abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103060369
De Nederlandse honkballers hebben op het WK in Panama ook hun derde duel in de finalegroep gewonnen. Australië werd met 2-1 verslagen en voor Oranje lonkt voor het eerst een WK-finale.

Het duel met de Aussies was woensdag in de zevende slagbeurt bij een 1-1 stand gestaakt wegens regen. Australië was aan slag met twee man uit en het eerste en derde honk waren bezet.

David Bergman voorkwam een score van de Australiërs, waarna Oranje op 2-1 kwam door Curt Smith na een opofferingsslag van Sharlon Schoop. Werper Bergman hield de Australische slagploeg vervolgens in toom, al kreeg hij in de negende inning nog wel een honkslag tegen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103060483
rest van het programma:

Vandaag (daar) nog:
19h30 Cuba - Netherlands (7)

Friday, October 14
in Aguadulce
11h00 Korea - USA (7)
15h30 Venezuela - USA (7)
19h30 Venezuela - Netherlands (7)

Panama City
11h00 Panama - Australia (7)
15h30 Canada - Cuba (7)
19h30 Cuba - Panama (7)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:42:39 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103060524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Tennessee het volgende:
quote: Als ze de wedstrijd tegen Cuba winnen gaan ze naar de finale. Maar ja het is tegen Cuba, dus wordt het lastig.

Nee hoor, we mogen verliezen van Cuba... We hoeven alleen nog maar van Venezuela te winnen voor een finale plek... Daarnaast moet Cuba ook nog tegen Canada dus zelfs als we zowel tegen Cuba als Venezuela zouden verliezen zouden we nog kans hebben op de finale (als Cuba dan wint van Canada zijn we nog steeds tweede)...
Nederland is inderdaad heel dicht bij de finale ja. Maar je snapt duidelijk niet dat Canada het gevaar is en niet Cuba. Cuba komt sowieso wel in de finale, of ze moeten twee van de drie komende wedstrijden nog gaan verliezen. En dat zie ik niet gebeuren.

Dat Cuba (of in een opmerkelijk geval alleen Canada) boven je staat is er niets aan de hand, aangezien er twee teams naar de finale gaan. Maar in het geval Canada zijn beide wedstrijden wint, komen zij op 10 punten. Indien Nederland beide wedstrijden verliest, wordt Nederland dus derde. Indien Nederland wel van Venezuela wint, maar verlies van Cuba (en Canada dus beide wedstrijden wint). Komen Canada en Nederland op 10 punten te staan. Eerder is al aangetoond, dat dan het onderlinge resultaat doorslaggevend is en Canada heeft die wedstrijd gewonnen. Dus dan is Nederland ook niet door naar de finale.

Er zijn dus wel degelijk twee variabelen mogelijk, waardoor Nederland de finale niet haalt. Maar ik acht de kans vele malen groter dat Nederland de finale wel haalt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_103060680
Stel Nederland verliest van zowel Cuba als Venezuela; Dan hebben we 4 gewonnen wedstrijden in groep 3. De enige andere die nog 4 of 5 gewonnen wedstrijden kan halen is Canada, maar dan moeten ze dus nog winnen van Cuba en Korea. Als Canada zou verliezen van Cuba geldt het onderling resultaat tussen Canada en Nederland en dat is 1-1 en dan geldt de "Team's Quality Balance TQB"... Met andere woorden, Er is eigenlijk maar een heel erg kleine kans dat we niet in de finale staan...
pi_103060739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Tennessee het volgende:
Stel Nederland verliest van zowel Cuba als Venezuela; Dan hebben we 4 gewonnen wedstrijden in groep 3. De enige andere die nog 4 of 5 gewonnen wedstrijden kan halen is Canada, maar dan moeten ze dus nog winnen van Cuba en Korea. Als Canada zou verliezen van Cuba geldt het onderling resultaat tussen Canada en Nederland en dat is 1-1 en dan geldt de "Team's Quality Balance TQB"... Met andere woorden, Er is eigenlijk maar een heel erg kleine kans dat we niet in de finale staan...
Canada heeft gewonnen van Nederland toch? Dus Nederland moet sowieso 1 wedstrijd meer hebben gewonnen op het eind dan Canada.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_103060776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nederland is inderdaad heel dicht bij de finale ja. Maar je snapt duidelijk niet dat Canada het gevaar is en niet Cuba. Cuba komt sowieso wel in de finale, of ze moeten twee van de drie komende wedstrijden nog gaan verliezen. En dat zie ik niet gebeuren.

Dat Cuba (of in een opmerkelijk geval alleen Canada) boven je staat is er niets aan de hand, aangezien er twee teams naar de finale gaan. Maar in het geval Canada zijn beide wedstrijden wint, komen zij op 10 punten. Indien Nederland beide wedstrijden verliest, wordt Nederland dus derde. Indien Nederland wel van Venezuela wint, maar verlies van Cuba (en Canada dus beide wedstrijden wint). Komen Canada en Nederland op 10 punten te staan. Eerder is al aangetoond, dat dan het onderlinge resultaat doorslaggevend is en Canada heeft die wedstrijd gewonnen. Dus dan is Nederland ook niet door naar de finale.

Er zijn dus wel degelijk twee variabelen mogelijk, waardoor Nederland de finale niet haalt. Maar ik acht de kans vele malen groter dat Nederland de finale wel haalt.
Was mijn post al aan het schrijven... De kans dat we zowel van Cuba en Venezuela verliezen en dat Canada zowel van Cuba als Korea wint lijkt me zo goed als verwaarloosbaar...
pi_103060872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Felagund het volgende:

[..]

Canada heeft gewonnen van Nederland toch? Dus Nederland moet sowieso 1 wedstrijd meer hebben gewonnen op het eind dan Canada.
Nee, we hebben twee keer tegen Canada gespeelt, 1 verloren, 1 gewonnen... dan zou vervolgens het volgende gelden: Standings determined by the win-loss records over all games played. In case of a tie, the order of the teams tied is determined by, in this sequence, (a) the win-loss record of the games played among the tied teams, (b) the highest difference between the ratios of runs scored per offensive innings and runs allowed per defensive innings (=Team's Quality Balance TQB), (c) the highest difference between the ratios of earned runs scored per offensive innings and earned runs allowed per defensive innings (ERTQB), (d) the highest batting average in the games played among the tied teams, (e) a coin flip.
pi_103060927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:

De kans dat we zowel van Cuba en Venezuela verliezen en dat Canada zowel van Cuba als Korea wint lijkt me zo goed als verwaarloosbaar...
Lijkt mij ook een soort horrorscenario, tenzij Cuba uit tactische overwegingen expres wil verliezen van Canada.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103061002
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:51 schreef golfer het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een soort horrorscenario, tenzij Cuba uit tactische overwegingen expres wil verliezen van Canada.
Hmm, als we winnen van Venezuela maar verliezen van Cuba (niet onwaarschijnlijk) en Canada wint zowel van Cuba als van Korea (ook goed mogelijk) dan staan we inderdaad ook gelijk met Canada...
pi_103061044
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nee, we hebben twee keer tegen Canada gespeelt, 1 verloren, 1 gewonnen... dan zou vervolgens het volgende gelden: Standings determined by the win-loss records over all games played. In case of a tie, the order of the teams tied is determined by, in this sequence, (a) the win-loss record of the games played among the tied teams, (b) the highest difference between the ratios of runs scored per offensive innings and runs allowed per defensive innings (=Team's Quality Balance TQB), (c) the highest difference between the ratios of earned runs scored per offensive innings and earned runs allowed per defensive innings (ERTQB), (d) the highest batting average in the games played among the tied teams, (e) a coin flip.
Ze hebben toch maar één keer tegen Canada gespeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Baseball_World_Cup
Of ben ik nu gek?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:55:44 #11
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103061098
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Was mijn post al aan het schrijven... De kans dat we zowel van Cuba en Venezuela verliezen en dat Canada zowel van Cuba als Korea wint lijkt me zo goed als verwaarloosbaar...
Zoals ik in mijn post al zeg is de kans vele malen groter dat Nederland WEL naar de finale gaat. Maar het zou helpen als Canada onderuit gaat tegen Zuid-Korea. Want een horrorscenario, zoals golfer het noemt, kan wel, en dat zou wel heel erg klote zijn.

En in dit toernooi kan je pas in de finale een land voor de tweede keer tegen komen. Het klopt dus niet dat Nederland al tegen Canada gespeeld heeft.

Er moet dus in alle gevallen voorkomen worden dat Nederland gelijk komt met Canada. Want een verlies tegen Cuba is niet heel vreemd, zeker gezien hun vorm nu weer. Maar in een laatste wedstrijd (Canada - Cuba) kunnen er rare dingen gebeuren.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_103061137
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ze hebben toch maar één keer tegen Canada gespeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/2011_Baseball_World_Cup
Of ben ik nu gek?
Je hebt gelijk... Die onzin met die Australische vlag daarstraks heeft me helemaal in de war gemaakt :(

ik ga even opnieuw puzzelen hahaha
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:57:59 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103061179
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:56 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Je hebt gelijk... Die onzin met die Australische vlag daarstraks heeft me helemaal in de war gemaakt :(

ik ga even opnieuw puzzelen hahaha
Dat was inderdaad wel even verwarrend. Maar je hoeft niet opnieuw te puzzelen. Ik heb zeker niet altijd gelijk, maar inderdaad geval klopt mijn berekening wel :+
pi_103061192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef Redefine het volgende:

...

En in dit toernooi kan je pas in de finale een land voor de tweede keer tegen komen. Het klopt dus niet dat Nederland al tegen Canada gespeeld heeft.

...
Jawel, dat is onze enige verliespartij tot nu toe... Ik dacht dat we daarnet van ze gwonnen hadden, maar dat was Australie :(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:02:10 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103061369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Jawel, dat is onze enige verliespartij tot nu toe... Ik dacht dat we daarnet van ze gwonnen hadden, maar dat was Australie :(
In die post ontbreken de woorden 'twee keer'. Slordig van mij dus. Maar om het duidelijk te maken: Nederland mag niet gelijk komen met Canada EN achter Cuba eindigen.
pi_103061421
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

In die post ontbreken de woorden 'twee keer'. Slordig van mij dus. Maar om het duidelijk te maken: Nederland mag niet gelijk komen met Canada EN achter Cuba eindigen.
Inderdaad, de finale is nog een stuk minder zeker dan ik tot een paar minuten geleden dacht... Ik ben moe, moet naar bed, laat hier, trusteh!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:15:09 #17
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103061875
Godsamme zou me een stunt zijn zeg :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:16:12 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103061912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef Szura het volgende:
Godsamme zou me een stunt zijn zeg :D
Ben benieuwd of ze dan ook genomineerd gaan worden voor sportploeg van het jaar.
pi_103061932
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ze dan ook genomineerd gaan worden voor sportploeg van het jaar.
Lijkt mij wel logisch eigelijk, dit is toch een prestatie waar je u tegen zegt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:17:29 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103061965
quote:

[..]

Vast en zeker en dan mogen ze hem nog winnen ook.
Beter dan die hockeysters en zwemsters die al vele titels hebben gewonnen.
pi_103062067
Ow ja, dit is ook nog bezig.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:22:26 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103062162
quote:

Ben bang dat het honkbalminnende deel van het publiek in Nederland te klein is.

Ik bedoel...een 'wereldsport' als schaatsen ofzo of korfbal krijgt al veel meer aandacht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103062202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben bang dat het honkbalminnende deel van het publiek in Nederland te klein is.

Ik bedoel...een 'wereldsport' als schaatsen ofzo of korfbal krijgt al veel meer aandacht.
schaatsen met korfbal vergelijken :')!!!!!!!!
Serieus dit slaat nergens op
En was honkbal niet olympisch?
Korfbal is het nieteens

Wel beetje realitisch blijven
pi_103062246
Het zegt al genoeg dat ik als Honkbal liefhebber op dit moment liever naar de ALCS zit te kijken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:25:01 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103062261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:

schaatsen met korfbal vergelijken :')!!!!!!!!
Serieus dit slaat nergens op
En was honkbal niet olympisch?
Korfbal is het nieteens

Wel beetje realitisch blijven
Het begrip 'ironie 'is jouw vreemd? ;)

Curling is ook Olympisch. :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_103062318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Het begrip 'ironie 'is jouw vreemd? ;)

Curling is ook Olympisch. :P
Nee maar ik vind het een domme vergelijking serieus
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:27:53 #27
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103062349
Half 3 die pot dus? Ik denk niet dat ik dat ga trekken. Bovendien is Cuba normaal gesproken te sterk en valt de beslissing pas de volgende speelronde.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:28:38 #28
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103062380
Beste sportploeg zullen ze sowieso niet worden, aangezien de dames estafette ploeg wereldkampioen is. Die hebben een veel hoger aanzien dan bijna elke andere sport.

Nominatie zou kunnen, aangezien er niet heel veel alternatieven zijn. De hockeydames en tafeltennisdames Europees kampioen. Hockey wordt weleens vaker genegeerd als er 'betere' alternatieven zijn en dan bedoel ik door de organisaties, want ook hockey vind ik een leuke sport (niet zo leuk als honkbal weliswaar). En tafeltennis als teamsport is dan ook weer een incourante sport, aangezien alleen de singles en dubbels echt tellen.

Dus het zou kunnen, maar echt verbazen als ze niet genomineerd zouden worden, zou het mij ook weer niet.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:30:39 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103062448
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef Szura het volgende:
Half 3 die pot dus? Ik denk niet dat ik dat ga trekken. Bovendien is Cuba normaal gesproken te sterk en valt de beslissing pas de volgende speelronde.
Ik vind het zelf ook wel te laat. Ik werk morgen weliswaar thuis, dus kan wel wat later opstaan. Half drie beginnen zou dan niet zo'n ramp zijn. Maar met honkbal is het geen kwestie van binnen anderhalf uur klaar zijn.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:31:11 #30
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103062469
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Redefine het volgende:
Beste sportploeg zullen ze sowieso niet worden, aangezien de dames estafette ploeg wereldkampioen is. Die hebben een veel hoger aanzien dan bijna elke andere sport.

Nominatie zou kunnen, aangezien er niet heel veel alternatieven zijn. De hockeydames en tafeltennisdames Europees kampioen. Hockey wordt weleens vaker genegeerd als er 'betere' alternatieven zijn en dan bedoel ik door de organisaties, want ook hockey vind ik een leuke sport (niet zo leuk als honkbal weliswaar). En tafeltennis als teamsport is dan ook weer een incourante sport, aangezien alleen de singles en dubbels echt tellen.

Dus het zou kunnen, maar echt verbazen als ze niet genomineerd zouden worden, zou het mij ook weer niet.
Voor de eerste keer wereldkampioen (als ze het worden) vind ik van grotere klasse dan de zoveelste CT of EK-winst van de hockeysters of de titel van de zwemsters, die al jarenlang in de top meedraaien.

Een honkbaltitel zou echt compleet uit het niks komen, niemand die daar rekening mee houdt voor het toernooi.

Overigens wil ik niks afdoen aan de prestaties van de hockeyvrouwen of zwemsters maar ik zou dit grootser vinden.

Maar goed, eerst maar eens die finale halen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:32:05 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103062501
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:30 schreef Redefine het volgende:

Ik vind het zelf ook wel te laat. Ik werk morgen weliswaar thuis, dus kan wel wat later opstaan. Half drie beginnen zou dan niet zo'n ramp zijn. Maar met honkbal is het geen kwestie van binnen anderhalf uur klaar zijn.
Denk ook niet dat ik het trek om het live te volgen. ook al zijn het vanaf nu nog maar 7 innings.
Lees morgenochtend de uitslag wel. Ga er vanuit dat we deze pot verliezen gaan.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:32:20 #32
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103062515
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:24 schreef Chase_Utley het volgende:
Het zegt al genoeg dat ik als Honkbal liefhebber op dit moment liever naar de ALCS zit te kijken.
MLB honkbal zal altijd boven het WK blijven staan (voor mij althans). Maar dat geldt ook voor NBA vs landenbasketbal, terwijl daar wel (meer) profs aan mee doen.

Voor mezelf is het een kwestie van allebei volgen. Zolang dat natuurlijk in mijn vrije uren kan.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:33:19 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_103062542
quote:

[..]

:D

Was ook mijn gedachte. Zal wel niet. Want ze hebben er geen beelden van :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:35:05 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103062597
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Voor de eerste keer wereldkampioen (als ze het worden) vind ik van grotere klasse dan de zoveelste CT of EK-winst van de hockeysters of de titel van de zwemsters, die al jarenlang in de top meedraaien.

Een honkbaltitel zou echt compleet uit het niks komen, niemand die daar rekening mee houdt voor het toernooi.

Overigens wil ik niks afdoen aan de prestaties van de hockeyvrouwen of zwemsters maar ik zou dit grootser vinden.

Maar goed, eerst maar eens die finale halen.
Ja, maar ik heb het hier over de perceptie he. Een wereldtitel hoort eigenlijk (bijna) altijd boven een Europese titel te staan. Maar de uiteindelijke verkiezing ligt toch echt in handen van de sporters (tegenwoordig wel iets anders). En die hebben in het verleden al bewezen dat de gun factor erg belangrijk is. De turnsters die wonnen van Feyenoord en Van Moorsel die altijd werd verkozen boven De Bruijn, terwijl zwemmen een bredere sport is dan vrouwenwielrennen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:36:23 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_103062627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:28 schreef Redefine het volgende:

2002 Feijenoord wint een europacup. Maar de turnsters die derde worden winnen de prijs.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:36:47 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103062634
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

Was ook mijn gedachte. Zal wel niet. Want ze hebben er geen beelden van :D

"En als derde nominatie het Nederlands honkbal team. Zij werden voor het eerst in de historie wereldkampioen. Helaas hebben we geen bewegende beelden. Dus hier wat mooie foto's van onze Panama correspondent Jaap Janssen."
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:39:01 #37
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103062696
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

2002 Feijenoord wint een europacup. Maar de turnsters die derde worden winnen de prijs.

Dat bedoel ik ook, dat sloeg echt helemaal nergens op. Vooral omdat ze vijfde werden, in jouw geval zou er tenminste nog sprake zijn van een medaille. Vaak genoeg is een prijs niet naar de beste, maar naar de meest geliefde sporter gegaan.

Individuele voetballers vind ik dan weer een ander verhaal, aangezien ik het zelf logisch zou vinden om teamsporters niet te kunnen nomineren voor sportman of sportvrouw van het jaar.
pi_103062751
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:36 schreef Redefine het volgende:

[..]

"En als derde nominatie het Nederlands honkbal team. Zij werden voor het eerst in de historie wereldkampioen. Helaas hebben we geen bewegende beelden. Dus hier wat mooie foto's van onze Panama correspondent Jaap Janssen."
(nog niet naar bed :( )

Waar komt dat "geen bewegende beelden" verhaal eigenlijk vandaan? Als je een credit card bij de hand hebt kan je hier starks Nederland - Cuba zien... Of heb ik weer wat gemist?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:41:09 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103062756
Maar goed...over die onzin van sportploeg, man-, vrouw van het jaar moeten we het in december maar weer eens hebben.

Eerst maar eens zien om de finale van dit WK te halen. w/
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:42:45 #40
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103062809
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:41 schreef golfer het volgende:
Maar goed...over die onzin van sportploeg, man-, vrouw van het jaar moeten we het in december maar weer eens hebben.

Eerst maar eens zien om de finale van dit WK te halen. w/
Uiteraard gaat het vooral om het hier en nu. Eerst eens kijken wat Nederland tegen Cuba gaat doen. Nou ja kijken, morgen op teletekst lezen dus :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:48:02 #41
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103062951
quote:
WK honkbal, vrijdag:
02.30 uur: Cuba - Nederland
De wedstrijd is niet voorzien van commentaar. Het aanvangstijdstip kan vanwege het weer nog veranderen.

Van de wedstrijd Nederland-Venezuela zijn geen beelden beschikbaar.
pi_103063091
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef Szura het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef Szura het volgende:

[..]

Waarvan quote je dat?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:54:45 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103063110
nos.nl
pi_103063158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:54 schreef Szura het volgende:
nos.nl
dankje, maar ik snap het niet (en kan op nos.nl niet vinden wat je quote)

gaat de NOS straks de wedstrijd laten zien onder commentaar?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:57:49 #45
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103063188
pi_103063271
quote:
Daarzie ik alleen dat er geen stream beschikbaar is... heb inmiddels wel zelf een gevonden van canada-korea, maar inderdaad zonder geluid iig beter dan die suffe animatie op IBAF
pi_103063371
De IBAF zegt dat we nog één overwinning nodig hebben voor een finaleplaats: http://www.ibaf.org/en/ne(...)df-900d-807eb41b0eb9

Zoals hier eerder al vermeld, lijkt dat echter onjuist. Als Nederland alleen nog van Venezuela wint en Canada twee keer wint, staan Cuba en Canada in de finale.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:07:02 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103063401
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:00 schreef Tennessee het volgende:

heb inmiddels wel zelf een gevonden van canada-korea, maar inderdaad zonder geluid iig beter dan die suffe animatie op IBAF
Waar?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:10:24 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103063456
Poef.....gone! ©golfer
pi_103063470
veel plezier! :)
pi_103063563
trouwens misschien wel leuk om hier nog eens terug te lezen hoe we 4 jaar terug van Cuba wonnen
pi_103063591
oe, Canada twee man op de honken, minder :(
pi_103063595
en 0 uit
pi_103063615
:( is jullie stream ook weg nu? :(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:24:02 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103063633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef Tennessee het volgende:
:( is jullie stream ook weg nu? :(
yups. :(
Poef.....gone! ©golfer
pi_103063636
bagger bagger :(
pi_103063690
en inens 4-0 voor Canada... bah bah bah
pi_103063813
volgens mij is het weer aan het regenen daar want de animatie op IBAF doet ook niets meer
pi_103064325
2-0 voor NL op dit moment!
pi_103064331
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:18 schreef VacaLoca het volgende:
2-0 voor NL op dit moment!
_O_
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_103064346
pi_103064360
Denk helaas wel dat Cuba alsnog gaat winnen, maar wie weet.
pi_103064386
Daar werd Cuba net snel uitgegooid zeg :D
pi_103064401
En NL net zo snel uitgegooid nu
pi_103064403
Welke inning is dit eigenlijk? (ik kijk maar half :P )
pi_103064404
Gaan nu de 4de in volgens mij
pi_103064411
Ai nu uitkijken
pi_103064414
Fuck ze lopen nu echt te kutten.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:42:58 #71
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_103064415
Yep, als het zo door gaat komt het niet goed -O-
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:43:22 #72
111575 lubje25
pi_103064417
Overleg op de heuvel nu :{
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:43:42 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103064418
2-2 nu?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:44:43 #74
111575 lubje25
pi_103064422
Weet niet, heb nog geen stand gezien. Schakel net in.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:44:46 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064423
2-1 nog. En is natuurlijk niet echt een kwestie van lopen kutten. Cubanen hebben goede slagmensen, dan kan een klein missertje van een pitcher al worden afgestraft.
pi_103064426
2-1 ja. Naja ging 2x achter elkaar mis en zag er wat gezenuwd uit
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:46:40 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064428
pi_103064432
quote:
Thanks, duf dat er geen officiele world cup site is die het bijhoudt
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:49:07 #79
111575 lubje25
pi_103064437
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:49:20 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:47 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Thanks, duf dat er geen officiele world cup site is die het bijhoudt
Deze link komt via de site van de IBAF, dus is dat er wel. Die WK/IBAF site is trouwens wel een ongelooflijke K.U.T. site.

Edit: eigenlijk wilde ik allang gaan slapen, maar kon het toch niet laten te kijken :P Nou ja, dan maar nu werken en straks wat langer slapen.
pi_103064445
Als NL finale haalt is trouwens ook meteen eerste Europees land dat dat doet.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:51:26 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103064451
Eindelijk die derde out.
pi_103064454
Netjes
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:51:38 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:50 schreef VacaLoca het volgende:
Als NL finale haalt is trouwens ook meteen eerste Europees land dat dat doet.
Nee GB en Italië hebben zelfs al eens gewonnen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:52:02 #85
111575 lubje25
pi_103064457
Schade beperkt gehouden ^O^
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:52:26 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064460
Knap dat ze de schade toch beperkt houden. Drie hits achter elkaar, een run tegen, met een man op drie en nog geen uit. Dan verwacht je dat er meer binnen komen.
pi_103064463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Nee GB en Italië hebben zelfs al eens gewonnen.
Lol ok dan is die IBAF site echt kut :P
pi_103064468
"'Oranje' needs just one Win for an International Baseball milestone: 1st European team to compete for Gold in a Baseball World Cup"

Dat van die one win klopt ook al niet als ik de posts van pagina 1 mag geloven.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:54:22 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064470
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:52 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Lol ok dan is die IBAF site echt kut :P
Italië klopt niet, excuses. GB was trouwens nog toen er maar vier deelnemers meededen en in eigen huis.

Je moet vooral niet proberen wat te vinden op die site :{
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:56:01 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064475
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 03:54 schreef VacaLoca het volgende:
"'Oranje' needs just one Win for an International Baseball milestone: 1st European team to compete for Gold in a Baseball World Cup"

Dat van die one win klopt ook al niet als ik de posts van pagina 1 mag geloven.
Nee dat van die ene overwinning klopt ook niet. Nou ja, als ze van Cuba winnen klopt het weer wel. Maar in het geval van de andere wedstrijd winnen, is Nederland inderdaad nog niet zeker.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:56:56 #91
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064480
Knappe actie van de Cubaanse korte stop, wel jammer voor Nederland natuurlijk.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:59:35 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103064484
*O*.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:59:40 #93
111575 lubje25
pi_103064486
*O*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 03:59:47 #94
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064487
En weer een homerun! 4-1 _O_
pi_103064488
HOME FUCKING RUN *O*
pi_103064490
BOOYAH _O_
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:00:25 #97
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064491
Nederland is wel bizar effectief vandaag, rest van het toernooi trouwens ook al.

Edit: Canada overigens definitief met 4-0 gewonnen van Zuid-Korea. Dus die blijven nog steeds in de race.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:03:29 #98
111575 lubje25
pi_103064498
mooie honkslag *O*
pi_103064499
Kom op nog één
pi_103064508
Jammer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:06:29 #101
111575 lubje25
pi_103064509
shit mooi dubbelspel -O-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:07:02 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064511
Helaas een dubbelspel, al leek de loper wel in.

Volgens de tracker gaat ook deze wedstrijd over zeven innings. Al is het maar de vraag of dat klopt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:09:04 #103
111575 lubje25
pi_103064518
aight
pi_103064520
dit is mischien vloeken in de kerk, maar iemand een Livestream voor me?
de NOS staat het niet toe om vanuit het buitenland de stream te bekijken:(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:10:38 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064524
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:09 schreef spiedermann het volgende:
dit is mischien vloeken in de kerk, maar iemand een Livestream voor me?
de NOS staat het niet toe om vanuit het buitenland de stream te bekijken:(
http://www.usagoals.com/l(...)p/en/vivo/tv/gratis/
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:11:39 #106
111575 lubje25
pi_103064528
Ik kijk via NOS, wilde net zeggen dat het top is hoe ze sport via live-streams uitzenden. Zie ook regelmatig wielrennen via de NOS stream ^O^
pi_103064529
ik dank u
pi_103064534
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:11 schreef lubje25 het volgende:
Ik kijk via NOS, wilde net zeggen dat het top is hoe ze sport via live-streams uitzenden. Zie ook regelmatig wielrennen via de NOS stream ^O^
Heb het niet zo op de NOS maar dit doen ze heel goed ja.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:13:00 #109
111575 lubje25
pi_103064539
pffffffff.
pi_103064542
Loop elkaar ff in de weg... bijna identiek aan een moment een jaar geleden ofzo alleen toen werd ie niet gevangen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:14:20 #111
111575 lubje25
pi_103064544
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:13 schreef VacaLoca het volgende:
Loop elkaar ff in de weg... bijna identiek aan een moment een jaar geleden ofzo alleen toen werd ie niet gevangen
Daar was ik ook ff bang voor :{
pi_103064549
Hoppa, 3 out.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:16:12 #113
111575 lubje25
pi_103064551
Dit ging beter *O*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:16:37 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064553
En uiteindelijk geen runs tegen. Nog twee innings dichthouden.
pi_103064557
Nog een lekker muziekje op de achtergrond ook

vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:19:43 #116
111575 lubje25
pi_103064560
Zo door en we zijn met 15 minuten klaar :P
pi_103064561
Nice
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:21:15 #118
111575 lubje25
pi_103064562
in!
pi_103064564
Nu een homerun bitte :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:23:14 #120
111575 lubje25
pi_103064567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:21 schreef VacaLoca het volgende:
Nu een homerun bitte :D
eentje kan wel :P
pi_103064568
Nu koppies erbij houden
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:26:03 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064569
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:23 schreef VacaLoca het volgende:
Nu koppies erbij houden
Dat zal helemaal voor de laatste inning gaan gelden.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:26:51 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064570
Leon Boyd nu op de heuvel.

Edit: en vier wijd, al leek die laatste mij toch wel een slag. Geen goed begin iig.

En nu een honkslag, oppassen nu.
pi_103064574
Wordt gevaarlijk nu :{
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:30:09 #125
111575 lubje25
pi_103064575
ai
pi_103064578
Eindelijk een out
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:32:18 #127
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064579
Gelukkig nu wel een vangbal en de man op twee gehouden. En nog een keer. Nu ook gelijk die derde, Kom op w/
pi_103064581
En 2 COME ON
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:34:01 #129
111575 lubje25
pi_103064584
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:33 schreef VacaLoca het volgende:
En 2 COME ON
:Y
pi_103064585
kenne ze die kerel met die toeter dat ding niet in zn strot ragge?
pi_103064586
Fuck nu wordt spannend
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:35:26 #132
111575 lubje25
pi_103064587
lekkah *O*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:35:39 #133
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064588
Strike out! Het was een zware bevalling deze inning, maar toch weer zonder runs doorgekomen.
pi_103064589
Laatste inning gewoon 4-1 voor en nog knijp ik m :D t blijven de cubanen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:36:15 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:34 schreef spiedermann het volgende:
Tsja, die vent zit daar in zijn eentje die wedstrijd te kijken. Zo blijft die een beetje wakker.
pi_103064591
quote:
Ws de enige NLer daar :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:36:43 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064592
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:35 schreef VacaLoca het volgende:
Laatste inning gewoon 4-1 voor en nog knijp ik m :D t blijven de cubanen
Ja echt heel spannend :@
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:36:44 #138
111575 lubje25
pi_103064593
quote:
pi_103064595
Is de finale een feit als we winnen?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:39:33 #140
111575 lubje25
pi_103064596
yep, volgens mij wel
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:40:40 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064597
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:38 schreef VacaLoca het volgende:
Is de finale een feit als we winnen?
Dan is Nederland zeker ja.
pi_103064598
Ah ja want Cuba en Canada treffen elkaar nog.
pi_103064599
Here we go :X
pi_103064600
hopen dat the bottom of the 7th ook zo vlot verloopt :o
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:42:38 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064601
Snelle inning helaas. Maar nu komt het er op aan. Drie nullen, niet meer dan twee runs tegen. Fingers crossed O-)
pi_103064602
niet om te jinxen maar 1e 3 hitters hebben nog geen knikker geraakt
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:45:47 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064603
Strike out. One down, two to go!
pi_103064604
Dacht even dat ie wijd was, top :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:46:07 #149
111575 lubje25
pi_103064605
das 1
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:46:42 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:45 schreef VacaLoca het volgende:
Dacht even dat ie wijd was, top :)
Volgens mij was die er ook wel naast, maar de scheids gaf hem :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:47:19 #151
111575 lubje25
pi_103064608
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Volgens mij was die er ook wel naast, maar de scheids gaf hem :P
Was net andersom :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:47:28 #152
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064609
Groundout, korte stop. Kom op nog eentje w/
pi_103064610
Das 2!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:48:04 #154
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064611
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:47 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Was net andersom :P
Zijn slagzone is wat hoog, dat zag je nu ook.
pi_103064612
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:49:33 #156
111575 lubje25
pi_103064613
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_103064614
joepie
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:49:40 #158
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064615
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
pi_103064616
*O*

Héérlijk FINALE en HOE :D Gewoon 4-1 van Cuba winnen _O_
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:50:13 #160
111575 lubje25
pi_103064617
Knap hoor, ook cuba over de knie leggen _O_
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:50:16 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064618
Historie, Nederland in de finale _O_ En gewoon (weer) even van Cuba winnen. Eerste nederlaag voor ze dit toernooi!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:51:00 #162
111575 lubje25
pi_103064620
Ik neem er nog een cubaanse rum op :7
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:51:19 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064621
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:51 schreef lubje25 het volgende:
Ik neem er nog een cubaanse rum op :7

Proost.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:51:42 #164
111575 lubje25
pi_103064623
Ze zouden toch ook kampioen moeten kunnen worden 8-)
pi_103064625
Cuba moet zich nog zorgen gaan maken, Panama en Canada kunnen er nog overheen.

Panama moet wel 2 wedstrijden op 1 dag spelen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:52:30 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064626
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:51 schreef lubje25 het volgende:
Ze zouden toch ook kampioen moeten kunnen worden 8-)
Ja, maar dat zal weer een heel andere wedstrijd worden. Ze zijn zeker niet kansloos.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:53:28 #167
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064627
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:52 schreef VacaLoca het volgende:
Cuba moet zich nog zorgen gaan maken, Panama en Canada kunnen er nog overheen.

Panama moet wel 2 wedstrijden op 1 dag spelen.
Cuba is nog allerminst zeker nu inderdaad. Al is het nog nooit gebeurd (sinds het starten van hun hegemonie), dat ze meer dan twee wedstrijden verloren op een toernooi.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:54:21 #168
111575 lubje25
pi_103064629
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:53 schreef Redefine het volgende:

[..]

Cuba is nog allerminst zeker nu inderdaad. Al is het nog nooit gebeurd (sinds het starten van hun hegemonie), dat ze meer dan twee wedstrijden verloren op een toernooi.
Laat ze er maar 2 verliezen dit toernooi, deze en de finale :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:55:41 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064630
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:54 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Laat ze er maar 2 verliezen dit toernooi, deze en de finale :P
Daar teken ik voor :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:58:44 #170
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103064632
Zo en nu dan met een gerust hard gaan slapen. Trusten.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 04:59:13 #171
111575 lubje25
pi_103064633
truste, wanneer is de finale?
pi_103064635
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 04:59 schreef lubje25 het volgende:
truste, wanneer is de finale?
In de nacht van 15 op 16 oktober. Zie nog geen tijdstip staan.
pi_103064679
Leuk feitje: Nederland kan het 1e europese land in 73 jaar worden die de finale weet te halen. Alleen in de 1e editie van dit WK, wat toen tussen 2 landen ging, stond Verenigd Koninkrijk in de Finale. http://nl.wikipedia.org/wiki/WK_honkbal
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_103064687
Hoe vet!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_103064794
Wát een helden! _O_
Jack does it in real time...
pi_103064804
Er zijn op internet tegenstrijdige berichten of Nederland nu al de finale heeft gehaald. zo beweert IBAF dat Nederland nog moet winnen van Venezuela of dat Cuba wint van Canada en dat ze dan pas in de finale staan http://www.ibaf.org/en/ne(...)66-9eef-953db7a7cd2a.

Zover ik kan concluderen staat NL in de finale.
Stel NL verliest van Venezuela, Canada wint van Cuba en Cuba wint de wedstrijd tegen Panama dan komen deze landen alle 3 op 5 gewonnen en 2 verloren wedstrijden.

Volgens mij word er nu gekeken naar de onderlinge resultaten dat zou beteken dat Canada op 1, Nederland op 2 en Cuba op 3 zal komen te staan.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_103065312
Hoelaat is de finale en kunnen we die ergens kijken?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103065920
_O_

Vandaag een halve rustdag tegen Venezuela en dan morgen een laatste keer winnen.
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:14:15 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103066173
Bondscoach net op radio 1 dat NL in de finale staat van het WK Honkbal _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:15:05 #180
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_103066188
Het is nu al een fantastische prestatie. _O_
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:23:28 #181
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103066347
Wordt er nog honkbal gespeeld in Londen volgend jaar ,of hebben ze het afgeschaft ?
pi_103066361
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:23 schreef SanAnt het volgende:
Wordt er nog honkbal gespeeld in Londen volgend jaar ,of hebben ze het afgeschaft ?
Nee, honkbal is (voorlopig) geen olympische sport meer.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:45:09 #183
40566 Ericr
Livewrong
pi_103066809
Ongekend, ik heb nog de tijd meegemaakt dat het WK Honkbal alleen een klein katern was in de sportkrant en je Nederland meestal zo rond plek 10 zag bungelen op een WK. Over het algemeen afgemaakt door de grote honkbal-landen en alleen de echte dwergen werd dan punten tegen gepakt. Dat is gelukkig al meer dan 10 jaar terug maar om binnen die periode echt naar de wereldtop te gaan is heel knap.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:11:30 #184
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_103067342

http://www.youtube.com/user/ElBabujalllego#p/u/4/kVzQdDLwYMA

Homeruns van Engelhardt (1e filmpje, vanaf 6:00) en Sams (2e filmpje, vanaf 12:30)
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:43:35 #185
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103071611
Wat een helden _O_
Nu al.

Ik kan me de teleurstelling nog wel herinneren van het WK in eigen land, waar ook zeker medaillekansen waren en ze uiteindelijk 4e werden. Die fatale inning tegen Panama...
pi_103071631
netjes
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:52:08 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_103071872
Geweldig _O_

Net ook genoten van jullie posts van vannacht :)

Briljant :D

vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:19:38 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103072677
Mooi.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:25:22 #189
111575 lubje25
pi_103072838
Was leuk vannacht :Y *O* _O_
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:52:17 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103073796
Wat een geweldig resultaat!!! *O* *O* *O* w/ w/ w/
Poef.....gone! ©golfer
pi_103076440
de finale word uitgezonden op NED3 1:55 - 04:05 (Zaterdag op Zondag) de uitzending zou opgerekt kunnen worden tot 6:30.
pi_103076479
Wedstrijd begint pas om 02:30
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:21:14 #193
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103076857
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef lubje25 het volgende:
Was leuk vannacht :Y *O* _O_
Zeer zeker :Y Baal wel dat de finale zaterdagnacht is en niet zondagnacht. Anders had ik nog wel kunnen kijken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:23:55 #194
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_103076950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wedstrijd begint pas om 02:30
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, volgens mij gaat het om 12:00 los.

SÁBADO 15 OCT 2011
· Remón Cantera (Aguadulce), 11:00am, 7° vs 8°
· Omar Torrijos (Santiago), 11:00am, 5° vs 6°
· Rod Carew (Panamá):
11:00am, 3° vs 4°
5:00pm, 1° vs 2° (FINAL)
Premiación y clausura
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:40:22 #195
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103077450
Op teletekst staat ook dat de wedstrijd om 24.00 dus 0.00 begint. Wordt denk ik nog even afwachten wat de exacte tijd wordt. En het moet ook niet gaan regenen dan.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:43:38 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103077583
Sowieso tof dat de NOS de finale wel gewoon op TV uitzenden gaat! ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:04:06 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_103078358
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
Sowieso tof dat de NOS de finale wel gewoon op TV uitzenden gaat! ^O^
Ik hoop dat ik het red.

pi_103078517
Fijn dat het om 12u begint.
pi_103079132
Hier de bevestiging van de NOS:
@NOScommunicatie: ‘Historische’ WK-finale honkballers zaterdag live bij NOS Studio Sport . Vanaf 23.50 uur live op Ned 1 en nos.nl #Honkbal
Wedstrijd begint dus idd om 12 uur en er is 10 minuten voorbeschouwing. En dus op nederland 1 IPV nederland 3.

Allemaal kijken!!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:29:30 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103079376
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@NOScommunicatie: ‘Historische’ WK-finale honkballers zaterdag live bij NOS Studio Sport . Vanaf 23.50 uur live op Ned 1 en nos.nl #Honkbal
Wedstrijd begint dus idd om 12 uur en er is 10 minuten voorbeschouwing. En dus op nederland 1 IPV nederland 3.

Allemaal kijken!!
*O*
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:36:56 #201
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103079619
quote:

Allemaal kijken!!
Dat is nog eens goed nieuws, dan kan ik waarschijnlijk wel gaan kijken als ik thuis ben :)
pi_103079667
Ik kan helaas geen Nederlandse TV hier ontvangen, ik woon in Duitsland. En op de internetstream zit waarschijnlijk weer een locatie-restrictie. ;(
Album top 100 2024
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:41:10 #203
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_103079771
vind het wel jammer dat het allemaal zo laat is
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_103079839
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:23 schreef SanAnt het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Nee, honkbal is (voorlopig) geen olympische sport meer.
Voor de liefhebbers:

http://www.europeancoachc(...)tid=1:news&Itemid=16

In ons eigen Rotterdam organiseert de KNBSB de Europese coachings cursus gehouden. Deze cursus wordt voor de 25e keer gehouden en zal plaatsvinden op zaterdag 10 en zondag 11 december in Rotterdam.
Er worden verschillende cursussen gegeven die je los van elkaar kan volgen.
Voorbeelden zijn:
Tjerk Smeets; Catching

Steve Janssen and Dave Shuler; Pitching

Roger LaFrancois; Common hitting faults and how to correct them through drills
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:56:33 #205
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103080272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef Felagund het volgende:
Ik kan helaas geen Nederlandse TV hier ontvangen, ik woon in Duitsland. En op de internetstream zit waarschijnlijk weer een locatie-restrictie. ;(
Er zijn wel andere streams te vinden, al is dat dan wel zonder commentaar. Heb er gisteren nog een gevonden.
pi_103080375
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Voor de liefhebbers:

http://www.europeancoachc(...)tid=1:news&Itemid=16

In ons eigen Rotterdam organiseert de KNBSB de Europese coachings cursus gehouden. Deze cursus wordt voor de 25e keer gehouden en zal plaatsvinden op zaterdag 10 en zondag 11 december in Rotterdam.
Er worden verschillende cursussen gegeven die je los van elkaar kan volgen.
Voorbeelden zijn:
Tjerk Smeets; Catching

Steve Janssen and Dave Shuler; Pitching

Roger LaFrancois; Common hitting faults and how to correct them through drills
Eh ja. Bedankt voor de spam
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:02:33 #207
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_103080490
Valt het nog ergens terug te kijken
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:03:57 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103082750
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:31:29 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_103089102
12 uur is te doen :)

pi_103089645
Nu de hamvraag, worden we ook wereldkampioen?
Zuinigheid met vlijt bouwt huizen als kastelen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:59:03 #211
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_103090899
Ben Nederlander en al jaren in Cuba woonachtig. Er heerst hier al hjaren groot respect voor het Nederlandse team. Ik moet zeggen dat er altijd wel zo'n toontje bij zit van "Ze doen leuk mee die nederlandertjes...".
Nu zijn ze nog meer onder de indruk! (Hoewel er dan weer wel comentaar is als: "Weinig blanken met blond haar..."

Al jaren hoop ik een honkbal pet van NL team te bemachtigen om tijdens dit soort toernooien op te zetten!

Saludos desde La Habana y Holanda CAMPEON!!!

Milanees
Sin Fronteras!
pi_103091013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Milanees het volgende:
Ben Nederlander en al jaren in Cuba woonachtig. Er heerst hier al hjaren groot respect voor het Nederlandse team. Ik moet zeggen dat er altijd wel zo'n toontje bij zit van "Ze doen leuk mee die nederlandertjes...".
Nu zijn ze nog meer onder de indruk! (Hoewel er dan weer wel comentaar is als: "Weinig blanken met blond haar..."

Al jaren hoop ik een honkbal pet van NL team te bemachtigen om tijdens dit soort toernooien op te zetten!

Milanees
www.covee.nl

Hun shippen vast wel naar Cuba.
Wel leuk om te lezen wat de Cubanen ervan vinden :)
pi_103091061
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef AXI-OMA het volgende:
Nu de hamvraag, worden we ook wereldkampioen?
Alles kan in honkbal.
Tegen Cuba acht ik de kans wel (veel) kleiner dan tegen Canada
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:02:32 #214
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_103091104
Nederland is al jaren het enige Europese land dat echt meedoet in de (sub)top. En er is al jaren een stijgende lijn in te ontdekken :Y
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:08:36 #215
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_103091447
Shippen naar Cuba is vaak wel een probleem ivm internationale regels (vs blokkade) maar dat is makkelijk te omzeilen. Laat het naar familie sturen en neem het de volgende keer weer mee.

Enige cap die ik is een oudere van OS Athene. Wil eigenlijk zo'n Oranje met zwart vizier en NL erop...
Anyway het is allemaal niet zo belangrijk!

Vamos Holando para el ORO!
Sin Fronteras!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:30:43 #216
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_103092723
Ik heb gelukkig de Oude Zwarte cap met het oranje NL logo liggen :)
Inclusief handtekeningen
Zo heb ik er ook 1 van cuba,Vs,Taiwan
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:33:58 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_103092906
quote:

Milanees
Mooi _O_

pi_103093078
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef sanger het volgende:
Nederland is al jaren het enige Europese land dat echt meedoet in de (sub)top. En er is al jaren een stijgende lijn in te ontdekken :Y
Toch is Italie de regerende Europees kampioen. :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:41:19 #219
65960 sanger
pi_103093340
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Toch is Italie de regerende Europees kampioen. :P
Ja klopt. Italie is in Europa de enige die NL een beetje kan uitdagen :)
pi_103093448
Nederland is van de 28 keer dat het mee heeft gedaan aan het EK 20 keer kampioen geworden. En de overige 8 keer werd Nederland tweede. Italië is slechts 9 keer kampioen geworden.
Album top 100 2024
pi_103093492
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef sanger het volgende:

[..]

Ja klopt. Italie is in Europa de enige die NL een beetje kan uitdagen :)
En bovendien doen de laatste jaren clubs uit Italie en Spanje het Europees gezien ook beter dan Nederland.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:46:51 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103093662
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

En bovendien doen de laatste jaren clubs uit Italie en Spanje het Europees gezien ook beter dan Nederland.
Omdat ze allemaal Italiaanse en Spaanse Amerikanen in het team hebben.
Als 6 generaties geleden jouw mafia-voorouder vanuit Sicilië naar de USA is gegaan mag je na al die tijd nog steeds meedoen als Italiaan. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103093765
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef golfer het volgende:

[..]

Omdat ze allemaal Italiaanse en Spaanse Amerikanen in het team hebben.
Als 6 generaties geleden jouw mafia-voorouder vanuit Sicilië naar de USA is gegaan mag je na al die tijd nog steeds meedoen als Italiaan. ;)
De clubteams bedoel je?

Grappig trouwens tijdens olympische spelen van Athene: al die Amerikaanse Grieken die opeens opdoken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:02:02 #224
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_103094629
Gelukkig is het Nederlandse team het toonbeeld van 100% volbloed hollandse jongens die verdomme nog groot zijn gebracht met Calvé Pindakaas! (Wie is er niet groot mee geworden?)
Sin Fronteras!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:03:24 #225
65960 sanger
pi_103094722
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dat is met voetbal ook zo. Engelse clubs regeren het clubvoetbal, maar met de nationale elf doet NL het toch echt beter :)
pi_103094865
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is met voetbal ook zo. Engelse clubs regeren het clubvoetbal, maar met de nationale elf doet NL het toch echt beter :)
Des te knapper het van het Nederlandse team juist is. :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:07:23 #227
65960 sanger
pi_103094969
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Milanees het volgende:
Gelukkig is het Nederlandse team het toonbeeld van 100% volbloed hollandse jongens die verdomme nog groot zijn gebracht met Calvé Pindakaas! (Wie is er niet groot mee geworden?)
Toch is dat wel iets anders :)

De Antillen zijn een officieel stukje Nederland. Er is dus geen sprake van een generatie overbruggende immigratiestroom.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:08:06 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103095013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Des te knapper het van het Nederlandse team juist is. :)
Vanaf nu flink lobbyen bij de NOS om het Honkbalteam tot Sportploeg van het Jaar verkozen te krijgen. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_103095112
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Vanaf nu flink lobbyen bij de NOS om het Honkbalteam tot Sportploeg van het Jaar verkozen te krijgen. ^O^
Dat bepalen de sporters toch onderling zelf?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:29:17 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103096197
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Dat bepalen de sporters toch onderling zelf?
Ja, die kiezen uit de door de NOS genomineerde kandidaten. Dus wij moeten zorgen dat ze wel genomineerd worden.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:34:45 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103096549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, die kiezen uit de door de NOS genomineerde kandidaten. Dus wij moeten zorgen dat ze wel genomineerd worden.
Volgens mij worden ze niet door de NOS genomineerd, maar door NOC/NSF. De NOS maakt wel de nominaties wel bekend. Ik vind wel dat de NOS gewoon het gebrek aan aandacht voor het toernooi moet compenseren door een lobby voor het team bij NOC/NSF :P
pi_103096872
Cuba na 3 worpen van de Canadezen op 2-0
"Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:33:46 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_103100023
Het wordt Cuba-NL?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_103100242
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef Karina het volgende:
Het wordt Cuba-NL?
gezien de huidige stand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:39:43 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_103100317
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef hole1988 het volgende:

[..]

gezien de huidige stand
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
niet zo tof doen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:50:23 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103100861
Cuba zal ongetwijfeld in de finale tegen Nederland met het allersterkste team komen.
Ik vrees dat wij (...) daar toch nog net een maatje te klein voor zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103101663
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Karina het volgende:

[..]

:)
het is dan alleen nog niet duidelijk wie uit en thuis speelt aangezien Cuba nog tegen Panama moet en NL zelf tegen Venezuela
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:09:22 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103101732
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:

het is dan alleen nog niet duidelijk wie uit en thuis speelt aangezien Cuba nog tegen Panama moet en NL zelf tegen Venezuela
Maakt geen reet uit. Ze spelen allebei in een vreemd land. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:10:54 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_103101809
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Maakt geen reet uit. Ze spelen allebei in een vreemd land. ;)
Dat ja. Of het nou NL-wiedanook is of andersom, maakt niet uit.
niet zo tof doen
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:48:12 #240
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103103079
Maakt niet gigantisch veel uit. Al helpt het wel om als thuis spelend land te staan. Dan eindig je tenminste met een gelijkmakende slagbeurt i.p.v. de Cubanen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:38:03 #241
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103104155
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
Cuba zal ongetwijfeld in de finale tegen Nederland met het allersterkste team komen.
Ik vrees dat wij (...) daar toch nog net een maatje te klein voor zijn.
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Desalnietemin heeft Nederland een goede kans..... Ik had eigenlijk niet verwacht dat Nederland zo ver kwam.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:41:04 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_103104200
Ik probeer te kijken. _O_

zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:48:47 #243
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103104343
quote:

Milanees
Ik heb deze regelmatig op:

Baseball Classic 2009 cap. ^O^
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:36:42 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103105024
Wij hebben hier een hele serie caps liggen vanaf ca. 1998.
Uit en thuis oranje/zwart en omgekeerd.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:40:01 #245
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103105051
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:36 schreef golfer het volgende:
Wij hebben hier een hele serie caps liggen vanaf ca. 1998.
Uit en thuis oranje/zwart en omgekeerd.
En die wil je verkopen of wil je ermee pronken? ;-)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:49:37 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103105115
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:40 schreef Dven het volgende:

En die wil je verkopen of wil je ermee pronken? ;-)
Ik geloof niet dat ik ze ter verkoop heb aangeboden.
Wat vind jij inhoudelijk van het huidige Nederlandse team?
Namen en rugnummers?
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 03:58:45 #247
111575 lubje25
pi_103105536
quote:

Allemaal kijken!!
Shit, te vroeg. Ben pas om 03:00 thuis van mijn werk -O-

Kan hopelijk de laatste spannende innings zien :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 07:51:01 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_103105895
En Nederland wint heel eenvoudig van Venezuela lees ik net.12-2 met Engelhardt als grote man en vooral ook heel veel fouten van de tegenstander.

Cuba won beide duels en is nu dus officieel de tweede finalist. Met Canada - USA voor brons.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:49:10 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103113033
Tof dat het op tv is *O*
pi_103113067
Leuk als opwarmertje voor de game Rangers vs. Tigers.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:08:18 #251
65960 sanger
pi_103113475
Is er weleens een wedstrijd geweest tussen de WK en de ML winnaar?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:41:24 #252
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103114280
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:08 schreef sanger het volgende:
Is er weleens een wedstrijd geweest tussen de WK en de ML winnaar?
Afhankelijk vd winaar kan dat problemen opleveren ivm de selecties. In dit geval niet al denk ik dat NL een enorm pak slaag krijgt van teams als de Cardinals, Brewers, Rangers of Tigers. (4 overgebleven playoff teams)
pi_103114330
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:41 schreef popolon het volgende:

[..]

Afhankelijk vd winaar kan dat problemen opleveren ivm de selecties. In dit geval niet al denk ik dat NL een enorm pak slaag krijgt van teams als de Cardinals, Brewers, Rangers of Tigers. (4 overgebleven playoff teams)
Ik denk dat ze zelfs tegen de Astros of Orioles slaag krijgen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:54:12 #254
65960 sanger
pi_103114640
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:41 schreef popolon het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar het zou wel leuk zijn imo :)
pi_103114681
Dat soort teams zullen normaal gesproken een stap te groot zijn. Maar vergiet niet dat Nederland op de laatste World Baseball Classic (waar wel vele MLB-spelers aanwezig waren) zeer behoorlijk gepresteerd heeft: http://en.wikipedia.org/wiki/2009_World_Baseball_Classic#Pool_D . De vedettes van de Dominicaanse Republiek werden tweemaal verslagen en ook tegen de andere landen werd zeker geen flater geslagen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:57:30 #256
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103114734
WBC was zeker een mooi toernooi. Komt dit nog terug?
pi_103114735
Vooral die tweede wedstrijd tegen de Dominicaanse Republiek was geweldig:

pi_103114791
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef popolon het volgende:
Het staat volgens mij wel in de planning: http://en.wikipedia.org/wiki/2013_World_Baseball_Classic
pi_103117441
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef NY_Giant het volgende:
Vooral die tweede wedstrijd tegen de Dominicaanse Republiek was geweldig:

Die was echt briljant ja, krijg er nog steeds een brede glimlach van w/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:43:55 #260
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103119918
Heerlijk enthousiast commentaar ook. Mooi moment.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:47:42 #261
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_103127206
8. Panama
7. Venezuela
6. Zuid-Korea
5. Australië
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:51:54 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103127347
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef popolon het volgende:
2013 :Y

Australia
Japan
South Korea
China
Netherlands
Italy
Venezuela
United States
Puerto Rico
Cuba
Mexico
Dominican Republic

en vier landen uit
quote:
5* Chinese Taipei
7* Canada
14 Nicaragua
16* Panama
17 Spain
18 Thailand
19 Germany
20 Czech Republic
21 Great Britain
23 Philippines
24* South Africa
27 France
28 Colombia
36 Brazil
57 Israel
N/R New Zealand
pi_103127599

>:)

Die japanners op het eind _O-
pi_103131145
wedstrijd Canada - USA afgelast http://www.ibaf.org/en/ne(...)f0-a047-a8f8f0ecb881
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:10:23 #265
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_103131210
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef hole1988 het volgende:
wedstrijd Canada - USA afgelast http://www.ibaf.org/en/ne(...)f0-a047-a8f8f0ecb881
En NL start gewoon wel om 0:00! De jongens zijn alweer bezig met de warming-up :)
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:33:14 #266
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_103132162
Wow, anders krijgt dit topic even een boost. Vanavond lekker kijken. O+
pi_103132248
Ben helaas in de stad :{
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:36:51 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_103132297
Ik ben nog wakker, dus ik ga zo wel even kijken :)
niet zo tof doen
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:36:57 #269
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_103132302
Waardeloze reclame -.-
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:39:16 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_103132387
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waardeloze reclame -.-
Wat bedoel je?
niet zo tof doen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:41:09 #271
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103132439
toinevp twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 23:39:55 Finale WK honkbal half uur uitgesteld.. reageer retweet
pi_103132496
Hoelang is zo'n wedstrijd?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:45:58 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103132617
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoelang is zo'n wedstrijd?
7 innings. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103132641
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef golfer het volgende:

[..]

7 innings. ;)
En in uren? :P ONGEVEER
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:46:56 #275
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_103132655
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ze moeten echt 20 minuten lang
reclame uitzenden :(.
Tussen het nieuws en nos sport zit er al 10min reclame
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:47:16 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103132662
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

En in uren? :P ONGEVEER
2x 3 kwartier en na de rust wisselen ze van speelhelft. :+
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:48:04 #277
111575 lubje25
pi_103132691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef golfer het volgende:

[..]

_O-
pi_103132706
Als iemand een goede stream heeft gevonden voor mensen buiten Nederland hoor ik dat graag!
pi_103132750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef golfer het volgende:

[..]

WHOHOHOHOOOOO DIJENKLETERS OPA :D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:50:28 #280
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103132775
Zal bij elkaar wel iets van twee en een half uur duren of zo? Minder innings dan bij MLB en ik gok ook minder tijd nodig voor reclame.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:50:49 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103132789
Maar een honkbalwedstrijd kan dus zomaar 4 uur duren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103132819
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef golfer het volgende:

[..]

7 innings. ;)
Finale gewoon 9 mag ik hopen
pi_103132852
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

5 kan ook, met mercy rule.
Album top 100 2024
pi_103132875
Ik ben zo'n klootzak die alleen maar kijkt omdat ze in de finale staan... ;( :P
pi_103132877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:
Als iemand een goede stream heeft gevonden voor mensen buiten Nederland hoor ik dat graag!
Euh, ook een slechte stream zou ik zeer waarderen!!!
pi_103132888
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Euh, ook een slechte stream zou ik zeer waarderen!!!
nos.nl
pi_103132901
Oh buiten Nederland...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:56:08 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103132978
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Ben bang van niet.

Weer belooft ook niet veel goeds:

quote:
The third place game of the IBAF World Cup was cancelled. The game was originally scheduled at 11 o'clock local time, but the starting time was pushed, until the IBAF Technical Commission decided to cancel it. The conditions of the field were not considered good enough to play two games of the importance of bronze and gold medal finals of a World Cup in a matter of hours.

Team USA and Canada will share third place. A decision is still pending about the criteria to assign the bronze medal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103133035
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef Tennessee het volgende:
probeer deze eens http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
pi_103133046
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Ben bang van niet.

Weer belooft ook niet veel goeds:

[..]

Nou, als ze voor 1ste en 2de plek hetzelfde doen hebben we goud... Maar voelt toch niet hetzelfde
pi_103133076
quote:
_O_

Held
Album top 100 2024
pi_103133080
quote:
heeeeeeeeeee, rugby met geluid!!! super!!!! Onwijs bedankt!
pi_103133094
Uitgesteld zag ik in een ander topic?
pi_103133116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:59 schreef tralalala het volgende:
Uitgesteld zag ik in een ander topic?
Half uurtje tot nu toe. Hopelijk beginnen ze dan echt.
Album top 100 2024
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:01:15 #295
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_103133181
Dat rugby vind ik ook altijd wel leuk om te kijken. :Y
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:03:27 #296
111575 lubje25
pi_103133273
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Is ook mooi ^O^
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:03:51 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_103133292
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Darkestrah het volgende:
Al paar keer gezien vandaag :+ Geef mij maar honkbal!
pi_103133303
ik ben een noob als het om honkbal gaat maar ga toch kijken omdat WE in de finale staan.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:04:16 #299
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_103133304
Ik snap alleen geen hol van de regels. :')

van rugby
pi_103133313
Ik vind het ook altijd mooi dat in zo'n contactintensieve sport het heel sportief aan toe gaat.
Album top 100 2024
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:04:49 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_103133325
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Evertjan het volgende:
ik ben een noob als het om honkbal gaat maar ga toch kijken omdat WE in de finale staan.
Ik ook :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')