Bedrock muren zijn lelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef gogosweden het volgende:
ik hoor mensen klagen over dat mijn idee ongezellig is. Maar waarom maken we dan niet gewoon 1 server, 2 groepjes mensen, bedrock muur ertussen, vliegen DISABLED wel creative. En op de spawn 2 deuren met /cprivate Waar door desbetreffende deur alleen de mensen kunnen die op dat ene gedeelte bouwen
nice plan eeh?
Als je lwc kan gebruiken kan je ook multiworlds gebruiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:00 schreef gogosweden het volgende:
ik hoor mensen klagen over dat mijn idee ongezellig is. Maar waarom maken we dan niet gewoon 1 server, 2 groepjes mensen, bedrock muur ertussen, vliegen DISABLED wel creative. En op de spawn 2 deuren met /cprivate Waar door desbetreffende deur alleen de mensen kunnen die op dat ene gedeelte bouwen
nice plan eeh?
multiworlds dan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Als je lwc kan gebruiken kan je ook multiworlds gebruiken.
y not?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga nu eindelijk na al die weken dirt 3 op mijn pc knallen ..quote:
nu pas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ga nu eindelijk na al die weken dirt 3 op mijn pc knallen ..
jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nu pas?
owh ja je hebt nu controller
normale concept komt weer als 1.0 uit is. Tot die tijd zal er teveel veranderen. Daarom mijn idee om een klein eventje te houdenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil gewoon een mooie en leuke map, met een hoop mensen en gezelligheid :c De eerste week dat ik er was, was het gewoon zo leuk! En nu komt bijna niemand meer, wordt er gegriefd en gejat en lopen de meningen uiteen over hoe het zou moeten worden laterMaar ik vond het 'normale' concept gewoon het leukste eigenlijk
![]()
But that's me...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Lorrelies het volgende:
Mja, dat is misschien wel een beter ideeUiteindelijk komt er toch weer wat nieuws, dat is waar
ze wilt gewoon een nieuwe mapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
Ik wil gewoon een mooie en leuke map, met een hoop mensen en gezelligheid :c De eerste week dat ik er was, was het gewoon zo leuk! En nu komt bijna niemand meer, wordt er gegriefd en gejat en lopen de meningen uiteen over hoe het zou moeten worden laterMaar ik vond het 'normale' concept gewoon het leukste eigenlijk
![]()
But that's me...
Komt wel weer goed.. uiteindelijk gewoon weer een stabiele minecraft en dan kun je weer klooien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
![]()
But that's me...
Maar iedereen heeft nu denk ik behoefte aan andere dingen, zoals events. (denk ik hoor!) En idd over een maandje heb je weer de normale minecraftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Lorrelies het volgende:
![]()
But that's me...
Holland in da hood #22 - PavarOtie dat is waar het wel ontopic is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEJOH ik zoek filmpjes van Lee-Yo van holland in da hood (ff kijken of ie nou goed is) krijg ik dit @RappnL Het is, ik ben half nederlands en half surinamer.
dnbrainwash 4 uur geleden ik op kanaal kijken is t m ook wss xD
Typ in Youtube duleeyo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef bobbernaut het volgende:
NEEEJOH ik zoek filmpjes van Lee-Yo van holland in da hood (ff kijken of ie nou goed is) krijg ik dit @RappnL Het is, ik ben half nederlands en half surinamer.
dnbrainwash 4 uur geleden ik op kanaal kijken is t m ook wss xD
ja weet ik, maar ik zag bij zo filmpje een comment van dnbquote:
Ja het was zo slecht ik kon het niet laten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik zag bij zo filmpje een comment van dnb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |