SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef knoffel het volgende:
Altijd als jij een nieuw topic opent ervaar ik dat als een enorme teleurstelling
Cavetrolls!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef mschol het volgende:
wanneer komen er, in navolging van de draken, trollen?
Installeer Mo's Creatures.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef mschol het volgende:
wanneer komen er, in navolging van de draken, trollen?
Lijkt me zwaar kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef gogosweden het volgende:
ik heb nu minecraft ingesteld zodat ik met een xbox 360 controller kan spelen..
Ik speel het nu in 3D.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
valt best mee hoor. Het is ff wennen maar opzich wel chill
hahah ik deed dat laatst ook, maar mijn 3D bril is iets te klein... das kutquote:
Ja.quote:
Valt inderdaad wel mee, maar verschil is er zeker wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Alstead het volgende:
Ik zag eigenlijk niet erg veel verschil, hebt ook niet echt iets dat op je af komt
Er zijn ook veel 3D technieken, die 3D is de simpelste tevens goedkoopste en heeft daarom ook maar een licht effect.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Alstead het volgende:
Ik zag eigenlijk niet erg veel verschil, hebt ook niet echt iets dat op je af komt
oke ik zal het zo proberenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef TJV het volgende:
Ga eens met een 3D-bril voor een portal staan, da's wel vet.
Mag ik jou brilletje een keer lenen, kan 3d pr0n kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Alstead het volgende:
[..]
hahah ik deed dat laatst ook, maar mijn 3D bril is iets te klein... das kut
Nee kan niet, ben al bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mag ik jou brilletje een keer lenen, kan 3d pr0n kijken
quote:
wat heb je er aanquote:
-.-quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je chest hiden misschien.
*por* *por* bobbernaut
en andere mobs dan, skeletons enzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef MineraalWater het volgende:
TIP TIP:
[ afbeelding ]
Als je zo fences plaatst kun jij er wel door, maar de dieren blijven dan binnen !
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik weet niet of hij als eens gepost is maar ik vind hem grappig.
peacefulquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef Alstead het volgende:
[..]
en andere mobs dan, skeletons enzo?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef bobbernaut het volgende:
wie wilt er een nieuwe map? ff eerlijk!ik wil DNB overhalen
?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:50 schreef gogosweden het volgende:
ik heb een leuk idee voor een soort event. Mauris?![]()
Je maakt 3 servers. Met de plugin zet je borders. Op elke server een andere border. Vervolgens een speciale whitelist voor iedere server zodat volk van de andere server er niet in kunnen. Per server spreek je een thema af. En bouw je binnen de grenzen. Dit doe je zo een week. Vervolgens merge je de map. En kijkt naar het resultaat..
moet wel creative dan he
erhm maar dan moet iedereen naar 1.8... is het dan niet handiger om met mc edit een grote bedrock muur er omheen te maken?quote:
ja maar ze slopen ook oresquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef bobbernaut het volgende:
als je draken spawnt is t best wel xray, ze slopen blokken en dan kan je zien waar ores zijn
ja maar in multiplayer nietquote:
vallen dan alle blokken neer? Veel lagg dan?quote:
nee ik bedoel, die draken halen alles weg, daarna komt t weer terug maar je kon wel ff zien of er ores warenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
vallen dan alle blokken neer? Veel lagg dan?
oooohquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee ik bedoel, die draken halen alles weg, daarna komt t weer terug maar je kon wel ff zien of er ores waren
Raaah.. !!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef maurisioo het volgende:
Voor degene met mijn IP in zijn favorieten in Minecraft. Aub niks bouwen/slopen in de map.
Anders gelieve niet joinen.
Kom maar opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Raaah.. !!
[ afbeelding ]
Destroy! Kill! Evaporate!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |