Des te knapper het van het Nederlandse team juist is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is met voetbal ook zo. Engelse clubs regeren het clubvoetbal, maar met de nationale elf doet NL het toch echt beter
Toch is dat wel iets andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Milanees het volgende:
Gelukkig is het Nederlandse team het toonbeeld van 100% volbloed hollandse jongens die verdomme nog groot zijn gebracht met Calvé Pindakaas! (Wie is er niet groot mee geworden?)
Vanaf nu flink lobbyen bij de NOS om het Honkbalteam tot Sportploeg van het Jaar verkozen te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Des te knapper het van het Nederlandse team juist is.
Dat bepalen de sporters toch onderling zelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf nu flink lobbyen bij de NOS om het Honkbalteam tot Sportploeg van het Jaar verkozen te krijgen.
Ja, die kiezen uit de door de NOS genomineerde kandidaten. Dus wij moeten zorgen dat ze wel genomineerd worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat bepalen de sporters toch onderling zelf?
Volgens mij worden ze niet door de NOS genomineerd, maar door NOC/NSF. De NOS maakt wel de nominaties wel bekend. Ik vind wel dat de NOS gewoon het gebrek aan aandacht voor het toernooi moet compenseren door een lobby voor het team bij NOC/NSFquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die kiezen uit de door de NOS genomineerde kandidaten. Dus wij moeten zorgen dat ze wel genomineerd worden.
gezien de huidige standquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gezien de huidige standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is dan alleen nog niet duidelijk wie uit en thuis speelt aangezien Cuba nog tegen Panama moet en NL zelf tegen Venezuelaquote:
Maakt geen reet uit. Ze spelen allebei in een vreemd land.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef hole1988 het volgende:
het is dan alleen nog niet duidelijk wie uit en thuis speelt aangezien Cuba nog tegen Panama moet en NL zelf tegen Venezuela
Dat ja. Of het nou NL-wiedanook is of andersom, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Ze spelen allebei in een vreemd land.
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Desalnietemin heeft Nederland een goede kans..... Ik had eigenlijk niet verwacht dat Nederland zo ver kwam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
Cuba zal ongetwijfeld in de finale tegen Nederland met het allersterkste team komen.
Ik vrees dat wij (...) daar toch nog net een maatje te klein voor zijn.
Ik heb deze regelmatig op:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef Milanees het volgende:
Ben Nederlander en al jaren in Cuba woonachtig. Er heerst hier al hjaren groot respect voor het Nederlandse team. Ik moet zeggen dat er altijd wel zo'n toontje bij zit van "Ze doen leuk mee die nederlandertjes...".
Nu zijn ze nog meer onder de indruk! (Hoewel er dan weer wel comentaar is als: "Weinig blanken met blond haar..."
Al jaren hoop ik een honkbal pet van NL team te bemachtigen om tijdens dit soort toernooien op te zetten!
Saludos desde La Habana y Holanda CAMPEON!!!
Milanees
En die wil je verkopen of wil je ermee pronken? ;-)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:36 schreef golfer het volgende:
Wij hebben hier een hele serie caps liggen vanaf ca. 1998.
Uit en thuis oranje/zwart en omgekeerd.
Ik geloof niet dat ik ze ter verkoop heb aangeboden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:40 schreef Dven het volgende:
En die wil je verkopen of wil je ermee pronken? ;-)
Shit, te vroeg. Ben pas om 03:00 thuis van mijn werkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier de bevestiging van de NOS:
@NOScommunicatie: ‘Historische’ WK-finale honkballers zaterdag live bij NOS Studio Sport . Vanaf 23.50 uur live op Ned 1 en nos.nl #Honkbal
Wedstrijd begint dus idd om 12 uur en er is 10 minuten voorbeschouwing. En dus op nederland 1 IPV nederland 3.
Allemaal kijken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |