geen idee..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nether wart groeit toch helemaal niet in the overworld?
Ik heb hem niet gekocht héquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij het starten van het spel klikken op force update
even kopen dan wil je goed kunnen MP'enquote:
Volgens mij heb ik in al mijn posts (non-premium) staan, is het niet?quote:
Nee hoor, ben je ze nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in al mijn posts (non-premium) staan, is het niet?
Als ik hem nu koop, ben ik de werken op deze kwijt...
je kan de wereld mappen gewoon kopieeren om ze veilig te stellen, maar in princiepe kan je, als je de officele launcher gebruikt, gewoon updaten en werkt alles in 1 xquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in al mijn posts (non-premium) staan, is het niet?
Als ik hem nu koop, ben ik de werken op deze kwijt...
dan speel jij echt iets anders? xDquote:
http://img84.imageshack.us/img84/3117/filesg.png (copy/paste deze link)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dan speel jij echt iets anders? xD
Ga naar start, typ dan in zoekbalk %appdata%, klik op die map, vervolgens doe je rechtermuisknop in de map en dan eigenschappen en dan iets aan/uitvinken met iets van verborgen mappen weergeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef Blester het volgende:
[..]
[ http://img84.imageshack.us/img84/3117/filesg.png (copy/paste deze link) ]
Bovenste is de submap windows, onderste is gewoon de normale map.
Jammer dat het meeste gecheat is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef gogosweden het volgende:
check eens plex en mijn farm hiero...
[ afbeelding ]
het enigste wat ik gecheat heb zijn de seeds voor de melon en pumpkins... !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat het meeste gecheat is.
gewoon items paxxen via creative terwijl ik mijn modpowers misbruikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef Blester het volgende:
@yuri Ty, zie m nu wel
@gogo, wat versta je onder cheaten?
@mineraal, hoelang ben je daarmee bezig geweest?
multiplayer op drumpie zijn server, daar ben ik tevens modquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef Blester het volgende:
Speel je multiplayer of singleplayer?
De meeste zijn Fokkers. Met een stable release zo'n 20 tot 30 mensen. Wel heel gezellig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Blester het volgende:
Hoeveel spelers zijn er gemiddeld op die server? Crowded servers zijn namelijk niet bepaald fijn.
Je had de oude creative/survival is moeten zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef Blester het volgende:
Even wat showoff van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- Geen flymod
- Alle spullen zelf gehaald
- Veel tijd wasted hieraan
| Forum Opties | |
|---|---|