Ja, want dat is net zo min geautomatiseerd als die T-mobile felicitaties die ik elk jaar krijg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
oh trouwens ooit grappig aangemeld via cd bij Lily Allen website en toen kreeg ik vandaag een berichtje via die website met een filmpje waar je gefeliciteerd word . Lily Allen zorgt goed voor haar fans
Yep!!quote:
Ik heb net gestapt. Ja was wel leuk hoor, wel frisjes buiten.quote:
38?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef formerjellybean het volgende:
Thanx voor de felicitaties en tijnbrein, ik ben 38 geworden
Je hebt nog veel te leren skatje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
38?![]()
Ik dacht serieus dat jij misschien net 20 was.
Dat hoef je mij niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
Er zijn dus ook gewoon dertigers die single zijn en stappenNiet iedereen is huisje boompje beestje.
Yup. Eten en bierdrinken (bokbierfestival) met teamgenoten.quote:
Nach einem Freundquote:
Ach, tis toch een compliment voor dr?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet uit te leggen.![]()
Maar je kwam gewoon enorm jong over en je foto's zijn erg wazig.
Ik zou het iig zo niet opvattenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, tis toch een compliment voor dr?
Troost je, de meeste Oostenrijkers interesseert het in ieder geval geen hol. Heb een half jaar in Wenen gezeten en daar is het gewoon Die Mann, Die Vrouw en Die Hausquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef minibeer het volgende:
of is het ein, eine of einer? Ik heb drie jaar Duits gehad, maar het nooit geleerd
Ja, ik bedoel dat niet gemeen hoor. Ik zou het overigens ook niet gemeen bedoelen als ik iemand van 20, 38 zou schatten. Ik zie geen belediging in een leeftijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach, tis toch een compliment voor dr?
En dat andere wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dat niet gemeen hoor. Ik zou het overigens ook niet gemeen bedoelen als ik iemand van 20, 38 zou schatten. Ik zie geen belediging in een leeftijd.
Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een tijdje terug wilde ik persé een bepaalde miss hebben. (van een land, ik hou haar anoniem, ik noem haar miss x, het is niet iemand op de fotos die ik eerder liet zien trouwens, deze is vele malen knapper).
Na een tijdje had ik haar gevonden via myspace en had ik korte gesprekken met haar. Een maat van me zei dat het haar niet kon zijn balbla. Later was er een miss contest waarbij zij de jury lid was. Dus ik belde de organisatie op en na een paar keer mijn adres gespeld te hebben kwam na een aantal weken de tickets van de event!
Dus een paar maanden later met een maat van me naar land Y gegaan en de contest bijgewoont. Ik zag haar zitten aan de jury tafel, en op een gegeven moment ging ik op haar af. Ik klopte op haar schouder, ze draaide zich om, en herkende me METEEN. Ze begon zichzelf te kwalificeren (Wat?!!?!?) en vroeg of ze helemaal perfect was. Ik begon iets negatiefs te zeggen voor de grap met een serieuze blik, ze dacht dat het serieus was en schrok even. Nooit gedacht dat zelfs zo'n knap iemand onzeker kon zijn. En toen etc hehe
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Troost je, de meeste Oostenrijkers interesseert het in ieder geval geen hol. Heb een half jaar in Wenen gezeten en daar is het gewoon Die Mann, Die Vrouw en Die Haus
Dat je dat verhaal uberhaupt gelooft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.
Wazige fotoquote:
Dat bedoel ik gewoon precies hoe ik het zeg. Het zijn wazige foto's. Op een scherpe foto kan je meestal wel redelijk schatten hoe oud iemand is.. Bij de WK foto zou ik het zelfs nog geloven als ze zou zeggen dat ze 15 is.quote:
Het zijn ook wazige/niet scherpe foto's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bedoel ik gewoon precies hoe ik het zeg. Het zijn wazige foto's. Op een scherpe foto kan je meestal wel redelijk schatten hoe oud iemand is.. Bij de WK foto zou ik het zelfs nog geloven als ze zou zeggen dat ze 15 is.
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo. Ik geloof het alleen niet door de manier waarop hij het brengt, zoiets. Het klinkt zo ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat je dat verhaal uberhaupt gelooft.
Hij heeft ook te hard z'n best gedaan om een verhaal te vertellen dat op geen enkele manier te controleren was, inclusief met dat het in het buitenland was zodat het niet te verfifieren is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo. Ik geloof het alleen niet door de manier waarop hij het brengt, zoiets. Het klinkt zo ongeloofwaardig.
Mee eens; ik ben sowieso niet snel geïnteresseerd in mensen die ik alleen op foto's of video's heb gezien. Je zal mij ook niet snel horen zeggen dat ik een bepaalde actrice oid wel een echt lekker ding vindt. Op de een of andere manier kan een vrouw mij alleen echt boeien wanneer ik haar echt voor me zie... bepaalde dingen kun je blijkbaar simpelweg niet via allerlei mediums overbrengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik zou het best kunnen geloven want niks bijzonders aan een miss imo.
Ik was verliefd op haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Firefly, is achter een miss aanlopen geen waarde nemen? Mannen die overvloed kennen gaan niet helemaal naar land Y om een miss te paaien. Je heb haar toch niet verteld dat je zo achter haar aanliep? Je was toch wel jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |