http://www.usagoals.com/l(...)p/en/vivo/tv/gratis/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:09 schreef spiedermann het volgende:
dit is mischien vloeken in de kerk, maar iemand een Livestream voor me?
de NOS staat het niet toe om vanuit het buitenland de stream te bekijken:(
Heb het niet zo op de NOS maar dit doen ze heel goed ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:11 schreef lubje25 het volgende:
Ik kijk via NOS, wilde net zeggen dat het top is hoe ze sport via live-streams uitzenden. Zie ook regelmatig wielrennen via de NOS stream
Daar was ik ook ff bang voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:13 schreef VacaLoca het volgende:
Loop elkaar ff in de weg... bijna identiek aan een moment een jaar geleden ofzo alleen toen werd ie niet gevangen
Dat zal helemaal voor de laatste inning gaan gelden.quote:
Tsja, die vent zit daar in zijn eentje die wedstrijd te kijken. Zo blijft die een beetje wakker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:34 schreef spiedermann het volgende:
kenne ze die kerel met die toeter dat ding niet in zn strot ragge?
Ws de enige NLer daarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:34 schreef spiedermann het volgende:
Ja echt heel spannendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:35 schreef VacaLoca het volgende:
Laatste inning gewoon 4-1 voor en nog knijp ik mt blijven de cubanen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:34 schreef spiedermann het volgende:
Dan is Nederland zeker ja.quote:
Volgens mij was die er ook wel naast, maar de scheids gaf hemquote:
Was net andersomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij was die er ook wel naast, maar de scheids gaf hem
Zijn slagzone is wat hoog, dat zag je nu ook.quote:
quote:
Ja, maar dat zal weer een heel andere wedstrijd worden. Ze zijn zeker niet kansloos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:51 schreef lubje25 het volgende:
Ze zouden toch ook kampioen moeten kunnen worden
Cuba is nog allerminst zeker nu inderdaad. Al is het nog nooit gebeurd (sinds het starten van hun hegemonie), dat ze meer dan twee wedstrijden verloren op een toernooi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:52 schreef VacaLoca het volgende:
Cuba moet zich nog zorgen gaan maken, Panama en Canada kunnen er nog overheen.
Panama moet wel 2 wedstrijden op 1 dag spelen.
Laat ze er maar 2 verliezen dit toernooi, deze en de finalequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cuba is nog allerminst zeker nu inderdaad. Al is het nog nooit gebeurd (sinds het starten van hun hegemonie), dat ze meer dan twee wedstrijden verloren op een toernooi.
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Laat ze er maar 2 verliezen dit toernooi, deze en de finale
Nee, honkbal is (voorlopig) geen olympische sport meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:23 schreef SanAnt het volgende:
Wordt er nog honkbal gespeeld in Londen volgend jaar ,of hebben ze het afgeschaft ?
Zeer zekerquote:
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, volgens mij gaat het om 12:00 los.quote:
Ik hoop dat ik het red.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
Sowieso tof dat de NOS de finale wel gewoon op TV uitzenden gaat!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier de bevestiging van de NOS:
@NOScommunicatie: ‘Historische’ WK-finale honkballers zaterdag live bij NOS Studio Sport . Vanaf 23.50 uur live op Ned 1 en nos.nl #Honkbal
Wedstrijd begint dus idd om 12 uur en er is 10 minuten voorbeschouwing. En dus op nederland 1 IPV nederland 3.
Allemaal kijken!!
Dat is nog eens goed nieuws, dan kan ik waarschijnlijk wel gaan kijken als ik thuis benquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hier de bevestiging van de NOS:
@NOScommunicatie: ‘Historische’ WK-finale honkballers zaterdag live bij NOS Studio Sport . Vanaf 23.50 uur live op Ned 1 en nos.nl #Honkbal
Wedstrijd begint dus idd om 12 uur en er is 10 minuten voorbeschouwing. En dus op nederland 1 IPV nederland 3.
Allemaal kijken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |