Nederland is inderdaad heel dicht bij de finale ja. Maar je snapt duidelijk niet dat Canada het gevaar is en niet Cuba. Cuba komt sowieso wel in de finale, of ze moeten twee van de drie komende wedstrijden nog gaan verliezen. En dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Tennessee het volgende:
quote: Als ze de wedstrijd tegen Cuba winnen gaan ze naar de finale. Maar ja het is tegen Cuba, dus wordt het lastig.
Nee hoor, we mogen verliezen van Cuba... We hoeven alleen nog maar van Venezuela te winnen voor een finale plek... Daarnaast moet Cuba ook nog tegen Canada dus zelfs als we zowel tegen Cuba als Venezuela zouden verliezen zouden we nog kans hebben op de finale (als Cuba dan wint van Canada zijn we nog steeds tweede)...
Canada heeft gewonnen van Nederland toch? Dus Nederland moet sowieso 1 wedstrijd meer hebben gewonnen op het eind dan Canada.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Tennessee het volgende:
Stel Nederland verliest van zowel Cuba als Venezuela; Dan hebben we 4 gewonnen wedstrijden in groep 3. De enige andere die nog 4 of 5 gewonnen wedstrijden kan halen is Canada, maar dan moeten ze dus nog winnen van Cuba en Korea. Als Canada zou verliezen van Cuba geldt het onderling resultaat tussen Canada en Nederland en dat is 1-1 en dan geldt de "Team's Quality Balance TQB"... Met andere woorden, Er is eigenlijk maar een heel erg kleine kans dat we niet in de finale staan...
Was mijn post al aan het schrijven... De kans dat we zowel van Cuba en Venezuela verliezen en dat Canada zowel van Cuba als Korea wint lijkt me zo goed als verwaarloosbaar...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederland is inderdaad heel dicht bij de finale ja. Maar je snapt duidelijk niet dat Canada het gevaar is en niet Cuba. Cuba komt sowieso wel in de finale, of ze moeten twee van de drie komende wedstrijden nog gaan verliezen. En dat zie ik niet gebeuren.
Dat Cuba (of in een opmerkelijk geval alleen Canada) boven je staat is er niets aan de hand, aangezien er twee teams naar de finale gaan. Maar in het geval Canada zijn beide wedstrijden wint, komen zij op 10 punten. Indien Nederland beide wedstrijden verliest, wordt Nederland dus derde. Indien Nederland wel van Venezuela wint, maar verlies van Cuba (en Canada dus beide wedstrijden wint). Komen Canada en Nederland op 10 punten te staan. Eerder is al aangetoond, dat dan het onderlinge resultaat doorslaggevend is en Canada heeft die wedstrijd gewonnen. Dus dan is Nederland ook niet door naar de finale.
Er zijn dus wel degelijk twee variabelen mogelijk, waardoor Nederland de finale niet haalt. Maar ik acht de kans vele malen groter dat Nederland de finale wel haalt.
Nee, we hebben twee keer tegen Canada gespeelt, 1 verloren, 1 gewonnen... dan zou vervolgens het volgende gelden: Standings determined by the win-loss records over all games played. In case of a tie, the order of the teams tied is determined by, in this sequence, (a) the win-loss record of the games played among the tied teams, (b) the highest difference between the ratios of runs scored per offensive innings and runs allowed per defensive innings (=Team's Quality Balance TQB), (c) the highest difference between the ratios of earned runs scored per offensive innings and earned runs allowed per defensive innings (ERTQB), (d) the highest batting average in the games played among the tied teams, (e) a coin flip.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Canada heeft gewonnen van Nederland toch? Dus Nederland moet sowieso 1 wedstrijd meer hebben gewonnen op het eind dan Canada.
Lijkt mij ook een soort horrorscenario, tenzij Cuba uit tactische overwegingen expres wil verliezen van Canada.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:
De kans dat we zowel van Cuba en Venezuela verliezen en dat Canada zowel van Cuba als Korea wint lijkt me zo goed als verwaarloosbaar...
Hmm, als we winnen van Venezuela maar verliezen van Cuba (niet onwaarschijnlijk) en Canada wint zowel van Cuba als van Korea (ook goed mogelijk) dan staan we inderdaad ook gelijk met Canada...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een soort horrorscenario, tenzij Cuba uit tactische overwegingen expres wil verliezen van Canada.
Ze hebben toch maar één keer tegen Canada gespeeld:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nee, we hebben twee keer tegen Canada gespeelt, 1 verloren, 1 gewonnen... dan zou vervolgens het volgende gelden: Standings determined by the win-loss records over all games played. In case of a tie, the order of the teams tied is determined by, in this sequence, (a) the win-loss record of the games played among the tied teams, (b) the highest difference between the ratios of runs scored per offensive innings and runs allowed per defensive innings (=Team's Quality Balance TQB), (c) the highest difference between the ratios of earned runs scored per offensive innings and earned runs allowed per defensive innings (ERTQB), (d) the highest batting average in the games played among the tied teams, (e) a coin flip.
Zoals ik in mijn post al zeg is de kans vele malen groter dat Nederland WEL naar de finale gaat. Maar het zou helpen als Canada onderuit gaat tegen Zuid-Korea. Want een horrorscenario, zoals golfer het noemt, kan wel, en dat zou wel heel erg klote zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Was mijn post al aan het schrijven... De kans dat we zowel van Cuba en Venezuela verliezen en dat Canada zowel van Cuba als Korea wint lijkt me zo goed als verwaarloosbaar...
Je hebt gelijk... Die onzin met die Australische vlag daarstraks heeft me helemaal in de war gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben toch maar één keer tegen Canada gespeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Baseball_World_Cup
Of ben ik nu gek?
Dat was inderdaad wel even verwarrend. Maar je hoeft niet opnieuw te puzzelen. Ik heb zeker niet altijd gelijk, maar inderdaad geval klopt mijn berekening welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:56 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Die onzin met die Australische vlag daarstraks heeft me helemaal in de war gemaakt
ik ga even opnieuw puzzelen hahaha
Jawel, dat is onze enige verliespartij tot nu toe... Ik dacht dat we daarnet van ze gwonnen hadden, maar dat was Australiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef Redefine het volgende:
...
En in dit toernooi kan je pas in de finale een land voor de tweede keer tegen komen. Het klopt dus niet dat Nederland al tegen Canada gespeeld heeft.
...
In die post ontbreken de woorden 'twee keer'. Slordig van mij dus. Maar om het duidelijk te maken: Nederland mag niet gelijk komen met Canada EN achter Cuba eindigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Jawel, dat is onze enige verliespartij tot nu toe... Ik dacht dat we daarnet van ze gwonnen hadden, maar dat was Australie
Inderdaad, de finale is nog een stuk minder zeker dan ik tot een paar minuten geleden dacht... Ik ben moe, moet naar bed, laat hier, trusteh!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die post ontbreken de woorden 'twee keer'. Slordig van mij dus. Maar om het duidelijk te maken: Nederland mag niet gelijk komen met Canada EN achter Cuba eindigen.
Ben benieuwd of ze dan ook genomineerd gaan worden voor sportploeg van het jaar.quote:
Lijkt mij wel logisch eigelijk, dit is toch een prestatie waar je u tegen zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan ook genomineerd gaan worden voor sportploeg van het jaar.
Vast en zeker en dan mogen ze hem nog winnen ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze dan ook genomineerd gaan worden voor sportploeg van het jaar.
Ben bang dat het honkbalminnende deel van het publiek in Nederland te klein is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef Redefine het volgende:
schaatsen met korfbal vergelijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat het honkbalminnende deel van het publiek in Nederland te klein is.
Ik bedoel...een 'wereldsport' als schaatsen ofzo of korfbal krijgt al veel meer aandacht.
Het begrip 'ironie 'is jouw vreemd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
schaatsen met korfbal vergelijken!!!!!!!!
Serieus dit slaat nergens op
En was honkbal niet olympisch?
Korfbal is het nieteens
Wel beetje realitisch blijven
Nee maar ik vind het een domme vergelijking serieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begrip 'ironie 'is jouw vreemd?
Curling is ook Olympisch.
Ik vind het zelf ook wel te laat. Ik werk morgen weliswaar thuis, dus kan wel wat later opstaan. Half drie beginnen zou dan niet zo'n ramp zijn. Maar met honkbal is het geen kwestie van binnen anderhalf uur klaar zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef Szura het volgende:
Half 3 die pot dus? Ik denk niet dat ik dat ga trekken. Bovendien is Cuba normaal gesproken te sterk en valt de beslissing pas de volgende speelronde.
Voor de eerste keer wereldkampioen (als ze het worden) vind ik van grotere klasse dan de zoveelste CT of EK-winst van de hockeysters of de titel van de zwemsters, die al jarenlang in de top meedraaien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Redefine het volgende:
Beste sportploeg zullen ze sowieso niet worden, aangezien de dames estafette ploeg wereldkampioen is. Die hebben een veel hoger aanzien dan bijna elke andere sport.
Nominatie zou kunnen, aangezien er niet heel veel alternatieven zijn. De hockeydames en tafeltennisdames Europees kampioen. Hockey wordt weleens vaker genegeerd als er 'betere' alternatieven zijn en dan bedoel ik door de organisaties, want ook hockey vind ik een leuke sport (niet zo leuk als honkbal weliswaar). En tafeltennis als teamsport is dan ook weer een incourante sport, aangezien alleen de singles en dubbels echt tellen.
Dus het zou kunnen, maar echt verbazen als ze niet genomineerd zouden worden, zou het mij ook weer niet.
Denk ook niet dat ik het trek om het live te volgen. ook al zijn het vanaf nu nog maar 7 innings.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:30 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het zelf ook wel te laat. Ik werk morgen weliswaar thuis, dus kan wel wat later opstaan. Half drie beginnen zou dan niet zo'n ramp zijn. Maar met honkbal is het geen kwestie van binnen anderhalf uur klaar zijn.
MLB honkbal zal altijd boven het WK blijven staan (voor mij althans). Maar dat geldt ook voor NBA vs landenbasketbal, terwijl daar wel (meer) profs aan mee doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Het zegt al genoeg dat ik als Honkbal liefhebber op dit moment liever naar de ALCS zit te kijken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het hier over de perceptie he. Een wereldtitel hoort eigenlijk (bijna) altijd boven een Europese titel te staan. Maar de uiteindelijke verkiezing ligt toch echt in handen van de sporters (tegenwoordig wel iets anders). En die hebben in het verleden al bewezen dat de gun factor erg belangrijk is. De turnsters die wonnen van Feyenoord en Van Moorsel die altijd werd verkozen boven De Bruijn, terwijl zwemmen een bredere sport is dan vrouwenwielrennen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor de eerste keer wereldkampioen (als ze het worden) vind ik van grotere klasse dan de zoveelste CT of EK-winst van de hockeysters of de titel van de zwemsters, die al jarenlang in de top meedraaien.
Een honkbaltitel zou echt compleet uit het niks komen, niemand die daar rekening mee houdt voor het toernooi.
Overigens wil ik niks afdoen aan de prestaties van de hockeyvrouwen of zwemsters maar ik zou dit grootser vinden.
Maar goed, eerst maar eens die finale halen.
2002 Feijenoord wint een europacup. Maar de turnsters die derde worden winnen de prijs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Redefine het volgende:
Beste sportploeg zullen ze sowieso niet worden, aangezien de dames estafette ploeg wereldkampioen is. Die hebben een veel hoger aanzien dan bijna elke andere sport.
Nominatie zou kunnen, aangezien er niet heel veel alternatieven zijn. De hockeydames en tafeltennisdames Europees kampioen. Hockey wordt weleens vaker genegeerd als er 'betere' alternatieven zijn en dan bedoel ik door de organisaties, want ook hockey vind ik een leuke sport (niet zo leuk als honkbal weliswaar). En tafeltennis als teamsport is dan ook weer een incourante sport, aangezien alleen de singles en dubbels echt tellen.
Dus het zou kunnen, maar echt verbazen als ze niet genomineerd zouden worden, zou het mij ook weer niet.
"En als derde nominatie het Nederlands honkbal team. Zij werden voor het eerst in de historie wereldkampioen. Helaas hebben we geen bewegende beelden. Dus hier wat mooie foto's van onze Panama correspondent Jaap Janssen."quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte. Zal wel niet. Want ze hebben er geen beelden van
Dat bedoel ik ook, dat sloeg echt helemaal nergens op. Vooral omdat ze vijfde werden, in jouw geval zou er tenminste nog sprake zijn van een medaille. Vaak genoeg is een prijs niet naar de beste, maar naar de meest geliefde sporter gegaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
2002 Feijenoord wint een europacup. Maar de turnsters die derde worden winnen de prijs.
(nog niet naar bedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
"En als derde nominatie het Nederlands honkbal team. Zij werden voor het eerst in de historie wereldkampioen. Helaas hebben we geen bewegende beelden. Dus hier wat mooie foto's van onze Panama correspondent Jaap Janssen."
Uiteraard gaat het vooral om het hier en nu. Eerst eens kijken wat Nederland tegen Cuba gaat doen. Nou ja kijken, morgen op teletekst lezen dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef golfer het volgende:
Maar goed...over die onzin van sportploeg, man-, vrouw van het jaar moeten we het in december maar weer eens hebben.
Eerst maar eens zien om de finale van dit WK te halen.
quote:WK honkbal, vrijdag:
02.30 uur: Cuba - Nederland
De wedstrijd is niet voorzien van commentaar. Het aanvangstijdstip kan vanwege het weer nog veranderen.
Van de wedstrijd Nederland-Venezuela zijn geen beelden beschikbaar.
dankje, maar ik snap het niet (en kan op nos.nl niet vinden wat je quote)quote:
Daarzie ik alleen dat er geen stream beschikbaar is... heb inmiddels wel zelf een gevonden van canada-korea, maar inderdaad zonder geluid iig beter dan die suffe animatie op IBAFquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef Szura het volgende:
http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/
Waar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef Tennessee het volgende:
heb inmiddels wel zelf een gevonden van canada-korea, maar inderdaad zonder geluid iig beter dan die suffe animatie op IBAF
Thanx.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:08 schreef Tennessee het volgende:
http://www.sportlemon.tv/v-2/10/154/v-315549.html
yups.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:21 schreef VacaLoca het volgende:
http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/
Hier live
Thanks, duf dat er geen officiele world cup site is die het bijhoudtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:46 schreef Redefine het volgende:
http://www.cstv.com/gamet(...)om=&startschool=ned&
Voor de stand etc.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:46 schreef Redefine het volgende:
http://www.cstv.com/gamet(...)om=&startschool=ned&
Voor de stand etc.
Deze link komt via de site van de IBAF, dus is dat er wel. Die WK/IBAF site is trouwens wel een ongelooflijke K.U.T. site.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Thanks, duf dat er geen officiele world cup site is die het bijhoudt
Nee GB en Italië hebben zelfs al eens gewonnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:50 schreef VacaLoca het volgende:
Als NL finale haalt is trouwens ook meteen eerste Europees land dat dat doet.
Lol ok dan is die IBAF site echt kutquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee GB en Italië hebben zelfs al eens gewonnen.
Italië klopt niet, excuses. GB was trouwens nog toen er maar vier deelnemers meededen en in eigen huis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Lol ok dan is die IBAF site echt kut
Nee dat van die ene overwinning klopt ook niet. Nou ja, als ze van Cuba winnen klopt het weer wel. Maar in het geval van de andere wedstrijd winnen, is Nederland inderdaad nog niet zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:54 schreef VacaLoca het volgende:
"'Oranje' needs just one Win for an International Baseball milestone: 1st European team to compete for Gold in a Baseball World Cup"
Dat van die one win klopt ook al niet als ik de posts van pagina 1 mag geloven.
http://www.usagoals.com/l(...)p/en/vivo/tv/gratis/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:09 schreef spiedermann het volgende:
dit is mischien vloeken in de kerk, maar iemand een Livestream voor me?
de NOS staat het niet toe om vanuit het buitenland de stream te bekijken:(
Heb het niet zo op de NOS maar dit doen ze heel goed ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:11 schreef lubje25 het volgende:
Ik kijk via NOS, wilde net zeggen dat het top is hoe ze sport via live-streams uitzenden. Zie ook regelmatig wielrennen via de NOS stream
Daar was ik ook ff bang voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:13 schreef VacaLoca het volgende:
Loop elkaar ff in de weg... bijna identiek aan een moment een jaar geleden ofzo alleen toen werd ie niet gevangen
Dat zal helemaal voor de laatste inning gaan gelden.quote:
Tsja, die vent zit daar in zijn eentje die wedstrijd te kijken. Zo blijft die een beetje wakker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:34 schreef spiedermann het volgende:
kenne ze die kerel met die toeter dat ding niet in zn strot ragge?
Ws de enige NLer daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:34 schreef spiedermann het volgende:
Ja echt heel spannendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:35 schreef VacaLoca het volgende:
Laatste inning gewoon 4-1 voor en nog knijp ik mt blijven de cubanen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:34 schreef spiedermann het volgende:
Dan is Nederland zeker ja.quote:
Volgens mij was die er ook wel naast, maar de scheids gaf hemquote:
Was net andersomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij was die er ook wel naast, maar de scheids gaf hem
Zijn slagzone is wat hoog, dat zag je nu ook.quote:
quote:
Ja, maar dat zal weer een heel andere wedstrijd worden. Ze zijn zeker niet kansloos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:51 schreef lubje25 het volgende:
Ze zouden toch ook kampioen moeten kunnen worden
Cuba is nog allerminst zeker nu inderdaad. Al is het nog nooit gebeurd (sinds het starten van hun hegemonie), dat ze meer dan twee wedstrijden verloren op een toernooi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:52 schreef VacaLoca het volgende:
Cuba moet zich nog zorgen gaan maken, Panama en Canada kunnen er nog overheen.
Panama moet wel 2 wedstrijden op 1 dag spelen.
Laat ze er maar 2 verliezen dit toernooi, deze en de finalequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cuba is nog allerminst zeker nu inderdaad. Al is het nog nooit gebeurd (sinds het starten van hun hegemonie), dat ze meer dan twee wedstrijden verloren op een toernooi.
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Laat ze er maar 2 verliezen dit toernooi, deze en de finale
Nee, honkbal is (voorlopig) geen olympische sport meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:23 schreef SanAnt het volgende:
Wordt er nog honkbal gespeeld in Londen volgend jaar ,of hebben ze het afgeschaft ?
Zeer zekerquote:
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, volgens mij gaat het om 12:00 los.quote:
Ik hoop dat ik het red.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
Sowieso tof dat de NOS de finale wel gewoon op TV uitzenden gaat!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier de bevestiging van de NOS:
@NOScommunicatie: ‘Historische’ WK-finale honkballers zaterdag live bij NOS Studio Sport . Vanaf 23.50 uur live op Ned 1 en nos.nl #Honkbal
Wedstrijd begint dus idd om 12 uur en er is 10 minuten voorbeschouwing. En dus op nederland 1 IPV nederland 3.
Allemaal kijken!!
Dat is nog eens goed nieuws, dan kan ik waarschijnlijk wel gaan kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@NOScommunicatie: ‘Historische’ WK-finale honkballers zaterdag live bij NOS Studio Sport . Vanaf 23.50 uur live op Ned 1 en nos.nl #Honkbal
Wedstrijd begint dus idd om 12 uur en er is 10 minuten voorbeschouwing. En dus op nederland 1 IPV nederland 3.
Allemaal kijken!!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:23 schreef SanAnt het volgende:
Wordt er nog honkbal gespeeld in Londen volgend jaar ,of hebben ze het afgeschaft ?
Voor de liefhebbers:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, honkbal is (voorlopig) geen olympische sport meer.
Er zijn wel andere streams te vinden, al is dat dan wel zonder commentaar. Heb er gisteren nog een gevonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef Felagund het volgende:
Ik kan helaas geen Nederlandse TV hier ontvangen, ik woon in Duitsland. En op de internetstream zit waarschijnlijk weer een locatie-restrictie.
Eh ja. Bedankt voor de spamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Voor de liefhebbers:
http://www.europeancoachc(...)tid=1:news&Itemid=16
In ons eigen Rotterdam organiseert de KNBSB de Europese coachings cursus gehouden. Deze cursus wordt voor de 25e keer gehouden en zal plaatsvinden op zaterdag 10 en zondag 11 december in Rotterdam.
Er worden verschillende cursussen gegeven die je los van elkaar kan volgen.
Voorbeelden zijn:
Tjerk Smeets; Catching
Steve Janssen and Dave Shuler; Pitching
Roger LaFrancois; Common hitting faults and how to correct them through drills
www.covee.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Milanees het volgende:
Ben Nederlander en al jaren in Cuba woonachtig. Er heerst hier al hjaren groot respect voor het Nederlandse team. Ik moet zeggen dat er altijd wel zo'n toontje bij zit van "Ze doen leuk mee die nederlandertjes...".
Nu zijn ze nog meer onder de indruk! (Hoewel er dan weer wel comentaar is als: "Weinig blanken met blond haar..."
Al jaren hoop ik een honkbal pet van NL team te bemachtigen om tijdens dit soort toernooien op te zetten!
Saludos desde La Habana y Holanda CAMPEON!!!
Milanees
Alles kan in honkbal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef AXI-OMA het volgende:
Nu de hamvraag, worden we ook wereldkampioen?
Mooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Milanees het volgende:
Ben Nederlander en al jaren in Cuba woonachtig. Er heerst hier al hjaren groot respect voor het Nederlandse team. Ik moet zeggen dat er altijd wel zo'n toontje bij zit van "Ze doen leuk mee die nederlandertjes...".
Nu zijn ze nog meer onder de indruk! (Hoewel er dan weer wel comentaar is als: "Weinig blanken met blond haar..."
Al jaren hoop ik een honkbal pet van NL team te bemachtigen om tijdens dit soort toernooien op te zetten!
Milanees
Toch is Italie de regerende Europees kampioen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef sanger het volgende:
Nederland is al jaren het enige Europese land dat echt meedoet in de (sub)top. En er is al jaren een stijgende lijn in te ontdekken
Ja klopt. Italie is in Europa de enige die NL een beetje kan uitdagenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Toch is Italie de regerende Europees kampioen.
En bovendien doen de laatste jaren clubs uit Italie en Spanje het Europees gezien ook beter dan Nederland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja klopt. Italie is in Europa de enige die NL een beetje kan uitdagen
Omdat ze allemaal Italiaanse en Spaanse Amerikanen in het team hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En bovendien doen de laatste jaren clubs uit Italie en Spanje het Europees gezien ook beter dan Nederland.
De clubteams bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal Italiaanse en Spaanse Amerikanen in het team hebben.
Als 6 generaties geleden jouw mafia-voorouder vanuit Sicilië naar de USA is gegaan mag je na al die tijd nog steeds meedoen als Italiaan.
Dat is met voetbal ook zo. Engelse clubs regeren het clubvoetbal, maar met de nationale elf doet NL het toch echt beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En bovendien doen de laatste jaren clubs uit Italie en Spanje het Europees gezien ook beter dan Nederland.
Des te knapper het van het Nederlandse team juist is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is met voetbal ook zo. Engelse clubs regeren het clubvoetbal, maar met de nationale elf doet NL het toch echt beter
Toch is dat wel iets andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Milanees het volgende:
Gelukkig is het Nederlandse team het toonbeeld van 100% volbloed hollandse jongens die verdomme nog groot zijn gebracht met Calvé Pindakaas! (Wie is er niet groot mee geworden?)
Vanaf nu flink lobbyen bij de NOS om het Honkbalteam tot Sportploeg van het Jaar verkozen te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Des te knapper het van het Nederlandse team juist is.
Dat bepalen de sporters toch onderling zelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf nu flink lobbyen bij de NOS om het Honkbalteam tot Sportploeg van het Jaar verkozen te krijgen.
Ja, die kiezen uit de door de NOS genomineerde kandidaten. Dus wij moeten zorgen dat ze wel genomineerd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat bepalen de sporters toch onderling zelf?
Volgens mij worden ze niet door de NOS genomineerd, maar door NOC/NSF. De NOS maakt wel de nominaties wel bekend. Ik vind wel dat de NOS gewoon het gebrek aan aandacht voor het toernooi moet compenseren door een lobby voor het team bij NOC/NSFquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die kiezen uit de door de NOS genomineerde kandidaten. Dus wij moeten zorgen dat ze wel genomineerd worden.
gezien de huidige standquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gezien de huidige standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is dan alleen nog niet duidelijk wie uit en thuis speelt aangezien Cuba nog tegen Panama moet en NL zelf tegen Venezuelaquote:
Maakt geen reet uit. Ze spelen allebei in een vreemd land.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:
het is dan alleen nog niet duidelijk wie uit en thuis speelt aangezien Cuba nog tegen Panama moet en NL zelf tegen Venezuela
Dat ja. Of het nou NL-wiedanook is of andersom, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Ze spelen allebei in een vreemd land.
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Desalnietemin heeft Nederland een goede kans..... Ik had eigenlijk niet verwacht dat Nederland zo ver kwam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
Cuba zal ongetwijfeld in de finale tegen Nederland met het allersterkste team komen.
Ik vrees dat wij (...) daar toch nog net een maatje te klein voor zijn.
Ik heb deze regelmatig op:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Milanees het volgende:
Milanees
En die wil je verkopen of wil je ermee pronken? ;-)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:36 schreef golfer het volgende:
Wij hebben hier een hele serie caps liggen vanaf ca. 1998.
Uit en thuis oranje/zwart en omgekeerd.
Ik geloof niet dat ik ze ter verkoop heb aangeboden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:40 schreef Dven het volgende:
En die wil je verkopen of wil je ermee pronken? ;-)
Shit, te vroeg. Ben pas om 03:00 thuis van mijn werkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Allemaal kijken!!
Afhankelijk vd winaar kan dat problemen opleveren ivm de selecties. In dit geval niet al denk ik dat NL een enorm pak slaag krijgt van teams als de Cardinals, Brewers, Rangers of Tigers. (4 overgebleven playoff teams)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:08 schreef sanger het volgende:
Is er weleens een wedstrijd geweest tussen de WK en de ML winnaar?
Ik denk dat ze zelfs tegen de Astros of Orioles slaag krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Afhankelijk vd winaar kan dat problemen opleveren ivm de selecties. In dit geval niet al denk ik dat NL een enorm pak slaag krijgt van teams als de Cardinals, Brewers, Rangers of Tigers. (4 overgebleven playoff teams)
Tuurlijk kan dat, maar het zou wel leuk zijn imoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Afhankelijk vd winaar kan dat problemen opleveren ivm de selecties. In dit geval niet al denk ik dat NL een enorm pak slaag krijgt van teams als de Cardinals, Brewers, Rangers of Tigers. (4 overgebleven playoff teams)
Het staat volgens mij wel in de planning: http://en.wikipedia.org/wiki/2013_World_Baseball_Classicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef popolon het volgende:
WBC was zeker een mooi toernooi. Komt dit nog terug?
Die was echt briljant ja, krijg er nog steeds een brede glimlach vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef NY_Giant het volgende:
Vooral die tweede wedstrijd tegen de Dominicaanse Republiek was geweldig:
2013quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef popolon het volgende:
WBC was zeker een mooi toernooi. Komt dit nog terug?
quote:5* Chinese Taipei
7* Canada
14 Nicaragua
16* Panama
17 Spain
18 Thailand
19 Germany
20 Czech Republic
21 Great Britain
23 Philippines
24* South Africa
27 France
28 Colombia
36 Brazil
57 Israel
N/R New Zealand
En NL start gewoon wel om 0:00! De jongens zijn alweer bezig met de warming-upquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef hole1988 het volgende:
wedstrijd Canada - USA afgelast http://www.ibaf.org/en/ne(...)f0-a047-a8f8f0ecb881
twitter:toinevp twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 23:39:55Finale WK honkbal half uur uitgesteld.. reageer retweet
7 innings.quote:
Ze moeten echt 20 minuten langquote:
2x 3 kwartier en na de rust wisselen ze van speelhelft.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
2x 3 kwartier en na de rust wisselen ze van speelhelft.
WHOHOHOHOOOOO DIJENKLETERS OPAquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
2x 3 kwartier en na de rust wisselen ze van speelhelft.
Finale gewoon 9 mag ik hopenquote:
5 kan ook, met mercy rule.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Finale gewoon 9 mag ik hopen
Euh, ook een slechte stream zou ik zeer waarderen!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:
Als iemand een goede stream heeft gevonden voor mensen buiten Nederland hoor ik dat graag!
nos.nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Euh, ook een slechte stream zou ik zeer waarderen!!!
Ben bang van niet.quote:
quote:The third place game of the IBAF World Cup was cancelled. The game was originally scheduled at 11 o'clock local time, but the starting time was pushed, until the IBAF Technical Commission decided to cancel it. The conditions of the field were not considered good enough to play two games of the importance of bronze and gold medal finals of a World Cup in a matter of hours.
Team USA and Canada will share third place. A decision is still pending about the criteria to assign the bronze medal.
probeer deze eens http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:
Als iemand een goede stream heeft gevonden voor mensen buiten Nederland hoor ik dat graag!
Nou, als ze voor 1ste en 2de plek hetzelfde doen hebben we goud... Maar voelt toch niet hetzelfdequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang van niet.
Weer belooft ook niet veel goeds:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
probeer deze eens http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
heeeeeeeeeee, rugby met geluid!!! super!!!! Onwijs bedankt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
probeer deze eens http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Half uurtje tot nu toe. Hopelijk beginnen ze dan echt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:59 schreef tralalala het volgende:
Uitgesteld zag ik in een ander topic?
Is ook mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Dat rugby vind ik ook altijd wel leuk om te kijken.
Al paar keer gezien vandaagquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Dat rugby vind ik ook altijd wel leuk om te kijken.
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Evertjan het volgende:
ik ben een noob als het om honkbal gaat maar ga toch kijken omdat WE in de finale staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |