ik heb hem getest, toen ik de map downloade in pre-release 3, en hij werkte nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Agja ik begrijp het wel hoor, Want dan begint iedereen toch weer te zijken, Volgensmij werken de mob traps, inderdaad, niet meer sinds 1.8.1
Kut beest.. Afknallen die zooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef gogosweden het volgende:
oh plex. die snowgolem heeft onze wheatfarm verneukt
hij heeft maar 2 hartjes, dus zullen we met een zwaard er wat op los halen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kut beest.. Afknallen die zooi
YEAAAA BUDDYYYYYYYYquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij heeft maar 2 hartjes, dus zullen we met een zwaard er wat op los halen?
Nice nice. Ik denk dat als de echte server weer online is dat ik met wat serieuze mensen ergens verderweg en kei mooie stad ga bouwen in dezelfde stijl.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
wat we tot nu hebben
ahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice nice. Ik denk dat als de echte server weer online is dat ik met wat serieuze mensen ergens verderweg en kei mooie stad ga bouwen in dezelfde stijl.
jow drump, check je skype ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice nice. Ik denk dat als de echte server weer online is dat ik met wat serieuze mensen ergens verderweg en kei mooie stad ga bouwen in dezelfde stijl.
okeyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben nu niet op pc. Ja ik heb skype flod en heb jou er al op.
Wriggleton is Maisnon. Ze heet ook Maisnon op Fok, dus je kan haar sowieso DMen ofzo.
Thanks for the infoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wriggleton is Maisnon. Ze heet ook Maisnon op Fok, dus je kan haar sowieso DMen ofzo.
ah okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Bartbergmans is erg oldskool. Ze naam was Graseter geloof ik op fok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef TJV het volgende:
En waar is ome Sitethief eigenlijk?
En Bartbergmans? Die kon zulke lelijke dingen van cobblestone maken dat ze eigenlijk wel weer mooi waren.
Klopt, die andere gozers herinner ik me niet eens meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bartbergmans is erg oldskool. Ze naam was Graseter geloof ik op fok.
Die heb ik op msnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bartbergmans is erg oldskool. Ze naam was Graseter geloof ik op fok.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TomVNL met ze net geslachte varken op de rug:
[ afbeelding ]
Welke server is dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Flodder450 het volgende:
[ afbeelding ]
wat we tot nu hebben
Like a bawss.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
TomVNL met ze net geslachte varken op de rug:
[ afbeelding ]
twitter:carlmanneh twitterde op zondag 16-10-2011 om 00:58:49Minecraft reached 15 million registered users today. reageer retweet
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef rijsttafel het volgende:
tof !
Volgende keer met de 1.10 map ook wel tof om zoiets te doen.
Bestaan daar plugins voor voor die timelaps, of is dat iemand die daar de ganse tijd gewoon staat?quote:
Hehe. Nee ik kan vliegen omdat ik mod ben. Dus heb mezelf op een goede positie neergezet, fraps aangezet. En 2 uur ofzo gefilmd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Bestaan daar plugins voor voor die timelaps, of is dat iemand die daar de ganse tijd gewoon staat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:21 schreef dnbrainwash het volgende:
HE ER ZIT IETS OP JE NEUS!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
[ afbeelding ]Lijkt wel op Octo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik dacht dat hij 1.9 Pre release 4 gebruiktequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Charadrius het volgende:
yo maurisio!
welke versie van de game gebruik je??
zo je mij misschien met een pm wat details kunnen sturen? speel graag weer even minecraft bij je op de server!
groeten!
Nog wel ja..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef tuut-chips het volgende:
Niet haten op Bobber, hij heeft wel mooi even een heel dorp opgebouwd bois.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |