dan speel jij echt iets anders? xDquote:
http://img84.imageshack.us/img84/3117/filesg.png (copy/paste deze link)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dan speel jij echt iets anders? xD
Ga naar start, typ dan in zoekbalk %appdata%, klik op die map, vervolgens doe je rechtermuisknop in de map en dan eigenschappen en dan iets aan/uitvinken met iets van verborgen mappen weergeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Blester het volgende:
[..]
[ http://img84.imageshack.us/img84/3117/filesg.png (copy/paste deze link) ]
Bovenste is de submap windows, onderste is gewoon de normale map.
Jammer dat het meeste gecheat is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef gogosweden het volgende:
check eens plex en mijn farm hiero...
[ afbeelding ]
het enigste wat ik gecheat heb zijn de seeds voor de melon en pumpkins... !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat het meeste gecheat is.
gewoon items paxxen via creative terwijl ik mijn modpowers misbruikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef Blester het volgende:
@yuri Ty, zie m nu wel
@gogo, wat versta je onder cheaten?
@mineraal, hoelang ben je daarmee bezig geweest?
multiplayer op drumpie zijn server, daar ben ik tevens modquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef Blester het volgende:
Speel je multiplayer of singleplayer?
De meeste zijn Fokkers. Met een stable release zo'n 20 tot 30 mensen. Wel heel gezellig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Blester het volgende:
Hoeveel spelers zijn er gemiddeld op die server? Crowded servers zijn namelijk niet bepaald fijn.
Je had de oude creative/survival is moeten zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef Blester het volgende:
Even wat showoff van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Geen flymod
- Alle spullen zelf gehaald
- Veel tijd wasted hieraan
Oeh, die 1.0 word epicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had de oude creative/survival is moeten zienhopelijk wordt de volgende stabielere map ook zo epic.
Ik vind het altijd wel mooi hoor, om zo iemand te zien die echt alles zelf mined, en dan een heel dorp/stad er van maaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Blester het volgende:
Wat ik heb gemaakt stelt niet voor als ik jullie werken allemaal zie, ik snap niet hoe jullie dat zo mooi krijgen
Dacht dat de premium versie ook wat meer materials had, dat help ook een hoop. Plus er kunnen in MP meer mensen aan werkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Blester het volgende:
Wat ik heb gemaakt stelt niet voor als ik jullie werken allemaal zie, ik snap niet hoe jullie dat zo mooi krijgen
Maar dat levert ook weer griefers opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dacht dat de premium versie ook wat meer materials had, dat help ook een hoop. Plus er kunnen in MP meer mensen aan werken
Die zit er automatisch al in als je hem koopt, en multiplayer servers hebben een hoop beveiliging om griefen tegen te gaan. Is op Fok! in elk geval geen probleem (mits het ook aan staat)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar dat levert ook weer griefers op
Ik zou graag een Flymod hebben + een creative mode waarbij ik items kan spawnen willen hebben als ik hem koop.
Goed nieuws dan. De oude creative map komt er gewoon weer op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had de oude creative/survival is moeten zienhopelijk wordt de volgende stabielere map ook zo epic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |