SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Wel grappig maar iets teveel werk denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een leuk idee voor een soort event. Mauris?![]()
Je maakt 3 servers. Met de plugin zet je borders. Op elke server een andere border. Vervolgens een speciale whitelist voor iedere server zodat volk van de andere server er niet in kunnen. Per server spreek je een thema af. En bouw je binnen de grenzen. Dit doe je zo een week. Vervolgens merge je de map. En kijkt naar het resultaat..
moet wel creative dan he
Ik heb persoonlijk al een beetje afscheid genomen van die map, ik zou niet eens meer weten wat ik er gebouwd heb..quote:
Dnb dan?..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wel grappig maar iets teveel werk denk ik
En ik kan niet 24/7 hosten
Dit lijkt mij inderdaad wel vetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
Je maakt 3 servers. Met de plugin zet je borders. Op elke server een andere border. Vervolgens een speciale whitelist voor iedere server zodat volk van de andere server er niet in kunnen. Per server spreek je een thema af. En bouw je binnen de grenzen. Dit doe je zo een week. Vervolgens merge je de map. En kijkt naar het resultaat..
moet wel creative dan he
als iemand nog de latere versie ook heeft, dat dat wel leuk zijn, voor nu: bedant alvastquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Je bedoeld de ntv map toch?
http://dl.dropbox.com/u/19760363/world%20NTV.zip
Bij deze map zit alleen niet het gedeelte met sosua's stadhuis. Deze map is nog van daarvoor.
Drumpie kan misschien wel 3 maps hosten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
moet wel creative dan he
Ik hoop het! zou wel baas zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef Berend. het volgende:
[..]
Drumpie kan misschien wel 3 maps hosten?
Of allemaal hetzelfde thema, kijken wie de mooiste maakt
Dat zou inderdaad, echt wel geniaal zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
moet wel creative dan he
bedoel je nu mijn idee? Want dan heb je de point nogal gemist..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Mender het volgende:
Ik wil morgen avond anders wel een event hosten. (ik heb dit al vaak gezegd maar het komt er steeds niet van)
Zo te lezen is er nu wel animo voor.Alhoewel ik niet weet wie er morgen avond tijd heeft.
Om 19.30?
Twee teams tegen elkaar. Ik ga verder nog niet al te veel verklappen maar je moet ook nog dingen doen in de map. Dus niet alleen maar spelers van het andere team killen.
Laat maar weten. We kijken wel wie er mee doet. En dan kunnen we twee teams opstellen.
Als er dus genoeg animo voor is (min 6 spelers) ga ik het doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad, echt wel geniaal zijn.
Ik ben voor!
Nope... ik bedoel een map waarin twee teams tegen elkaar strijden. Welk team het eerst het doel bereikt heeft wint.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bedoel je nu mijn idee? Want dan heb je de point nogal gemist..
Ik zou (als ik kan) wel mee willen doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Mender het volgende:
Ik wil morgen avond anders wel een event hosten. (ik heb dit al vaak gezegd maar het komt er steeds niet van)
Zo te lezen is er nu wel animo voor.Alhoewel ik niet weet wie er morgen avond tijd heeft.
Om 19.30?
Twee teams tegen elkaar. Ik ga verder nog niet al te veel verklappen maar je moet ook nog dingen doen in de map. Dus niet alleen maar spelers van het andere team killen.
Laat maar weten. We kijken wel wie er mee doet. En dan kunnen we twee teams opstellen.
Als er dus genoeg animo voor is (min 6 spelers) ga ik het doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Nope... ik bedoel een map waarin twee teams tegen elkaar strijden. Welk team het eerst het doel bereikt heeft wint.
Neem de ... mapquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Mender het volgende:
[..]
Nope... ik bedoel een map waarin twee teams tegen elkaar strijden. Welk team het eerst het doel bereikt heeft wint.
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef Mender het volgende:
Er is dus een doel. Het is niet simpel om het doel te bereiken. En om het het andere team nog moeilijker te maken kan je ze killen. (Er zitten ook traps en chests in de map)
De naam stond er, maar was nogal spoilerachtigquote:
Maar ik heb nog even een puntje van aandacht: Het hosten van 4 maps op 4 servers kan ietwat problematisch blijken, misschien gewoon 1 server met 1 map maar waarvan een deel afgeschermd is van de andere? (Dat kan)quote:
ik ruik een paintball modquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Jump het volgende:
Btw, in prerelease 4, meng gunpowder in je potions en je kan ze op andere gooien
Het worden Splah potions!!
Hoorde ik paintball?quote:
is ook een goed idee!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maar ik heb nog even een puntje van aandacht: Het hosten van 4 maps op 4 servers kan ietwat problematisch blijken, misschien gewoon 1 server met 1 map maar waarvan een deel afgeschermd is van de andere? (Dat kan)
Dan weten we ook ongeveer waar men zit en heb je meer kans dat mensen wat fanatieker worden.
DAT IS VET!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Jump het volgende:
Btw, in prerelease 4, meng gunpowder in je potions en je kan ze op andere gooien
dat is zeker vet, krijg nu allemaal ideeën voor pvpquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Jump het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Jump het volgende:
http://www.gamersnet.nl/n(...)e_4_nu_verkrijgbaar/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:27 schreef Mordecai het volgende:
Waar download ik 1.9 prerelease 4?
Edit: Twitter of course!
what's not?quote:
Bijna allesquote:
hahahahquote:
quote:
ik bedoel dat de manier waarop minecraft gespeelt word wel een stuk veranderd is door toevoeging van potionsquote:
FOK! heeft een edit buttonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Alstead het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel dat de manier waarop minecraft gespeelt word wel een stuk veranderd is door toevoeging van potions
ja en ik heb geen zin om die te gebruiken, dan had je reactie geen zin meerquote:
Maar je had de eerste van je 2 reacties achter elkaar kunnen editenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Alstead het volgende:
[..]
ja en ik heb geen zin om die te gebruiken, dan had je reactie geen zin meer
ja dat had ook gekund......quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Maar je had de eerste van je 2 reacties achter elkaar kunnen editen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
Cavetrolls!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef mschol het volgende:
wanneer komen er, in navolging van de draken, trollen?
Installeer Mo's Creatures.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef mschol het volgende:
wanneer komen er, in navolging van de draken, trollen?
Lijkt me zwaar kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef gogosweden het volgende:
ik heb nu minecraft ingesteld zodat ik met een xbox 360 controller kan spelen..
Ik speel het nu in 3D.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
valt best mee hoor. Het is ff wennen maar opzich wel chill
hahah ik deed dat laatst ook, maar mijn 3D bril is iets te klein... das kutquote:
Ja.quote:
Valt inderdaad wel mee, maar verschil is er zeker wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Alstead het volgende:
Ik zag eigenlijk niet erg veel verschil, hebt ook niet echt iets dat op je af komt
Er zijn ook veel 3D technieken, die 3D is de simpelste tevens goedkoopste en heeft daarom ook maar een licht effect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Alstead het volgende:
Ik zag eigenlijk niet erg veel verschil, hebt ook niet echt iets dat op je af komt
oke ik zal het zo proberenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef TJV het volgende:
Ga eens met een 3D-bril voor een portal staan, da's wel vet.
Mag ik jou brilletje een keer lenen, kan 3d pr0n kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Alstead het volgende:
[..]
hahah ik deed dat laatst ook, maar mijn 3D bril is iets te klein... das kut
Nee kan niet, ben al bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mag ik jou brilletje een keer lenen, kan 3d pr0n kijken
quote:
wat heb je er aanquote:
-.-quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je chest hiden misschien.
*por* *por* bobbernaut
en andere mobs dan, skeletons enzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef MineraalWater het volgende:
TIP TIP:
[ afbeelding ]
Als je zo fences plaatst kun jij er wel door, maar de dieren blijven dan binnen !
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik weet niet of hij als eens gepost is maar ik vind hem grappig.
peacefulquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef Alstead het volgende:
[..]
en andere mobs dan, skeletons enzo?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
wie wilt er een nieuwe map? ff eerlijk!ik wil DNB overhalen
?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
moet wel creative dan he
erhm maar dan moet iedereen naar 1.8... is het dan niet handiger om met mc edit een grote bedrock muur er omheen te maken?quote:
ja maar ze slopen ook oresquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef bobbernaut het volgende:
als je draken spawnt is t best wel xray, ze slopen blokken en dan kan je zien waar ores zijn
ja maar in multiplayer nietquote:
vallen dan alle blokken neer? Veel lagg dan?quote:
nee ik bedoel, die draken halen alles weg, daarna komt t weer terug maar je kon wel ff zien of er ores warenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
vallen dan alle blokken neer? Veel lagg dan?
oooohquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee ik bedoel, die draken halen alles weg, daarna komt t weer terug maar je kon wel ff zien of er ores waren
Raaah.. !!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef maurisioo het volgende:
Voor degene met mijn IP in zijn favorieten in Minecraft. Aub niks bouwen/slopen in de map.
Anders gelieve niet joinen.
Kom maar opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Raaah.. !!
[ afbeelding ]
Destroy! Kill! Evaporate!!
Bedrock muren zijn lelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef gogosweden het volgende:
ik hoor mensen klagen over dat mijn idee ongezellig is. Maar waarom maken we dan niet gewoon 1 server, 2 groepjes mensen, bedrock muur ertussen, vliegen DISABLED wel creative. En op de spawn 2 deuren met /cprivate Waar door desbetreffende deur alleen de mensen kunnen die op dat ene gedeelte bouwen
nice plan eeh?
Als je lwc kan gebruiken kan je ook multiworlds gebruiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef gogosweden het volgende:
ik hoor mensen klagen over dat mijn idee ongezellig is. Maar waarom maken we dan niet gewoon 1 server, 2 groepjes mensen, bedrock muur ertussen, vliegen DISABLED wel creative. En op de spawn 2 deuren met /cprivate Waar door desbetreffende deur alleen de mensen kunnen die op dat ene gedeelte bouwen
nice plan eeh?
multiworlds dan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je lwc kan gebruiken kan je ook multiworlds gebruiken.
y not?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga nu eindelijk na al die weken dirt 3 op mijn pc knallen ..quote:
nu pas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ga nu eindelijk na al die weken dirt 3 op mijn pc knallen ..
jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nu pas?
owh ja je hebt nu controller
normale concept komt weer als 1.0 uit is. Tot die tijd zal er teveel veranderen. Daarom mijn idee om een klein eventje te houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil gewoon een mooie en leuke map, met een hoop mensen en gezelligheid :c De eerste week dat ik er was, was het gewoon zo leuk! En nu komt bijna niemand meer, wordt er gegriefd en gejat en lopen de meningen uiteen over hoe het zou moeten worden laterMaar ik vond het 'normale' concept gewoon het leukste eigenlijk
![]()
But that's me...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Lorrelies het volgende:
Mja, dat is misschien wel een beter ideeUiteindelijk komt er toch weer wat nieuws, dat is waar
ze wilt gewoon een nieuwe mapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil gewoon een mooie en leuke map, met een hoop mensen en gezelligheid :c De eerste week dat ik er was, was het gewoon zo leuk! En nu komt bijna niemand meer, wordt er gegriefd en gejat en lopen de meningen uiteen over hoe het zou moeten worden laterMaar ik vond het 'normale' concept gewoon het leukste eigenlijk
![]()
But that's me...
Komt wel weer goed.. uiteindelijk gewoon weer een stabiele minecraft en dan kun je weer klooien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
![]()
But that's me...
Maar iedereen heeft nu denk ik behoefte aan andere dingen, zoals events. (denk ik hoor!) En idd over een maandje heb je weer de normale minecraftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
![]()
But that's me...
Holland in da hood #22 - PavarOtie dat is waar het wel ontopic is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEJOH ik zoek filmpjes van Lee-Yo van holland in da hood (ff kijken of ie nou goed is) krijg ik dit @RappnL Het is, ik ben half nederlands en half surinamer.
dnbrainwash 4 uur geleden ik op kanaal kijken is t m ook wss xD
Typ in Youtube duleeyo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEJOH ik zoek filmpjes van Lee-Yo van holland in da hood (ff kijken of ie nou goed is) krijg ik dit @RappnL Het is, ik ben half nederlands en half surinamer.
dnbrainwash 4 uur geleden ik op kanaal kijken is t m ook wss xD
ja weet ik, maar ik zag bij zo filmpje een comment van dnbquote:
Ja het was zo slecht ik kon het niet laten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik zag bij zo filmpje een comment van dnb
genoeg, ze investeren het ook weer in hun videos etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:30 schreef Berend. het volgende:
Ik vraag me af hoe rijk de YogCast is geworden met hun video's
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charizard!
Oranjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charizard!
Ja zo'n potion die vliegt en dan gaat iedereen doodquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef Berend. het volgende:
Waarom kan je niet op dranken zitten en daarmee vliegen?
* Berend. ziet een mod aankomen..
Omdat je nooit op drankjes gaat zitten, die drink je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef Berend. het volgende:
Waarom kan je niet op dranken zitten en daarmee vliegen?
* Berend. ziet een mod aankomen..
Pest hem niet zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat je nooit op drankjes gaat zitten, die drink je.
/*trollmodus off
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Omdat je nooit op drankjes gaat zitten, die drink je.
/*trollmodus off
Awesome~~quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charizard!
Ik heb nog geen vakantiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:52 schreef bobbernaut het volgende:
Poll: Nieuwe map op DNBumpie?
• JA!!!
• nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voordelen van nieuwe map: het is voor veel mensen vakantie, dus dan komen er meer mensen
En het is gewoon zo dat als er een nieuwe map is, er heel veel mensen zijn!
Nadelen geen.
awhquote:
Al gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
awhmaar ik zei het is voor veel mensen, niet voor iedereen
maar druk gewoon op ja!
IEDEREEN DRUK OP JA!
quote:
nou en dan hebben we nog wel plezier want 90% vindt de map die we nu hebben kut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan je niet gewoon een eindje verder op op de map gaan zitten, lijkt me dat deze nieuwe map nog korter gaat duren dan de vorige omdat het nog minder dan een maandje duurt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:55 schreef Mender het volgende:
6 Brewings stands in je huis is niet zo veilig blijkbaar
dat willen de meesten wel (is meesteN wel een woord? met die N?quote:
Oke nieuwe world, je kan inloggen over 2 min.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat willen de meesten wel (is meesteN wel een woord? met die N?)
Primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef maurisioo het volgende:
mender server blijft toch online
als er iets mis is zou je dan /stop kunnen doen als je toevallig online bent ?
waarom niet meer op drump?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Flodder450 het volgende:
Mensen:
ik en een virend van mij hebben een server!
jullie zullen wel via hamachi moeten inloggen
Netwerknaam is: Ziggo33134 (er is geen password
Server ip: 5.70.254.20
zie jullie daar
Ik ga echt niet de moeite nemen om hamatchi te installeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Flodder450 het volgende:
Mensen:
ik en een virend van mij hebben een server!
jullie zullen wel via hamachi moeten inloggen
Netwerknaam is: Ziggo33134 (er is geen password
Server ip: 5.70.254.20
zie jullie daar
dat ding draait op zijn computerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waarom niet meer op drump?en hamachi? doe portforwarden
1.9.4quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef Flodder450 het volgende:
welke versie is drumpert zn server nou eigs?
Ag gun die jongen toch is watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
nee maar mor is boos dat hij niet in onze snow biome een mega kasteel mag maken...
Je hebt in ieder geval het inzicht van een kwalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
nee maar mor is boos dat hij niet in onze snow biome een mega kasteel mag maken...
ik probeer alleen maar te helpen hoor maar wij maken een klein stadje dus dan is het minder prettig als ook de hele sneeuwbiome kasteel wordt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval het inzicht van een kwal
Wie zegt dat ik in godsnaam náást iets van jou een ''mega kasteel'' wil maken? Ik heb wel betere plekken en betere buren te vinden
Geen scheldwoord te vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar te helpen hoor maar wij maken een klein stadje dus dan is het minder prettig als ook de hele sneeuwbiome kasteel wordt...
en waarom moet je meteen schelden? ik zei alleen dat ik niet zo mega kasteel wilde hebben daar. ik vind je kastelen wel mooi, maar ze zijn gewoon veels te groot.
weet je laat ook maar ik probeer aardig te doen maar dan moet jij weer iemand helemaal belachelijk maken.... ben je boos omdat je kasteel weg is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:15 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Geen scheldwoord te vinden.
Wie zegt dat ik nu weer een kasteel zou gaan maken? Ben je soms mentaal wat achtergesteld? (Klinkt wat vriendelijk dan simpelweg achterlijk)
Hey!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef Blester het volgende:
Hallo, ben nieuw in dit topic en zal maar meteen beginnen met enkele vragen:
Hoe kun je eigen materialen spawnen en vliegen (op een non-premium versie) in de singleplayer?
Hopelijk kan ik hier een goed antwoord op vinden
jammer dat je nu pas komt, want 2 dagen terug ofzo kon je minecraft kopen voor 8 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef Blester het volgende:
Hallo, ben nieuw in dit topic en zal maar meteen beginnen met enkele vragen:
Hoe kun je eigen materialen spawnen en vliegen (op een non-premium versie) in de singleplayer?
Hopelijk kan ik hier een goed antwoord op vinden
Mag ik vragen welke versie je hebt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:27 schreef Blester het volgende:
Ik speel Minecraft al een flink tijdje op een "gevonden" versie op de singleplayer, echter lijkt het me wel leuk om nu eens een keer de multiplayer te spelen.
Echter nog steeds de vraag of ik ook kan vliegen in de singleplayer (non-premium)
@mineral, ik zie die optie niet.
Nether wart groeit toch helemaal niet in the overworld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef gogosweden het volgende:
check eens plex en mijn farm hiero...
[ afbeelding ]
V12_2quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke versie je hebt?
Is voor de mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nether wart groeit toch helemaal niet in the overworld?
Dan ben ik al mijn huidige werken kwijt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm, Probeer maar eens eerst versie 1.8.1 uit. V1.2 is al heel oud.
Je world opslaan, Dan minecraft updaten en je world dan weer terug zetten, Ben je niks kwijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan ben ik al mijn huidige werken kwijt?Ik heb al héél veel gebouwd.
geen idee..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nether wart groeit toch helemaal niet in the overworld?
Ik heb hem niet gekocht héquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij het starten van het spel klikken op force update
even kopen dan wil je goed kunnen MP'enquote:
Volgens mij heb ik in al mijn posts (non-premium) staan, is het niet?quote:
Nee hoor, ben je ze nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in al mijn posts (non-premium) staan, is het niet?
Als ik hem nu koop, ben ik de werken op deze kwijt...
je kan de wereld mappen gewoon kopieeren om ze veilig te stellen, maar in princiepe kan je, als je de officele launcher gebruikt, gewoon updaten en werkt alles in 1 xquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in al mijn posts (non-premium) staan, is het niet?
Als ik hem nu koop, ben ik de werken op deze kwijt...
dan speel jij echt iets anders? xDquote:
http://img84.imageshack.us/img84/3117/filesg.png (copy/paste deze link)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dan speel jij echt iets anders? xD
Ga naar start, typ dan in zoekbalk %appdata%, klik op die map, vervolgens doe je rechtermuisknop in de map en dan eigenschappen en dan iets aan/uitvinken met iets van verborgen mappen weergeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Blester het volgende:
[..]
[ http://img84.imageshack.us/img84/3117/filesg.png (copy/paste deze link) ]
Bovenste is de submap windows, onderste is gewoon de normale map.
Jammer dat het meeste gecheat is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef gogosweden het volgende:
check eens plex en mijn farm hiero...
[ afbeelding ]
het enigste wat ik gecheat heb zijn de seeds voor de melon en pumpkins... !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat het meeste gecheat is.
gewoon items paxxen via creative terwijl ik mijn modpowers misbruikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef Blester het volgende:
@yuri Ty, zie m nu wel
@gogo, wat versta je onder cheaten?
@mineraal, hoelang ben je daarmee bezig geweest?
multiplayer op drumpie zijn server, daar ben ik tevens modquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef Blester het volgende:
Speel je multiplayer of singleplayer?
De meeste zijn Fokkers. Met een stable release zo'n 20 tot 30 mensen. Wel heel gezellig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Blester het volgende:
Hoeveel spelers zijn er gemiddeld op die server? Crowded servers zijn namelijk niet bepaald fijn.
Je had de oude creative/survival is moeten zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef Blester het volgende:
Even wat showoff van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Geen flymod
- Alle spullen zelf gehaald
- Veel tijd wasted hieraan
Oeh, die 1.0 word epicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had de oude creative/survival is moeten zienhopelijk wordt de volgende stabielere map ook zo epic.
Ik vind het altijd wel mooi hoor, om zo iemand te zien die echt alles zelf mined, en dan een heel dorp/stad er van maaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Blester het volgende:
Wat ik heb gemaakt stelt niet voor als ik jullie werken allemaal zie, ik snap niet hoe jullie dat zo mooi krijgen
Dacht dat de premium versie ook wat meer materials had, dat help ook een hoop. Plus er kunnen in MP meer mensen aan werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Blester het volgende:
Wat ik heb gemaakt stelt niet voor als ik jullie werken allemaal zie, ik snap niet hoe jullie dat zo mooi krijgen
Maar dat levert ook weer griefers opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dacht dat de premium versie ook wat meer materials had, dat help ook een hoop. Plus er kunnen in MP meer mensen aan werken
Die zit er automatisch al in als je hem koopt, en multiplayer servers hebben een hoop beveiliging om griefen tegen te gaan. Is op Fok! in elk geval geen probleem (mits het ook aan staat)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar dat levert ook weer griefers op
Ik zou graag een Flymod hebben + een creative mode waarbij ik items kan spawnen willen hebben als ik hem koop.
Goed nieuws dan. De oude creative map komt er gewoon weer op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had de oude creative/survival is moeten zienhopelijk wordt de volgende stabielere map ook zo epic.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed nieuws dan. De oude creative map komt er gewoon weer op.
de oude survival niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed nieuws dan. De oude creative map komt er gewoon weer op.
Agja, anders begin ik toch weer met jouw, en dan bouwen we iets fucking groots. En dan mag er ook nog de zweedse vlag op zoals toenquote:
xD maar VB cheat D:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Agja, anders begin ik toch weer met jouw, en dan bouwen we iets fucking groots. En dan mag er ook nog de zweedse vlag op zoals toen
weetje, opzich boeit het me niet zo dat ik het kwijt ben, behalve mijn mobtrap.Dat was gewoon genaaid, tering veel tijd in gestoken en paar dagen later weg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Agja, anders begin ik toch weer met jouw, en dan bouwen we iets fucking groots. En dan mag er ook nog de zweedse vlag op zoals toen
Klopt, Dat weet ik nog wel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
weetje, opzich boeit het me niet zo dat ik het kwijt ben, behalve mijn mobtrap.Dat was gewoon genaaid, tering veel tijd in gestoken en paar dagen later weg...
nu, omdat het kan en omdat drumpie het niet erg vind. Kan ik straks met permissions niet meerquote:
maar drumpie wil hem niet overzetten omdat me dat een voordeel geeft tegenover anderen. Opzich wel te begrijpen, aan de andere kant niet. mjaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Dat weet ik nog wel..
Agja ik begrijp het wel hoor, Want dan begint iedereen toch weer te zijken, Volgensmij werken de mob traps, inderdaad, niet meer sinds 1.8.1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar drumpie wil hem niet overzetten omdat me dat een voordeel geeft tegenover anderen. Opzich wel te begrijpen, aan de andere kant niet. mja
ik heb hem getest, toen ik de map downloade in pre-release 3, en hij werkte nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Agja ik begrijp het wel hoor, Want dan begint iedereen toch weer te zijken, Volgensmij werken de mob traps, inderdaad, niet meer sinds 1.8.1
Kut beest.. Afknallen die zooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef gogosweden het volgende:
oh plex. die snowgolem heeft onze wheatfarm verneukt
hij heeft maar 2 hartjes, dus zullen we met een zwaard er wat op los halen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kut beest.. Afknallen die zooi
YEAAAA BUDDYYYYYYYYquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij heeft maar 2 hartjes, dus zullen we met een zwaard er wat op los halen?
Nice nice. Ik denk dat als de echte server weer online is dat ik met wat serieuze mensen ergens verderweg en kei mooie stad ga bouwen in dezelfde stijl.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
wat we tot nu hebben
ahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice nice. Ik denk dat als de echte server weer online is dat ik met wat serieuze mensen ergens verderweg en kei mooie stad ga bouwen in dezelfde stijl.
jow drump, check je skype ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice nice. Ik denk dat als de echte server weer online is dat ik met wat serieuze mensen ergens verderweg en kei mooie stad ga bouwen in dezelfde stijl.
okeyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben nu niet op pc. Ja ik heb skype flod en heb jou er al op.
Wriggleton is Maisnon. Ze heet ook Maisnon op Fok, dus je kan haar sowieso DMen ofzo.
Thanks for the infoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wriggleton is Maisnon. Ze heet ook Maisnon op Fok, dus je kan haar sowieso DMen ofzo.
ah okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bartbergmans is erg oldskool. Ze naam was Graseter geloof ik op fok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef TJV het volgende:
En waar is ome Sitethief eigenlijk?
En Bartbergmans? Die kon zulke lelijke dingen van cobblestone maken dat ze eigenlijk wel weer mooi waren.
Klopt, die andere gozers herinner ik me niet eens meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bartbergmans is erg oldskool. Ze naam was Graseter geloof ik op fok.
Die heb ik op msnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bartbergmans is erg oldskool. Ze naam was Graseter geloof ik op fok.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TomVNL met ze net geslachte varken op de rug:
[ afbeelding ]
Welke server is dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
wat we tot nu hebben
Like a bawss.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TomVNL met ze net geslachte varken op de rug:
[ afbeelding ]
twitter:carlmanneh twitterde op zondag 16-10-2011 om 00:58:49Minecraft reached 15 million registered users today. reageer retweet
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef rijsttafel het volgende:
tof !
Volgende keer met de 1.10 map ook wel tof om zoiets te doen.
Bestaan daar plugins voor voor die timelaps, of is dat iemand die daar de ganse tijd gewoon staat?quote:
Hehe. Nee ik kan vliegen omdat ik mod ben. Dus heb mezelf op een goede positie neergezet, fraps aangezet. En 2 uur ofzo gefilmd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Bestaan daar plugins voor voor die timelaps, of is dat iemand die daar de ganse tijd gewoon staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:21 schreef dnbrainwash het volgende:
HE ER ZIT IETS OP JE NEUS!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]Lijkt wel op Octo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik dacht dat hij 1.9 Pre release 4 gebruiktequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Charadrius het volgende:
yo maurisio!
welke versie van de game gebruik je??
zo je mij misschien met een pm wat details kunnen sturen? speel graag weer even minecraft bij je op de server!
groeten!
Nog wel ja..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef tuut-chips het volgende:
Niet haten op Bobber, hij heeft wel mooi even een heel dorp opgebouwd bois.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |