twitter:carlmanneh twitterde op zondag 16-10-2011 om 00:58:49Minecraft reached 15 million registered users today. reageer retweet
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef rijsttafel het volgende:
tof !
Volgende keer met de 1.10 map ook wel tof om zoiets te doen.
Bestaan daar plugins voor voor die timelaps, of is dat iemand die daar de ganse tijd gewoon staat?quote:
Hehe. Nee ik kan vliegen omdat ik mod ben. Dus heb mezelf op een goede positie neergezet, fraps aangezet. En 2 uur ofzo gefilmd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Bestaan daar plugins voor voor die timelaps, of is dat iemand die daar de ganse tijd gewoon staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:21 schreef dnbrainwash het volgende:
HE ER ZIT IETS OP JE NEUS!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
[ afbeelding ]Lijkt wel op Octo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik dacht dat hij 1.9 Pre release 4 gebruiktequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Charadrius het volgende:
yo maurisio!
welke versie van de game gebruik je??
zo je mij misschien met een pm wat details kunnen sturen? speel graag weer even minecraft bij je op de server!
groeten!
Nog wel ja..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef tuut-chips het volgende:
Niet haten op Bobber, hij heeft wel mooi even een heel dorp opgebouwd bois.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |