SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetBipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
ze zegt dat ik moet oprotten dus ben ik hier niet gewenstquote:
Nounouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ze zegt dat ik moet oprotten dus ben ik hier niet gewenst
Kweek ballen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ze zegt dat ik moet oprotten dus ben ik hier niet gewenst
Een God in ieder geval wel.quote:
Hoe vaak heb ik de man niet lastiggevallen om mijn bier open te maken.quote:
VHquote:
Naatjequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over een kleine 40 minuten weer.
jij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over een kleine 40 minuten weer.
Dan luister ik sowieso niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een coldplay special ga doen
Wij willen ook koffietaartje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had echt een koffietaartje![]()
Insomniumquote:
LoLaquote:
Dank je, blijf vooral luisterenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Insomnium
[..]
LoLa
goede muziek
Via een torrent ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
2,5 GB aan panfluit muziek, ben echt benieuwd
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
2,5 GB aan panfluit muziek, ben echt benieuwd
quote:
nieuwsgroepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Via een torrent ?
DM mij dat even
Dan moet je ook maar niet zo mooi zijn dat je alles en iedereen om je heen afleidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Klein zacht ongelukje dus op weg naar huis![]()
Jongeman reed zo boem tegen de meneer voor zich aan omdat ie afgeleid was![]()
Meneer voor hem merkte dat niet eens...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie?quote:
heb je nog verkering met naat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik heb even iemand nodig die wél naar mijn verhaal wil luisteren en aangezien naat weer eens met vlag en wimpel faalt, zou ik het echt heel erg kunnen waarderen als ik even mijn hart mag uitstorten bij je op msn
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet zo mooi zijn dat je alles en iedereen om je heen afleid
Een kusje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja zeg ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik heb even iemand nodig die wél naar mijn verhaal wil luisteren en aangezien naat weer eens met vlag en wimpel faalt, zou ik het echt heel erg kunnen waarderen als ik even mijn hart mag uitstorten bij je op msn
Gaan we daar een keertje eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie?
Moet je even naar Weekends gaan, ze draaien ook erg leuke radio49-muziek daar
Ik weet hoe dat gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat was het dus wel een beetje
als jij goede muziek blijft draaienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je, blijf vooral luisteren
ik moet nog een half uur en ik heb niet veel muziekjes meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als jij goede muziek blijft draaien
maar dat zal wel goed komen met rocktober
Ja, bij een stoplicht, dus dat ging heel zachtjesquote:
ze hadden ook kastanje-ijsquote:
ja, maar soms vraag ik me af waarom ik dit in godsnaam nog doe. Daar heeft meneer toch geen oor voor, dus ik slik alles lekker aan. Alles gaat prima.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je nog verkering met naat?
ik moest hem heel hard uitlachenquote:
Na twaalven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
Kastanje ijs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, bij een stoplicht, dus dat ging heel zachtjes
[..]
ze hadden ook kastanje-ijs
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest hem heel hard uitlachen![]()
toen ik doorhad dat er niets aan de hand was verder![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, maar soms vraag ik me af waarom ik dit in godsnaam nog doe. Daar heeft meneer toch geen oor voor, dus ik slik alles lekker aan. Alles gaat prima.
Dat is dan wel weer lekker.quote:
Nakend fietsen, dat kan toch ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat was het dus wel een beetje
Klinkt als een droomrelatie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, maar soms vraag ik me af waarom ik dit in godsnaam nog doe. Daar heeft meneer toch geen oor voor, dus ik slik alles lekker aan. Alles gaat prima.
toch geen muziek tekort?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog een half uur en ik heb niet veel muziekjes meer
Oeiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg realistische films waarin het gebeurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nakend fietsen, dat kan toch ook niet.
Smaakt naar bijzondere hazelnotenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker.
Maar dat ijs trekt me niet echt, ik heb ook nog nooit kastanjes op.
Ik zat heel hard mee te zingen in een ouwe Suzuki met een Nijntje-zonnescherm, echt de seks droop er vanafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nakend fietsen, dat kan toch ook niet.
Hazelnoten met een chromosoompje teveel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Smaakt naar bijzondere hazelnoten
[..]
Ik zat heel hard mee te zingen in een ouwe Suzuki met een Nijntje-zonnescherm, echt de seks droop er vanaf
Zouden ze dan niet "speciaal" zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Hazelnoten met een chromosoompje teveel?
Dat wel inderdaad. Maar ik vond het zelf zo grappig dat ik toch maar postte.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet "speciaal" zijn?![]()
Maar goed, je wilt toch koffietaartje
Arme jij * Whiskers2009 geeft Faye knufquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je doorhebt dat ik nu serieus ben. Ik zit te huilen
Ik ben ook heel serieus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Whahaa, ik zie je 'ik vind mezelf grappig-hoofd' er al bij ook gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar ik vond het zelf zo grappig dat ik toch maar postte.
En ja.
okequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat ik even uit tune, ik heb even geen zin in radio
Lievie, is dit wel slim om dit op het forum te gooien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wellicht kun je naat hem even bellen ipv dit hier neer te zetten..... just a thought.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dring niet tot hem door.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht kun je naat hem even bellen ipv dit hier neer te zetten..... just a thought.
Dat zou je iets moeten zeggenquote:
Waarom ben je er dan nog bij ?quote:
Niet om lullig te doen.quote:
Ik denk nog steeds niet echt...quote:
Hij viert het zondag, de prutserquote:
Dat bedacht ik me ook ja, het is niet de eerste keer dat ze (online) te kennen geven dat er iets niet lekker loopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen.
Maar waarom ben je dan nog bij hem als het zo gaat?
En vaker zo gaat ?
Ik ken de situatie natuurlijk niet
Maar echt lekker zit het niet denk ik dan zo.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij viert het zondag, de prutser
Liefde misschienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen.
Maar waarom ben je dan nog bij hem als het zo gaat?
Datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ja, het is niet de eerste keer dat ze (online) te kennen geven dat er iets niet lekker loopt.
Verder word ik er een beetje ongemakkelijk van als relaties, of relatieproblemen, in een topic "besproken" worden / passief agressief behandeld worden. Dan denk ik, houd het lekker privé. Maar dat ben ik dan weer.
Daar heb je een goed punt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liefde misschien
En toch vind ik het niet slim om je relatieproblemen hier te bespreken
Faye je moet het zelf weten, maar dit is niet slim
Ik hoop dat het goed komt
ze kennen elkaar via fokquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ja, het is niet de eerste keer dat ze (online) te kennen geven dat er iets niet lekker loopt.
Verder word ik er een beetje ongemakkelijk van als relaties, of relatieproblemen, in een topic "besproken" worden / passief agressief behandeld worden. Dan denk ik, houd het lekker privé. Maar dat ben ik dan weer.
ik open er een topic overquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze kennen elkaar via fok
ik bespreek ook altijd mijn problemen met mijn lief op het forum
Dat mag altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat je niet je hart mag luchten, trouwens.
Jouw verjaardag, accountkaapsterquote:
Ja dat weet ikquote:
Dat is jouw keuze, ik zeg alleen dat ik (en vooral als het er zo aan toe gaat als tussen Faye en Naatje) er ongemakkelijk van word. Alsof ik een privégesprek bijwoon wat niet voor mij bedoeld is.quote:ik bespreek ook altijd mijn problemen met mijn lief op het forum
ik ga toch niet met mijn fok geliefde dat opeen forum besprekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
[..]
Dat is jouw keuze, ik zeg alleen dat ik (en vooral als het er zo aan toe gaat als tussen Faye en Naatje) er ongemakkelijk van word. Alsof ik een privégesprek bijwoon wat niet voor mij bedoeld is.
ik ben degene die zonder hoofdletters en punten postquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw verjaardag, accountkaapster
Oh pardon, ik had mijn sarcasme-antenne nog ingetrokkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga toch niet met mijn fok geliefde dat opeen forum bespreken
het was sarcasme
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga toch niet met mijn fok geliefde dat opeen forum bespreken
het was sarcasme
geeft nietsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh pardon, ik had mijn sarcasme-antenne nog ingetrokken![]()
.
Flink naar sarcasme kijken, dan groeit-ie vanzelf tot indrukwekkende grootte!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh pardon, ik had mijn sarcasme-antenne nog ingetrokken![]()
.
hou daar nou eens mee op jongens, ik raak in de warquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ben degene die zonder hoofdletters en punten post
jij ook alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hou daar nou eens mee op jongens, ik raak in de war
gelukkig vind ik ze allebei lief, dus ben ik altijd blij, wie het ook isquote:
sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hou daar nou eens mee op jongens, ik raak in de war
ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig vind ik ze allebei lief, dus ben ik altijd blij, wie het ook is![]()
2de laptop aanschaffenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
sorrymaar we zijn beiden FOK!verslaafd... bijna vechten om de laptop alles
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
sorrymaar we zijn beiden FOK!verslaafd... bijna vechten om de laptop alles
whihi dan gaan we tegen over elkaar zitten.. en kan ik via dm vragen om een glaasje ranjaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2de laptop aanschaffenVoor het goeie doel
is mij teveel gesleepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik pakte vroeger altijd mijn laptop mee naar mijn vriend (toen we nog niet samen woonden)Of is dat zo raar dan?
![]()
Ja, maar jullie moesten tegen elkaar gaymen enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik pakte vroeger altijd mijn laptop mee naar mijn vriend (toen we nog niet samen woonden)Of is dat zo raar dan?
![]()
Ik herhaal: Is dat raar dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
whihi dan gaan we tegen over elkaar zitten.. en kan ik via dm vragen om een glaasje ranja
Lola wat draai je heerlijk trouwens
hoe is het met de enkel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
is mij teveel gesleep
tas met kleren en alles.. en dan stuk lopen vanaf het station en ik ben lui
Meneer DJ Taxi maakt z'n naam niet echt waar dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
is mij teveel gesleep
tas met kleren en alles.. en dan stuk lopen vanaf het station en ik ben lui
Tjah beiden it-ers hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moesten tegen elkaar gaymen enzo.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
check me nieuwe ikea kastje
[ afbeelding ]
En me kat ligt lekker tussen de troep op mijn bureau
[ afbeelding ]
die is nog luier dan ik benquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meneer DJ Taxi maakt z'n naam niet echt waar dan.
quote:
Tof, die beeldjes zo aan de zijkant vastgeplaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
die is zelf muziek aan het maken geloof ikbons bons bons
Perfecte combiquote:
ik ging lopen vanaf station.. en laatste stuk liep ik redelijk hard door vanwege guppy dus deed giga pijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Kusje ergens anders op dan
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]inmiddels al wat meer nummers?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ging lopen vanaf station.. en laatste stuk liep ik redelijk hard door vanwege guppy dus deed giga pijnwas dan ook boos toen bleek dat ik niet hard had hoeven doorlopen
leen bakker soms... ikea soms... is goed opletten maar licht er ook aan wat je wil, wat jij mooi vindtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wie weet waar je een mooi bed kunt kopen?
ik ben op zoek naar een bed van 160x220, maar ik ben nog geen enkel bed tegen gekomen waarvan ik zoiets had van, "ja dat is 'm"
Allemaal muziek uit de periode 1987 - 1994. En dan vooral mijn favoriete muziekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ga je draaien? thema of zomaar gewoon wat bij elkaar geraapt?
omdat lolaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]waarom doe je dat dan ook?
Bambiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
En me kat ligt lekker tussen de troep op mijn bureau
[ afbeelding ]
bel mij danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
omdat loladie ging eindelijk draaien.. nou dan moest die wel op tijd kunnen beginnen... en khad de bus gemist
quote:
vinnut wel lief maar wist niet dat er mensen achter de schermen aan het meelezen warenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
omdat loladie ging eindelijk draaien.. nou dan moest die wel op tijd kunnen beginnen... en khad de bus gemist
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
kan jou toch niet als taxi gaan gebruiken mutsje
Doe eens doen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog inlijsten
dies nie te lui.. die heeft de auto nog nie voor de deur staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor is
Okiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
VH ik loop ietsies uitik geef een GO oke?
en was maar 25 minuutjes lopen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor is
had ie je toch kunnen tillen, sjiesjquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
dies nie te lui.. die heeft de auto nog nie voor de deur staan
Woon je bij Windesheim in de buurt ofzo, das ook 15 minuten doorlopen iirc.quote:
da vinnik engquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had ie je toch kunnen tillen, sjiesj
ik heb mijn rug lief.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had ie je toch kunnen tillen, sjiesj
het dorp, of de school?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woon je bij Windesheim in de buurt ofzo, das ook 15 minuten doorlopen iirc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
je moet de andere kant oplopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woon je bij Windesheim in de buurt ofzo, das ook 15 minuten doorlopen iirc.
Ah, ik woon dichtbij het dorpquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ff zo.. nu wordt het te verwarrend nu mr via mobiel gaat fokken
Nog een half jaartje HI gedaan op windesheimquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ik woon dichtbij het dorp
leen bakker ben ik van 't weekend al geweest, maar niks kunnen vinden. en ikea kon m'n vriendin niks vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
leen bakker soms... ikea soms... is goed opletten maar licht er ook aan wat je wil, wat jij mooi vindt
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
thnx voor alle complimentjes
[..]
na mijn vakantie ga ik vaker draaien
En dan gewoon niet even zeggen dat je in de buurt bent, hm?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog een half jaartje HI gedaan op windesheim
Doe ik, hijs vanmiddag weer gekraaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
En volgende week lekker genieten van je vakantie![]()
Zeg tegen J. dat ie het rustig aan moet doen he![]()
Maar dat was al heul lang geledenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan gewoon niet even zeggen dat je in de buurt bent, hm?
deze bandquote:
dank je rulerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Leuk half uurtje (dat ik heb geluisterd) LoLa
weekje luxemburgquote:
Toen je nog een kleine Zokunen was?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dat was al heul lang geleden
NEUKENquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga zo nog een uurtje wat anders doen
en dan richting huis.. dus toedels![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zoeits ja, geloof dat ik toen nog 16 was ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen je nog een kleine Zokunen was?
Ook leuk, vorig jaar geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Ik zit vanaf vrijdag een weekje in de Eifel
jajaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met de bus he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
die rijdt dan niet meerquote:
!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
VERGEET DE SPIEGEL NIET.![]()
Aaaaahwquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zoeits ja, geloof dat ik toen nog 16 was ofzo
2x de helftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaaaahw![]()
hoe oud ben je nu eigenlijk?![]()
daarom ga je nu toch ook neuken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die rijdt dan niet meer
beweging is goed voor me
neu.. het kwam spontaan in me op dat we dat nog konden doen.. mochten we zin hebben..quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu.. het kwam spontaan in me op dat we dat nog konden doen.. mochten we zin hebben..
dus we gaan zo een potje wordfeud tegen mekaar doen
Jij bedankt voor het draaien !quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve mensjes allemaal bedankt voor het luisteren naar LoLa's Rocktober Show
Was weer erg leuk om te doen
ik zit nog op 2 iPad's te wachten, beiden schieten niet echt op.quote:
Groteske en onhandige dingen.quote:
Je weet dat er problemen zijn met de systeemupdate atmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nog op 2 iPad's te wachten, beiden schieten niet echt op.
Maar voor onderweg een beetje te groot
doucheze en eenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
En nu douchen want nek doet zeer...
Fijne avond allen![]()
VH succes met draaien
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, deze moet ik even delen:
Koop je een IPhone, gaat Steve Jobs dood. Koop je een Blackberry, gaat internet dood. Snel naar de winkel voor het album van Justin Bieber!
Douche !quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
En nu douchen want nek doet zeer...
Fijne avond allen![]()
VH succes met draaien
whehehehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, deze moet ik even delen:
Koop je een IPhone, gaat Steve Jobs dood. Koop je een Blackberry, gaat internet dood. Snel naar de winkel voor het album van Justin Bieber!
hie rop mijn kamertje welquote:
Ja ik heb het gehoordquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bereid je maar voor op een brrrrrrrwinter
Men verwacht komende winter in Engeland -23 graden!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bereid je maar voor op een brrrrrrrwinter
waar in Engeland? de hooglanden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Men verwacht komende winter in Engeland -23 graden!____!
gezelligheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |