nou en dan hebben we nog wel plezier want 90% vindt de map die we nu hebben kut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan je niet gewoon een eindje verder op op de map gaan zitten, lijkt me dat deze nieuwe map nog korter gaat duren dan de vorige omdat het nog minder dan een maandje duurt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:55 schreef Mender het volgende:
6 Brewings stands in je huis is niet zo veilig blijkbaar
dat willen de meesten wel (is meesteN wel een woord? met die N?quote:
Oke nieuwe world, je kan inloggen over 2 min.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
dat willen de meesten wel (is meesteN wel een woord? met die N?)
Primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef maurisioo het volgende:
mender server blijft toch online
als er iets mis is zou je dan /stop kunnen doen als je toevallig online bent ?
waarom niet meer op drump?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Flodder450 het volgende:
Mensen:
ik en een virend van mij hebben een server!
jullie zullen wel via hamachi moeten inloggen
Netwerknaam is: Ziggo33134 (er is geen password
Server ip: 5.70.254.20
zie jullie daar
Ik ga echt niet de moeite nemen om hamatchi te installeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef Flodder450 het volgende:
Mensen:
ik en een virend van mij hebben een server!
jullie zullen wel via hamachi moeten inloggen
Netwerknaam is: Ziggo33134 (er is geen password
Server ip: 5.70.254.20
zie jullie daar
dat ding draait op zijn computerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
waarom niet meer op drump?en hamachi? doe portforwarden
1.9.4quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef Flodder450 het volgende:
welke versie is drumpert zn server nou eigs?
Ag gun die jongen toch is watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
nee maar mor is boos dat hij niet in onze snow biome een mega kasteel mag maken...
Je hebt in ieder geval het inzicht van een kwalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef bobbernaut het volgende:
nee maar mor is boos dat hij niet in onze snow biome een mega kasteel mag maken...
ik probeer alleen maar te helpen hoor maar wij maken een klein stadje dus dan is het minder prettig als ook de hele sneeuwbiome kasteel wordt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval het inzicht van een kwal
Wie zegt dat ik in godsnaam náást iets van jou een ''mega kasteel'' wil maken? Ik heb wel betere plekken en betere buren te vinden
Geen scheldwoord te vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar te helpen hoor maar wij maken een klein stadje dus dan is het minder prettig als ook de hele sneeuwbiome kasteel wordt...
en waarom moet je meteen schelden? ik zei alleen dat ik niet zo mega kasteel wilde hebben daar. ik vind je kastelen wel mooi, maar ze zijn gewoon veels te groot.
weet je laat ook maar ik probeer aardig te doen maar dan moet jij weer iemand helemaal belachelijk maken.... ben je boos omdat je kasteel weg is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:15 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Geen scheldwoord te vinden.
Wie zegt dat ik nu weer een kasteel zou gaan maken? Ben je soms mentaal wat achtergesteld? (Klinkt wat vriendelijk dan simpelweg achterlijk)
Hey!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef Blester het volgende:
Hallo, ben nieuw in dit topic en zal maar meteen beginnen met enkele vragen:
Hoe kun je eigen materialen spawnen en vliegen (op een non-premium versie) in de singleplayer?
Hopelijk kan ik hier een goed antwoord op vinden
jammer dat je nu pas komt, want 2 dagen terug ofzo kon je minecraft kopen voor 8 euroquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef Blester het volgende:
Hallo, ben nieuw in dit topic en zal maar meteen beginnen met enkele vragen:
Hoe kun je eigen materialen spawnen en vliegen (op een non-premium versie) in de singleplayer?
Hopelijk kan ik hier een goed antwoord op vinden
Mag ik vragen welke versie je hebt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:27 schreef Blester het volgende:
Ik speel Minecraft al een flink tijdje op een "gevonden" versie op de singleplayer, echter lijkt het me wel leuk om nu eens een keer de multiplayer te spelen.
Echter nog steeds de vraag of ik ook kan vliegen in de singleplayer (non-premium)
@mineral, ik zie die optie niet.
Nether wart groeit toch helemaal niet in the overworld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:28 schreef gogosweden het volgende:
check eens plex en mijn farm hiero...
[ afbeelding ]
V12_2quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke versie je hebt?
Is voor de mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nether wart groeit toch helemaal niet in the overworld?
Dan ben ik al mijn huidige werken kwijt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm, Probeer maar eens eerst versie 1.8.1 uit. V1.2 is al heel oud.
Je world opslaan, Dan minecraft updaten en je world dan weer terug zetten, Ben je niks kwijtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:41 schreef Blester het volgende:
[..]
Dan ben ik al mijn huidige werken kwijt?Ik heb al héél veel gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |