Ah. Oké.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij heeft hij nog helemaal niets gedaan (is de wedstrijd nog niet begonnen). Die slag die je steeds zag was de laatst geworpen bal van gisteren.
Ja. Snapte eerst niet wat er daarvoor nou precies gebeurd was. Omdat er stond fielders choice en error en nog steeds nul uit. Die pitcher gooide dus langs 1e honk, waardoor de rest opschoof.quote:
En nog een man in scoringspositie.quote:
Ja, vlaggen omwisselen, 2e helt 9e gewoon late starten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef Redefine het volgende:
Nice!![]()
![]()
Edit: de gametracker is niet zo slim. Die gaat gewoon door met De Jong aan slag, terwijl de wedstrijd al over is![]()
Volgens mij heb je gelijk. We staan met 1 been al in de finale en de NOS faalt op alle fronten verder om daar wat meer aandacht aan te besteden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Tennessee het volgende:
quote: Als ze de wedstrijd tegen Cuba winnen gaan ze naar de finale. Maar ja het is tegen Cuba, dus wordt het lastig.
Nee hoor, we mogen verliezen van Cuba... We hoeven alleen nog maar van Venezuela te winnen voor een finale plek... Daarnaast moet Cuba ook nog tegen Canada dus zelfs als we zowel tegen Cuba als Venezuela zouden verliezen zouden we nog kans hebben op de finale...
Zeg maar anderhalf beenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk. We staan met 1 been al in de finale en de NOS faalt op alle fronten verder om daar wat meer aandacht aan te besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |