradox), waardoor je het met een goed gevoel aan haar geeft waardoor ze gaat stralen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb 'm van m'n vader gekregen. En hij weer van zijn vader. En hij weer van... dus
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
Het probleem is namelijk, als je iets fout doet, wat heb je nodig om haar te houden?Trust me, vrouwen zijn suckers voor bloemen. Been there, done thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat gaat niet met bloemen, maar met jezelf. Je kunt haar wel bloemen kopen, maar de meeste mensen falen er denk ik in om het met gevoel te geven. Niet voor haar goedkeuring, maar omdat je het zelf ook leuk vind. In principe zou je net zo goed een steen kunnen vinden en het haar geven, maar het gaat er dus om hoe je haar laat voelen.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Hij moet zich echt bewijzen dan wil ik mijn keuze heroverwegen.
Ik hoop het eerlijk echt dat het geen test is. Vrouwen zijn namelijk zeer goed in het opstellen van testen. Soms zelfs heel subtiel zodat je het zelf niet door hebt. Kijk iniedergeval uit dat je niet jezelf begint te verontschuldigen voor iets waar je niet achter kunt staan. Ze vind het namelijk onaantrekkelijk als je je eigen mening vervormt naar haar wensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.
Kortom: dan gaat het niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Als iemand het zodanig verneukt heeft dat ik hem dump hoeft hij echt niet met een random rivierkeitje aan te komen om het goed te maken.
Dus een bosje bloemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef moneyfornothing het volgende:
Met dingen als vreemdgaan gaat dat heel lastig worden, iets wat hem dan zodanig veel tijd kost dat het geloofwaardig begint te worden dat ik de moeite waard ben. En zelfs daarna heeft het tijd nodig om vertrouwen terug te krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar hoe kan je jezelf ooit bewijzen?
Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef firefly3 het volgende:
moneyfornothing:
Jammer dat je mijn stelling probeert te debunken door alles te letterlijk te nemen.
Wat ik wil zeggen is dat hij haar een goed gevoel moet geven, en dat het niets te maken heeft met spullen kopen.
Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leer anders mijn post lezen voordat je begint te miepen, daar zeg ik toch ook dat ik geen spullen hoef maar het onder andere om vertrouwen gaat.
Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je klinkt altijd zo vijandig vandaar.
Ik wordt niet boos of blij door dit forum.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Of moet ik allemaal blije smilies gaan gebruiken zodat jij je er happy bij kan voelen?
Wat loop je dan te zeuren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wordt niet boos of blij door dit forum.
Wat was in haar ogen fout?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:04 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Zij vindt van wel, ik van niet maar het is geen test.
Ben wel benieuwd wat je dan in vredesnaam zo verkloot hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef mrk.n het volgende:
Hoho, ik ga ook niets kopen om haar terug te winnen. Ik weet zelf ook wel dat dat sowieso niet werkt, ik formuleerde het weer verkeerd. Ik koop het meer gewoon omdat ze lief is.
Ik moet er maar mee leren leven dat het nog lang gaat duren voordat ze mij écht vertrouwt en een relatie wil.
Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeuren.
Want?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer voor jou eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |