wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
kan jou toch niet als taxi gaan gebruiken mutsje
Doe eens doen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die wil ik nog inlijsten
dies nie te lui.. die heeft de auto nog nie voor de deur staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor is
Okiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
VH ik loop ietsies uitik geef een GO oke?
en was maar 25 minuutjes lopen ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel als noodtaxi als je eigen er weer eens te lui voor is
had ie je toch kunnen tillen, sjiesjquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
dies nie te lui.. die heeft de auto nog nie voor de deur staan
Woon je bij Windesheim in de buurt ofzo, das ook 15 minuten doorlopen iirc.quote:
da vinnik engquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had ie je toch kunnen tillen, sjiesj
ik heb mijn rug lief.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
had ie je toch kunnen tillen, sjiesj
het dorp, of de school?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woon je bij Windesheim in de buurt ofzo, das ook 15 minuten doorlopen iirc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
je moet de andere kant oplopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woon je bij Windesheim in de buurt ofzo, das ook 15 minuten doorlopen iirc.
Ah, ik woon dichtbij het dorpquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ff zo.. nu wordt het te verwarrend nu mr via mobiel gaat fokken
Nog een half jaartje HI gedaan op windesheimquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ik woon dichtbij het dorp
leen bakker ben ik van 't weekend al geweest, maar niks kunnen vinden. en ikea kon m'n vriendin niks vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef JJH het volgende:
[..]
leen bakker soms... ikea soms... is goed opletten maar licht er ook aan wat je wil, wat jij mooi vindt
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
thnx voor alle complimentjes
[..]
na mijn vakantie ga ik vaker draaien
En dan gewoon niet even zeggen dat je in de buurt bent, hm?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nog een half jaartje HI gedaan op windesheim
Doe ik, hijs vanmiddag weer gekraaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
En volgende week lekker genieten van je vakantie![]()
Zeg tegen J. dat ie het rustig aan moet doen he![]()
Maar dat was al heul lang geledenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan gewoon niet even zeggen dat je in de buurt bent, hm?
deze bandquote:
dank je rulerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Leuk half uurtje (dat ik heb geluisterd) LoLa
weekje luxemburgquote:
Toen je nog een kleine Zokunen was?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dat was al heul lang geleden
NEUKENquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga zo nog een uurtje wat anders doen
en dan richting huis.. dus toedels![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zoeits ja, geloof dat ik toen nog 16 was ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen je nog een kleine Zokunen was?
Ook leuk, vorig jaar geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Ik zit vanaf vrijdag een weekje in de Eifel
jajaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met de bus he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |