SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetBipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
ze zegt dat ik moet oprotten dus ben ik hier niet gewenstquote:
Nounouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ze zegt dat ik moet oprotten dus ben ik hier niet gewenst
Kweek ballen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ze zegt dat ik moet oprotten dus ben ik hier niet gewenst
Een God in ieder geval wel.quote:
Hoe vaak heb ik de man niet lastiggevallen om mijn bier open te maken.quote:
VHquote:
Naatjequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over een kleine 40 minuten weer.
jij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over een kleine 40 minuten weer.
Dan luister ik sowieso niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort een coldplay special ga doen
Wij willen ook koffietaartje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had echt een koffietaartje![]()
Insomniumquote:
LoLaquote:
Dank je, blijf vooral luisterenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Insomnium
[..]
LoLa
goede muziek
Via een torrent ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
2,5 GB aan panfluit muziek, ben echt benieuwd
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
2,5 GB aan panfluit muziek, ben echt benieuwd
quote:
nieuwsgroepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Via een torrent ?
DM mij dat even
Dan moet je ook maar niet zo mooi zijn dat je alles en iedereen om je heen afleidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Klein zacht ongelukje dus op weg naar huis![]()
Jongeman reed zo boem tegen de meneer voor zich aan omdat ie afgeleid was![]()
Meneer voor hem merkte dat niet eens...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie?quote:
heb je nog verkering met naat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik heb even iemand nodig die wél naar mijn verhaal wil luisteren en aangezien naat weer eens met vlag en wimpel faalt, zou ik het echt heel erg kunnen waarderen als ik even mijn hart mag uitstorten bij je op msn
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet zo mooi zijn dat je alles en iedereen om je heen afleid
Een kusje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja zeg ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik heb even iemand nodig die wél naar mijn verhaal wil luisteren en aangezien naat weer eens met vlag en wimpel faalt, zou ik het echt heel erg kunnen waarderen als ik even mijn hart mag uitstorten bij je op msn
Gaan we daar een keertje eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie?
Moet je even naar Weekends gaan, ze draaien ook erg leuke radio49-muziek daar
Ik weet hoe dat gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat was het dus wel een beetje
als jij goede muziek blijft draaienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je, blijf vooral luisteren
ik moet nog een half uur en ik heb niet veel muziekjes meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als jij goede muziek blijft draaien
maar dat zal wel goed komen met rocktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |