Oeh, die 1.0 word epicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had de oude creative/survival is moeten zienhopelijk wordt de volgende stabielere map ook zo epic.
Ik vind het altijd wel mooi hoor, om zo iemand te zien die echt alles zelf mined, en dan een heel dorp/stad er van maaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Blester het volgende:
Wat ik heb gemaakt stelt niet voor als ik jullie werken allemaal zie, ik snap niet hoe jullie dat zo mooi krijgen
Dacht dat de premium versie ook wat meer materials had, dat help ook een hoop. Plus er kunnen in MP meer mensen aan werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Blester het volgende:
Wat ik heb gemaakt stelt niet voor als ik jullie werken allemaal zie, ik snap niet hoe jullie dat zo mooi krijgen
Maar dat levert ook weer griefers opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dacht dat de premium versie ook wat meer materials had, dat help ook een hoop. Plus er kunnen in MP meer mensen aan werken
Die zit er automatisch al in als je hem koopt, en multiplayer servers hebben een hoop beveiliging om griefen tegen te gaan. Is op Fok! in elk geval geen probleem (mits het ook aan staat)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar dat levert ook weer griefers op
Ik zou graag een Flymod hebben + een creative mode waarbij ik items kan spawnen willen hebben als ik hem koop.
Goed nieuws dan. De oude creative map komt er gewoon weer op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had de oude creative/survival is moeten zienhopelijk wordt de volgende stabielere map ook zo epic.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed nieuws dan. De oude creative map komt er gewoon weer op.
de oude survival niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed nieuws dan. De oude creative map komt er gewoon weer op.
Agja, anders begin ik toch weer met jouw, en dan bouwen we iets fucking groots. En dan mag er ook nog de zweedse vlag op zoals toenquote:
xD maar VB cheat D:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Agja, anders begin ik toch weer met jouw, en dan bouwen we iets fucking groots. En dan mag er ook nog de zweedse vlag op zoals toen
weetje, opzich boeit het me niet zo dat ik het kwijt ben, behalve mijn mobtrap.Dat was gewoon genaaid, tering veel tijd in gestoken en paar dagen later weg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Agja, anders begin ik toch weer met jouw, en dan bouwen we iets fucking groots. En dan mag er ook nog de zweedse vlag op zoals toen
Klopt, Dat weet ik nog wel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
weetje, opzich boeit het me niet zo dat ik het kwijt ben, behalve mijn mobtrap.Dat was gewoon genaaid, tering veel tijd in gestoken en paar dagen later weg...
nu, omdat het kan en omdat drumpie het niet erg vind. Kan ik straks met permissions niet meerquote:
maar drumpie wil hem niet overzetten omdat me dat een voordeel geeft tegenover anderen. Opzich wel te begrijpen, aan de andere kant niet. mjaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Dat weet ik nog wel..
Agja ik begrijp het wel hoor, Want dan begint iedereen toch weer te zijken, Volgensmij werken de mob traps, inderdaad, niet meer sinds 1.8.1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar drumpie wil hem niet overzetten omdat me dat een voordeel geeft tegenover anderen. Opzich wel te begrijpen, aan de andere kant niet. mja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |